Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehessä jotain vikaa, jos viikon tuntemisen jälkeen haluaa jo lopettaa muiden tapailun?

Vierailija
07.12.2020 |

Onko normaalia, jos viikon tuntemisen jälkeen, jossa tiivisti 3 treffit ja seksiä, mies sanoo että ei halua että tapailen muita. Ei kuulemma itse halua ketään muuta. Miten voi ihastua noin nopeasti? Onko vaan mustasukkainen tapaus? Mies on kaikin puolin muuten ihana, seksi täydellistä, fiksu ja komea, mutta epäilyttää noin kova tarve nopeaan sitoutumiseen! Analysoikaa tämä mies! Kiitos! Niin ja en ole vielä luvannut mitään. Menetänkö ihanan miehen, jos jatkan muiden tapailun, ja en suostu sitoutumaan näin nopeasti?

Kommentit (108)

Vierailija
21/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä viikon jälkeen tiedät, että se on "kaikin puolin ihana"? Sekin tässä herättää ihmetystä.

Vierailija
22/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan; olet tinderissä suosittu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä olette kerenneet tekemään tuon kaiken viikossa? Jotenkin outoa tapailla ensimmäinen viikko noin tiiviisti.

Vierailija
24/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla soi sisäinen hälytyskello. Oikean kohdalla ei pitäisi soida.

Vierailija
25/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele itseäsi. Jos tapahtuu asioita jotka saa hälytyskellosi soimaan (kyllä, ne soivat silloin kun tuntuu että tekee mieli kysyä palstalta arviota) niin kunniota niitä omia tuntemuksia ja katsele rauhassa mistä on kysymys.

Jos susta tuntuu että joku tilanne tuli liian äkkiä niin sitten sanot että tilanne tuli liian äkkiä. Millainen ihmissuhde siitä edes tulisi jos ei voi omista ajatuksista kertoa. Tuota kun itse mietin niin tulin siihen tulokseen että kieroutunut, vinksahtanut, tasapainoton.

Vierailija
26/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä viikon jälkeen tiedät, että se on "kaikin puolin ihana"? Sekin tässä herättää ihmetystä.

Eiköhän se tarkoita yleensä omaan makuun tarpeeksi kuumaa, sosiaaliset taidot omaavaa ja huomioivaa.

Vierailija
27/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista voi esittää minään vaatimuksena tai "en halua, että" -tyyliin. Fiksu mies vain sanoisi, että hän _itse_ ei enää halua - mieluummin että ei tällä hetkellä tunne tarvetta - tapailla muita, a katsoisi oletko samoilla linjoilla.

Ei herättäisi innostusta minussa, kokisin painostavana. Alkaisi ahdistaa

Vierailija
28/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omistushaluinen taitaa olla. Varo vaan, kohta alkaa rajoittamaan sun menemisiä ja määräilee kuka saa olla ystäväsi. Äidillä just tällainen mustasukkainen hullu miehenä.

Tätä aloin pelätä, kun mies sanoi, että "oot mun. En halua, että kenekään muun." Tavallaan se oli tosi suloista, mutta tuli makuuni liian nopeasti, emme edes tunne toisiamme...ap

Et mielestäsi edes tunne, vaikka olette olleet sängyssä. En ymmärrä tätä, että pitäis tavata muita, kun on ihastunut. Yleensä silloin ei halua.

Tiedät itsekin, että sulla ottais todella koville, jos tämä mies nyt tapailisi myös muita.

Miten ihmiset ovat nykyään kaikki niin kiintymyssuhdeongelmaisia.

Tietenkään en tykkäisi ajatella miestä toisen naisen kanssa, mutta en mieti koko asiaa, kun vasta tapasimme! Ap

Vierailija
29/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omistushaluinen taitaa olla. Varo vaan, kohta alkaa rajoittamaan sun menemisiä ja määräilee kuka saa olla ystäväsi. Äidillä just tällainen mustasukkainen hullu miehenä.

Tätä aloin pelätä, kun mies sanoi, että "oot mun. En halua, että kenekään muun." Tavallaan se oli tosi suloista, mutta tuli makuuni liian nopeasti, emme edes tunne toisiamme...ap

Tuollainen olisi turn off minulle. Sen sijaan se olisi ok, että mies sanoisi, että EI ITSE halua tapailla muita, koska haluaa keskittyä meidän "hyvin alkaneeseen ja lupaavalta vaikuttavaan juttuun". Jotain tällaista. Mutta tuollainen "oot mun" tai "en halua että olet muiden kanssa" kuulostaa todella luotaantyöntävältä ja myös siltä, että se voi jatkossa poikia muutakin ongelmaa, kuten omistushaluisuutta, mustasukkaisuutta, vainoharhaisuutta sen suhteen "katsoiko joku random kassamyyjä liian pitkään" jne.

