Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En seurustelisi yksinhuoltajanaisen kanssa

Vierailija
22.04.2014 |

Olen tapaillut erästä naista pari kertaa, ja hän olisi halukas aloittamaan suhteen. Nainen on nätti ja mukava, mutta hänellä on kaksi alle kouluikäistä lasta. Voiko yksinhuoltajalle sanoa, ettei halua suhdetta lasten vuoksi vai pitäisikö keksiä jokin kohtelias tekosyy?

Kommentit (117)

Vierailija
81/117 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ilta tummentuu ja tähdet kirkastuu,

niin luokse neidon Joosef silloin käy,

kun nousi aamun koi hän riensi kauas pois,

nyt neidot murheissansa laulaa näin:

aa..

oi Joosef, Joosef, muistatko kun kuljit maan halki etelästä pohjoiseen?

sä kaikki neidot syliisi suljit kuiskaten: "Näämme kohta uudelleen."

mutta , Joosef, Joosef, palannut et koskaan,

sua neidot kaipaellen odottaa,

niinkuin tähti taivahan ammun tullen katoaa.

kun ilta tummentuu ja tähdet kirkastuu,

niin luokse neidon Joosef silloin käy,

kun nousi aamun koi hän riensi kauas pois,

nyt neidot murheissansa laulaa näin: jne.

Vierailija
82/117 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku yh:na katselen mieluummin miehiä, joilla on jo lapsia, joten ymmärrän, jos lapseton haluaa tavata lapsetonta. On ennakkoluulo, ettei lapseton ymmärrä lapsen tarpeita. Kuvitellaan, että lapsi voidaan aina "laittaa jonnekin siksi aikaa", kun tavataan. Jos lapsen arki on matkoineen 7.30 - 17, niin kyllä se haluaa olla viikonloput kotona ja levätäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/117 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ap pääsee leikkimään Casanovaa. Vaikka lapsia naisella on ja se on minulle este, niin vedetään tää nyt siihen asti, että nainen käy liian kuumaksi... Sit voi kavereille sanoa, että oon niin suosittu, että innokkaimpia naisia pitää jo hätyytellä kauemmas.

Sori ap, mut vähän tällaista makua tästä nyt syntyy. Meinaan kun oon tavannut tuon miestyypin!!

Vierailija
84/117 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 00:08"]Kerro reilusti totuus. Kyllä kaikille pitäisi olla selvää ettei kukaan täyspäinen yksinhuoltajaa huoli kun sinkkujakin on tarjolla.

[/quote]

Kummasti noita on tarjolla vaan. :-D Kun on kaunis, niin seuraa löytyy iästä riippumatta nuorena tai vanhempana, lapsettomana tai lasten kanssa. - yh

Vierailija
85/117 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä hänestä enää välität, sanot, ettet halua satuttaa, kun olet sen ilmeisesti tehnyt jo! Että ärsyttää tällaiset ihmiset kuin ap. Olisit välittänyt hänestä jo siinä vaiheessa, kun tapasitte, etkä satuttanut häntä hakemalla vielä jotain, vaikka näit jo itse, että hänellä on lapsia ja se on sulle este!

Vierailija
86/117 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ehkä joku sitoutumiskammoinen tapaus?

Vierailija
87/117 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä ap, jos jokainen on mielestäsi vastuussa omista tunteistaan, niin miksi mietit että miten et satuttaisi häntä? Jos et ole tehnyt mitään väärää, et varmaan voi satuttaa häntä. Hänhän on omista tunteistaan vastuussa sinun mukaasi.

Vierailija
88/117 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro reilusti totuus. Kyllä kaikille pitäisi olla selvää ettei kukaan täyspäinen yksinhuoltajaa huoli kun sinkkujakin on tarjolla.

Vierailija
89/117 |
23.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään huolisi yh:ta mutta moni yh on myös riittävän fiksu kuunnellakseen miestä ja tämän haluja. Siis jos mies tuo varhaisessa vaiheessa tutustumista ilmi, ettei halua lapsia, kannattaa yh:nkin ilmaista, että hänellä lapsia on. Tapailin jonkin aikaa naista, jonka lapsi selvisi vasta kun aamulla yhteisen yön jälkeen menin aamukahville ja penska olikin kotona. Oli vielä vammainen lapsi, missä ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta vieraan miehen vammainen lapsi oli minulle liikaa, kun en koskaan lapsiarkea ole halunnut.

Vierailija
90/117 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 17:13"][quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 00:08"]Kerro reilusti totuus. Kyllä kaikille pitäisi olla selvää ettei kukaan täyspäinen yksinhuoltajaa huoli kun sinkkujakin on tarjolla.

[/quote]

Kummasti noita on tarjolla vaan. :-D Kun on kaunis, niin seuraa löytyy iästä riippumatta nuorena tai vanhempana, lapsettomana tai lasten kanssa. - yh

[/quote]

Kyllähän yh:t kelpaa panemiseen ihan hyvin. Varmasti seuraa löytyy. Mutta tässä oli kyse vakavan suhteen aloittamisesta. Vaikka olisitkin nätti, olet silti vielä yh. Eli ei taida kelvata.

Vierailija
91/117 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 17:13"][quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 00:08"]Kerro reilusti totuus. Kyllä kaikil

le pitäisi olla selvää ettei kukaan täyspäinen yksinhuoltajaa huoli kun sinkkujakin on tarjolla.

[/quote]

[/quote]

Kyllähän yh:t kelpaa panemiseen ihan hyvin. Varmasti seuraa löytyy. Mutta tässä oli kyse vakavan suhteen aloittamisesta. Vaikka olisitkin nätti, olet silti vielä yh. Eli ei taida kelvata.

[/quote]

Sorry, jos poikkean mielikuvastasi, mutta en ole pannut eroni jälkeen kenenkään kanssa, vaikkapa ehdokkaiden puutteesta ei ole kysymys. Ja juttelen ihmisten kanssa, käyn treffeillä tietenkin kuten muutkin sinkut. Seurustelua ja vakavasti otettavaa olisi ollut tarjolla, mutta viihdyn loistavasti lasten kanssa.

Ex-puoliso rakastui työkaveriin ja jäin lasten kanssa. Onneksi minulla on hyvä ammatti, mahdollisuus omistusasuntoon ja elämään itsenäisesti. Virallisesti yhteishuoltaja.

Vierailija
92/117 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 17:13"][quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 00:08"]Kerro reilusti totuus. Kyllä kaikil

le pitäisi olla selvää ettei kukaan täyspäinen yksinhuoltajaa huoli kun sinkkujakin on tarjolla.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sorry, jos poikkean mielikuvastasi, mutta en ole pannut eroni jälkeen kenenkään kanssa, vaikkapa ehdokkaiden puutteesta ei ole kysymys. Ja juttelen ihmisten kanssa, käyn treffeillä tietenkin kuten muutkin sinkut. Seurustelua ja vakavasti otettavaa olisi ollut tarjolla, mutta viihdyn loistavasti lasten kanssa.

Ex-puoliso rakastui työkaveriin ja jäin lasten kanssa. Onneksi minulla on hyvä ammatti, mahdollisuus omistusasuntoon ja elämään itsenäisesti. Virallisesti yhteishuoltaja.

[/quote]

Keskityn rauhassa lapsiini. Olen ollut yllättynyt itsekin, miten seuraa olisi tarjolla vakavasti ja vähemmän vakavasti. Ex olisi halunnut takaisin, en ottanut häntäkään enää. Itsenäisesti elämä sopiikin minulle paremmin, kuon huono parisuhde. Olen ylpeä itsestäni miten hyvin taistelin kriisistä ohitse. Ja puolustan mielelläni muitakin kohtalotovereita :-)

Vierailija
93/117 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 18:45"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 17:13"][quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 00:08"]Kerro reilusti totuus. Kyllä kaikille pitäisi olla selvää ettei kukaan täyspäinen yksinhuoltajaa huoli kun sinkkujakin on tarjolla.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Juu kelpaa minullekin tuohon tarkoitukseen, mutta en parisuhteeseen kyllä alkaisi. Yleensä ovatkin melkoisia munahaukkoja joten kannattaa ehdottomasti käyttää hyödyksi.

Vierailija
94/117 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 20:26"][quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 17:13"][quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 00:08"]Kerro reilusti totuus. Kyllä kaikil

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Keskityn rauhassa lapsiini. Olen ollut yllättynyt itsekin, miten seuraa olisi tarjolla vakavasti ja vähemmän vakavasti. Ex olisi halunnut takaisin, en ottanut häntäkään enää. Itsenäisesti elämä sopiikin minulle paremmin, kuon huono parisuhde. Olen ylpeä itsestäni miten hyvin taistelin kriisistä ohitse. Ja puolustan mielelläni muitakin kohtalotovereita :-)

[/quote]

Lisään vielä, että eronneiden vertaisryhmässä tapasin ja romutin käsityksen yksinhuoltajista

Kaikki naiset olivat kauniita, hyvin koulutettuja ja siistin näköisiä. Moni löytänyt hyvän uuden suhteen. Aika moni itse myös toivoo, että kumppanilla olisi lapsia. Harva edes itse haluaa lapsettoman kumppanin. Yllättävän paljon heitä myös on, joilla ei lapsia vastaan ole.

Vierailija
95/117 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 20:26"][quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 18:45"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Juu kelpaa minullekin tuohon tarkoitukseen, mutta en parisuhteeseen kyllä alkaisi. Yleensä ovatkin melkoisia munahaukkoja joten kannattaa ehdottomasti käyttää hyödyksi.

[/quote]

Luit varmasti ajatukseni panemisesta. Tosin tuo termi ei kuulu sanavarastooni. Miksi pitäisi suostua kenellekään hyväksikäytettäväksi? Eikä tapoihin liioin toisten nimittely aliarvioivasti.

Vierailija
96/117 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kantasi ap. Minäkään en seurustelisi lapsettoman naisen kanssa! kerran sen virheen tein ja huonostihan siinä kävi. Kun on niin erillaiset elämän tilanteet niin eihän siitä mitään tule!

T: yh-iskä

Vierailija
97/117 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot niinkuin asia on, että et näe mitään yhteistä tulevaisuutta, koska hän on sitä jo noinkin pitkälle nähnyt jonkun muun kanssa, että pari lasta on ehtinyt tekemään. 

Etsi ihmeessä itsellesi vertaisesti kumppani, vapaa, lapseton, nuori ja kaunis nainen. Jos /kun voit. 

Vierailija
98/117 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro totuus. Jos valehtelet jotain epämääräistä hän saattaa epäillä syyksi ulkonäköään tms. epäoleellista. Sanomalla totuuden hän saa jatkaa elämäänsä tietäen ettei hänessä itsessään ole varsinaisesti vikaa.

Vierailija
99/117 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en määkään. Voi sitä nyksä-eksä-tuleva eksä-karusellia ja kaikillehan niitä rakkauslapsia pitää lykkiä. :(

Vierailija
100/117 |
24.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 00:08"]

Kerro reilusti totuus. Kyllä kaikille pitäisi olla selvää ettei kukaan täyspäinen yksinhuoltajaa huoli kun sinkkujakin on tarjolla.

[/quote]hyvin menee "kaupaksi" yksinhuoltajatkin, lue yhteishuoltalaiset, tiedän monia on sinun minun ja meidän lapsia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä