Haluaisitko tietää eksäsi esittäneen sinkkua suhteenne aikana?
Siinä tapauksessa, jos harkitsette yhteenpaluuta?
Kyseessä pelkkää viestittelyä toiselle naiselle. Viestit kaksimielisiä sekä hyvänyöntoivotuksia jne. ei mitään dramaattista tms. pettämiseksi luokiteltavaa. Kysyttäessä onko suhteessa on kertonut olevansa sinkku.
Tekisi siis mieli käräyttää tällainen mies.
Kommentit (68)
Jos lähettää vaikka nimettömän kirjeen?
En. Pelkkä epäily riittää ettei kannata palata yhteen.
Vierailija kirjoitti:
En. Pelkkä epäily riittää ettei kannata palata yhteen.
Mutta mistä keksisit epäillä moisesta, jos et ole mitään kautta saanut tietää asiasta?
Haluaisin todellakin tietää. Käräytä se.
En ole niin naiivi että kuvittelisin aikuisen miehen elävän kuin joku neitsyt Maria.
Käräytä vaan. Minun oma mies oli niin dorka, että tajusin itse koko kuvion.
En siis halua itse tästä mitään seurauksia, joten vaihtoehto on ainoastaan anonyymin kirjeen lähettäminen ja siinä kertominen tuosta. En tiedä onko se kuinka uskottavaa, mutta omalla nimelläni ja naamallani en tule tätä tekemään.
Riippuu vähän, kuinka tosissaan sitä yhteenpaluuta on harkittu ja myös siitä, mitä itse olen tämän off-vaiheen aikana tehnyt.
Jos kyse on ollut pienestä aikalisästä, jossa omilla tahoillamme hetki pysähdytään ja mietitään yhteistä tulevaisuutta, niin ehkä en ihan hyvällä katsoisi tuollaista toimintaa, jos yhteenpaluuta on kuitenkin ollut se tahtotila.
Ja toki haluaisin tietää, miten se toinen siihen mahdolliseen yhteenpaluuseen on sitoutunut. Onko tarkoitus hänellä ollut palata yhteen vain, jos ei löydä ketään uutta, vai mikä agenda siellä on takana.
Jos ollaan oltu erossa silloin niin silloin ei haittaisi mitä toinen on tehnyt. Tai jos haittaisi niin sitten vaan ero. Lapsellista pitää "taukoja" ja sitten pitäisi kuitenkin toimia niin kun olisi parisuhteessa.
Miksi sekaannut toisten asioihin?
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ole toisten asioita jos ap on se jolle mies on viestitellyt.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän, kuinka tosissaan sitä yhteenpaluuta on harkittu ja myös siitä, mitä itse olen tämän off-vaiheen aikana tehnyt.
Jos kyse on ollut pienestä aikalisästä, jossa omilla tahoillamme hetki pysähdytään ja mietitään yhteistä tulevaisuutta, niin ehkä en ihan hyvällä katsoisi tuollaista toimintaa, jos yhteenpaluuta on kuitenkin ollut se tahtotila.
Ja toki haluaisin tietää, miten se toinen siihen mahdolliseen yhteenpaluuseen on sitoutunut. Onko tarkoitus hänellä ollut palata yhteen vain, jos ei löydä ketään uutta, vai mikä agenda siellä on takana.
Heillähän on voinut olla vaikka vapaa suhde, jolloin tuollainen sinkun esittäminen on ollut ok. Voi olla että on ihan lupa tällaiseen toimintaan.
Mutta jokatapauksessa itse haluaisin ehdottomasti tietää, jos harkitsisin yhteenpaluuta tuollaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ollaan oltu erossa silloin niin silloin ei haittaisi mitä toinen on tehnyt. Tai jos haittaisi niin sitten vaan ero. Lapsellista pitää "taukoja" ja sitten pitäisi kuitenkin toimia niin kun olisi parisuhteessa.
Joskus se tauko voi olla vain pientä etäisyyden ottamista eikä mikään nyt pannaan menemään -tilaisuuksia. Siellä voi olla vaikka jotain koita nyt ottaa itsestäsi niskasta kiinni ja hoida itsesi ja asiasi kuntoon juttuja takana ja katsotaan sitten sen jälkeen, voiko tämä suhde jatkua.
Tai toisella on työ ja lapsia toisella paikkakunnalla ja pitää miettiä, miten tämä välimatka tulee vaikuttamaan suhteeseen, jos toisen odotukset ei kohtaa toisen odotuksia.
Tiedän että jokaisessa parisuhteessani nainen on esittänyt sinkkua kun ihan jokainen parisuhteeni on päättynyt naisen pettämiseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ole toisten asioita jos ap on se jolle mies on viestitellyt.
Kyllä minä olen se, jonka kanssa mies on viestitellyt ja lemppasin hänet, kun tuli ilmi, että hän onkin suhteessa. He sitten erosivat jonkun ajan päästä, mutta nyt ovat olleet taas tiiviisti yhdessä.
Myönnän olevani erittäin katkera. En halua tuota miestä enää itselleni, mutta hän ei todellakaan ansaitsisi sitä alkuperäistäkään naista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus se tauko voi olla vain pientä etäisyyden ottamista eikä mikään nyt pannaan menemään -tilaisuuksia. Siellä voi olla vaikka jotain koita nyt ottaa itsestäsi niskasta kiinni ja hoida itsesi ja asiasi kuntoon juttuja takana ja katsotaan sitten sen jälkeen, voiko tämä suhde jatkua.
Tai toisella on työ ja lapsia toisella paikkakunnalla ja pitää miettiä, miten tämä välimatka tulee vaikuttamaan suhteeseen, jos toisen odotukset ei kohtaa toisen odotuksia.
Nainen laittaa suhteen tauolle että ei tule huonoa omatuntoa kun lähtee pettämään ja käymään vieraissa ja jos se uusi suhde ei maistukkaan niin nainen olettaa että edellinen mies odottaa tuleeko nainen palveltavaksi
Eksäni esitti välillä sinkkua ihan avoimesti edessänikin. Siksi onkin eksä.
Vierailija kirjoitti:
Siellä taitaa olla samanlainen sankari kuin tuo aloituksen mies!
Minulle saisi vaikka kuka kumminkaima tulla kertomaan pettomiehen toilailuista. Tuollaisen viestittelyn miellän ainakin itse pettämiseksi.
Käräyttämisissä kannattaa aina miettiä minkä hinnan on itse valmis maksamaan siitä.