Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naurettavaa valittaa rivitalossa myöhäisestä suihkukäynnistä?

Vierailija
31.03.2014 |

Siis ilmoittaa isännöitsijälle, jos joku käy klo 22 jälkeen suihkussa. Ilmoittaja asuu eri talossa kuin suihkussa kävijä mutta bongasi veden lorinan seisoessaan ulkona.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on turha valittaa haisevista ihmisistä bussissa.

Vierailija
2/59 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ei lieventäviä asianhaaroja.

Vierailija
4/59 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mitäs luulet?

Tuollaiset kyttääjät ovat sairaita, heihin kannattaa suhtautua sen mukaisella tavalla.

Vierailija
5/59 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se yhtiön säännöissä kielletty =O

Vierailija
6/59 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla loppuu työt vasta noihin aikoihin, pitäisikö sitten jättää suihku sen takia väliin

Vierailija
7/59 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON ! On sullakin ongelmat, kaikilla ei esim. ole samanlainen työrytmi kun sulla, joskus suihkuun tarvitsee päästä myöhäänkin. Ei luulis nyt niiiiiiin iso ääni lähtevän, että et sitä kestä, huoh mitä kyttääjä.

Vierailija
8/59 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äänieristys talossa on tuota luokkaa, tottavie toivoisin itse, että naapuri olisi mielummin suihkussa vaikka koko yön kuin kuorsaisi. 

Eli suihkussa käymisestä valittajille lappua perään, että "kuorsaaminen kielletty klo 21-07 välisenä aikana".

Vierailija
9/59 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 12:07"]

ON ! On sullakin ongelmat, kaikilla ei esim. ole samanlainen työrytmi kun sulla, joskus suihkuun tarvitsee päästä myöhäänkin. Ei luulis nyt niiiiiiin iso ääni lähtevän, että et sitä kestä, huoh mitä kyttääjä.

[/quote]

Kiitos mielipiteestä mutta en ollut tuo ilmoittaja :) ap

Vierailija
10/59 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihkussa käyminen vaikka klo 03 yöllä on sallittua kaikissa asumismuodoissa

Vierailija
11/59 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että mitä nämä kyttääjät ja kantelijat saavat siitä, mihin he pyrkivät?

Vierailija
12/59 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolatyöntekijänä pidän oikeutena käydä töistä päästyäni peseytymässä, pääsinpä sitten kotiin viideltä illalla tai aamulla.

Vierailija
13/59 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON. Mulle ei tulisi mieleenkään valittaa naapurin pyykinpesusta tai suihkutteluista vaikka tapahtuisi mihin kellonaikaan tahansa. Jos ei kestä normaaleja elämisen ääniä, pitää muutaa yksin metsään.

Enhän mä siitäkään häiriinny, jos joku oman perheen jäsen menee yöllä suihkuun tms. Tai jos oma pesukone käy yöllä. Miksi sitten naapurin vastaavat äänet häiritsisi? Eihän ne naapurista edes kuulu,jos ei ala oikein kuulostelemaan.

Jos joku alkaisi musta valittamaan, niin kyllä mäkin osaisin sitten valittaa. Siinä olisi oksat pois, kun valittaisin parkkipaikalla leikkivistä lapsista, hiekkalaatikkoon kuseksivista kissoista ja naapurin autonpesusta taloyhtiön nurtsilla. Ja sitä rataa.

Itse en aloita koskaan. Mutta jos mulle v*llaan, niin osataan sitä täälläkin.

Vierailija
14/59 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taloyhtiössä (kerrostalo tosin) on järjestyssääntöihin kirjattu, että suihkussa käymistä tulisi välttää 22-07 välisenä aikana. Tätä tulkitsen niin, ettei pitäisi lotrata mutta jos itse tulen kotiin vasta 22 jälkeen ja aamulla lähden jälleen 7 kotoa, kyllä siellä suihkussa käyn pikapesulla illalla.

Vierailija
15/59 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on,varsinkin jos ei edes asu samassa rakennuksessa ja seinänaapurina,eikä sittenkään vaikka asuisikin. Minkä sitä työajoilleen voi,kuitenkin on varmasti mieluummin töissä kuin työtön.

Vierailija
16/59 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tulee töistä 22 jälkeen ja mun mielestä silloin on täysi oikeus käydä suihkussa.

Vierailija
17/59 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kerrostalossa olisi sääntö että suihkussa käyntiä tulisi välttää jos vaan voi klo22 jälkeen niin ei rivitaloissa yleensä mitään tuollaista sääntöä ole. Asun rivitalossa eikä meille kuulu suihkun ääntä naapurista ollenkaan.

Vierailija
18/59 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjeesus! Kumpa minunkin suurin ongelmani naapureiden suhteen olisi se, että he käyvät illalla suihkussa. t. keskiyöllä kolistelevien, kiljuvien ja bilettävien norsumatamien alakerrassa asuva kärsijä, joka joutuu nukkumaan korvatulpat korvissa

Vierailija
20/59 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on naurettavaa ja sama koskee vessanvetokieltoa yöllä. Jos tällaisia hullutuksia on taloyhtiön järjestyssäännöissä, niillä ei ole mitään merkitystä. Suihkuttaa ja paskoa saa koska haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi