Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen olisi mies josta kiinostuisit sinkkunaisena?

Vierailija
07.12.2020 |

Ulkoiset ominaisuudet, ikähaarukka, jokin tärkeä mielenkiinnon kohde?
mainitse oma ikäsi ainakin suunilleen :)

Kommentit (246)

Vierailija
81/246 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turvallinen ja luotettava. Osaisi pitää itsestään huolta.

Tämä.

Vierailija
82/246 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsenäinen yksinäinen susi, joten toinen samanlainen olisi kiva. Joku, joka viihtyy sekä minun kanssani, että yksikseen. Uskollinen yhden naisen mies. Jotakuinkin omaa ikäluokkaani.

Saan tupakan hajusta migreenin ja pelkään koiria, joten ei koirallista ja tupakoivaa miestä. En edes listaa tähän mitään normaaleja odotettavia käytöstapoja, ne ovat itsestäänselvyys.

Ulkonäöllisesti pidän blondeista, mutta kukaan mies ei saa etulyöntiasemaa pelkästään olemalla blondi, jos on muuten karsea.

Ulkonäkö on minulle loppuviimein se turhin asia, kun rakastuu aidosti/löytyy kiinnostava ehdokas, johon voisi rakastua.  En minä sen kankun kanssa seurustele, tai hartioiden. Kyllä minua kiinnostaa enemmän mitä on korvien välissä ja sydämessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/246 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisille treffeille voisin lähteä suhteellisen kevein perustein; kännäämätön, tupakoimaton, huumeeton tavallinen työssäkäyvä mies, mahdolliset lapset aikuisia.

Eka treffeillä olisi hyvä päästä testaamaan keskinäistä suutelukemiaa sillä jos se ei suju, turha jatkaa sekä huumoria.

Ja jos vielä yksi toive, niin tanssimisen pitäisi sujua meillä keskenään. N55

Vierailija
84/246 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälleen kerran naiset ensisijaisesti kuvailee luonnetta, jos miehet vastaisi, olisi tärkeintä kumppanin seksuaalinen haluttavuus ulkonäöllisesti; isot tissit ja hoikka vyötärö, ikä 20-35, lapsettomuus, pitkähiuksissuus, naisellinen pukeutuminen ja seksuaalinen halukkuus.

Miehet painottavat ulkonäköä, naiset luonnetta ja persoonaa.

naiset valehtelee. tutkimusten mukaan naisille tärkeintä miehessä on paksu lompakko, rahakas työ ja valta

Vierailija
85/246 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälleen kerran naiset ensisijaisesti kuvailee luonnetta, jos miehet vastaisi, olisi tärkeintä kumppanin seksuaalinen haluttavuus ulkonäöllisesti; isot tissit ja hoikka vyötärö, ikä 20-35, lapsettomuus, pitkähiuksissuus, naisellinen pukeutuminen ja seksuaalinen halukkuus.

naiset valehtelee. tutkimusten mukaan naisille tärkeintä miehessä on paksu lompakko, rahakas työ ja valta

Ok.

Vierailija
86/246 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö kyllä ratkaisee yleensä naisillakin sen, kiinnostaako edes lähteä tutustumaan miehen luonteeseen vai ei.

Joitain poikkeuksia aina on, mutta suurimmalla osalla näin.

Ei kukaan kiinnostu epämiellyttävän näköisestä miehestä, vaikka se olisi kuinka kiva.

T: nainen itsekin

Vierailija
87/246 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei persu -> katsoo läpi sormien matupatjailua

Itselleni ainakin persut turn off ihan jo sen vuoksi, että niillä on niin kovat arvot eivätkä ole mitenkään sivistyneitä, taiteellisia ym. asioita joita minä arvostan.

Itse olet hyvä esimerkki siitä umpimielisestä mustavalkoisuudesta (eli tyhmyydestä) jonka minä persuihin stereotypisesti liitän.

Vierailija
88/246 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän asti kaikki omat seurustelukumppanit on olleet kaukana varakkaasta eli ihan tavisduunareita (tai työttömiä) vailla sen kummempaa valtaa ja ihan katastrofeja nämä suhteet on olleet, joten jatkossa täytyy vaatia enemmän.

Tai sitten pysyn sinkkuna.

Vierailija
89/246 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsin epäsiistiä, paksua ja lyhyttä looseria, joka ei pysty työpaikkaansakaan pitämään viikkoa pidempään. Olen kamala komentelija joten tarvitse jonkun jota voin sättiä ihan oikeutetusti. Voi kuulostaa pervolta, mutta toimii. Olen aina pokannut näitä miesluusereita.

voi miesparkoja

Vierailija
90/246 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö kyllä ratkaisee yleensä naisillakin sen, kiinnostaako edes lähteä tutustumaan miehen luonteeseen vai ei.

Joitain poikkeuksia aina on, mutta suurimmalla osalla näin.

Ei kukaan kiinnostu epämiellyttävän näköisestä miehestä, vaikka se olisi kuinka kiva.

T: nainen itsekin

Kokonaisuus on kuitenkin ulkonäössäkin se mikä ratkaisee ja ainakin itse viehätyn todella erinäköisistä miehistä. Ainoa mikä on ihan ehdoton turn off on ylipaino eli lihavuutta ei pysty paikkaamaan millään ja silloin supermukavakin mies pysyy vain kaveriasteella.

Vierailija
91/246 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän asti kaikki omat seurustelukumppanit on olleet kaukana varakkaasta eli ihan tavisduunareita (tai työttömiä) vailla sen kummempaa valtaa ja ihan katastrofeja nämä suhteet on olleet, joten jatkossa täytyy vaatia enemmän.

juuri näin. suhde ei vaan toimi, jos nainen ei saa siitä taloudellista hyötyä.

Vierailija
92/246 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tarkoitushakuisten vauvapalstatutkimusten mukaan ehkä

Fakta kuitenkin on, että maailma on pullollaan parisuhteen löytäneitä miehiä, joilla ei ole paksua lompakkoa, rahakasta työtä tai valtaa. Vai meinaatko, että jokainen prismassa tai lidlissä käyvä perheellinen mies on tällainen? Siinä tapauksessa me käsitämme nuo kolme mainitsemaasi asiaa hiukan eri tavoin, kai se 20 euroa sisältävä lompakkokin on paksu lompakko. Mutta jos kriteerit noille ovat niin alhaalla, niin sitten kenelläkään tavismiehellä ei ole mitään vaikeuksia täyttää niitä, eli ne ovat yhtä tyhjän kanssa.

Jolloin pääsemmekin suoraan ensimmäisestä karsintakierroksesta seuraavaan eli miesten luonteeseen ja persoonaan.

Vierailija
93/246 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellisiä vastauksia. Joskin odotettuja.

- pituus

- raamikkuus

- komea naama

- sosioekonominen status

- leukalinja

- tummat hiukset

- sujuvuus ja nokkeluus (sosiaalinen status, viihdytystaidot)

- itsevarmuus

Olemme tainneet lukea eri vastauksia :D En jaksa kerrata koko ketjua, mutta olen valmis uskomaan että jokainen listasi kohta mainitaan ainakin kerran. Silti väittäisin, että ehdottomasti enemmän mainitaan luonteeseen liittyviä ominaisuuksia, mutta jos sana 'leuka' vilahtaa edes kerran, niin revit siitä innoissasi pelihoususi. Koska, kuten sanoit, juuri noita listaamiasi ominaisuuksia odotat näkeväsi ja sen takia ohitat 99% vastauksista merkityksettöminä.

Tutkitusti naiset puhuvat ulkonäkövaatimuksista vähemmän, mutta painottavat niitä valintatilanteessa vähintään yhtä paljon kuin miehetkin ja miehiä useammin projisoivat hyvännäköisiin yksilöihin hyviä luonneominaisuuksia.

Ja kyllä, voin linkata arvostetun naisprofessorin tekemän tutkimuksen.

Ja kyllä, tutkimuksessa oli myös 35+ naisia.

No linkkaa ihmeessä. Eihän tässä kenelläkään ollut vaikeuksia myöntää ulkonäkövaatimuksia, mutta sinä väität, että kaikki etsivät samanlaista miestä, vaikka tämän luonne olisi millainen. Minä en kelpuuttaisi ketään, joka ei ole kiltti, luotettava ja rauhallinen olipa tämä miten komea hyvänsä eli se on aivan ensisijainen. Ainoa ulkonäkövaatimus on yli 190 cm pituus.

Millä perusteella luonne on ensisijainen vaatimus?

Yhtä perustellusti pituus on ensisijainen vaatimus, koska lyhyt mies ei käy vaikka olisi hyvä luonne.

Voi hyvä jumala tätä autismia... Millaista on elää noin mustavalkoisessa maailmassa?

Itse olen aina kiinnostunut ensin ulkonäöstä eli sen pitää olla sellainen, jota pidän puoleensavetävänä. Ajattele! Haluan (halusin) elämänkumppaniksi miehen, jota haluan katsella ja kosketella ja jopa ihailla. Ulkonäkö on siis ehdoton vaatimus. MUTTA vaikka hän olisi maailman komein mies, niin parisuhteessa en olisi k-pään kanssa. Ja ei, päinvastaista ei todista se että jonkun huuhaa-saitin mukaan naiset laittavat aloitteita jopa pdfleille. Minä puhun parisuhteesta, en nettitykkäyksistä. Eli myös sopiva luonne on ehdoton vaatimus.

Sillloinhan ulkonäkö on ensisijainen vaatimus. Se katsotaan ensin. Jos ei ole pitkä ja komea, ei jatkoon, riippumatta luonteesta.

Kuitenkin yritit selitellä että luonne olisi ensisijainen vaatimus.

"Missä? Näytä tuosta kommentistani kohta, jossa sanoin että luonne on ensisijainen vaatimus.

"No linkkaa ihmeessä. Eihän tässä kenelläkään ollut vaikeuksia myöntää ulkonäkövaatimuksia, mutta sinä väität, että kaikki etsivät samanlaista miestä, vaikka tämän luonne olisi millainen. Minä en kelpuuttaisi ketään, joka ei ole kiltti, luotettava ja rauhallinen olipa tämä miten komea hyvänsä eli se on aivan ensisijainen. Ainoa ulkonäkövaatimus on yli 190 cm pituus."

Vierailija
94/246 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellisiä vastauksia. Joskin odotettuja.

- pituus

- raamikkuus

- komea naama

- sosioekonominen status

- leukalinja

- tummat hiukset

- sujuvuus ja nokkeluus (sosiaalinen status, viihdytystaidot)

- itsevarmuus

Olemme tainneet lukea eri vastauksia :D En jaksa kerrata koko ketjua, mutta olen valmis uskomaan että jokainen listasi kohta mainitaan ainakin kerran. Silti väittäisin, että ehdottomasti enemmän mainitaan luonteeseen liittyviä ominaisuuksia, mutta jos sana 'leuka' vilahtaa edes kerran, niin revit siitä innoissasi pelihoususi. Koska, kuten sanoit, juuri noita listaamiasi ominaisuuksia odotat näkeväsi ja sen takia ohitat 99% vastauksista merkityksettöminä.

Tutkitusti naiset puhuvat ulkonäkövaatimuksista vähemmän, mutta painottavat niitä valintatilanteessa vähintään yhtä paljon kuin miehetkin ja miehiä useammin projisoivat hyvännäköisiin yksilöihin hyviä luonneominaisuuksia.

Ja kyllä, voin linkata arvostetun naisprofessorin tekemän tutkimuksen.

Ja kyllä, tutkimuksessa oli myös 35+ naisia.

No linkkaa ihmeessä. Eihän tässä kenelläkään ollut vaikeuksia myöntää ulkonäkövaatimuksia, mutta sinä väität, että kaikki etsivät samanlaista miestä, vaikka tämän luonne olisi millainen. Minä en kelpuuttaisi ketään, joka ei ole kiltti, luotettava ja rauhallinen olipa tämä miten komea hyvänsä eli se on aivan ensisijainen. Ainoa ulkonäkövaatimus on yli 190 cm pituus.

Millä perusteella luonne on ensisijainen vaatimus?

Yhtä perustellusti pituus on ensisijainen vaatimus, koska lyhyt mies ei käy vaikka olisi hyvä luonne.

Voi hyvä jumala tätä autismia... Millaista on elää noin mustavalkoisessa maailmassa?

Itse olen aina kiinnostunut ensin ulkonäöstä eli sen pitää olla sellainen, jota pidän puoleensavetävänä. Ajattele! Haluan (halusin) elämänkumppaniksi miehen, jota haluan katsella ja kosketella ja jopa ihailla. Ulkonäkö on siis ehdoton vaatimus. MUTTA vaikka hän olisi maailman komein mies, niin parisuhteessa en olisi k-pään kanssa. Ja ei, päinvastaista ei todista se että jonkun huuhaa-saitin mukaan naiset laittavat aloitteita jopa pdfleille. Minä puhun parisuhteesta, en nettitykkäyksistä. Eli myös sopiva luonne on ehdoton vaatimus.

Sillloinhan ulkonäkö on ensisijainen vaatimus. Se katsotaan ensin. Jos ei ole pitkä ja komea, ei jatkoon, riippumatta luonteesta.

Kuitenkin yritit selitellä että luonne olisi ensisijainen vaatimus.

"Missä? Näytä tuosta kommentistani kohta, jossa sanoin että luonne on ensisijainen vaatimus.

"No linkkaa ihmeessä. Eihän tässä kenelläkään ollut vaikeuksia myöntää ulkonäkövaatimuksia, mutta sinä väität, että kaikki etsivät samanlaista miestä, vaikka tämän luonne olisi millainen. Minä en kelpuuttaisi ketään, joka ei ole kiltti, luotettava ja rauhallinen olipa tämä miten komea hyvänsä eli se on aivan ensisijainen. Ainoa ulkonäkövaatimus on yli 190 cm pituus."

Ei ollut minun kommenttini.

Vierailija
95/246 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei persu -> katsoo läpi sormien matupatjailua

Itselleni ainakin persut turn off ihan jo sen vuoksi, että niillä on niin kovat arvot eivätkä ole mitenkään sivistyneitä, taiteellisia ym. asioita joita minä arvostan.

Itse olet hyvä esimerkki siitä umpimielisestä mustavalkoisuudesta (eli tyhmyydestä) jonka minä persuihin stereotypisesti liitän.

Hieman menee asian vierestä mutta itse tunnen montakin persua ja jokaisen arvomaailma on kaukana kovasta. Harvinaisen leppoisia, maanläheisiä ja maalaisjärkisiä ihmisiä vailla turhaa vouhkaamista. Ja hyvä niin, muuten ei ystäviä oltaisikaan eikä yhdessä viihdyttäisi, koska en vaan itsekään jaksa mitään jatkuvaa draamaa ja stressiä. Tuollaisesta "helposta" miehestä voisin kiinnostuakin ellei nuo kaikki olisi jo varattuja ;-)

Mutta jokainen toki etsii itselleen sopivaa kumppania ja sehän on vain hyvä juttu, jos jokaiselle löytyy sopivaa seuraa jossa viihtyy. Muita ihmisiä ei kenenkään kannata lokeroida ennakkoluulojen perusteella.

Vierailija
96/246 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

juuri näin. suhde ei vaan toimi, jos nainen ei saa siitä taloudellista hyötyä.

Jos saman katon alla asutaan niin silloin kulut jaetaan. Minulla on varaa asua myös yksin jatkossa.

Vierailija
97/246 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valta voi kertoa miehen muista hyvistä ominaisuuksista. Valtaa vallan takia haluava ei ole viehättävä, saati valtaa sen takia haluava, että joku kiinnostuisi hänestä. Sille vallalle on usein joku syy.

Nainen

Vierailija
98/246 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilullinen, itsestään huolta pitävä. Ei mikään nössö mammanpoika, vaan pitää olla jo vähän elämänkokemusta. Lapsia voi olla jo. Kädessä pysyy niin kirves kuin vasara. Tekevä ihminen, ei mikään sohvalla lössöttävä kaljamaha;  mies, joka rakentaa meille vaikka talon paljain käsin keskelle korpea. Sinnikäs ja sisukas. Keskustelutaitoinen, ymmärtäväinen, ystävällinen. Osaa sanoa oman mielipiteensä ja kykenee keskustelemaan ja näkemään asioita useammasta perspektiivistä.

Vierailija
99/246 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoton perusedellytys on, että mies on rehellinen, luotettava ja muut huomioon ottava ihminen.

Sitten jos toivomuksia saa esittää, niin ihannemieheni olisi älykäs, keskustelutaitoinen ja kielellisesti lahjakas sekä kiinnostunut monipuolisesti erilaisista asioista ja itsensä kehittämisestä.

Miehen pitäisi olla kiinnostunut juuri minusta ihmisenä. Etsin kumppania, jonka kanssa olisimme hyviä ystäviä (toki myös romanttisessa mielessä toisistamme kiinnostuneita), menisimme naimisiin ja perustaisimme perheen (tuossa järjestyksessä).

Olen allerginen eläimille, joten miehellä ei saisi olla karvaisia lemmikkejä. Joku akvaario ei haittaisi. En tupakoi enkä käytä alkoholia ollenkaan, joten toivoisin miehenkin olevan savuton ja alkoholin suhteen kohtuukäyttäjä jos ei kokonaan kieltäydy.

Suunnilleen samanlaiset arvot olisi hyvä olla. Kaikesta ei tarvitse olla samaa mieltä, mutta meidän tulisi kyetä kunnioittamaan toistemme näkemyksiä ja maailmankatsomuksia siltä osin kuin ne eroavat toisistaan. Olen uskovainen, mikä varmasti karkottaa osan kumppaniehdokkaista pois.

Musikaalisuus, kädentaidot ja jonkinasteinen erähenkisyys olisivat plussaa, mutta eivät tietenkään ehdottomia edellytyksiä. Pääasia, että jotain yhteisiä kiinnostuksenkohteita löytyy. Molemmilla saa olla myös omia harrastuksia.

Ulkonäöstä sen verran, että pituudella ei ole väliä, kunhan painoa ei ole kauheasti ylimääräistä. Minkään himourheilijan kanssa meillä ei välttämättä olisi kauheasti yhteistä, joten mitään lihaksikasta bodaria en kaipaa. Sen verran saisi sohvan pohjalta nousta, että jaksaa tehdä pitkiä kävelyretkiä ja lähteä joskus kanssani vaellukselle. Mieluummin ei kauheasti tatuointeja ja/tai lävistyksiä (itselläni ei ole kumpiakaan).

Itse olen 32-vuotias nainen, ikäeroa saisi olla +-5 vuotta. Toki tuosta voisi jonkin verran joustaa, jos oikeasti kemiat kohtaisivat.

Itse olen normaalipainoinen, perusnätti, korkeakoulutettu, työssäkäyvä, lapseton, hyvin toimeentuleva, mutta etenkin nyt koronan aikana yksinäinen nainen. Tänä vuonna kaikenlainen kosketus on ollut sen verran pannassa, että hellyydenkipeys on kova ja kaipaan halikaveria.

Vierailija
100/246 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vitsi että naurattaa nämä naisten pituusvaatimukset.

Yli 180 cm = 14 % miehistä

Yli 188 cm = 3,9 % miehistä

Yli 190 cm = 3 % miehistä

google.com/search?q=proportion+of+men+over+6+feet+3+in

Terveisin M33, 188 cm, neitsyt ja MGTOW-mies.