Meluavat naapurit, kivi vinossa ja peffa märkänä- millainen olisi hautausmaan Aihe vapaa
Vinkkejä matolääkkeistä, ei koiralle vaan itselle, valitusta rauhattomista nuorista ja tietysti puhetta rahasta ja seksistä?
Kommentit (188)
Ikäni säästin omaa mausoleumia varten. Vaan perikunta vei arkkurahatkin ja nyt olen sitten tuhkana jossain vaivaisessa kukkaruukussa.
Jenkeissä on kuuemma eri meininki. Siellä ei kaikki makaa kiltisti rivissä niin kuin me täällä vegevihervassarisossulandiassa. Vieläkin voi yrittää. Ne perustaa zombiejengejä ja siitä on oksat pois.
Muita joiden pyllynreikä on palanut puhtaan valkeaksi tuhkaksi? Kuulemma älykkyyden merkki.
Joku idiootti käy jatkuvasti koiransa kanssa tossa mun kiven nurkalla. Täällä on niin sanotusti kusiset paikat.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tehdä kun on hiekkaa pimpissä?
Pyydä suntio haravoimaan. Ei poista v*tutusta, mutta näyttää siistimmältä.
Huonot lääkärit tympäisee, muilla kokemuksia?
Purkka OLI kuolemaksi (Kestin 17 vuotta)((Lapsena nielaistu purkka))
Arkusta arkkuun, minun tarinani
nim. Pakastetyöntekijä
Vierailija kirjoitti:
Ikäni säästin omaa mausoleumia varten. Vaan perikunta vei arkkurahatkin ja nyt olen sitten tuhkana jossain vaivaisessa kukkaruukussa.
Minut tumppas rakas serkkupoika tuhkakuppiin!
Silarit suli krematoriossa, mitä teen?
Äänestin vihreitä.
Oma koira puri
T Musti
Hjälp riittääkö 200g makaronilaatikkoa yhtä hautajaisvierasta kohden? Miniä ei osaa.
Ääks, ikuisuus anopin kanssa. Valittaa ihan kaikesta, en kestä. En pääse karkuun. Onko täällä kohtalotovereita jotka myös haudattu sukuhautaan?
Muita joilla ei koronarokote toiminut?
Kuolevana luen hymyssä suin. Voihan olla lohtua että vielä silloin miettisi miten muut vastaa.
Vastaus on tärkeintä ja se miten olettaa muiden vastaavan.
Aina kun kuulin puhuttavan representaatiosta niin olisi huvittanut kysyä ja puhua kvaliasta.
Ei elämä varmaan ole oudompaa kuin kuolema, saatamme yllättyä
Paikat, joissa olet käynyt kummittelemassa - PEUKUTUSKETJU!
Vierailija kirjoitti:
Parhaat vinkit arkkuun valuvan veden poistoon.
Viimeinen tahto: Sadetakki mukaan.
Mies käy jatkuvasti vieraissa arkuissa. Väittää etsivänsä onkimatoja. Epäilyttää, en tiedä uskoako vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Sanoin miehelleni, että pyörin arkussani joka kerran kun hän ajattelee tai on naisten kanssa. Olen pyörinyt kuin hyrrä viimeiset 3kk. Tulee jo ihan huono olo.
Saat kumminkin liikuntaa. Unohda se jätkä, tääl on mageita henkiä pitkin nurmea. Ei kun uutta matoo koukkuun.
Ikuisuusaihe: kutsumattomat hautavieraat! Taas lähestyy juhlapyhät, ja miehen sisko perheineen (viisi erityislaista!) tulevat takuuvarmasti tuohon pienelle tontille pään päälle kävelemään tuomisinaan se yksi ainut halpiskynttilä. Mies on ihan löysä mato niiden kanssa hmph
Mitä tehdä kun on hiekkaa pimpissä?