Millainen olisi mies josta kiinostuisit sinkkunaisena?
Ulkoiset ominaisuudet, ikähaarukka, jokin tärkeä mielenkiinnon kohde?
mainitse oma ikäsi ainakin suunilleen :)
Kommentit (246)
Sellainen joka jatkaa keskustelua siitä mihin jäin tuomalla oman näkemyksen, keskustelu on soljuvaa.
On pitänyt itsestään huolta, kävelee kolmanteen kerrokseen helposti ja saa kengät jalkaan ilman istuinta.
Jota arvostan ja kunnioitan.
Pitkä yli 190 cm mieluiten ja yli viisikymppinen, sivistynyt, akateeminen, varakas ja enemmän hiljainen kuin suupaltti. Pitää koirista ja korkeakulttuurista. Lempeä ja kiltti, älykäs ja hauska.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisiä vastauksia. Joskin odotettuja.
- pituus
- raamikkuus
- komea naama
- sosioekonominen status
- leukalinja- tummat hiukset
- sujuvuus ja nokkeluus (sosiaalinen status, viihdytystaidot)
- itsevarmuus
Minulla ei ainakaan ole muita ulkonäkövaatimuksia kuin että olisi mieluiten yli 190 cm pitkä. Ja pidän enemmän kapeakasvoisista miehistä, komeista miehistä en oikeastaan pidä, perinteisessä mielessä komeista. Sosioekonominen status on sikäli tärkeä, että sen pitää olla samaa luokkaa kuin itselläkin. Eihän muuten ole mitään yhteistä keskusteltavaakaan.
Täällä selvästi joku yrittää spämmätä että parikymppisten naisten ikähaarukka ulottuisi muka 5-kymppisiin asti :D varmaan itse vielä kirjoittanut tuon että moinen ilahduttaa.
Mä oon 33, mutta en voisi kuvitellakkaan deittailevani mitään 5-kymppisiä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä selvästi joku yrittää spämmätä että parikymppisten naisten ikähaarukka ulottuisi muka 5-kymppisiin asti :D varmaan itse vielä kirjoittanut tuon että moinen ilahduttaa.
Mä oon 33, mutta en voisi kuvitellakkaan deittailevani mitään 5-kymppisiä vielä.
Kyllä kai sellaisiakin on, mutta harvassa. Todnäk trolli tuo.
Turvallinen ja luotettava. Osaisi pitää itsestään huolta.
Vierailija kirjoitti:
- pituus
- raamikkuus
- komea naama
- sosioekonominen status
- itsevarmuus
Niin? Osahan noista on ihan trollaamista, koska tiedetään, että tartut noihin. Osa on ihan faktaa. Itse pidän raamikkaista miehistä, mieluummin tummista kuin vaaleista. Sujuvuus, nokkeluus, älykkyys, koulutus ja itsevarmuus herättävät (herättivät) kiinnostukseni.
Etsin epäsiistiä, paksua ja lyhyttä looseria, joka ei pysty työpaikkaansakaan pitämään viikkoa pidempään. Olen kamala komentelija joten tarvitse jonkun jota voin sättiä ihan oikeutetusti. Voi kuulostaa pervolta, mutta toimii. Olen aina pokannut näitä miesluusereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- pituus
- raamikkuus
- komea naama
- sosioekonominen status
- itsevarmuusNiin? Osahan noista on ihan trollaamista, koska tiedetään, että tartut noihin. Osa on ihan faktaa. Itse pidän raamikkaista miehistä, mieluummin tummista kuin vaaleista. Sujuvuus, nokkeluus, älykkyys, koulutus ja itsevarmuus herättävät (herättivät) kiinnostukseni.
Se tärkein unohtui: iso kulli. Tunnen naistyyppisi!
Vierailija kirjoitti:
Samaa katsoin itsekin :D
Olen 38-vuotias nainen ja käynyt muutamilla treffeillä 45-50-vuotiaiden kanssa ja eih, ihan liian vanhoja ovat. 35-40 vielä sopivan nuorekkaita omaan makuun.
Vierailija kirjoitti:
Huomaavainen, kohtelias, empaattinen, rauhallinen ja huumorintajuinen.
Ulkonäkötoivomuksia on sen verran, että olisi minua noin 10 senttiä pidempi (käytän paljon korkokenkiä, ja olisi kiva, jos mies olisi silloinkin minua pidempi) ja painoltaan sopusuhtainen. Eli pituutta pitäisi olla 170cm. Jos kuitenkin luonne natsaa, voisin joustaa tästä aivan hyvin.
Elämäntavat tulisi olla terveelliset, eli ei viinaa/tupakkaa/huumeita ja säännöllisesti liikuntaa.
Ikähaarukka about 30-50
N24
Kerrankin täytän jonkun naisen kaikki kriteerit..
Hyvä sosiaaliset taidot ja hyvät arjenhallinnan taidot, empaattinen ja vakaa. Ja sisällöllisesti rikas ja vahva oma elämä 👌.
Pitkähiuksinen ja partainen (keskiruskea tai tumma). Itseäni pidempi. 30-45-vuotias. Kielellisesti lahjakas, enkä nyt tarkoita mitään "hillitön kurvi" -tason sanaleikkijää. N32
Itsestään huolta pitävä eli omaa terveelliset elämäntavat ja harrastaa liikuntaa, mutta ei asu missään salilla ja/tai lätkäporukassa vaan enemmänkin viihtyy ulkoilmassa ja kestävyyslajien parissa.
Tykkää luonnosta ja on eläinrakas.
Ei lapsia.
Ei ole supersosiaalinen suupaltti vaan ihminen jonka seurassa on helppo viihtyä vaikka kumpikaan ei sanoisi mitään.
Rauhallinen ja tasapainoinen.
Noilla aloitellaan jotta kiinnostus parempaan tutustumiseen herää.
45-52. Rauhallinen, ei mikään kamala häslääjä tai huutaja. Harrastaa jotain mutta viihtyy myös kotona. On muutama kaveri. Tykkää lähteä lähireissuille / tapahtumiin, laittaa yhdessä kämppää ja mahd mökkiä. Pituus min 175. Kaljua tai isimahaa saa olla. Ei tupakkia. Ei liikaa viinaksia.
Ei löydy. N47
Normaalipainoinen, mieluiten pitkätukkainen, vähän vaihtoehtoisen oloinen tyyliltään. Ikähaarukka plus-miinus oma ikä, eli kun olen 42, niin ihanteellisin olisi 37-47. Älykäs, itsevarma, hauska. Tärkeää samanlaiset elämänarvot (esim. mieluiten kasvissyöjä ja ei saa olla uskovainen), samanlainen elämäntapa, mieluiten vähän taiteellinen. Ei liian työkeskeinen.
Huolehtii hygieniastaan, myös hampaista. Ulkoilee, ei älylaiteriippuvainen. Pitää eläimistä ja luonnosta. On kiinnostunut maailman asioista ja osaa keskustella niistä. Blondit tai harmaatukkaiset herättää kiinnostuksen tummia paremmin, mutta ei ulkonäöllä, pituudella tai painolla ole merkitystä, ei myöskään työllä/työttömyydellä ja statuksilla. Keski-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Jälleen kerran naiset ensisijaisesti kuvailee luonnetta, jos miehet vastaisi, olisi tärkeintä kumppanin seksuaalinen haluttavuus ulkonäöllisesti; isot tissit ja hoikka vyötärö, ikä 20-35, lapsettomuus, pitkähiuksissuus, naisellinen pukeutuminen ja seksuaalinen halukkuus.
Miehet painottavat ulkonäköä, naiset luonnetta ja persoonaa.
Yllätys! Saman huomasin. Miehet kaikki kuvailisivat juurikin näin: nuori, kaunis, hoikka, mutta kurvikas, isot tissit, pitkät houkset, mekko, hyvä pabemaan mutta neitsyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälleen kerran naiset ensisijaisesti kuvailee luonnetta, jos miehet vastaisi, olisi tärkeintä kumppanin seksuaalinen haluttavuus ulkonäöllisesti; isot tissit ja hoikka vyötärö, ikä 20-35, lapsettomuus, pitkähiuksissuus, naisellinen pukeutuminen ja seksuaalinen halukkuus.
Miehet painottavat ulkonäköä, naiset luonnetta ja persoonaa.
Yllätys! Saman huomasin. Miehet kaikki kuvailisivat juurikin näin: nuori, kaunis, hoikka, mutta kurvikas, isot tissit, pitkät houkset, mekko, hyvä pabemaan mutta neitsyt
Ja sitten ne itkee kun eivät kelpaakaan naisille ja väittää naisten etsivän sitä laatikkoleukaista kirurgilentäjää, joka on 190 cm pitkä...
Onpas täällä monta rokkareista kiinnostunutta! :D
Itsellä kanssa ulkonäkövaatimuksena on, että on hieman rokahtava tyyli (nahkarotsi, jopa pitkät hiukset on jees) ja sopusuhtainen.
Muuten haluan vain, että hän saa minut nauramaan, kuuntelee minua jos on murheita, ja käyttäytyy kunnioittavasti. Tähän kuuluu, että ei pidä minua koriorjanaan. Jos vielä pystyy keskustelemaan minua kiinnostavista aiheista sujuvasti, niin perfecto.
Iällä ei oikeastaan väliä, jos luonne on hyvä.
N23