Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meluavat naapurit, kivi vinossa ja peffa märkänä- millainen olisi hautausmaan Aihe vapaa

Vierailija
07.12.2020 |

Vinkkejä matolääkkeistä, ei koiralle vaan itselle, valitusta rauhattomista nuorista ja tietysti puhetta rahasta ja seksistä?

Kommentit (188)

Vierailija
181/188 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haudassa saa levätä" ja hitot, lehtipuhallin huutaa vieressä! 

Vierailija
182/188 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Kuin tuhka tuuleen”-muistolaulukonsertti järjestetään tänäkin vuonna koronasta välittämättä.

Kokoonnumme muistolehdon ääreen tiiviisti toisiimme nojaten, perinteitä kunnioittaen. ”Ei kylmä luita riko”, on vain sanonta, mikä ei todistetusti pidä paikkaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/188 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin tohon lähes lahonneen arkun kanteen morsettaa, mikä värssy lukee naapurin haahkan hautakivessä. Hautausmaan ylläpito morsetti takaisin ”Hakemaasi kiveä ei voi näyttää”.

Onko muilla käynyt näin?

Vierailija
184/188 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo hyvin lahonnut, perinteinen arkkupaikka. Voiko suhde vastatuhkattuun toimia? Tuntuu että hänen huomionsa hajautuu joka suuntaan. Kohtalotovereita?

Vierailija
185/188 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansalaisopiston tee-se-itse-ruumisarkku-kurssi, suosittelen jälkipolvillekin.

Tein itse ja säästin minäkin... Niksi-Pirkassa oli ohje, miten uurnan voi kätevästi ja edullisesti tehdä itse.

Tarvitaan Felix-lasipurnukka, se isompi tai muu vastaava. Voi koristella mieleisekseen, itse törsäsin runsaasti glitteriä ja vanhoista sukkahousuista saat kauniin rusetin. Tämä on yllättävän tilava ja kaunis!

Vierailija
186/188 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sun haudalle on tuotu paljon hypetettyjä DIY kierrekynttilöitä? Vai onko vaan nolot halpis-muovitötsät Tokmannista?

Vierailija
187/188 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko etäsalasuhde onnistua kuumaan pastoriin? Puhui niin kauniisti minusta siunaustilaisuudessa. Yritti selvästi vihjailla jotakin..

Vierailija
188/188 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääränväriset vievät parhaat hautapaikat ja saavat timangeilla koristellut hautakivetkin kunnan laskuun. On se väärin. Näin minulle kertoi tuo D256:n Kalervo ja uskon häntä, kun hän on kuolemamkoululainen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi