Kertokaa te rokotevastaiset mitä haittaa luulette että rokotteesta on?
Mikä kuolleisuus prosentti on vs itse korona?
Ja jos ei kuole tohon, niin mitä muuta haittavaikutuksia luulette että tulee?
Kommentit (327)
Hanna Nohynek (joku asiantuntija, en valitettavasti muista titteliä) totesi Ylen uutisjutussa, että uuden RNA-rokotteen lähetti-RNA käynnistää kehossa proteiininmuodostuksen, mutta NYKYTIEDON valossa sillä ei ole pääsyä DNA:han.
Minua, ihan puhtaan älyllisesti, tällainen kaivelee. En ymmärrä, ettei juurikaan muita. "Nykytiedon valossa..." Täysin uusi rokote mekanismi, jota tutkittu vajaa vuosi. Nykytiedon valossa ei jälkikäteen lohduta. Entäpä kun tämä lähetti-RNA on käynnistänyt proteiininmuodostuksen, ja syntyykin/luodaan mutaatio, jolle tämä tietty proteiini taas on altistava tekijä. Ja ovatko tämän proteiinin kaikki vaikutusmekanismit tunnettuja? Liittyykö siis vain immuniteettiin?
Olen saanut lääkkeistä haittaa ja tiedän kokemuksesta että siitä ei juuri mitään hyvitystä saa eikä juuri ymmärrystä tai empatiaa lääkäreiltä. Siksi olen nuiva ottamaan rokotteita joita lyhyen aikaa tutkittu. Olen ollut jo kerran jonkinlainen koekaniini, harmit kokenut kehossani. Uskoni lääketurvallisuuteen koki kolauksen
Nykyään suhtaudun tosi varauksella siihen mitä lääkeaineita kehooni laitan.
Vierailija kirjoitti:
Hanna Nohynek (joku asiantuntija, en valitettavasti muista titteliä) totesi Ylen uutisjutussa, että uuden RNA-rokotteen lähetti-RNA käynnistää kehossa proteiininmuodostuksen, mutta NYKYTIEDON valossa sillä ei ole pääsyä DNA:han.
Minua, ihan puhtaan älyllisesti, tällainen kaivelee. En ymmärrä, ettei juurikaan muita. "Nykytiedon valossa..." Täysin uusi rokote mekanismi, jota tutkittu vajaa vuosi. Nykytiedon valossa ei jälkikäteen lohduta. Entäpä kun tämä lähetti-RNA on käynnistänyt proteiininmuodostuksen, ja syntyykin/luodaan mutaatio, jolle tämä tietty proteiini taas on altistava tekijä. Ja ovatko tämän proteiinin kaikki vaikutusmekanismit tunnettuja? Liittyykö siis vain immuniteettiin?
Jos et olisi nukkunut biologian tunneilla niin tietäisit että ainoa tapa millä mRNA "pääsisi käsiksi" DNA:han olisi jos se koodaisi käänteistranskriptaasi DNA polymeraasi proteiinia. Tämä mRNA rokote koodaa yksinkertaisesti pientä osaa SARS-CoV-2:n yhdestä pintaproteiinista
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi tutkia enemmän sitä, MIKSI tietyt ihmiset saavat vakavan tautimuodon tai myöhäiskomplikaatioita ja laittaa kaikki paukut tämän ryhmän hoitoon eikä randomina rokottaa kaikkia, myös heitä, joille tauti on täysin oireeton tai tavisflunssa (80% ihmisistä).
Luulet ilmeisesti ettei tätä jo tutkita.
En luule mitään, mutta se miksi tätä rokotetta en ole ottanut, johtuu siitä ettei siitä ole vielä lopullisia tutkimustuloksia.
Ns. sikapiikki sai jo havahtumaan, kun ensin kehuttiin ja rokotettiin, kunnes pahoiteltiin perheille aiheutettuja suruja. Onneksi ei ollut pakollinen sekään, joten kokonaishenkilömäärät jäi vaurioiden osalta vähäisiksi.
Nyt ihmisiä pakotetaan/manipuloidaan ottamaan, jolloin parin vuoden kuluessa todettujen vaurioiden määräkin voi olla valtava, koska moninkertainen määrä rokotettuja, vrt. sikapiikki.
Niitä haittoja, mitä siitä on tullut. Instassa olen seurannut äitiä, jonka 15-vuotias tyttö halvaantui toisesta rokotteesta.
Odottakaapa. Syylliset pelkäävät jo omaa varjoaankin! Italiassa keväällä oli koko hoitohenkilökunta koronassa, paljon pahemmin kuin vaikkapa Suomen hoitokodeissa, ja nyt näissä muutamassa sairalassaa, joissa kyllä esimerkiksi Tampereen Rauhanniemessä oli kyllä sielläkin kymmeniä henkilökunnasta koronassa. Vaika geriatrinen sairaala.
Monet pelkäävät jo varjoaankin. Italia ei ole käynyt asiaa lävitse. Sen sijaan he kutsuivat keväällä armeijan kadulle, ja ei se ole lopunut se pelko. Maalasivat kruunatun hoitajan sairaalan seinälle.....Nyt näillä on Fear of the Dark. Eivät oikein uskalla katsoa iloisina taakseen, ja pelkäävät jo jokaista rasahdustakin:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007705408.html
Pelkäävät, että rokotteet ryöstetään. Kuljetuksia vahditaaan. Ilmoitetaan erilaisista epäillyistä uhista.
On kurjaa, kun koko ajan tietää, että siellä se tapahtunut odottelee ja kävelisi hämärällä tiellä tiellä, ja yht äkkiä kun vain vilkaisee taakseen....