Muita jotka eivät ole olleet ikinä treffeillä?
Itse olen 28-vuotias nainen enkä ole ollut ikinä treffeillä.
Onko outoa?
Kommentit (21)
Me oltiin seksitreffeillä mieheni kanssa n. 20 vuotta sitten ja ollaan siitä asti oltu yhdessä.
Nyt kun ajattelen, niin en minäkään ole ollut niin, että joku olisi lähestynyt somessa tai livenä ja pyytänyt ulos. Tapaamiset on aina menneet niin että baarissa kännissä eka lääpitty ja sitten ehkä päädytty yhteen vähäksi aikaa ja käyty juhlimassa yhdessä. Ei mitään romanttisia ravintolaillallisia, kahvilla käyntejä tai kävelyitä puistoissa. :(
Minä! Eikä juuri muutakaan kokemusta ole, 45v ikäisenä olen edelleen neitsyt. Nuorempana minut huomasivat vain kiusaajat, iän karttuessa olen muuttunut näkymättömäksi miehille.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun ajattelen, niin en minäkään ole ollut niin, että joku olisi lähestynyt somessa tai livenä ja pyytänyt ulos. Tapaamiset on aina menneet niin että baarissa kännissä eka lääpitty ja sitten ehkä päädytty yhteen vähäksi aikaa ja käyty juhlimassa yhdessä. Ei mitään romanttisia ravintolaillallisia, kahvilla käyntejä tai kävelyitä puistoissa. :(
Mä oon joskus miettinyt, minkä tyyppiset miehet pyytää romanttisille ravintolaillallisille tai kahville?
Itse en ole ikinä seurustellut, seurusteluunhan tuollaiset romanttiset treffit kuuluvat.
Ap
Olispa kyllä kiva mennä treffeille vieraan/melkein vieraan ihmisen kanssa. Vaikka syömään tai meren rannalle kävelemään... Olisin kyllä varmaan ihan paniikissa ja p***ajäykkänä.
26 vuotta nykyisen miehen kanssa ollut.
Minä! BMI 19, tissit D-kuppia, ja löytyy yliopistotutkintokin. Mutta minkäs teet, kun olet ujo ja naama on kuin petolinnun ahteri ;(
N24
Olen 35v enkä ole koskaan ollut treffeillä
Määrittele treffit?
Kai treffit voi olla sellaisetkin, että vaikka mennään toisen luokse, tehdään ruokaa ja katsotaan leffa. Ei se aina vaadi kynttiläillallista ravintolassa.
En oo ollu, enkä tuu menee vielä monee vuoteen. :)
En ole ollut koskaan treffeillä mikäli sillä tarkoitetaan tapaamista tuntemattoman ihmisen kanssa. Alettiin vaan yhden opiskelukaverin kanssa olemaan yhdessä ihan treffailematta.
Vierailija kirjoitti:
Määrittele treffit?
Kai treffit voi olla sellaisetkin, että vaikka mennään toisen luokse, tehdään ruokaa ja katsotaan leffa. Ei se aina vaadi kynttiläillallista ravintolassa.
En oo ikinä viettänyt tuollaista ”mennään toisen luokse, tehdään ruokaa ja katsotaan leffa”
Ap
Vierailija kirjoitti:
En ole ollut koskaan treffeillä mikäli sillä tarkoitetaan tapaamista tuntemattoman ihmisen kanssa. Alettiin vaan yhden opiskelukaverin kanssa olemaan yhdessä ihan treffailematta.
Olitteko pitkäänkin yhdessä, ilman että kertaakaan tapasitte?
Treffit = nähdään ja tehdään jotain yhdessä
Itse haluaisin mieluiten jonnekin toiminnallisille treffeille.
Kerran yksi mies pyysi kanssaan melomaan, mutta jänistin.
Kahvila- ja ravintolatreffit olisivat ajatuksena kivat, kunhan mies olisi sellainen jonka kanssa juttu lentää luontevasti eikä tarvitse käydä mitään tappotylsiä työ- ja opintokeskusteluita tai muutoin keksiä tikusta asiaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitteko pitkäänkin yhdessä, ilman että kertaakaan tapasitte?
Treffit = nähdään ja tehdään jotain yhdessä
DDD niin, eli tapasitte opiskelukaverin kanssa vaikkapa nyt luennolla. Sitten sovitte ilman mitään muita seuraavia sovittuja tapaamisia, että aletaanpas olla yhdessä?
Opiskelukaveri kantoi samana päivänä kamansa sinun kämppääsi ja tsadäm! Siinähän se.
Et taida ymmärtämättä treffit tarkoittavat.
Se, voi olla mitä tahansa, että ensin jutellaan jossain sattumalta tai jonkun asian tiimoilta. Huomataan, että juttu luistaa. Sitten sovitaan, että nähdään jossain tietyssä paikassa johonkin aikaan. Tehdään jotain tai mennään leffaan, kävellään, istutaan puiston penkillä ja jutellaan jne.
Kait jotain näistä kuitenkin teitte.
En millään usko, ettyjtään parisuhdetta on syntynyt ilman jonkinlaisia treffejä.
Ellei sitten ne, joissa yhden illan juttu onkin jäänyt heti samantein asumaan toisen luokse.
Vierailija kirjoitti:
Minä! BMI 19, tissit D-kuppia, ja löytyy yliopistotutkintokin. Mutta minkäs teet, kun olet ujo ja naama on kuin petolinnun ahteri ;(
N24
Ei se ulkonäkö vaan yliopiston mädättämä nainen on nykyään miehille täysi turnoff.
Vierailija kirjoitti:
Minä! Eikä juuri muutakaan kokemusta ole, 45v ikäisenä olen edelleen neitsyt. Nuorempana minut huomasivat vain kiusaajat, iän karttuessa olen muuttunut näkymättömäksi miehille.
Et ole näkymätön. Olet mielessäni juuri tällä hetkellä tätä viestiä kirjoittaessani 🤗🥰
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole näkymätön. Olet mielessäni juuri tällä hetkellä tätä viestiä kirjoittaessani 🤗🥰
M
No justiinsa juu ja ihan varmasti.. 🙄 Koita keksiä jotain vielä hauskempaa, jooko?
Vastaaja 5
Mä olen 46 enkä ole ikinä ollut. Olen aina tavannut miesystäväni ihan arkielämässä kutne opiskeluissa ja työpaikoilla, en ole erityisesti etsinyt ja treffeillä juossut.