Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa te rokotevastaiset mitä haittaa luulette että rokotteesta on?

Vierailija
07.12.2020 |

Mikä kuolleisuus prosentti on vs itse korona?

Ja jos ei kuole tohon, niin mitä muuta haittavaikutuksia luulette että tulee?

Kommentit (327)

Vierailija
221/327 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rokote vastaisia. 

Kaikki vaan ei halua ottaa ei kaikki syö myöskään jouluna kinkkua Omat valinnat ja ihmisten vastustuskyky auttaa enemmän koronaan kuin rokote se on nähty koska moni on sairastanut sen lievänä. 

Kaikissa taudeissa sama homma jotkut ihmiset saa helpommin sen ja vakavampana mutta sen voi ehkäistä 

liikunnalla, marjoilla ja vitamiineillä

Rokotteessa on muutenkin aineita jotka ei kuulu ihmisten kehoon. 

Itse olen vauvana saanut nämä rokotteet mitkä kuuluu mutta luulen että ihmisten terveempi elämänlaatu on saanut tuhkarokon tartuttavuuden alas

Vierailija
222/327 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pfizer on vaan teollisuusfirma, jos ne haluaisi oikeasti tehdä rokotteen laittaisi sinne auttavia asioita eikä elohopeaa ja se olisi ilmainen kaikille eikä mikään rahakone

Rokote voi auttaa mutta yhtä hyvin auttaa terveelliset elämäntavat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/327 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha meni taas terveyden edelle Vit sanon minä.

Miksi ottaa rokote? Jos ei halua ei sitä ota

Vierailija
224/327 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusterveillekin on käynyt jopa huonosti Koronan kohdatessaan. 

Tuo on totta mutta määritelkää perusterve. 

Mutta niin on sekin että kukaan ei ole perusterve Lewis Hamilton sai koronan mistä tiedetään onko hamilla ollut stressiä elämässä tai hyvä ruokavalio?? 

Tää että pitäisi syödä kasviksia ei auta vaan se että syö molempia siinä on terveellinen ruokavalio

Vierailija
225/327 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele ensin rokotevastaisuus.

Sellainen joka ei rokotetta halua ottaa. Luulisi olevan aika itsestään selvää (??)

Minä en ole rokotevastainen. Ei tulisi mieleenkään olla ottamatta Suomessa rokoteohjelmaan kuuluvia rokotteita.

Mutta kiireessä kehitettyä rokotetta, jonka mahdollisista haittavaikutuksista ei ole ehtinyt kertyä tietoa, en aio ottaa.

Vierailija
226/327 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virus mutatoituu ja joutuu aina olemaan valmis ottamaan lisää vastamyrkkyä ja tilanne pahenee. Seuraavat sukupolvet jne.

Otammehan joka vuosi uuden influenssarokotteenkin.

Olen ottanut jo 20 v ja olen pysynyt terveenä.

Ja mä olen jåttänyt ottamatta ja pysynyt terveenä toisin kuin moni ystävä joka ottaa joka vuosi influenssapiikin.

Vierailija
227/327 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virus mutatoituu ja joutuu aina olemaan valmis ottamaan lisää vastamyrkkyä ja tilanne pahenee. Seuraavat sukupolvet jne.

Otammehan joka vuosi uuden influenssarokotteenkin.

Olen ottanut jo 20 v ja olen pysynyt terveenä.

Ja mä olen jåttänyt ottamatta ja pysynyt terveenä toisin kuin moni ystävä joka ottaa joka vuosi influenssapiikin.

Itsekkin olen jättänyt ottamatta 14 vuotiaasta lähtien en ole saanut tautia koska olen elännyt hyvin syönyt hyvin ja liikkunut hyvin. Tänä vuonna otin rokotteen koska oli stressiä ja stressi laukaisee tauteja

Vierailija
228/327 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim. nää asiat hieman huolettaa:

Vierailija
229/327 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä korona että se rokoite on pedonmerkki. Siksi.

Rokotteiden uusi merkitsemisaine on jännästi haluttu nimetä lusiferaasiksi.

Ottakaa vaan käteenne jotain jossa on tätä uutta lusiferaasia. Parempaa nimeä ei sitten ollut aineelle tarjolla...

Vierailija
230/327 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on MRC-5? Ei jaksa googlata. Kuitenkin kun ajattelee, koko ihmiskunta marssii kuin Uhrilampaat samalle piikille 🤔... Juu, olen tällainen varovainen luonne. Täytyy ensin vähän tarkkailla ennenkuin panee itsensä likoon. Rokotuksen uskon 10-20 vuoden tarkkailun jälkeen.

MRC-5 on tuotettu ihmisen diploidisoluissa. Sitä on muunmuassa hepatiitti A-rokotteessa, poliorokotteessa ja vesirokkorokotteessa.

"The MRC-5 cell line is commonly utilized in vaccine development, as a transfection host in virology research, and for in vitro cytotoxicity testing. Initiated in September 1966 by J. P. Jacobs, the cell line was derived from the human lung tissue of a 14-week-old male fetus aborted from a 27-year-old woman."

Vierailija
231/327 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole rokote vastaisia. 

Kaikki vaan ei halua ottaa ei kaikki syö myöskään jouluna kinkkua Omat valinnat ja ihmisten vastustuskyky auttaa enemmän koronaan kuin rokote se on nähty koska moni on sairastanut sen lievänä. 

Kaikissa taudeissa sama homma jotkut ihmiset saa helpommin sen ja vakavampana mutta sen voi ehkäistä 

liikunnalla, marjoilla ja vitamiineillä

Rokotteessa on muutenkin aineita jotka ei kuulu ihmisten kehoon. 

Itse olen vauvana saanut nämä rokotteet mitkä kuuluu mutta luulen että ihmisten terveempi elämänlaatu on saanut tuhkarokon tartuttavuuden alas

Totta!! Miksei tule rokotetta jossa ei ole mitään ja sanotaan että tää auttaa ja kaikki uskoo sen ihmeelliseen voimaan, vaikka siin ei ole mitään.

En ole rokotteita vastaan vaan niitä ketkä ne tekee ja mitäsen neulan siellä sisällä on

Vierailija
232/327 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että haittavaikutuksia on yhtään enempää kuin esim. influenssarokotteessa. En kuitenkaan ota rokotetta, koska haluan kuluttaa terveyspalveluja mahdollisimman paljon.

Vierailija
233/327 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen ensin erikoislääkärini mielipidettä siitä, miten Suomeen saataville tuleva rokote vaikuttaa peruslääkitykseeni, joka heikentää vastustuskykyä. Tämän ohjeen minä ja moni muukin saivat eräältä johtavalta sairauteeni perehtyneeltä erikoislääkäriltä neuroliiton järjestämässä striimissä muutama päivä sitten.

Että kattellaan. En ole vastaan, mutta minun tilanteeseen ei löydy mitään tutkittua tietoa ainakaan vielä. Korkeintaan ehkä arvauksia.

Vierailija
234/327 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun sairastaminen ei tuo immuniteettia kovin pitkäksi aikaa, niin selittäkää, miten rokotus voisi sen tuoda. Miten usein rokotusta pitää siis uusia?

Kerran-pari kertaa vuodessa, pitäisi olla suunnilleen selvä asia, ja se on ilmoitettu ihan valmistajien toimesta oletuksena. Mistä näitä ihmettelijöitä, ja "vähättelijöitä" riittää.

Pitäisi olla itsestään selvä asia ihan muutenkin, koska koronavirus on hyvin yleinen uusiutuvien flunssien aiheuttaja, ihan lähisukulainen on ja juuri tälle joka on nyt tämä jokin ihmekruunu.

Laske muuten huviksesi mitä tulonsiirtoja siitä tulee se on ihan tuottavaa, jos iihen saadaan tarpeeksi väkeä, ja toistuu jatkuvasti...... .

Tuleeko tästä syyllistämisestä ja tuputtamisesta siis joka vuotista. 😑

No, hyvällä itsetunnolla siitä pitäisi selvitä, syyllistymättä syyllistelystä. Jos siitä syyllistyisi, potisi väärää syyllisyyttä. Hyvä syy laittaa jokaisen itsetunto kuntoon jollei se aivan ole, ei sitten suostu niin helposti piikkejä kokeilemaan

Vierailija
235/327 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Kunhan rokote saadaan, niin hyvä kun sitten korona on hoidettu pois päiväjärjestyksestä, eikä enää tarvitse sitä pelätä ja elämää rajoittaa. Itsehän siis en kuitenkaan aio rokotetta ottaa.”

Vierailija
236/327 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olionna kirjoitti:

No nyt on yhdelle papille testeissä ollut haittana kuolema tästä Modernan ensimmäisestä ikinä tuottamasta rokotteesta. Joka sattuu olemaan muka tehokas koronarokote ja "maailman huippua".

https://truepundit.com/philadelphia-priest-dies-after-participating-in-…

No oho. Tuleepas nämä uutiset meille jälkijunassa.

https://catholicphilly.com/2020/12/news/local-news/priest-communicator-…

"Father John Fields, an archpriest of the Ukrainian Catholic Archeparchy of Philadelphia, who was communication director for the archeparchy, died at his home Nov. 28. He was 70."

"It was a blind study — about 50% of the participants received the experimental vaccine and the remaining 50% a placebo of saline solution, he said. ...

He received two injections, one Aug. 31 and the second one Oct. 1. Before the shots, he had to be tested for COVID-19 — and he tested negative each time, and he had blood drawn before the injections."

Käsittääkseni placebo ei ole suolaliuosta vaan toinen rokote.

Vierailija
237/327 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörryn/oksennan jokaisesta rokotteesta mitä mulle on koskaan annettu. En ota nykyään edes niitä pakollisia rokotteita, miksi siis ottaisin ei pakollistakaan? Matkustelun jääminen harmittaa jos tosiaan en pääse enää koskaan reissaamaan mutta minkäs teet. Niin kova piikkikammo on että olen valmis luopumaan jopa siitä. Yhtäkään piikkiä en enää elämässäni ota.

Vierailija
238/327 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noita rokotetteita tekee useampi iso lääkefirma. Esim. en usko että Pfizer laskisi markkinoille mitää paska rokotetta. Tai että viranomaiset hyväksyisi rokotetta joka on tulossa kaikille halukkaille maapallon väestöstä.

Kannattaa vähän lukea muutakin kun huuhaa sivustoja niin selviää miten rokotetta on tehty.

Kaikissa rokotteissa ja lääkkeissä on haittavaikutuksia. Ihan Buranassa ja Pandolissa.

Itse aion ottaa rokotteen ja toivon kaikkien muidenkin sen ottavan. Muuten ei elämä palaa normaaliksi, se on aivan varma!

Mun elämäni on aivan normaalia. Mutta en kuulukaan niihin, jotka itkevät suljettujen yökerhojen tai matkustusrajoitusten vuoksi.. Ota sinä rokote, jos se palauttaa sun elämäsi normaaliksi 

Minuakin arveluttaa rokote, mutta kyllä minä voin silti sanoa, että elämäni ei ole normaalia. En aiemmin käyttänyt maskeja kauppaan lähtiessäni eikä tarvinnut olla töistä viikkoa pois, kun oli yhtenä päivänä kurkku kipeä. Kavereita ja sukulaisia sai myös tavata tarkistamatta uutisista, mikä milloinkin on sallittua. Julkiset liikennevälineet eivät pelottaneet. 

Vierailija
239/327 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkastuttaa third eyen.

Vierailija
240/327 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi sanaa: sikapiikki ja narkolepsia