"Slaavikyykky"
Pystyttekö olemaan rennosti kyykkyasennossa molemmat jalkapohjat maassa? Tarvittaessa vaikka juomaan kahvia siten?
Onkohan mun rakenteessa jotain outoa, kun väkisinkin meinaan pyllähtää.
Kommentit (200)
Kyllä se onnistuu vodkan ja hardbassin kanssa hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Pystyn ja nostamaan ainakin 120kg kiloa sieltä ylös sen jälkeen. Joidenkin mielestä se on myös terveellisin asento ulostamiseen; kuulemma silloin suoli tyhjenee parhaiten.
-Mies 29v-
120 nautinnon yötä...aah...
Vierailija kirjoitti:
Olen liian persjalkanen kun en pysty, enkä ole koskaan pystynyt. Liikunta yläasteen päättötodistuksessa 10, kaikki pelit, tanssit jne. osasin, mutten siihen slaavikyykkyyn päässyt :D Tasapaino horjuu välittömästi.
^Olen tämän kommentin kirjoittaja ja tästä kirjoituksesta lähtien olen venyttänyt pohkeita viitenä päivänä viikossa, eikä slaavikyykky ole yhtään sen lähempänä kuin ennenkään. Ei mulla muuta.
Minä, vanha mummeli, 160/60, pääsen keveästi slaavikyykkyyn ja takaisin. Tosin olen lyhytselkäinen ja pitkäjalkainen. Jalkojen pituus noin puolet koko pituudestani.
Vierailija kirjoitti:
Pystyn. Se ap:n "rakennevika" taitaa olla ylipaino.......
Mä oon 162cm 130kg ja pystyn tohon asentoon. Eli välttämättä painosta se ei johdu.
Vierailija kirjoitti:
Mä kokeilin kans äsken luettuani tuon uutisen. En pysty olemaan kyykyssä jalkapohjat maassa vaan meinaa tapahtua juuri tuo pyllähdys-ilmiö. Jos olisi pidemmät jalat niin se olisi helpompaa. Luulempa että persjalkaisuus on slaavikyykyn esteenä.
Ei ole. Olen persjalkainen, ylipainoinen ja lähestyn kuuttakymmentä. Slaavikyykky sujuu oikein mainiosti ja voin olla siinä pitkäänkin.
Vähän akaa sitten joku kysyi täällä pääsevätkö muut kyykkyyn. Olen tuntenut huonoa omaatuntoa siitä, että en liiku tarpeeksi, kun sitä joka tuutista toitotetaan, mutta taidankin itse asiassa olla varsin reipas, jos tämän palstan kirjoittajien mukaan tasoa mitataan ja patistetaan ihmisiä tekemään jotain oman hyvinvintinsa ja kuntonsa eteen!
Pystyn. Vaikka jalat toisiaan vasten.
Nainen 170 cm, 75 kg, ikää 31
Vierailija kirjoitti:
Pystyttekö olemaan rennosti kyykkyasennossa molemmat jalkapohjat maassa? Tarvittaessa vaikka juomaan kahvia siten?
Onkohan mun rakenteessa jotain outoa, kun väkisinkin meinaan pyllähtää.
isäntä vetelee karatepotkuja pään korkuuteen sleivzekissä.
Sleivzek.
Ja nyrkkeilee polvien korkeuteen.
Et aika kankee oot jos et kykene vetelemään karatepotkuja slaavikyykystä "sleivzek".
Vierailija kirjoitti:
Tossa asennossa käyn aina yleisissä vessoissa.
Eli jalat pöntön reunalle ja asentoon?
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 22:34"]
Tossa asennossa käyn aina yleisissä vessoissa.
Ilmankos siellä miestenvessan lattian pisukourun ympärillä näyttää kuin koko lattia olisi kustu.
Tähän löytyy opetusvideokin kuinka oikeaoppisesti käydään kusella.
Vierailija kirjoitti:
Pystyn ja nostamaan ainakin 120kg kiloa sieltä ylös sen jälkeen. Joidenkin mielestä se on myös terveellisin asento ulostamiseen; kuulemma silloin suoli tyhjenee parhaiten.
-Mies 29v-
Mikäs Mikki Hiiri sinä olet,minä nostan siitä 150 kiloa
Nuorempana tuli paljon harjoiteltua slatekkia. Slatekissa hyppäät slaavikyykyssä ilmaan ja ojennat koivet nopeasti suoraksi ja koukistat jalat ennen alastuloa.
Slatekin osaava saa aina huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Mies 29v-Mikäs Mikki Hiiri sinä olet,minä nostan siitä 150 kiloa
Mitäs ininää täältä kuuluu, meikäläjä vetää semmoset 200 koota
Ei riipu painosta, vaan akillesjänteiden kireydestä/löysyydestä. Itselläni on kireät akillesjänteet, en pääse lähellekään alas, vaikka olisin missä painossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei riipu painosta, vaan akillesjänteiden kireydestä/löysyydestä. Itselläni on kireät akillesjänteet, en pääse lähellekään alas, vaikka olisin missä painossa.
Pääseekö sinulta pieru jos akillesjänteesi venyy liialti?
Voikohan se, etten pysty johtua siitä, että multa on akillesjänne mennyt paskaksi teininä. En pysty esim joogassakaan olemaan kantapäät ja kämmenet lattiassa kovin leveässä asennossa, kun ei vaan nilkka ojennu.
Конечна!!