Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa te rokotevastaiset mitä haittaa luulette että rokotteesta on?

Vierailija
07.12.2020 |

Mikä kuolleisuus prosentti on vs itse korona?

Ja jos ei kuole tohon, niin mitä muuta haittavaikutuksia luulette että tulee?

Kommentit (327)

Vierailija
241/327 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noita rokotetteita tekee useampi iso lääkefirma. Esim. en usko että Pfizer laskisi markkinoille mitää paska rokotetta. Tai että viranomaiset hyväksyisi rokotetta joka on tulossa kaikille halukkaille maapallon väestöstä.

Kannattaa vähän lukea muutakin kun huuhaa sivustoja niin selviää miten rokotetta on tehty.

Kaikissa rokotteissa ja lääkkeissä on haittavaikutuksia. Ihan Buranassa ja Pandolissa.

Itse aion ottaa rokotteen ja toivon kaikkien muidenkin sen ottavan. Muuten ei elämä palaa normaaliksi, se on aivan varma!

Mun elämäni on aivan normaalia. Mutta en kuulukaan niihin, jotka itkevät suljettujen yökerhojen tai matkustusrajoitusten vuoksi.. Ota sinä rokote, jos se palauttaa sun elämäsi normaaliksi 

Minuakin arveluttaa rokote, mutta kyllä minä voin silti sanoa, että elämäni ei ole normaalia. En aiemmin käyttänyt maskeja kauppaan lähtiessäni eikä tarvinnut olla töistä viikkoa pois, kun oli yhtenä päivänä kurkku kipeä. Kavereita ja sukulaisia sai myös tavata tarkistamatta uutisista, mikä milloinkin on sallittua. Julkiset liikennevälineet eivät pelottaneet. 

Ymmärrän. Mä en edes muista, milloin olen viimeksi käyttänyt julkisia liikennevälineitä. Varmaan joskus alkuvuodesta 2018. Olen käyttänyt kauppojen kotiinkuljetuspalveluitakin jo useamman vuoden. Ei siis tullut mulle keväällä uutena asiana. Etätyössäkään ei ole väliä, onko kurkku kipeä vai ei. Kavereiden tapaaminen mulla onnistuu ihan hyvin ulkonakin. He kun asuvat samalla alueella. Itse asiassa olen saanut pandemian aikana uusiakin kavereita, kun paikallisessa FB-ryhmässä porukka on etsinyt iltakävelyseuraa. Sukulaisissanikin on ihmisiä, joilla on ollut mahdollisuus elää suosituksia noudattaen. Jos ei ihan koko aikaa, niin ainakin välillä tehdä pari viikkoa etätöitä. Ainoa, mitä en ole nyt pandemian aikana tehnyt (kesän hyvää tilannetta lukuunottamatta) on ravintolassa syöminen. Pelkästään juomassa tykkään käydä vain kesällä hellepäivinä terassilla, joten sekään ei ole syksyllä ja talvella mikään ongelma. En kaipaa ravintoloissa syömistä niin paljon, että sen vuoksi olisin ensimmäisten joukossa ottamassa rokotetta. 

Vierailija
242/327 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän vaikuttaa raskaana olevien naisten sikiöihin

-Ei ole testattu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/327 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätetään hopealuodit kolmanteen aaltoon, jota ei uustisoida.

Vierailija
244/327 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olionna kirjoitti:

No nyt on yhdelle papille testeissä ollut haittana kuolema tästä Modernan ensimmäisestä ikinä tuottamasta rokotteesta. Joka sattuu olemaan muka tehokas koronarokote ja "maailman huippua".

https://truepundit.com/philadelphia-priest-dies-after-participating-in-…

Voi hyvä jumala sentään, ihmiset on kyllä loputtoman tyhmiä. Tässä jutussahan kerrotaan vain että 70-vuotias mies on kuollut. Ei muuta. Ei edes tiedetä mihin hän on kuollut, seitsemänkymppinen ukko.

Aiemmin kun tuotiin kaikkialla esille se, että se yksi koronarokotteen testaukseen osallistunut mies oli kuollut, kävikin ilmi että se mies ei ollut saanut koronarokotetta vaan sen saama annos oli lumelääkettä ja että SE KUOLI KORONAAN. Silloinkin, ennen kun tarkempia tietoja oli saatavilla, ihmiset pillastui siitä että "koronarokotetestaukseen osallistunut mies kuoli".  Varsinaiset typerykset.

Oliko placebo aivokalvontulehdusrokote? Laskeeko rokotteen ottaminen vastustuskykyä sen verran että virus pääsee helpommin iskemään?

Mitä jos olet oireeton koronankantaja rokotushetkellä?

Vierailija
245/327 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noita rokotetteita tekee useampi iso lääkefirma. Esim. en usko että Pfizer laskisi markkinoille mitää paska rokotetta. Tai että viranomaiset hyväksyisi rokotetta joka on tulossa kaikille halukkaille maapallon väestöstä.

Kannattaa vähän lukea muutakin kun huuhaa sivustoja niin selviää miten rokotetta on tehty.

Kaikissa rokotteissa ja lääkkeissä on haittavaikutuksia. Ihan Buranassa ja Pandolissa.

Itse aion ottaa rokotteen ja toivon kaikkien muidenkin sen ottavan. Muuten ei elämä palaa normaaliksi, se on aivan varma!

Mun elämäni on aivan normaalia. Mutta en kuulukaan niihin, jotka itkevät suljettujen yökerhojen tai matkustusrajoitusten vuoksi.. Ota sinä rokote, jos se palauttaa sun elämäsi normaaliksi 

Minuakin arveluttaa rokote, mutta kyllä minä voin silti sanoa, että elämäni ei ole normaalia. En aiemmin käyttänyt maskeja kauppaan lähtiessäni eikä tarvinnut olla töistä viikkoa pois, kun oli yhtenä päivänä kurkku kipeä. Kavereita ja sukulaisia sai myös tavata tarkistamatta uutisista, mikä milloinkin on sallittua. Julkiset liikennevälineet eivät pelottaneet. 

Tota en ole tajunnut miksi kurkkukipeänä ennen koronaa edes mentiin töihin Joo se on tärkeää mutta muut siellä töissä voi saada taudin pahempana. Onneksi on opittu ettei kipeenä viedä lasta kouluun niin silleen se influenssakin saadaan ehkäistyä pois

Vierailija
246/327 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiskunnan älykkäimmätkin on liian tyhmiä näin suuren ja oudon pandemian edessä. Kukaan ei oikeasti tiedä mitä kannattaa tehdä.

Vierailija
247/327 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olionna kirjoitti:

No nyt on yhdelle papille testeissä ollut haittana kuolema tästä Modernan ensimmäisestä ikinä tuottamasta rokotteesta. Joka sattuu olemaan muka tehokas koronarokote ja "maailman huippua".

https://truepundit.com/philadelphia-priest-dies-after-participating-in-…

No oho. Tuleepas nämä uutiset meille jälkijunassa.

https://catholicphilly.com/2020/12/news/local-news/priest-communicator-…

"Father John Fields, an archpriest of the Ukrainian Catholic Archeparchy of Philadelphia, who was communication director for the archeparchy, died at his home Nov. 28. He was 70."

"It was a blind study — about 50% of the participants received the experimental vaccine and the remaining 50% a placebo of saline solution, he said. ...

He received two injections, one Aug. 31 and the second one Oct. 1. Before the shots, he had to be tested for COVID-19 — and he tested negative each time, and he had blood drawn before the injections."

Käsittääkseni placebo ei ole suolaliuosta vaan toinen rokote.

Riippuu rokotteesta. Modernan ja Pfizerin testeissä käytetään inerttiä placeboa eli suolaliuosta, AstraZenecan ns Oxfordin rokote taas testataan meningokokkirokotetta vastaan, koska se aiheuttaa niin rajut sivuoireet (samat kuin kyseinen meningokokkirokite) että suolaliuosta vasten testaaminen vaarantaisi kaksoissokkotestin kun olisi liian helppo arvata kumpaan ryhmään kuuluu.

Vierailija
248/327 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No esim. nää asiat hieman huolettaa:

Huh huh, tuon videon kannattaa kaikki katsoa

Vierailija
249/327 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Australiassa rokotuksen testaus keskeytettiin koska rokotettavat sai positiivisen HIV tuloksen. Toivottavasti on vain hetkellinen.

Vierailija
250/327 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotteesta tulee vereen ja kehoon metalleja. Ihan perustietoa. Metallit voivat olla magneettisia ja tämä voi pahimmillaan aiheuttaa jopa auton alle jäämisen kun ne metallit vetää sitä autoa puoleensa! ÄLKÄÄ OTTAKO ROKOTETTA!

Siskoni sai rokotteesta niin paljon metallia että että jääkaaappimagneetti  (Dubaista  ostettu) kiskaisi hänet 160 km tunnissa rymähtäen jääkaapin oveen. Nyt ollaan tapeltu 7 vuotta vakuutusyhtiön kanssa oven korjauksesta prk. 

Älkää antako pistää myrkkyjä ja siruja itseenne. Vaihdoin takaisin myös lankapuhelimeen,  en halua mitään pinkoodeja tai puhelimen sirukorttia lähelleni.

Naapuri toimii läätetieteenn saralla, on oikein lähihoitaja,  on selvittänyt miulle näitä asioita.

Vierailija
251/327 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
252/327 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MikaK kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tärkeämpää kuin tietää haitoista on tietää rokotteen hyödyistä. Mitä teen rokotteella, joka ei estä mua saamasta tartuntaa eikä tartuttamasta muita? En niin mitään. Maaliskuun alusta lähtien olen pysynyt kotona, jotta voin tavata iäkkäitä vanhempiani. Sen harvan kerran, kun olen käynyt jossain, ole käyttänyt hengityssuojainta. Jos rokotteen ottamisen jälkeen joutuisin edelleen elämään ihan kuten tähänkin asti, miksi ottaisin koko rokotetta? 

Mihin tämä virhekäsitys perustuu että rokote ei muka estäisi tartuntaa? Estäähän se 95% niistä.

Ilmaisin vähän huonosti. Rokotteenhan ei ole todettu estävän tartunnan saanutta tartuttamasta muita, mutta suojaa rokotteen ottajaa itseään saamasta taudin vakavaa muotoa. Eli edelleen on mahdollista, että rokotteen otettuanikin saisin tartunnan ja tartuttaisin iäkkäät vanhempani. Tai vaihtoehtoisesti pysyisin edelleenkin kotona ja vain hyvin harvoin ja todellisen pakon edessä kävisin jossain käyttäen hengityssuojainta. Ts mikään ei mun elämässäni muuttuisi, vaikka ottaisinkin rokotteen. Edelleen kökkisin kotona, edelleen hengityssuojain, jos olisi pakko mennä jonnekin. 

Muita tartuttaa kuitenkin paljon pienemmällä todennäköisyydellä, jos on ottanut rokotteen, koska silloin sairastuukin paljon epätodennäköisemmin. Jos satut saamaan tartunnan rokotteesta huolimatta (eli kuulut siihen 5 prosenttiin, johon rokote ei tehoa), niin silloin on tietysti oletettavaa, että voi tartuttaa muita ihan samalla tavalla kuin ilman rokotettakin. Rokote vähentää muiden tartuttamista kokonaisuutena, koska se vähentää sairastumisia. Vähemmän sairastuneita -> vähemmän levittäjiä.

eri

Miksi maskeja käytetään, jos oireettomia levittäjiä ei ole? Jos rokote toimii oireiden lieventäjänä, niin oireettomia tartuttajia luultavasti haahuilee entistä enemmän julkisilla paikoilla.

Kuka sanoi, että oireettomia levittäjiä ei ole lainkaan ole?

Nimimerkki "eri"

Paitsi että en sanonut. Kuka tahansa vastaantulija voi tartuttaa, mutta sairastunut tartuttaa paljon todennäköisemmin, vai olenko erehtynyt?

Olet. Sairastunut tai altistunut on kotona karanteenissa.

Moni kun taas toivoo, että rokotteen ansiosta olisi vähemmän tarvetta karanteeneihin ja muihin rajoitteisiin.

Mutta kun nää rajotteet on muutenkin aivan turhia! Ymmärrän kyllä, että riskiryhmäläiset ei voi liikkua kuten ennen, mutta että sen takia rajoitetaan KAIKKIA! Pelotellaan ihmiset käyttämään maskeja, uskotellaan, että korona on paljon muita viruksia vaarallisempi ja että jokainen voi kuolla. Ja sitten ihmiset vielä uskoo näihin, vaikka jo kevään jälkeen se nähtiin, että kaikki pelottelu on ollut aivan turhaa, ei korona koitunutkaan kaikkien siihen sairastuneiden kohtaloksi, vaan itseasiassa lähes kaikki paranee siitä.

Tää viimeinen: asia on just näin. Massoja pelotellaan, asiaa liioitellaan.

Todellisuus on toista.

Kuolleisuus on hyvin pientä. Vanhuksethan tuppaavat kuolemaan joka tapauksessa.

Sitä ei vaan ennen ole laitettu otsikoihin!

Entäs influenssakuolemat?

Itse näen tämän feikkiepidemian läpi.

Tämä on kuin juoni jolla saadaan ihmiset ottamaan rokotteen.

Ja mitäs siitä seuraa?

Näemme sen tulevina vuosina.

Vierailija
253/327 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä puhutaan vielä vuosien päästä jolloin syntyy suuri kohu.

Vierailija
254/327 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että rasittaa nämä ”ei tarvita rokoitetta koska mun elämä on ihan samanlaista ja kivaa näin”- ihmiset. Minä ja mun elämä. Sairaat ei näe sukulaisia, eri maissa asuvat pariskunnat on erotettu toisistaan. Saati muualla kuin suomessa, tilanne on ihan helvettiä.

Olen vältellyt kavereitani ja sukuani kohta vuoden ja kaikki siirtyi etämuotoon, eli kökötän pienessä asunnossa yksin joka ikinen päivä, aamusta iltaan. Olen nuori aikuinen ja kaipaan elämää. Jos joku erakko jossain metsämökissään tästä nauttii ja elämä ei ole muuttunut mitenkään, niin kiva juttu sulle. Kaikille ei ole.

Vierailija
255/327 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole rokotevastainen enkä hihhuli mutta...

Rokotteessa voi olla mikrosiru, jolla meitä valvotaan ja hallitaan.

On puhuttu, että NWO:n tavoite on surmata jopa 75% ihmiskunnasta, rokote on oiva keino.

Raamatussakin puhutaan pedon merkistä.

Vierailija
256/327 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että rasittaa nämä ”ei tarvita rokoitetta koska mun elämä on ihan samanlaista ja kivaa näin”- ihmiset. Minä ja mun elämä. Sairaat ei näe sukulaisia, eri maissa asuvat pariskunnat on erotettu toisistaan. Saati muualla kuin suomessa, tilanne on ihan helvettiä.

Olen vältellyt kavereitani ja sukuani kohta vuoden ja kaikki siirtyi etämuotoon, eli kökötän pienessä asunnossa yksin joka ikinen päivä, aamusta iltaan. Olen nuori aikuinen ja kaipaan elämää. Jos joku erakko jossain metsämökissään tästä nauttii ja elämä ei ole muuttunut mitenkään, niin kiva juttu sulle. Kaikille ei ole.

Juuri noiden asioiden vuoksihan sinä otatkin rokotteen. Sairaat ottavat rokotteen ja heidän sukulaisensa ottavat rokotteen. Eri maissa asuvat ottavat rokotteen. Ei sun eikä muidenkaan elämään vaikuta yhtään millään tavalla, ottaako joku erakko metsämökissään rokotteen vai ei. 

Vierailija
257/327 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Miksi tuo yksi video on poistettu youtubesta?

Ja moni muukin.

Miksi sensuuri iskee?

Vierailija
258/327 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maltin ja tolkun ihminen ymmärtää ja tietää, että täysin vaaratonta rokotetta ei ole mahdollista saada aikaan. Ota kaapistasi burana ja lue, mitä sivuvaikutuksia ja haittoja sillä on; sama pätee mihin tahansa valmisteeseen. Mutta nythän oikein mainostetaan, että rokotteella ei ole haittavaikutuksia, EIKÄ EDES mahdollisuutta sellaiseen! Mikä tietysti on täydellistä, sataprosenttista potaskaa.

Burana on ollut vuosikymmeniä hyvin laajassa käytössä, joten sen haitat ovat tiedossa.

Mutta koronarokotteiden haitoista ei tiedetä vielä tarpeeksi, siksi niiden myyntilupakin on vain ehdollinen.

Vierailija
259/327 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän vaikuttaa raskaana olevien naisten sikiöihin

-Ei ole testattu

Ja toivottavasti ei testatakaan. Sikiöitä ei pidä mennä sorkkimaan.

Vierailija
260/327 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

NWO takana.