Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko naisellinen nainen?

Vierailija
24.04.2014 |

Minä en. Tykkään meikata jne. mutta en tykkää korkokengistä enkä etenkään hameista. Onko meitä muita?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v: rohkeaksi ajattelet itsesi, mutta sellainen rohkeus kuin sinulla on ei todellakaan ole yhtään miehekästä. Eli asettaa itsensä oudoilla kommenteilla kivittämiselle alttiiksi. Luuletko sellaisen olevan miehekkyyttä? Kommenttisi kun lähinnä ovat sellaisia, että laitat niihin tahallasi jonkin outousfaktorin, jotta saat hämmennettyä muurahaispesää. Jos sinusta muurahaispesään sohiminen on rohkeaa ja miehekästä niin sitten tietysti.

Vierailija
22/39 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 14:04"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 13:16"]

[/quote]

Olet aikamoinen anomalia - viiksekäs nainen. Jos sinulta loppuu nykyiset työt, voit aina siirtyä sirkukseen.

[/quote]Kiitti vinkistä, mutta ei näillä ihan sirkukseen taida päästä. Eivät viikset ole kovin tavattomat naisella, katsopas vaikka Välinmeren alueen naisia. Juttuni pointtina oli, että nuo mitättömät haivenet ovat minulle ylpeyden aihe, kun taas naisellinen nainen nyhtäisi nekin pois. Rauhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä naisellisuus tarkoittaa paljolti epämukavuutta ja keinotekoisuutta. Olen ihan kaunis ja pidän huolta itsestäni, mutta naisellinen en ole.

Vierailija
24/39 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 14:20"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 13:53"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 13:16"]

Fyysisesti olen melkoisen naisellinen ja kauniiksikin ylistetty. On x-vartalo, paksut hiukset, kauniit kynnet, soikeat kasvot, suuret silmät. Aivoni taas ovat tyypilliset miehen aivot (tämä on jopa kerran tieteellisesti testattu). Minussa menevät todellakin luonnon antimet hukkaan, sillä en korosta naisellisuuttani meikeillä, vaatteilla tai kampauksella enkä käyttäydy naisellisesti. Vihaan ja yritän kätkeä isohkoja rintojani, sen sijaan leveät hartiani, työmiehen käteni, amisviikseni ja matala ääneni ovat minulle ylpeyden aiheita. Olen oikea kävelevä ristiriita.

[/quote]

Jessus, on teillä akoilla kuvitelmat itsestänne.

[/quote]Miksi kuvittelet, että on kuvitelmaa? Kuulenko ehkä ääniä päässäni? Mutta saat tietenkin uskoa ihan mitä haluat, jos siitä sinulle parempi mieli tulee.

[/quote]

"Ylistetty". Kamoon. Ei sinua kukaan oikeasti ylistä, ellet sattumalta ole joku Heidi Klum. Baarissa muutama äijä sanoo kauniiksi silloin tällöin, kun pussit pitää päästä tyhjentämään. Oma miehesi myös sanoo kauniiksi, se kuuluu totta kai asiaan.

Vierailija
25/39 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 14:26"]

"Ylistetty". Kamoon. Ei sinua kukaan oikeasti ylistä, ellet sattumalta ole joku Heidi Klum. Baarissa muutama äijä sanoo kauniiksi silloin tällöin, kun pussit pitää päästä tyhjentämään. Oma miehesi myös sanoo kauniiksi, se kuuluu totta kai asiaan.

[/quote]Sinä et voi tietää minun elämästäni. Teet vain oletuksia. On ylistetty. Piste. Hyvät päivänjatkot, tätä "keskustelua" saat nyt jatkaa yksin jos haluat.

Vierailija
26/39 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 14:22"]

Mies 29v: rohkeaksi ajattelet itsesi, mutta sellainen rohkeus kuin sinulla on ei todellakaan ole yhtään miehekästä. Eli asettaa itsensä oudoilla kommenteilla kivittämiselle alttiiksi. Luuletko sellaisen olevan miehekkyyttä? Kommenttisi kun lähinnä ovat sellaisia, että laitat niihin tahallasi jonkin outousfaktorin, jotta saat hämmennettyä muurahaispesää. Jos sinusta muurahaispesään sohiminen on rohkeaa ja miehekästä niin sitten tietysti.

[/quote]On minulla elämä palstan ulkopuolellakin joten en välttämättä tarkoittanut rohkeudella palstakirjoituksia.

-MIes 29v-

Vierailija
27/39 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaikka se välillä pidän hametta ja korkokenkiä. Se on olemuksessa ja tavassa liikkua se epänaisellisuus :/

Vierailija
28/39 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisesti kyllä, sisäisesti en. Meikkaan, minulla on pitkät hiukset, käytän korkokenkiä, olen tiimalasivartaloinen (isot tissit ja leveähkö lantio, kapea vyötärö). Mutta toisaalta, olen miesvaltaisella insinöörialalla, kiroilen kuin rekkakuski tai merimies, harrastan tietokoneita ja futiksen seuraamista jne. 

Vierailija
29/39 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sanoo, että olen tosi naisellinen nainen. Hän vetoaa tapaani liikkua ja elehtiä sirosti ja naisellisesti. Hänen mukaansa kävelen naisellisesti lanteet keinuen. Vartaloni on myös x-mallinen. Pidän myös paljon hameita ja mekkoja ja usein myös korkkareita. Toisaalta joskus pukeudun myös niittihouisihin ja maihareihin. Meikkaan päivittäin vähän.

Itse en pidä itseäni kovinkaan naisellisena. Olen vähän homssuinen enkä jaksa panostaa ulkonäkööni tarpeeksi. Kynsiä en lakkaa koskaan ja kampaa käytän liian harvoin. Tukka on usein vain pompulalla. Tiedän olevani seksikäs sängyssä, mutta en usko, että sen ulkopuolella. 

Vierailija
30/39 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten naisellisuus määritellään? Pukeutumiseltani olen jo nykyään hyvinkin naisellinen, ennen olin poikatyttö.

Pukeudun usein hameisiin ja muihin hyvinkin naisellisiin vaatteisiin. Toisaalta minulla ei ole ongelmaa olla verkkareissa ja kumppareissa. Käytän tennareita ja ballerinoja.

Meikkaan aina juhliin, mutten aina arkisin.

Tykkään viihteestä, jossa on seksiä ja väkivaltaa. Tykkään härskeistä vitseistä. Tykkään tisseistä ja naisista, joilla on hyvä vyötärö-lantio-suhde.

Toisaalta olen luonteeltani lempeä ja vähän ujo, olen luovalla alalla ja tykkään askartelusta.

En sitten tiedä miten tätä pitäisi analysoida. Toisaalta kenties lohdullistakin, että Laasasen mielestä olen joka tapauksessa epäkelpo :D

Vierailija
31/39 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan ainakaan av:n mukaan. Täällähän avlaisten mielestä OIKEALLA naisella on jenkkakahvat, pieni pömppömaha, suuret rinnat ja luomukarvoitus alapäässä. Minulla kun ei ole "mitään mistä ottaa kiinni" = eli siis jenkkakahvoja ja ylimääräistä rasvaa ympäri kehoa.

Karvatkin olen mennyt ajelemaan viivapillustani ja av:n mukaanhan se tekee minusta täysin lapsen näköisen. Naistahan ei tunnista muusta kuin valtoimenaan kasvavasta karvoituksesta ja roikkuvista, suurista häpyhuulista.

Vierailija
32/39 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja en. Oon saanut miehiltä paljon kommentteja naisellisuudestani, erityisesti tavastani kävellä, liikkua ja elehtiä. Mulla on myös leveä lantio ja kapeahko vyötärö ja pitkät sääret, ja pitkät hiukset, ja pukeudun lähinnä hameisiin ja mekkoihin (en kyllä pukeudu lainkaan klassisesti tai hillitysti), ja meikkaan yleensä julkisille paikoille mennessäni (mut kotona vapaa-ajalla useinkaan en). Oon kuitenkin aika äijä, en luonteeltani tai tavoiltani mitenkään perinteisen naisellinen.

Vierailija
33/39 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lisää että HALUAISIN olla naisellinen nainen, ulkonäöllisesti. Olen kateellinen naisille keillä on pitkät upeat hiukset, huolitellut kynnet, kaunis meikki (en kuitenkaan pidä ns pakkelinaamasta) ja naiselliset, tyköistuvat vaatteet ja korkokengät. Tosin olen nähnyt kääntöpuolen asiasta. Se on se, että ei jakseta kävellä niillä korkkareilla sitten parin tunni päästä... :) meikäläinen köpöttää tyytyväisenä tennareissa vieressä.

Olen toki joskus korkkareita käyttänyt mutta olen ottanut lättänät ballerinat mukaan jos tiedän että pitää kävellä kotiin vaikka baarista myöhemmin.

Vierailija
34/39 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä taida olla. Jos tuntemattomilta kyseltäisiin seksuaaliorientaatioitani ja ammattiani, vastaukset olisivat että elän naisen kanssa ja että olen rekkakuski. Olen siis lyhyttukkainen, poikamainen ja miesten vaatteita käyttävä parikymppinen joka ei ole ikinä kävellyt korkkareilla. Ei tule miehet baarissa iskemään, mutta siitä en voi heitä syyttää :)

Vierailija
35/39 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ainakin ulkoisesti. Paksut taipuisat ja hyvinhoidetut hiukset, kevyt meikki töissä, hameita, mekkoja ja korkkarit aina. Hymyilevä, positiivinen ja työssäni palveluvalmis. Omalla tavallani emotyyppi, rakastan sitä että ympärilläni on perhettä ja ystäviä - laitamme ruokaa isolla porukalla ja viihdymme yhdessä.

Silti minussa ei ole mitään "kauko-ohjattavaa" kuten mieheni sanoo (ja inhoaa tuota ominaisuutta naisessa), en ole avuton, heikko enkä jää toisten hoivattavaksi. Selviän asioista itsekin tarvittaessa.

Jaa karvoitus ja ylipaino?? Ei kumpaakaan:D

Vierailija
36/39 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 11:48"]Ap lisää että HALUAISIN olla naisellinen nainen, ulkonäöllisesti. Olen kateellinen naisille keillä on pitkät upeat hiukset, huolitellut kynnet, kaunis meikki (en kuitenkaan pidä ns pakkelinaamasta) ja naiselliset, tyköistuvat vaatteet ja korkokengät. Tosin olen nähnyt kääntöpuolen asiasta. Se on se, että ei jakseta kävellä niillä korkkareilla sitten parin tunni päästä... :) meikäläinen köpöttää tyytyväisenä tennareissa vieressä.

Olen toki joskus korkkareita käyttänyt mutta olen ottanut lättänät ballerinat mukaan jos tiedän että pitää kävellä kotiin vaikka baarista myöhemmin.

[/quote]

Niin ja se näyttää hölmöltä jos on ulkoisesti huoliteltu jne mutta kävelee sitten "epänaisellisesti" tai nauraa räkättää niin että räkä lentää. :/ toisaalta, sellainen nainen on helposti lähestyttävä. Vaatteet antavat joskus jäätävän vaikutelman, ei uskalla lähestyä liian kaunista tai huoliteltua ihmistä. Minä naisena ainakaan siis en uskaltaisi, ja ihan siis kaverimielessä... Itselläni hieman yli olkapäiden hiukset, kevyt meikki, kynnet luonnontilassa mutta siistit ja lyhyet (äitinä pakko olla), ennen aina lakatut. Tyköistuvat farkut ja toppeja päällä. Tai hui kauhistus, legginssit ja tunika. Olohousut ja t-paita kotona. T-paidassa joku possun kuva tms... ;o tykkään pitää pipoja ja olen laiska laittamaan hiuksiani. Olen hoikka, kapea vyötäröinen ja lantioni naisellisen leveä, ei liian. B-kupin tissit :D potentiaalia löytyy naisellisuuteen siis.

Vierailija
37/39 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miesvoittoisella alalla, käytän harvoin korkokenkiä (käyn harvoin missään ja lähikauppaan ei jaksa tälläytyä). Mökkeilen mielelläni, pidän telttailusta, veneilystä, kalastamisesta eikä madon koukkuunsaaminen tai nuotion sytyttäminen ole ongelma. En kilju IIKK ÄLLÖÖÖÖ!!!1 missään tilanteessa.

Mutta toisaalta taas pidän siisteydetä, sisustamisesta, kukkasista, turhista jutuista, koruista ja kauniista asioista ja elehdintäni on muutenkin semmoista tyttömäistä ja ulkonäköni on naismainen vaikka en paljoa meikkaakaan. Hoidan ihoani ja käytän säännöllisesti naamioita yms ja minulla on paljon purkkeja kylppärissä. Vältän (ainakin yritän välttää) kiroilua ja karkeaa kielenkäyttöä koska se ei ole hyvää käytöstä (pahalla päällä ärräpäät saattaa lennellä). Ja todellakin omaan ne tippaleipäaivot. :)

Eli olen semmoinen jännittävä sekoitelma tiettyä ronskiutta ja naisellisuutta.

Vierailija
38/39 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen naisvaltaisella alalla ja naureskelen aina sitä, että olen meidän työpaikan mies. No, tietokoneista en tajua mitään, mutta ajattelen usein miesmäisesti ja joskus huomaan olevani porukan ulkopuolella osin erilaisen luonteeni takia mutta osin eri puheenaiheiden ja etenkin tulokulman niihin takia. En halua erottua joukosta (se kai on naisellista) joten olen sitten mieluummin omissa ajatuksissani.

Vierailija
39/39 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysisesti olen melkoisen naisellinen ja kauniiksikin ylistetty. On x-vartalo, paksut hiukset, kauniit kynnet, soikeat kasvot, suuret silmät. Aivoni taas ovat tyypilliset miehen aivot (tämä on jopa kerran tieteellisesti testattu). Minussa menevät todellakin luonnon antimet hukkaan, sillä en korosta naisellisuuttani meikeillä, vaatteilla tai kampauksella enkä käyttäydy naisellisesti. Vihaan ja yritän kätkeä isohkoja rintojani, sen sijaan leveät hartiani, työmiehen käteni, amisviikseni ja matala ääneni ovat minulle ylpeyden aiheita. Olen oikea kävelevä ristiriita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi