Meluavat naapurit, kivi vinossa ja peffa märkänä- millainen olisi hautausmaan Aihe vapaa
Vinkkejä matolääkkeistä, ei koiralle vaan itselle, valitusta rauhattomista nuorista ja tietysti puhetta rahasta ja seksistä?
Kommentit (188)
Keskustellaan vain tunnettujen virsien sanoilla.
Olen ollut siinä käsityksessä, että uskovaiset lähtevät täältä maan päältä melko pian "viimeiselle matkalleen" johonkin kauas. Milloin tämä lähtö tapahtuu, kun ainakin tällä palstalla tuntuvat kaikki jäävän naapurien toimia tarkkailemaan. Vai tapahtuuko kaikki tämä muutaman päivän sisällä?
Kirjoitusvirhe hautakivessä - apua, nyt nolottaa!
Vierailija kirjoitti:
Työttömät ne vaan makaa laiskana vielä arkussakin.
Työttömiä ei pitäisi muutenkaan haudata pk-seudulla kalliille yksittäisille hautapaikoille yhteiskunnan varoilla, puhumattakaan arkuista, hautakivistä ym. ylellisyyksistä. Syrjäseuduilla on runsaasti edullista maata työttömien joukkohautoja varten tai sitten polttohautaus.
Terv. nimim. Ei koskaan eläessään työttömänä päivääkään ja kyllä tekevä työtä löytää.
Vierailija kirjoitti:
Listataan kivoja seuraleikkejä esim. puukkohippa
Värttinäluun piilotusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole käynyt aikoihin naapurin haudalla. Pitääkö tehdä huoli-ilmoitus? Mihin?
Huohhh se kirjoitetaan ”kuolinilmoitus”.
Todella rasittava tämä yleistynyt tapa jättää n pois sanan lopusta.
Voi eih! Kaikista mahdollisista hautuumaista jouduin samaan oikeinkirjoitusnillittäjän kanssa.
Tää on niin tätä ja vielä ajasta iankaikkisuuteen. ):
Vierailija kirjoitti:
Miksei noita haudalla luettavia värssyjä voi jo uudistaa!? Ärsyttää kuunnella aina noita samoja!
Samaa mieltä. Useimmista saa todella sitkeän korvamadon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nenän koko korreloi miehen sp elintä.
Joo, totta on. Sen huomaa kyllä. Terveisin. 30 vuotta täällä ollut.
Miten niin 30v? Eihän täällä ole ajan kulkua. 3 pv ja 30v, ihan sama.
Nooh, se on nyt vähän tulkintakysymyskin. - Kyllä täälläkin erottuu porukka, jolla aikoinaan ei töissäkään ollut mihinkään kiire...
Vierailija kirjoitti:
Hei me ollaan täällä alueella A3 pitämässä lauluiltaa. Voitteko keksii kivoja lauluja. Ollaan laulettu jo juicen Ei elämästä selviä hengissä.
Kalle-Kustaan muori makaa hiljaa haudassaan...
Vierailija kirjoitti:
Kuolemanjälkeinen elämä on ihmisen parasta aikaa
Kuolema on laiffii.
Hautakivessä lukee PAKSU-AKU kuka turmeli sen?
Kiva kun sattui naapuriin jonkun juoppoperheen sukuhauta. Silkkaa melua, ördäystä ja kummittelua jopa päiväsaikaan. Kohta kutsun paikalle manaajat jos ei tuo hautakivenpaukutus lopu.
Vierailija kirjoitti:
Säästövinkkejä?
Mä aloitan: hammaslääkäri.
Kosmetologi ja kampaaja. Tukka kammattiin ja naama siloiteltiin ennen arkkuun laittoa. Modernein palsamointiainein pysyn nättinä ainakin siihen asti, kun arkeologit minut kaivavat ylös tuhannen vuoden päästä ja hämmästelevät miten hyvin olen säilynyt.
Vierailija kirjoitti:
Listataan kivoja seuraleikkejä esim. puukkohippa
Kymmenen sormiluuta laudalla!
Vierailija kirjoitti:
Siivoatteko jouluksi kaikki luurangot kaapeistanne?
Tottakai! On ihanaa, kun suku kokoontuu saman paaden ääreen edes kerran vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Halusin hautajaismusiikiksi doorsin "riders on the storm" mutta siellä soikin "maan korvessa".
Kenelle voin valittaa?
Oma moka. Olisit määrännyt jälkisäädöksessäsi. - Vaikka mitäpä se auttaa, kun perikunta pääsee vihdoin päättämään, niin juuri noin ne kostaa :(
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut siinä käsityksessä, että uskovaiset lähtevät täältä maan päältä melko pian "viimeiselle matkalleen" johonkin kauas. Milloin tämä lähtö tapahtuu, kun ainakin tällä palstalla tuntuvat kaikki jäävän naapurien toimia tarkkailemaan. Vai tapahtuuko kaikki tämä muutaman päivän sisällä?
Voi voi. Senkö varaan laskit :D
Lasun paikka? Viereeni haudattu kuolleena syntynyt vauva ei saanut tänäkään jouluna kynttilää.
Onneksi mulla kasvatustieteiden maisterina on sellainen pedagoginen osaaminen, että olen nuo kirmailevat oravat saanut hallintaani. Itse putsaavat nyt käpyroskansa pois mun paadelta. Toista se on tuossa naapuririvissä. Siellä ne ongelmaoravat ja teinikriminaalirusakot saavat mellastaa. Ei ole rajoja laitettu.
Halusin hautajaismusiikiksi doorsin "riders on the storm" mutta siellä soikin "maan korvessa".
Kenelle voin valittaa?