Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni haluaisi ostaa synttärilahjaksi minulle silikonit

Vierailija
23.04.2014 |

En oikein osaa päättää onko lahjaidea loukkaus vai pitäisikö olla iloinen. Miten itse suhtautuisit? Suuttuisitko?

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 13:38"]

Siitä vaan tekemään galluppia jollekin miesvaltaiselle foorumille, että onko silikonitissit vai luonnolliset paremmat omalla kumppanilla. Valmiinakin noita ketjuja löytyy ihan riittävästi, että niistä voi päätellä ettei tulos ole mitenkään murskaava silarien puolesta. Kyllä maailmasta löytyy miehiä, jotka eivät halua leikeltyä barbia. Ja jopa sellaisia, jotka pitävät enemmän pienistä tisseistä. Nekin on katsokaas yksilöitä. 

Penis ja parta -analogiasi kertoo lähinnä loogisen ajattelun puutteesta.

[/quote]

Silareista ei niin moni pidä (en itsekään), mutta kommentoinkin sitä yleistä kuvitelmaa, että miehen mielestä oman naisen tissit olisivat juuri optimaaliset ja hän rakastaa niitä juuri sellaisena kuin ne ovat. Onneksi useimmille kelpaa se, mitä on saanut, eikä tisseillä nyt niin suurta merkitystä miehille kuitenkaan ole, että niiden takia viitsisi öitä valvoa surkutellen. Mutta jo mies voisi jotenkin taikaiskusta ceteris paribus valita naiselleen nykyiset roikkuvat pikkutissit tai sitten pyöreän C-kupin, niin väitän, että suurin osa miehistä valitsisi jälkimmäisen. Ja niin tekisi useimmat naisetkin.

Vierailija
62/73 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan tekemään galluppia jollekin miesvaltaiselle foorumille, että onko silikonitissit vai luonnolliset paremmat omalla kumppanilla. Valmiinakin noita ketjuja löytyy ihan riittävästi, että niistä voi päätellä ettei tulos ole mitenkään murskaava silarien puolesta. Kyllä maailmasta löytyy miehiä, jotka eivät halua leikeltyä barbia. Ja jopa sellaisia, jotka pitävät enemmän pienistä tisseistä. Nekin on katsokaas yksilöitä. 

[/quote]

Ja vaihtoehdoiksi vielä ne nahkarukkaset ja vastaavat täytettynä silikoonilla. Ei siis liian isot pallot vs. c-kupin terhakat tisut.
Itseasiassa mielestäni, olen siis mies, pienet imetyksen jäljiltä tyhjät a-kupin tissit kaipaavat enemmän täytettä, kuin d:stä c:hen tai b:hen imetetyt. Mielestäni ei tarvitse olla leikelty barbie, jos ottaa rintoihin täytettä ja pienetkin tissit voivat roikkua ja kaivata täytettä tai kohotusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies ehdottaisi tuollaista minulle. Siis silikonirintoja lahjaksi niin miettisin että miten hän tuntee mut niin huonosti, olenko tosiaan hänen mielestään joku bimbo joka loikkaa innosta kattoon "jee, silikonit!!!!". Mulla ei ole mitään silikoneja vastaan, eihän sitä koskaan tiedä mitä tulee tehtyä mutta en olisi iloinen jos mieheni sellaiset mulle pyytämättä päättäisi hankkia.

Vierailija
64/73 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaisin silarit, niin ottaisin lahjan vastaan. Ja sen jälkeen ottaisin myös eron.

Vierailija
65/73 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 13:30"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 13:25"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 13:19"]

Isot ja kiinteät tissit ovat käytännössä jokaisen miehen mielestä paremmat kuin ne pienet ja roikkuvat "nykytisut". Turha sinunkaan on elää sellaisessa harhassa, että miehen mielestä juuri nämä nykyiset pikkutisut ovat optimaaliset, eikä hän missään tapauksessa haluaisi toisenlaisia. Toki leikkauksen ehdottaminen on huonoa käytöstä, mutta ei se nyt eron syy pitäisi aikuisilla ihmisillä olla.

[/quote]

Hauskoja nämä tyypit, jotka luulevat puhuvansa koko sukupuolen puolesta. 

[/quote]

Arveletko itse, että asia on toisin? Että miehiä tyypillisesti kiinnostaa sittenkin enemmän pienet riipputissit kuin keskikokoiset tai isot kiinteät rinnat? Olisikin noin...

[/quote]

Ehkä olen naivi, mutta uskon mieheni tykkäävän elämästä minun kanssani. Siitä, mitä olemme saaneet aikaiseksi yhdessä ja miten olemme hitsautuneet yhteen. Siitä minä uskon miehen pitävän minussa.

Vierailija
66/73 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 14:10"]

[/quote]

Ja vaihtoehdoiksi vielä ne nahkarukkaset ja vastaavat täytettynä silikoonilla. Ei siis liian isot pallot vs. c-kupin terhakat tisut.
Itseasiassa mielestäni, olen siis mies, pienet imetyksen jäljiltä tyhjät a-kupin tissit kaipaavat enemmän täytettä, kuin d:stä c:hen tai b:hen imetetyt. Mielestäni ei tarvitse olla leikelty barbie, jos ottaa rintoihin täytettä ja pienetkin tissit voivat roikkua ja kaivata täytettä tai kohotusta.

[/quote]

Sun roikkuvat pallit luultavasti kaipaavat myös täytettä ja kohotusta. Eletty elämä jättää jäljet meihin kaikkiin, mutta ihan turha väittää, että 100% sukupuolestasi on yhtä pinnallisia kuin sinä, eikä pysty sitä kumppanissa hyväksymään, etenkin kun jäljet on seurausta SINUN lastesi kantamisesta ja imettämisestä. 

Mulla ei sinänsä ole mitään kauneusleikkauksia vastaan jos asianomainen itse sitä haluaa, mutta ovathan ne aika turhia, eikä niihin pidä ryhtyä kenenkään muun painostuksesta. Perhetuttuni halvaantui pysyvästi rutiinileikkauksessa tapahtuneen hoitovirheen takia, siksikin miettisin kaksi kertaa ennen kuin tekisin yhtään mitään leikkausta pelkän turhamaisuuden tai miehen toivomuksen takia. Tosi hienoa, jos lapset jää ilman äitiä, kun isä halusi puristettavaksi kiinteämmät tissit. 

Vierailija
67/73 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 14:31"]

Ehkä olen naivi, mutta uskon mieheni tykkäävän elämästä minun kanssani. Siitä, mitä olemme saaneet aikaiseksi yhdessä ja miten olemme hitsautuneet yhteen. Siitä minä uskon miehen pitävän minussa.

[/quote]

Et ole naiivi. Tai et ainakaan paljoa. Mutta vaikka miehesi pitäisi noista asioista, ei se tarkoita etteikö hän pitäisi myös terhakkaista rinnoista. Ei se ravintolan paras pihvikään siitä huonommaksi muutu vaikka sen kanssa joisi vettä. Mutta se voisi olla parempaa viinin kanssa.

Vierailija
68/73 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 14:46"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 14:31"]

[/quote]

Et ole naiivi. Tai et ainakaan paljoa. Mutta vaikka miehesi pitäisi noista asioista, ei se tarkoita etteikö hän pitäisi myös terhakkaista rinnoista. Ei se ravintolan paras pihvikään siitä huonommaksi muutu vaikka sen kanssa joisi vettä. Mutta se voisi olla parempaa viinin kanssa.

[/quote]

No edelleen olen naivi, mutta en usko, että hän kovin kaikkien koettelemusten jälkeen (lapsen syöpä, hänen oma vakava sairaus, työttömyys ja siitä selviäminen yms.) kauheasti jaksaa tissejäni miettiä.

En minäkään mieti hänen leikkausarpiaan ja sitä, että ottaisinko hänet viinin kanssa vai ilman. Onneksi hän ja lapsi ovat hengissä.

Yhdessä eletty elämä muuttaa arvoja ja tässä vaiheessa ei paljon tisut oikeastaan meinaa mitään, kun on joutunut miettimään, menettääkö toisen kokonaan ja selviääkö lapsi hengissä.

Mutta en silti arvostele niitä, jotka haluavat parisuhteensa nauttia kiinteiden rintojen kanssa. Mutta en silti alkaisi yleistämään, että kaikille samat arvot ovat tärkeitä.

Vierailija
69/73 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 14:43"]

Sun roikkuvat pallit luultavasti kaipaavat myös täytettä ja kohotusta. Eletty elämä jättää jäljet meihin kaikkiin, mutta ihan turha väittää, että 100% sukupuolestasi on yhtä pinnallisia kuin sinä, eikä pysty sitä kumppanissa hyväksymään, etenkin kun jäljet on seurausta SINUN lastesi kantamisesta ja imettämisestä. 

Mulla ei sinänsä ole mitään kauneusleikkauksia vastaan jos asianomainen itse sitä haluaa, mutta ovathan ne aika turhia, eikä niihin pidä ryhtyä kenenkään muun painostuksesta. Perhetuttuni halvaantui pysyvästi rutiinileikkauksessa tapahtuneen hoitovirheen takia, siksikin miettisin kaksi kertaa ennen kuin tekisin yhtään mitään leikkausta pelkän turhamaisuuden tai miehen toivomuksen takia. Tosi hienoa, jos lapset jää ilman äitiä, kun isä halusi puristettavaksi kiinteämmät tissit. 

[/quote]

Nuo pahimmat lapaset olivat tapailemallani 4:n lapsen yh:lla. Ei siis minun lapsieni jälkiä. Kyseinen tapaus arasteli rintojaan ja halusikin useimmiten pitää liivit päällä. En toivottavasti lisännyt hänen kriittisyyttään omia rintojaan kohtaan. Jos olisimme päätyneet oikeasti yhteen, niin olisin varmasti osallistunut silikonien hankintaan. Mitä kiveksiini tulee, niin ne tuntuvat elävän ihan omaa elämäänsä, välillä roikkuen ja välillä häviten jonnekkin. Täytettä en mielestäni kaipaa.

Olen samaa mieltä siitä, että leikkauksissa on aina riski, enkä lähtisi sellaista puskista ehdottelemaan kenellekkään. Tai hommaamaan lahjaksi ilman lahjan saajan omaa aloitteellisuutta asiassa.

Vierailija
70/73 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 15:00"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 14:43"]

[/quote]

Nuo pahimmat lapaset olivat tapailemallani 4:n lapsen yh:lla. Ei siis minun lapsieni jälkiä. Kyseinen tapaus arasteli rintojaan ja halusikin useimmiten pitää liivit päällä. En toivottavasti lisännyt hänen kriittisyyttään omia rintojaan kohtaan. Jos olisimme päätyneet oikeasti yhteen, niin olisin varmasti osallistunut silikonien hankintaan. Mitä kiveksiini tulee, niin ne tuntuvat elävän ihan omaa elämäänsä, välillä roikkuen ja välillä häviten jonnekkin. Täytettä en mielestäni kaipaa.

Olen samaa mieltä siitä, että leikkauksissa on aina riski, enkä lähtisi sellaista puskista ehdottelemaan kenellekkään. Tai hommaamaan lahjaksi ilman lahjan saajan omaa aloitteellisuutta asiassa.

[/quote]

Isotissistä on kuitenkin muikeampaa pukata pyörätuolissa,kuin riipputissistä

Vierailija
71/73 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen joutunut elämäni aikana muutamaan isoon pokolliseen leikkaukseen, joten en kyllä toisen mieliksi leikkauttaisi itseäni pelkästään kosmeettisista syistä. Leikkauksessa on riskinsä ja sen jälkeen on kipuja. Sairausloma on palkatonta enkä kyllä kesälomaani tuhlaisi toipumiseen. Mies tuskin tekisi toipumisikanani kotihommista muuta kuin ihan pakolliset, joten kiva siinä olisi katsella pölypalloja ja tuskailla sitä työmäärää, mikä toipumisen jälkeen odottaa.

Vierailija
72/73 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuisin silmittömästi. Enemmän tuntuisi että lahja tulee miehelle, ei minulle.

terv. a-kuppi ja hyvin tyytyväinen vartaloon.

Vierailija
73/73 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 14:54"]

No edelleen olen naivi, mutta en usko, että hän kovin kaikkien koettelemusten jälkeen (lapsen syöpä, hänen oma vakava sairaus, työttömyys ja siitä selviäminen yms.) kauheasti jaksaa tissejäni miettiä.

En minäkään mieti hänen leikkausarpiaan ja sitä, että ottaisinko hänet viinin kanssa vai ilman. Onneksi hän ja lapsi ovat hengissä.

Yhdessä eletty elämä muuttaa arvoja ja tässä vaiheessa ei paljon tisut oikeastaan meinaa mitään, kun on joutunut miettimään, menettääkö toisen kokonaan ja selviääkö lapsi hengissä.

Mutta en silti arvostele niitä, jotka haluavat parisuhteensa nauttia kiinteiden rintojen kanssa. Mutta en silti alkaisi yleistämään, että kaikille samat arvot ovat tärkeitä.

[/quote]

Ei niiden tissien, tai ulkonäön yleensäkkään, tarvitse keskiössä suhteessa olla, mielestäni olisi outoa jos ne eivät mitään merkitsisi. Teillä ehkä vielä vähemmän kuin monella muulla, mutta varmasti enemmän kuin "ei mitään"? Ei niitä arpia tai tissejä tarvitse miettiä. Mutta itselläni ei kiinnostus rintoja kohtaan loppuisi työttömyys tai sairausjaksoihin. Niiden aikana on itsellänikin seksuaalisuus ollut taka-alalla ja olen todella epämiehekkäästi ollut jopa haluton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi