Kertokaa te rokotevastaiset mitä haittaa luulette että rokotteesta on?
Mikä kuolleisuus prosentti on vs itse korona?
Ja jos ei kuole tohon, niin mitä muuta haittavaikutuksia luulette että tulee?
Kommentit (327)
https://www.reuters.com/article/uk-factcheck-vaccine-idUSKBN27W2I7
Koronarokotteissa ei ole MRC-5-ainesosaa.
Huvittavaa, miten salaliittoteoreetikot menee niin helposti halpaan näissäkin rokotejutuissa. Toisaalta ei huvittavaa, sillä rokotevastaisuuden vuoksi ihmisiä oikeasti kuolee.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Miksi tuo yksi video on poistettu youtubesta?
Ja moni muukin.
Miksi sensuuri iskee?
Disinformaatio eli tarkoituksellisesti harhaanjohtava tiedotus poistetaan, koska sen seurauksena ihmisiä sairastuu ja kuolee. Ei sananvapauden nojalla saa levittää ihan mitä tahansa haitallista skeidaa. Ymmärrätkö?
Vierailija kirjoitti:
Kaksi sanaa: sikapiikki ja narkolepsia
... joilla ei ole yhtikäs mitään tekemistä nykyisten rokotteiden tai koronan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän vaikuttaa raskaana olevien naisten sikiöihin
-Ei ole testattu
Raskaana olevien naisten osallistuminen kliinisiin kokeisiin on kielletty eettisistä syistä. Siksi rokotteita ei tarjotakaan raskaana oleville.
Vierailija kirjoitti:
Australiassa rokotuksen testaus keskeytettiin koska rokotettavat sai positiivisen HIV tuloksen. Toivottavasti on vain hetkellinen.
Olisi kiva jos viitsisit kertoa koko tarinan. Sen sijaan vääristelet.
Nimittäin tämä liittyi australiassa kehitettyyn rokotteeseen, ja HIV-testin tulokset olivat vääriä positiivisia, eli ihmisillä ei oikeasti ollut HIV:tä. Tällä ei ole mitään tekemistä EU:ssa hyväksyttyjen rokotusten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Miksi tuo yksi video on poistettu youtubesta?
Ja moni muukin.
Miksi sensuuri iskee?Disinformaatio eli tarkoituksellisesti harhaanjohtava tiedotus poistetaan, koska sen seurauksena ihmisiä sairastuu ja kuolee. Ei sananvapauden nojalla saa levittää ihan mitä tahansa haitallista skeidaa. Ymmärrätkö?
Se on toistepäin. Vallalla vain yksi totuus, muusta ei saa puhua.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole rokote vastaisia.
Kaikki vaan ei halua ottaa ei kaikki syö myöskään jouluna kinkkua Omat valinnat ja ihmisten vastustuskyky auttaa enemmän koronaan kuin rokote se on nähty koska moni on sairastanut sen lievänä.
Kaikissa taudeissa sama homma jotkut ihmiset saa helpommin sen ja vakavampana mutta sen voi ehkäistä
liikunnalla, marjoilla ja vitamiineillä
Rokotteessa on muutenkin aineita jotka ei kuulu ihmisten kehoon.
Itse olen vauvana saanut nämä rokotteet mitkä kuuluu mutta luulen että ihmisten terveempi elämänlaatu on saanut tuhkarokon tartuttavuuden alas
Et varmaan koskaan ota mitään lääkettä koska niissä on aineita jotka ei kuulu ihmisten kehoon?
Aika helppo huomata mikä tää juttu on.
Valtava vouhotus joka päivä ja mediassa.
Puhutaan vain kuolemista, ei parantuneista.
Miksi influenssaan kuolleista ei tehdä otsikoita?
Koska tää on suuri vedätys, liittyy rokotteisiin ja kansojen alistamiseen.
Lähinnä pelkään että Pandemrix-katastrofi toistuu. Ihmiset sairastuvat ja valtio pesee kätensä koko asiasta. Oikeutta saadakseen joutuu ensin vakuuttamaan lääkärit että ensinnäkin on sairastunut, mikä ei ole ihan helppoa jos on joku harvinainen tauti nuorella ihmisellä. Sen jälkeen sairas ihminen joutuu käymään vuosikausien kuluttavaa ja kallista oikeistaistelua valtiota vastaan, joka käyttää vain parhaita ja kalleimpia juristeja. Ei pari tonnia riitä mihinkään kun juristit pyörittelevät viisikin vuotta tapausta, veloituksen ollessa sellainen kevyt 200€/h.
Eli mikäli omassa vaateessa on edes joku tekninen virhe ja kulut menevät puoliksi, tai jopa kokonaan omaan piikkiin, on paitsi loppuelämänsä sairas ja myös ikuisesti velkavankeudessa.
Ja ennen kuin joku alkaa jankuttamaan että eihän ny noin voi Suomessa käydä, niin googlatkoon pandemrix narkolepsia ja todetkoon että kyllä voi. Valitettavasti.
Vähemmällä pääsee kun ei ota riskiä, vaan jatkaa käsienpesu ja maski -linjalla.
Rokotevalmistajille on myönnetty vastuuvapaus eli eivät joudu korvaamaan tai vastuuseen, jos koronarokotteesta tulee haittoja. Tämä siis narkolepsia-gaten vuoksi otettu käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maltin ja tolkun ihminen ymmärtää ja tietää, että täysin vaaratonta rokotetta ei ole mahdollista saada aikaan. Ota kaapistasi burana ja lue, mitä sivuvaikutuksia ja haittoja sillä on; sama pätee mihin tahansa valmisteeseen. Mutta nythän oikein mainostetaan, että rokotteella ei ole haittavaikutuksia, EIKÄ EDES mahdollisuutta sellaiseen! Mikä tietysti on täydellistä, sataprosenttista potaskaa.
Burana on ollut vuosikymmeniä hyvin laajassa käytössä, joten sen haitat ovat tiedossa.
Mutta koronarokotteiden haitoista ei tiedetä vielä tarpeeksi, siksi niiden myyntilupakin on vain ehdollinen.
Reippaasti yli miljoona jo rokotettu. Mitä sä haluat?
Vierailija kirjoitti:
Rokotevalmistajille on myönnetty vastuuvapaus eli eivät joudu korvaamaan tai vastuuseen, jos koronarokotteesta tulee haittoja. Tämä siis narkolepsia-gaten vuoksi otettu käyttöön.
Niin, entä sitten?
Haittavaikutus on se, että sulle pakotetaan jotain mitä et tarvi. Sitä ei jokainen tarvi.
Yhtä hyvin voisit pakottaa vähän mitä hyvänsä, että olet jollekkin mieliksi. Ja ainakin sillä tavalla eduksi. Jos ei muuten.
Informaatiosota valtioiden välillä jatkuu. Yksi keino on levittää rokotevastaista väärää tietoa, johon varsinkin uskovaiset helposti lankeaa.
Tietämättömyys yhdistettynä kiihkouskonnollisuuteen saa trollit taputtamaan pikku kätösiään.
Vierailija kirjoitti:
Ai että rasittaa nämä ”ei tarvita rokoitetta koska mun elämä on ihan samanlaista ja kivaa näin”- ihmiset. Minä ja mun elämä. Sairaat ei näe sukulaisia, eri maissa asuvat pariskunnat on erotettu toisistaan. Saati muualla kuin suomessa, tilanne on ihan helvettiä.
Olen vältellyt kavereitani ja sukuani kohta vuoden ja kaikki siirtyi etämuotoon, eli kökötän pienessä asunnossa yksin joka ikinen päivä, aamusta iltaan. Olen nuori aikuinen ja kaipaan elämää. Jos joku erakko jossain metsämökissään tästä nauttii ja elämä ei ole muuttunut mitenkään, niin kiva juttu sulle. Kaikille ei ole.
Kun olet saanut rokotteen, sun ei enää tarvitse vältellä viruksenpelossa kavereitasi ja sukulaisiasi. Sun ei tarvitse enää kököttää asunnossasi yksin joka ikinen päivä aamusta iltaan. Kun kaverisi ja sukulaisesi, jotka ovat viruksenpelossa kököttäneet yksin kotona aamusta iltaan, ovat ottaneet rokotteen, he voivat taas tavata sinua. On normaalia, että nuorena aikuisena kaipaat elämää, mutta tuskin sun elämääsi on ennen pandemiaakaan kuulunut erakoiden metsämökeissä kyläilyt.
No mun ei oo tarvinnut kököttää yksin viruksen pelossa. ^
Vierailija kirjoitti:
Tämä kertoo oleellisen.
Pitkän aikavälin pysyvä haittavakutus esim. muistisairaus. Sitä se alumiini tuottaa. Myös syöpäsairaudet ovat lisääntyneet suhteessa rokottamistaajuuteen. Tuossa sinulle muutama mainitakseni.
Abortoitujen sikiöiden soluja. Lukee rokotteen tuoteselosteessa. Lääkeselosteet ovat netistä kaivettavissa.
1. Jeh, 6 taalaa on aika paljon.
2. Toimii oikein hyvin.
3. Nytkin joku on jo saanut allegisen reaktion ja sen kättä kutitti puoli päivää.
4. Ei kai rajoituksia pidä jatkaa loputtomiin?