Mieheni haluaisi ostaa synttärilahjaksi minulle silikonit
En oikein osaa päättää onko lahjaidea loukkaus vai pitäisikö olla iloinen. Miten itse suhtautuisit? Suuttuisitko?
Kommentit (73)
Mietipä asia näin: miehesi on todennäköisesti pidemmän aikaa pohtinut mielessään että sinun rintavarustus on puuttelinen ja ei ole siihen tyytyväinen. Mikähän kohta sinussa seuraavaksi kaipaa korjausta miehen mielestä? Ensi vuonna tai ehkä jo jouluna saat lahjaksi rasvaimun?
Ota järki käteen ja vaihda miestä, en ikinä olisi tuollaisen juntin kanssa.
Minä menin nuoruuden hölmöyksissäni ottamaan silikonit ja silloinen poikaystäväni oli todella vastaan asiaa. Pelkäsi että luonteeni muuttuu eikä ollut niin pinnallinen, tykkäsi omista rinnoistani.
Nyt 8 vuotta myöhemmin kadun asiaa. Onhan nämä kauniit ja sopivat vartalooni koska eivät ole isot. Luonnolliset Suomessa laitetut hyvällä kirurgilla. Mutta e suosittele kenellekkään muuten kuin terveydellisistä syistä!
Rintojani on vaikeampi tutkia koska ovat kiinteämmät ja mahdolliset kasvaimet on huomattavasti heikommin tunnettavissa. Käyn vuosittain siis rintojen ultrassa yksityisellä (maksaa noin 150e) koska pelkään että kasvain jäisi huomaamatta ja olen "vasta" 30v.
Toinen rinnoistani on alkanut kiinteytymään liikaa, eli arpikudosta on muodostunut ja jossain vaheessa on edessä joko implanttien vaihto tai poisto. Lupaavat elinikäistä mutta totuus on, ettei nämä silikonit kestä lopunelämää kuitenkaan. Vireasesine kuitenkin. Olen sairaanhoitaja ja pelkään mennä turhaan leikkaukseen, tiedän riskit varsinhyvin. Tämä toinen rintani tuntuu pallolta selälleen maatessani ja on kipeä tehdessäni salilla rintalihaksia. Ärtyy helposti. Ja onko minulla varaa uusintaleikkauseen juuri kun tarvisin sitä?
Olen nyt raskaana, ihan alussa ja vaikka kirurgi kertoi ettei implanteista ole haittaa imetykselle, stressaan asiaa silti. Eikai vauva saa mitään elimistöönsä niistä ja mitä jos saan rintatulehduksen kuten monet saavat imetyksestä? Rintani kasvavat myös raskaana ja ovat varmasti kipeämmät kuin omat rinnat olisi.
Mielestäni silikonien laitolle pitäisi olla ikärajana 25v. Sitä nuoremman itsetunto ei yleensä ole kehittynyt sille tasolle kuin se myöhemmin on ja moni laittaa silikonit aivan turhaan ja katuu asiaa 5 vuoden päästä.
Olisin otettu. Mikään ei ole yhtä rumat kuin luomutissit, tai.. no.. isot luomutissit.
Tuskin muutenkaan av-mammat kauhean luomuja on. Vai onko miten nuo sääri-, kainalo-, pillu- ja persekarvat? Entäpä meikkaus? Hiustenlaitto, kynnet?
Tekisi mieli ottaa vastaan lahja. Olisi kiva nähdä miten mieheni olisi innoissaan uusista rinnoista. Mutta toisaalta, enkö kelpaa tällaisena????
ap
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 12:32"]Olisin otettu. Mikään ei ole yhtä rumat kuin luomutissit, tai.. no.. isot luomutissit.
Tuskin muutenkaan av-mammat kauhean luomuja on. Vai onko miten nuo sääri-, kainalo-, pillu- ja persekarvat? Entäpä meikkaus? Hiustenlaitto, kynnet?
[/quote]
Minullapa on isot luomutissit jota monesti silikoneiksi luullaan ;)
minä asennuttaisin silikonit rintojen tilalle jos mies suostuisi myös asennuttamaan silikonipallot kivestensä tilalle. tasa-arvon nimissä.
Yllätä miehesi hänen syntymäpäivänään lähetteellä peniksenpidennysleikkaukseen.
Tuollainen ehdotus paljastaisi miehen pelkäksi muovipervoksi joten ojentaisin hänelle marketin muokikassin ja sanoisin että käytä tuota koska minä en siihen rooliin alennu!!!
voi sua raukkaa kun ei oikeesti kukaan niitä sun aladoobimöykkyjäsi luule silikooneiksi :')
voi sua raukkaa kun ei oikeesti kukaan niitä sun aladoobimöykkyjäsi luule silikooneiksi :')
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 12:15"]
En oikein osaa päättää onko lahjaidea loukkaus vai pitäisikö olla iloinen. Miten itse suhtautuisit? Suuttuisitko?
[/quote]
Jaa-a... oletko itse valitellut tissejäsi? "Roikkuvat jo" "Olisipa suuremmat" Jos olet, niin sitten sitä saa mitä tilaa. Josset, niin voit ehdottaa, että ottaisit mielummin peniksenpidennysleikkauksen synttärilahjaksi.
No jos olet joskus ääneen pohtinut silikoneja tai muuten tekisi niitä mieli niin ihan ok. Muuten ei. Itselleni olisi todellinen turnoff jos tulisi tuollainen ehdotus. Seksi loppuisi varmaan siihen ja suhde aika pikaisesti perään.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 12:29"]
Mietipä asia näin: miehesi on todennäköisesti pidemmän aikaa pohtinut mielessään että sinun rintavarustus on puuttelinen ja ei ole siihen tyytyväinen. Mikähän kohta sinussa seuraavaksi kaipaa korjausta miehen mielestä? Ensi vuonna tai ehkä jo jouluna saat lahjaksi rasvaimun?
[/quote]
Tai sitten mies on pitempään kuunnellut kun ap ei ole tyytyväinen daisareihinsa ja valittelee niistä. Seuraava lahja on sitten se rasvaimu, kun on kuunnellut melkeen yhtä pitkään sitä mahamakkaran valitusta.
Jos ruikuttaisin usein ääneen, että en pidä rinnoistani, niin kai ilahtuisin lahjaideasta.
Jos en olisi koskaan puhunut että en pidä rinnoistani tai päinvastoin, olisin nimennyt että ne ovat yksi paras asia kehossani, niin suuttuisin todella paljon siitä, että toinen haluaa korjailla minua mieleisekseen. Näyttäisin ovea, että tuohon suuntaan, hyvä herra, parempi puristella jatkossa vaikka tennispalloja.
Olisi ehkä hyvä jutella miehen kanssa, että mitä sen päässä (yläpäässä) liikkuu ja miksi se haluaa antaa tuollaisen lahjan.
Numero 10, oli mielenkiintoista lukea sun kokemuksia! Olen aina miettinyt, että miten silareiden kanssa eletään vaikka painonvaihtelut. Toivottavasti raskaus ja imetys sujuvat hyvin ja selviät rintojesi kanssa turvallisesti loppuelämän ajan!
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 12:36"]
Tekisi mieli ottaa vastaan lahja. Olisi kiva nähdä miten mieheni olisi innoissaan uusista rinnoista. Mutta toisaalta, enkö kelpaa tällaisena????
ap
[/quote]
Miten pitkään se miehen ilo kestäisi? Mikä olisi sitten seuraava lelu?
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 12:47"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 12:36"]
ap
[/quote]
Miten pitkään se miehen ilo kestäisi? Mikä olisi sitten seuraava lelu?
[/quote]
Kiristetty vagina?
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 12:15"]
[/quote]
No jos olisin itse puhunut asiasta ja kertonut tahtovani silarit, niin varmaan ilahtuisin.
jos kyseessä olisi miehen oma idea, niin loukkaantuisin verisesti, mutta naamioisin sen niin, että alkaisin intoilla siitä, että kun lahja on oikeastaan mulle, niin toivoisin että rahat käytettäisiin miehen oman ulkonäön kohentamiseksi mun ilokseni. Että mies hankkisi esim. leukaimplantin, kävisi ksvojenkohotuksessa tms. täysin turhassa kosmeettisessa operaatiossa. Ehkä se siitä tajuaisi millaista paskaa ehdottaa.
Anna ostaa. Voit asetella ne vaikka olohuoneen sohvapöydälle koristeeksi.
Heittäisin pihalle tuollaisen typerän ja pinnallisen miehen.