Vierailija
30/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap analysoi liikaa...

Vierailija
31/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä olette kerenneet tekemään tuon kaiken viikossa? Jotenkin outoa tapailla ensimmäinen viikko noin tiiviisti.

Mies halusi tavata minua heti uudestaan, ja oikeastaan nyt halunnut aina kun olen vapaalla. Minulla on lapsia, miehellä ei. Ap

Vierailija
32/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen olisi turn off minulle. Sen sijaan se olisi ok, että mies sanoisi, että EI ITSE halua tapailla muita, koska haluaa keskittyä meidän "hyvin alkaneeseen ja lupaavalta vaikuttavaan juttuun". Jotain tällaista. Mutta tuollainen "oot mun" tai "en halua että olet muiden kanssa" kuulostaa todella luotaantyöntävältä ja myös siltä, että se voi jatkossa poikia muutakin ongelmaa, kuten omistushaluisuutta, mustasukkaisuutta, vainoharhaisuutta sen suhteen "katsoiko joku random kassamyyjä liian pitkään" jne.

Tämä minuakin ahdistaa ja vieroksuttaa miten mies on niin omistushaluinen näin nopeasti. Ap

Vierailija
33/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan; olet tinderissä suosittu?

Olen Tinderissä, ja kyllä sieltä helposti mätsejä saan. Mutta mieskin on minusta hyvännäköinen ja muutenkin löytö. Ap

Vierailija
34/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta epäilyttävää, että joku ylipäänsä sanoo noin toiselle ihmiselle.

Mitä tarkoitat? Ap

Tarkoitan sitä, että on outoa, jos toinen ilmaisee haluavansa, miten toisen pitää käyttäytyä. Eiköhän sitä ihminen osaa itse päättää, missä vaiheessa kokee, että suhde on siinä vaiheessa, ettei enää itse koe halua tapailla muita.

Vierailija
35/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäisi. Tulee sellainen olo että on epävarma ihminen ja luulee että voi varata ihmisen itselleen siinä vaiheessa kun tietää itse saavansa mitä haluaa. Sitten kun on sanonut että ”oot mun” niin keskustelut on käyty ja omistussuhde solmittu.

Huomaavainen mies keskustelisi asiasta ja olisi kiinnostunut sun näkemyksistä ennen kun varailee mitään. Jos pitää parisuhdetta varaamisella selvänä niin herää kysymys mihin asioihin jatkossa ajatteli kysyä mielipidettä ja ajatuksia.

Paras tapa saada selville mistä on kysymys on olla suostumatta heti. Jos ei pysty kunnioittamaan sitä ettet ryhdy viikossa suhteeseen niin on jotain mätää. Rakastuneet miehet kosii vaikka kolme kertaa.

Vierailija
36/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole hyvä vain, että voitte keskittyä rauhassa toisiinne tutustumiseen, jos kerran tähän mennessä on hyvin toiminut? Ainahan voi lopettaa, jos jostain syystä tunne muuttuu.

Vierailija
37/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tartte tapailla muita miehiä välttämättä, mutta ei myöskään luvata, ettet tapaile. Sinuna jättäisin sen avoimeksi: "hyvältähän tämä vaikuttaa, katsotaan ja tutustutaan rauhassa" - jos menetät tämäntyyppisen lauseen jälkeen miehen, viikon tapailun jälkeen, itse olisin sataprosenttisen varma, että kaikki ei ollut miehessä kunnossa.

Sitten sitoudutaan ja antaudutaan . kunnolla, kun halutaan. Ei se synny vaatimalla.

Vierailija
38/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti pidät, olethan jo jonkun oma.

Käytä järkeä, hyvä ihminen 🙄

Vierailija
39/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ap analysoi liikaa...

Ei todellakaan.

Vierailija
40/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta epäilyttävää, että joku ylipäänsä sanoo noin toiselle ihmiselle.

Mitä tarkoitat? Ap

Ap, ei me kerrota koska olet jonne ja keksit tarinoita.

Narskulle ei ikinä pidä antaa keinoja manipulointiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme