Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehessä jotain vikaa, jos viikon tuntemisen jälkeen haluaa jo lopettaa muiden tapailun?

Vierailija
07.12.2020 |

Onko normaalia, jos viikon tuntemisen jälkeen, jossa tiivisti 3 treffit ja seksiä, mies sanoo että ei halua että tapailen muita. Ei kuulemma itse halua ketään muuta. Miten voi ihastua noin nopeasti? Onko vaan mustasukkainen tapaus? Mies on kaikin puolin muuten ihana, seksi täydellistä, fiksu ja komea, mutta epäilyttää noin kova tarve nopeaan sitoutumiseen! Analysoikaa tämä mies! Kiitos! Niin ja en ole vielä luvannut mitään. Menetänkö ihanan miehen, jos jatkan muiden tapailun, ja en suostu sitoutumaan näin nopeasti?

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas laittaisin poikki jos olis ollut kolmet treffit, seksiä, kaikki ihanaa ja mies kattelis edelleen muita. Just tuota en tajua nykydeittailussa, kun halutaan niitä ovia pitää auki joka suuntaan suunnilleen alttarille asti (ja moni sen jälkeenkin). Eihän se että ei tapaile muita, tarkoita että teidän pitäisi itse suhteessa mihinkään kiirehtiä.

No, mutta siis kyllä tuollaisia miehiä on eikä se nyt kuitenkaan onneksi edes harvinaistakaan ole. Kuulostaa siltä että haluat itse pitää ovet auki.

Komppaan tätä sataprosenttisesti. Tiedän itsekin todella nopeasti kolahtaako toinen vai ei ja jos kolahtaa, en näe mitään syytä miksi pitäisi jäädä himmailemaan. En lähtisi virittelemään mitään suhdetta ihmisen kanssa, joka on minun suhteeni epävarma ja haluaa edelleen katsella muita vaihtoehtoja.

Vierailija
102/108 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap Torpan tyttö?

Maissi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas laittaisin poikki jos olis ollut kolmet treffit, seksiä, kaikki ihanaa ja mies kattelis edelleen muita. Just tuota en tajua nykydeittailussa, kun halutaan niitä ovia pitää auki joka suuntaan suunnilleen alttarille asti (ja moni sen jälkeenkin). Eihän se että ei tapaile muita, tarkoita että teidän pitäisi itse suhteessa mihinkään kiirehtiä.

No, mutta siis kyllä tuollaisia miehiä on eikä se nyt kuitenkaan onneksi edes harvinaistakaan ole. Kuulostaa siltä että haluat itse pitää ovet auki.

Komppaan tätä sataprosenttisesti. Tiedän itsekin todella nopeasti kolahtaako toinen vai ei ja jos kolahtaa, en näe mitään syytä miksi pitäisi jäädä himmailemaan. En lähtisi virittelemään mitään suhdetta ihmisen kanssa, joka on minun suhteeni epävarma ja haluaa edelleen katsella muita vaihtoehtoja.

Tämäkin totta. Minä en taas ymmärrä hakeeko ap tyytymistä. Hän kolahtaa mieheen, mutta mies ei kuitenkaan häneen, koska jaksaa kiinnostua yhä muista. Ainoa syy ap:lla olisi pitää mies vain koska miestä kiinnostaa, ei häntä.  Tuo toimintatapa on lähentelee lievää läheisriippuvuutta. Eikö ap:n kannattaisi deittailla vain sitä miestä joka kolahtaa? Nyt hänellä on monta täysin yhdentekevää.

Vierailija
104/108 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta epäilyttävää, että joku ylipäänsä sanoo noin toiselle ihmiselle.

Mitä tarkoitat? Ap

Äh, tuohan vitsailee.

Mutta onhan teillä tosi nopea eteneminen, jos on viikossa erittäin hyvää seksiä ja sitoutuminen.

Jos sinua epäilyttää, niin kuuntele itseäsi. Se oma intuitio kertoo paljon.

Voi olla tyyppi, joka tosiaan on nopeaa sorttia sitomaankin..

Jos olet kiinnostunut, niin ota selvää. Jos yuo tahto on liian nopea sinulle, niin jarruta tai anna olla.

Kannattaa varmaan vähän sitä lähipiiriä tarkastella myös.

Pakottaa ei kyllä itseä kannata.

Ehkä sulle sopii tyyppi, jonka kanssa saat rauhassa tutustua.

Mulla oli josku tommonen nopea, joka menikin nopeasti.

Oma miespolo nopea, mutta hänet tunnin entuudestaan usean vuoden takaa, että tiesin millainen tyyppi on.

Itselle on tärkeä antaa sikaa ja tilaa ja osata kuunnella.

Onhan tuo imartelevaa.

Vierailija
105/108 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla olisi sama vaatimus riippumatta siitä, mikä on seksuaalisen suhteen laatu (romanssi, seurustelu, tai mitä ikinä nimeä haluaakin käyttää; seksuaalinen suhde)

Minä en vaatisi, mutta pyytäisin rehellisesti kertomaan, jos tapailee muitakin. Hyppäsin sitten tapailuringistä pois. En tykkää että päällekäin tapaillaan eikä tutustuta yksi kerrallaan.

Vierailija
106/108 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin totta. Minä en taas ymmärrä hakeeko ap tyytymistä. Hän kolahtaa mieheen, mutta mies ei kuitenkaan häneen, koska jaksaa kiinnostua yhä muista. Ainoa syy ap:lla olisi pitää mies vain koska miestä kiinnostaa, ei häntä.  Tuo toimintatapa on lähentelee lievää läheisriippuvuutta. Eikö ap:n kannattaisi deittailla vain sitä miestä joka kolahtaa? Nyt hänellä on monta täysin yhdentekevää.

Niin, jos ap jatkaa suhdetta tuon miehen kanssa niin kyllähän siinä ihan selvästi on jonkinasteisesta tyytymisestä kyse, kerta epäröinti on tuota luokkaa. Kenties haluaa pitää miehen tässä kohtaa siltä varalta, jos ketään parempaa ei tule vastaan, vaikka tietää ettei mies olekaan täysin sitä mitä hän etsii. On ihmisiä joille paritutumisessa ei ole kyse kolahtamisesta vaan siitä, että kylmän järkiperäisesti valitaan kumppaniksi se kaikkein kannattavin vaihtoehto. Kukaan ei kolahda heille tunnetasolla.

Vierailija
107/108 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollaista voi esittää minään vaatimuksena tai "en halua, että" -tyyliin. Fiksu mies vain sanoisi, että hän _itse_ ei enää halua - mieluummin että ei tällä hetkellä tunne tarvetta - tapailla muita, a katsoisi oletko samoilla linjoilla.

Ei herättäisi innostusta minussa, kokisin painostavana. Alkaisi ahdistaa

Juuri näin. Mies voi sanoa omasta puolestaan, ei vaatia ap:lta.

Vierailija
108/108 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailu tarkoittaa, että treffailet kunnes tiedät, minkä tyyppisen suhteen haluat aloittaa. Muuten kyse on päällekkäisistä - tai no, rinnakkaisista - romansseista. Kun on monta rakastajaa (tai asiakasta).

Minulla tapailuvaiheeseen kuuluu myös seksi. Minulla on monia rinnakkaisia seksisuhteita. Tämä mies nyt sanoi, että hän ei voi tehdä mitään sellaista selkäni takana, mitä en voisi nähdä. Siis ei myöskään treffata muita, mutta hänelle tulee huono olo, jos minä harrastan samaan aikaan seksiä muiden kanssa, kun hän on uskollinen minulle. Ap

Apua. Oletko poikkeava ei voi onko tuo normaalia? Minusta on ihan kummallista, että tapailee saan ihmisiä samanaikaisesti, harrastaa seksiä eri tyyppien kanssa.

Minusta normaalia että seksisuhde on vain yhden henkilön kanssa. Tapailu on ihan eri asia. Huhhuh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi