Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pariskunta kuin kaunotar ja hirviö..Mitä nainen näkee miehessä?

Vierailija
23.04.2014 |

Olin juhlissa jossa pariskunta oli aivan kuin yö päivä.. nainen oli kuvan kaunis ja mies todella ruma.. Mietin mielessäni että onko tämä nainen kyllästynyt miehiin jotka on komeita ja tietävät sen, ns pelimiehiä ja ottanut ruman miehen vain koska tämä mies ei voi ketään muuta saada ja varmasti uskollinen vai rakastunut sisäiseen kauneuteen, ihmiseen? Vai onko kauneus katsojan silmissä? Tarkoitukseni ei ole pilkata ketään, vaan mietin että merkitseekö aina ulkoinen kauneus paljon uutta puolisoa etsiessä? Oletteko "tyytyneet" tutustumaan vähemmän komeaan mieheen esim epätoivon merkeissä, kun ette ole ketään muuta löytäneet tai ikä alkaa painaa niin, että tulee kiire jo saada perhe ja alkaneet myöhemmin näkemään puolisonne kauniina/komeana kun tutustutte häneen??  Tämä mies ei varmaan alussa uskonut tätä romanssia todeksi ihan alussa, voin kuvitella.. ovathan he kuitenkin jo naimisissa ja kauniin tytönkin olivat saaneet..

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 04:36"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 04:12"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 04:00"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 03:37"]

Tarkoitan tälläista esim pariskuntaa Rowan Atkinson ja nykyisin ex sunetra sastry..  Niitten tytär on kyl kaunis, kaikkea muutakuin isänsä.. Onhan Rowan hauska ja hyvä näyttelijä ,mutta komea hän mielestäni ei ole..

Sillä erotuksella että tuttavani olivat taviksia, ei julkkiksia, vielä vähemmän rikkaita.

AP

[/quote]

Minkäköhän herneaivon aloitus tämäkin ketju taas oli?

Jos ap:n mielestä Rowan Atkinson on ihan hirveän ruma mies, niin kannattaisi varmaan hankkia aivot.

[/quote]

Siis esimerkkinä tyyliin missä mies on vähemmän komea ja nainen kaunis... onhan tietty rumempiakin miehiä olemassa.. tosin jos sinä ajattelet sen tosi komeana, meillä ei todellakaan ole sama miesmaku :D

[/quote]

Yritä nyt päättää mitä selität.

Aloituksessa käytät miehestä termiä "hirviö" ja kuvailet miestä "todella rumaksi". Nyt onkin yhtäkkiä kyseessä "vähemmän komea" mies.

Itsekin taisit huomata, että aloituksesi oli aivan ääliömäinen. Ja vielä ääliömäisempää oli käyttää Rowan Atkinsonia mallikappaleena "hirviöstä" ja "todella rumasta" miehestä. Sellainen hän ei todellakaan ole.

Siinä sinulle muutaman oikeasti ruman miehen kuvat:

http://www.ebaumsworld.com/pictures/view/724316/

[/quote]

Jep. Tämä oli myös ihan helvetin ruma ja hirviön näköinen...

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/alibi--jammu-seta-on-kuollut/1895192

Vierailija
42/66 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 04:43"]

Veikkaan että ap on mies (tylsähkö peruspetteri) joka on ollut kuumana tähän kaunottaren(kukapa ei olisi ollut?) ja on nyt tyrmistynyt kun hänet on kaapannut joku jota pitää itseään rumempana. Voi voi. Näin se vaan menee. Miehessä on munaa tai sitten ei.

[/quote]

Ap on katkera nuivelo joka ei oo koskaan saanu pillua. Eikä tule saamaankaan.

[/quote]

;D voi kuule, tietäisitkin! mutta nyt siitä tässä ei ole kyse.. mun yksityiselämästä.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 04:49"]

Veikkaan että ap on mies (tylsähkö peruspetteri) joka on ollut kuumana tähän kaunottaren(kukapa ei olisi ollut?) ja on nyt tyrmistynyt kun hänet on kaapannut joku jota pitää itseään rumempana. Voi voi. Näin se vaan menee. Miehessä on munaa tai sitten ei.

[/quote]

[/quote]

;D voi kuule, tietäisitkin! mutta nyt siitä tässä ei ole kyse.. mun yksityiselämästä.

AP

[/quote]

Ja pöyhkeäkin vielä; eipä ihme että kaunokainen valitsi sen toisen!

Vierailija
44/66 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 04:54"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 04:49"]

[/quote]

[/quote]

AP

[/quote]

Ja pöyhkeäkin vielä; eipä ihme että kaunokainen valitsi sen toisen!

[/quote]

Ei ole varmastikaan kyse siitä... voi kai muita sanoa rumaksi, himoitsematta toisen muijaa?? sinuako harmittaa että et tule saamaan komeaa miestä?? Katkeria rumia naisia, jotka alkaa dissaa aloittajaa! :D

Vierailija
45/66 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mietin mielessäni että onko tämä nainen kyllästynyt miehiin jotka on komeita ja tietävät sen, ns pelimiehiä ja ottanut ruman miehen vain koska tämä mies ei voi ketään muuta saada ja varmasti uskollinen..."

-Tätä emme voi tietää.

"vai rakastunut sisäiseen kauneuteen, ihmiseen?"

-Tätäkään emme voi tietää. Ehkä syitä rakastumiseen on moniakin?

"Vai onko kauneus katsojan silmissä?"

- Näinhän sitä sanotaan ja varmasti pitää myös pitkälti paikkansa.

"...merkitseekö aina ulkoinen kauneus paljon uutta puolisoa etsiessä?"

- Toisille enemmän, toisille vähemmän.

"Oletteko "tyytyneet" tutustumaan vähemmän komeaan mieheen esim epätoivon merkeissä, kun ette ole ketään muuta löytäneet tai ikä alkaa painaa niin..."

- Näinkin varmaan joidenkin kohdalla on. Tätä on kuitenkaan muiden turha alkaa spekuloimaan. Saattaahan olla, että vaikka omasta mielestä se naapurin Maijan mies on vähemmän komea niin Maijan mielestä mies saattaa olla hyvinkin komea.

"....alkaneet myöhemmin näkemään puolisonne kauniina/komeana kun tutustutte häneen??"

- Monelle käy niin, että kun aikaa yhdessä kertyy niin toisen ulkonäkö alkaa miellyttämään entistä enemmän. Toki myös monella käy toisinpäin.

Vierailija
46/66 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nämä kauniit naiset saavat varmasti komeammat miehet, jotka ovat kaikkea muutakin..kohtelijaita, hyviä sängyssä jne mitä tuo yksi luetteli heti alussa.. ei saa olla epätoivoinen tai vähempään tyytyväinen!

Vierailija
47/66 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tarpeeksi rikas, nii voisi muutaman lapsen pyöräyttää rumalle miehelle. ja eikös niin arvon rumat naiset... meikeillä voi saada ihmeitä aikaan?? ;D

Vierailija
48/66 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap väittää ettei asia häntä mitenkään vaivaa eikä ole kysymys hänen yksityselämästään. Miksi sitten tuo ontuva tarina heti aloituksessa?

Teemaan olisi voinut käydä käsiksi ihan yleiselläkin tasolla.

Vierailija
49/66 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 05:16"]

Kyllä nämä kauniit naiset saavat varmasti komeammat miehet, jotka ovat kaikkea muutakin..kohtelijaita, hyviä sängyssä jne mitä tuo yksi luetteli heti alussa.. ei saa olla epätoivoinen tai vähempään tyytyväinen!

[/quote]

Sanopa muuta...mitä komeampi sitä kohtelijaampi ja parempi sängyssäkin vielä tottakai :)

Vierailija
50/66 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 05:27"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 05:16"]

[/quote]

Sanopa muuta...mitä komeampi sitä kohtelijaampi ja parempi sängyssäkin vielä tottakai :)

[/quote]

En nyt tarkoittanut tuota että komeat vain olisivat...mutta kyllä hekin voivat olla kaikkea muutakin kuin komeita.. eihän se nyt sitä sano että komea ovat niitä leuhkia, tympeitä, töykeitä ja huonoja sängyssä jne..

Vierailija
51/66 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää en vois kyl ruman kaa seurustella tai edes tapailla! Joku roti sentäs! Pitää olla miun vertone, jota kelpoo esitellä..

Vierailija
52/66 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin näkee kuuluisan ja rikkaan miehen kainalossa muuta kuin kauniita naisia. Rikas mies voi olla ulkonäöltään millainen huonokäytöksinen ylimielinen sikaileva Jabba tahansa niin aina on kauniin naisen kanssa suhteessa. Varmaan sitten mies on ihastunut ulkoiseen kauneuteen ja nainen sisäiseen kauneuteen. 

Vierailija
53/66 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kah, se on nukkumaanmenoaika rumilla ja kauniilla.. Pitää vähän tuota persreikää lepuuttaa vaakatasoon!

AP

Vierailija
54/66 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä voi olla vaikea uskoa, mutta kaikki ihmiset eivät pidä ulkonäköä kovin tärkeänä puolison ominaisuutena. Voi olla, että kaunis nainen varsinkin on kyllästynyt ihmisten lokerointiin ulkonän perusteella ja näkee ns. ruman ihmisen hyvät puolet muita paremmin. Vaikka ulkonäköni vastaa yleisiä kauneusihnateita, en pidä ulkonäköä kovin tärkenä asiana. 

Vierailija
55/66 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 03:37"]

Tarkoitan tälläista esim pariskuntaa Rowan Atkinson ja nykyisin ex sunetra sastry..  Niitten tytär on kyl kaunis, kaikkea muutakuin isänsä.. Onhan Rowan hauska ja hyvä näyttelijä ,mutta komea hän mielestäni ei ole..

Sillä erotuksella että tuttavani olivat taviksia, ei julkkiksia, vielä vähemmän rikkaita.

AP

[/quote]

Itse pidän hauskuutta ja huumorintajua mukavampina ominaisuuksina kuin komeutta. Jos pitäisi valita, onko minulla loppuelämön kivaa vai saanko ihailla mieheni komeutta, niin toki valinta on selvä.

Vierailija
56/66 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitse miestä sillä perusteella, miltä hän ja suhteemme näyttää ulospäin. Valitsen tai siis valitsin miehen itselleni. Säälittävää, että jonkun mielestä puolison esittelykelpoisuus on ensisijaisen tärkeä asia.

Vierailija
57/66 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 05:50"]

En valitse miestä sillä perusteella, miltä hän ja suhteemme näyttää ulospäin. Valitsen tai siis valitsin miehen itselleni. Säälittävää, että jonkun mielestä puolison esittelykelpoisuus on ensisijaisen tärkeä asia.

[/quote]

Enhän mää sitä ikinä sille naikkoselle kertois.. Se ny ei oo mikkää tärkein asia, mutta tärkee kuitennii.. Halluun, että muutki funtsii mite kaunis naikkonen!

Vierailija
58/66 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ihmetellyt naapureita, mitä nainen näkee miehessään. Molemmat ovat varmasti olleet nuorena hyvännäköisiä, kun ovat vieläkin. Mutta nainen on kiva,miellyttävä, sympaattinen. Mies taas ihan hirveä kiukuttelija, valittaja - ja nainen selvästi välillä häpeää kun mies valittaa milloin mistäkin joutavasta, suunnilleen sellaisesta, että taloyhtiön pyykkinarut on väärän värisiä. Mitä tuo nainen näkee moisessa marmattajassa?

Vierailija
59/66 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmissä. Mä olen aika tavallinen. Mutta mun mies pitää esim. lähes kaikkia missejä rumina. Kaunis hänen mielestään on esim. Jennifer Lopez. 

Vierailija
60/66 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen miettinyt, miten asia olisi toisin jos olisin ottanut sen joka ei ollut niin komea mutta oli kovasti tykästynyt minuun, mutten itse häneen. Palvoisiko hän minua monen vuoden yhdessäolon jälkeenkin, olisiko koskaan ilkeä? Hänen ulkonäkönsä ei vaan riittänyt minulle enkä tuntenut vetoa häntä kohtaan, olisi ollut väärin olla hänen kanssaan ja tod näköisesti olisin pettänyt häntä tavattuani nykyisen mahdottoman komean mieheni.