Meluavat naapurit, kivi vinossa ja peffa märkänä- millainen olisi hautausmaan Aihe vapaa
Vinkkejä matolääkkeistä, ei koiralle vaan itselle, valitusta rauhattomista nuorista ja tietysti puhetta rahasta ja seksistä?
Kommentit (188)
Kumpaa kannattaa pukkaa, horsmaa vai koiranputkee?
Minulla on kuulemma kuoleman jälkeinen masennus. Onkohan yleistäkin?
Mitkä oli teidän viimeiset sanat?
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole käynyt aikoihin naapurin haudalla. Pitääkö tehdä huoli-ilmoitus? Mihin?
Huohhh se kirjoitetaan ”kuolinilmoitus”.
Todella rasittava tämä yleistynyt tapa jättää n pois sanan lopusta.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä oli teidän viimeiset sanat?
Live Love Laugh ja tilasin ne kiveenikin, ruusukultaa valkoisella marmorilla
#blessed
Vierailija kirjoitti:
Nenän koko korreloi miehen sp elintä.
Joo, totta on. Sen huomaa kyllä. Terveisin. 30 vuotta täällä ollut.
Mitä toisen ihmisen maatumistapaa olet mielessäsi ihmetellyt?
- Päästetään kaiken maailman lierot omaan arkkuun mellastamaan. Ei mitään arvokkuutta.
- Miten tuo meidän Pentti onkin mennyt noin huonoon kuntoon, vaikka kuoli vain 10 vuotta ennen minua!
- On se kumma kun ei malteta haudassakaan levätä, vaan huseerataan kaiken maailman halloween-bileissä ja kummituskartanoissa.
- Tuhkatut eivät ole MITÄÄN minun silmissäni! Kyllä me OIKEAT maatujat ollaan aivan toista maata.
- Käytävän toisella puolen joku haisee kuin silakkaparvi, mutta hän olikin horoskoopiltaan kalat...
- Naapurin rouva oli jo eläessään päästään laho!
Läheiset itkee vieläkin haudallanI. Miksi. Katse tänne, täällä olen, täysissä voimissa, katselen ja kuulen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nenän koko korreloi miehen sp elintä.
Joo, totta on. Sen huomaa kyllä. Terveisin. 30 vuotta täällä ollut.
Miten niin 30v? Eihän täällä ole ajan kulkua. 3 pv ja 30v, ihan sama.
Lasketaanko horoskooppi siitä päivästä milloin synnyit, vai milloin kuolit?
Kyselin eläessäni mielipiteitä eräältä suositulta palstalta siitä, miten suhtautua siskoni hankkimaan taostelukoiraan. Yhtä tyhjän kanssa, täällä sitä lopulta ollaan. :/
Mitä jumppaohjelmaa suosittelisit arkussa makaavalle?
En ole eläessäni saanut niin paljon kukkia! Hautajaiset on niin jees!
Kuolemanjälkeinen elämä on ihmisen parasta aikaa
Hei me ollaan täällä alueella A3 pitämässä lauluiltaa. Voitteko keksii kivoja lauluja. Ollaan laulettu jo juicen Ei elämästä selviä hengissä.
Oletteko jatkaneet kesken jäänyttä kuolinsiivousta kuoleman jälkeen?
Tiedän ettei ole enää muodissa, mutta stressaa.
Miksei noita haudalla luettavia värssyjä voi jo uudistaa!? Ärsyttää kuunnella aina noita samoja!
Vierailija kirjoitti:
Oletteko jatkaneet kesken jäänyttä kuolinsiivousta kuoleman jälkeen?
Tiedän ettei ole enää muodissa, mutta stressaa.
Ajankohtainen asia, vois yhdistää joulusiivoukseen.
Oispa kahvia. Miksei minua voitu haudata kapselikeittimen kanssa? Toisaalta eipä täällä ole sähköjäkään. Ehkä pitää kampata seuraava jolla on pahvikuppi kädessä ja toivoa, ettei se ole virtsanäyte.