Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehessä jotain vikaa, jos viikon tuntemisen jälkeen haluaa jo lopettaa muiden tapailun?

Vierailija
07.12.2020 |

Onko normaalia, jos viikon tuntemisen jälkeen, jossa tiivisti 3 treffit ja seksiä, mies sanoo että ei halua että tapailen muita. Ei kuulemma itse halua ketään muuta. Miten voi ihastua noin nopeasti? Onko vaan mustasukkainen tapaus? Mies on kaikin puolin muuten ihana, seksi täydellistä, fiksu ja komea, mutta epäilyttää noin kova tarve nopeaan sitoutumiseen! Analysoikaa tämä mies! Kiitos! Niin ja en ole vielä luvannut mitään. Menetänkö ihanan miehen, jos jatkan muiden tapailun, ja en suostu sitoutumaan näin nopeasti?

Kommentit (108)

Vierailija
1/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto sä olet onnekas. Pidä siitä miehestä kiinni.

Vierailija
2/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta epäilyttävää, että joku ylipäänsä sanoo noin toiselle ihmiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto sä olet onnekas. Pidä siitä miehestä kiinni.

Eikö toi ole vähän takertuvaista? Mies on kyllä kaikin puolin ihana, mutta mua alkoi epäilyttää, kun puhui niin nopeasti, että hän haluaa tapailla vain minua ja toivoo että minäkin sitoutuisin häneen. En myöntänyt tähän, mutta nyt aloin miettiä et menetänkö sitten hyvän miehen, jos en suostu heti sitoutumaan?

Vierailija
4/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistushaluinen taitaa olla. Varo vaan, kohta alkaa rajoittamaan sun menemisiä ja määräilee kuka saa olla ystäväsi. Äidillä just tällainen mustasukkainen hullu miehenä.

Vierailija
5/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta epäilyttävää, että joku ylipäänsä sanoo noin toiselle ihmiselle.

Mitä tarkoitat? Ap

Vierailija
6/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tietää vielä viikon tuntemisen jälkeen onko mies fiksu!

Vierailija
7/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä paikkakunnalta mies on ap?

Vierailija
8/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas laittaisin poikki jos olis ollut kolmet treffit, seksiä, kaikki ihanaa ja mies kattelis edelleen muita. Just tuota en tajua nykydeittailussa, kun halutaan niitä ovia pitää auki joka suuntaan suunnilleen alttarille asti (ja moni sen jälkeenkin). Eihän se että ei tapaile muita, tarkoita että teidän pitäisi itse suhteessa mihinkään kiirehtiä.

No, mutta siis kyllä tuollaisia miehiä on eikä se nyt kuitenkaan onneksi edes harvinaistakaan ole. Kuulostaa siltä että haluat itse pitää ovet auki.

Vierailija
9/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt ihmettä taas? Tämän täytyy olla provo.

Vierailija
10/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa veri kriipiltä... Lähtisin lätkii.

Vierailija
11/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omistushaluinen taitaa olla. Varo vaan, kohta alkaa rajoittamaan sun menemisiä ja määräilee kuka saa olla ystäväsi. Äidillä just tällainen mustasukkainen hullu miehenä.

Tätä aloin pelätä, kun mies sanoi, että "oot mun. En halua, että kenekään muun." Tavallaan se oli tosi suloista, mutta tuli makuuni liian nopeasti, emme edes tunne toisiamme...ap

Vierailija
12/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIhän se vielä mitään sitoutumista ole jos tapailee yhtä kerrallaan, huoh. Onneksi ei tarvi deittailla jos meno nykyään on tuota.

Vierailija
13/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
14/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailee muita liikaa ja liian pitkään, tai ei tapaile tarpeeksi montaa ja tarpeeksi kauan.

Vierailija
15/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö, mä oon itse tällainen. Minulla juuri sama tilanne meneillään. En siis kertonut mitään miehelle, mutta itse laitoin kaikki tilit deittisovelluksissa pasiiviseksi. Haluan keskittyä ihmiseen kunnolla ja en osaa kuvitella, että samalla harrastaisin seksiä vaikka 3 miehen kanssa.

Vierailija
16/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas laittaisin poikki jos olis ollut kolmet treffit, seksiä, kaikki ihanaa ja mies kattelis edelleen muita. Just tuota en tajua nykydeittailussa, kun halutaan niitä ovia pitää auki joka suuntaan suunnilleen alttarille asti (ja moni sen jälkeenkin). Eihän se että ei tapaile muita, tarkoita että teidän pitäisi itse suhteessa mihinkään kiirehtiä.

No, mutta siis kyllä tuollaisia miehiä on eikä se nyt kuitenkaan onneksi edes harvinaistakaan ole. Kuulostaa siltä että haluat itse pitää ovet auki.

Joo, siis mies kyllä sanoi, että ei tarkoita että seurustelisimme, mutta toivoo, että tutustuisimme vain toisiimme, eikä tapailtaisi muita samaan aikaan. Kuulemma itse ei halua tapailla muita, ja toivoo samaa minulta. Minulle tämä tuli liian nopeasti...

Vierailija
17/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin joskus nettideiteillä ja asiat edistyivät jo ensimmäisenä iltana sänkyyn saakka. Nainen ilmoitti kuitenkin muutaman päivän päästä, ettei ehdi tapaamaan, kun on lupautunut tapaamaan jonkun toisen miehen.

Kunnioitettavaa rehellisyyttä. Sanoin sitten, että taidan itsekin treffata jonkun toisen minua lähestyneen. Jostain syystä nainen perui treffinsä ja halusi tavata minut uudelleen. 

Vierailija
18/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun käytöksessä jotain mistä mies on tulkinnut että asiasta täytyy puhua jo nyt? Voisiko olla vaan ihan korvia myöten hullaantunut ja puhuu nyt vähän pehmoisia. Luota kuitenkin intuitioosi, en nyt tuosta vielä tosin liian suuria johtopäätöksiä vetäisi :)

Vierailija
19/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä aloin pelätä, kun mies sanoi, että "oot mun. En halua, että kenekään muun." Tavallaan se oli tosi suloista, mutta tuli makuuni liian nopeasti, emme edes tunne toisiamme...ap

Et mielestäsi edes tunne, vaikka olette olleet sängyssä. En ymmärrä tätä, että pitäis tavata muita, kun on ihastunut. Yleensä silloin ei halua.

Tiedät itsekin, että sulla ottais todella koville, jos tämä mies nyt tapailisi myös muita.

Miten ihmiset ovat nykyään kaikki niin kiintymyssuhdeongelmaisia.

Vierailija
20/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä paikkakunnalta mies on ap?

Helsinki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän