Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En seurustelisi yksinhuoltajanaisen kanssa

Vierailija
22.04.2014 |

Olen tapaillut erästä naista pari kertaa, ja hän olisi halukas aloittamaan suhteen. Nainen on nätti ja mukava, mutta hänellä on kaksi alle kouluikäistä lasta. Voiko yksinhuoltajalle sanoa, ettei halua suhdetta lasten vuoksi vai pitäisikö keksiä jokin kohtelias tekosyy?

Kommentit (117)

Vierailija
41/117 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, kyllä niitä lapsettomia mukavia naisia on kolme ja nelikymppisissäkin aika paljon, minäkin tunnen useita oikein mukavia ja viehättäviä

Ei kaikki halua tai saa lapsia, on sitä muutakin elämää olemassa, hyvää sellaista!

Vierailija
42/117 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 21:58"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 21:53"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 21:50"]

Minkä ikäinen olet? Haaveiletko omasta perheestä?

[/quote]

Olen 35. En haaveile omasta perheestä. Minulla ei ole mitään lapsia vastaan, mutta en usko lasten hankkimisen sopivan sellaiseen elämään, jota haluan elää. -ap

[/quote]

No sitten kannattaisi ottaa realiteetit huomioon. Ikäisilläsi naisilla on hyvin usein lapsia. Jos taas etsiä lapsettomia, he ovat usein nuorempia, mutta haluavat lapsia tulevaisuudessa. Ehkä on parempi, että jäät yksin.

[/quote]

Miksi aina näitä samoja paskapuheita? Joka neljäs 40 vuotta täyttänyt nainen on Suomessa lapseton, ap:lla on siis roimasti valinnanvaraa kun hänelle 30- vuotias nainenkaan ei ole missään nimessä liian nuori. Itse olen 36- vuotias nainen ja mieluummin olen vaikka sinkku lopun ikää kuin siedän nurkissani toisen naisen lapsia. Tai siis mieheni entisen naisen, muiden naisten lapset ovat enemmänkin kuin ok. Niissä entisten suhteiden lapsissa kun on se vika, että niille ei voi sanoa, että sori ei käy tänään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/117 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa rehellisiä itsenäisesti lapsia hoitaville ihmisille.Itseäni inhottaa kun yha moititaan joka käänteessä.Tämä on totista työtä ja pärjäämistä.Itse en seurustelua enää kaipaa ja olen onnellinen kun ei enää tarvitse elää helvetissä miehen takia.Osani itse valinnut ja ylpeä siitä.Joten rehellisyyttä seurusteluun oli yh tai ei.

Vierailija
44/117 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko keskustellu naisen kanssa kuinka paljon hän haluaa sinun osallistuvan lasten kasvatukseen/kuluihin? Tiedän monia uusioperheitä joissa lapsilla on isä, äiti ja äidin uusi poikaystävä/mies. Ja tämä mies ei osallistu lasten kasvatukseen. En sitten tiedä onko tuo kovin hyvä homma lapsille mutta entä jos nainen haluaakin tällaisen järjestelyn? Okei silti todennäköisesti lapset asuu pääasiassa äidin luona, mutta olisko se sulle mahdoton ajatus? Miksi aloit tapailla häntä? Kuulitko nyt vasta lapsista? Vai ajattelitko kenties selviäväsi perhe-elämästä? Ei olisi pitänyt alun perinkään nostaa naisen toivoja jos tiesit ettet halua lapsia elämääsi.

T: yh-äiti

Vierailija
45/117 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 21:45"]

Joo ei, en minäkään ottaisi miestä jolla on lapsia, vaikka itselläkin on. Ei mulla ole vaan voimia alkaa äitipuoleksikaan yhtään useammalle.

Mutta, se mulla tuli mieleen että annas kun arvaan, ap on jo pannut tätä yh:ta. Vasta kun tulisi se sitoutumisen aika, ei enää kelpaakaan.

Kunniallista on huomata sanoa asia jo ennen niitä treffejä ja panoja.

[/quote]

Puistattaa, huh. Toivottavasti et ole kärkkymässä niitä lapsettomiakaan miehiä, menevät kanssasi hukkaan. On se kumma että omia huonoja puolia katsellaan sormien läpi, mutta toiselle niitä ei sallita. Miehen lapset edes ovat harvoin samanlainen jatkuva riesa kuin naisen lapset.

Vierailija
46/117 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 22:12"]

[/quote]

Olen 35. En haaveile omasta perheestä. Minulla ei ole mitään lapsia vastaan, mutta en usko lasten hankkimisen sopivan sellaiseen elämään, jota haluan elää. -ap

[/quote]

No sitten kannattaisi ottaa realiteetit huomioon. Ikäisilläsi naisilla on hyvin usein lapsia. Jos taas etsiä lapsettomia, he ovat usein nuorempia, mutta haluavat lapsia tulevaisuudessa. Ehkä on parempi, että jäät yksin.

[/quote]

Miksi aina näitä samoja paskapuheita? Joka neljäs 40 vuotta täyttänyt nainen on Suomessa lapseton, ap:lla on siis roimasti valinnanvaraa kun hänelle 30- vuotias nainenkaan ei ole missään nimessä liian nuori. Itse olen 36- vuotias nainen ja mieluummin olen vaikka sinkku lopun ikää kuin siedän nurkissani toisen naisen lapsia. Tai siis mieheni entisen naisen, muiden naisten lapset ovat enemmänkin kuin ok. Niissä entisten suhteiden lapsissa kun on se vika, että niille ei voi sanoa, että sori ei käy tänään.

[/quote]

Mutta se 30v. haluaa ehkä jossain vaiheessa lapsia. Jos ap ei itse niitä halua, niin on pahimman laatuista henkistä väkivaltaa roikottaa naista sellaisessa suhteessa. Siksi on parempi, että ap jää yksin.

Vierailija
47/117 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 22:20"]

Oletko keskustellu naisen kanssa kuinka paljon hän haluaa sinun osallistuvan lasten kasvatukseen/kuluihin? Tiedän monia uusioperheitä joissa lapsilla on isä, äiti ja äidin uusi poikaystävä/mies. Ja tämä mies ei osallistu lasten kasvatukseen. En sitten tiedä onko tuo kovin hyvä homma lapsille mutta entä jos nainen haluaakin tällaisen järjestelyn? Okei silti todennäköisesti lapset asuu pääasiassa äidin luona, mutta olisko se sulle mahdoton ajatus? Miksi aloit tapailla häntä? Kuulitko nyt vasta lapsista? Vai ajattelitko kenties selviäväsi perhe-elämästä? Ei olisi pitänyt alun perinkään nostaa naisen toivoja jos tiesit ettet halua lapsia elämääsi.

T: yh-äiti

[/quote]

Totta kai lapset ovat rasite vaikka ei tarvitsisi mitään maksaakaan. Vai olisiko sinulle ok majoittaa anoppi ja pari kylänmiestä nurkkiisi, jos siitä ai aiheutuisi sinulle kuluja? Itse en kyllä haluaisi kotiini ihmisiä, jotka eivät kuulu perheeseen. Miksi mies ei saisi pitää hauskaa yh:n kanssa? Ei kai nyt muutenkaan ensitreffeillä kihloja osteta, ihan tavallista ensin tapailla sitoutumatta. Ehkä ap halusi kokeilla, pitääkö tarina mammaihmisten löysistä värkeistä paikkansa :)

Vierailija
48/117 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 21:49"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 21:44"]

Niin, miksi ap olet ylipäänsä aloittanut tapailemaan naista jolla on lapsia? 

[/quote]

Yksinkertaisesti siksi, että deittailu on kivaa, ja on hauska tutustua uusiin ihmisiin, vaikka siitä ei kehittyisikään mitään sen vakavampaa. En tiedä, voiko puhua oikein tapailusta, kun olemme nähneet romanttisissa merkeissä noin neljä kertaa. -ap

[/quote]

Tämä asia olisi pitänyt sanoa jo ennen ensimmäistäkään tapaamista, siis ettet halua lapsia tai suhteeseen ihmisen kanssa, jolla on alaikäisiä lapsia. Nyt se menee selittelyksi ja olet vaarassa saadassa paskan ihmisen maineen tämän naisen silmissä.

Vierailija
49/117 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 22:20"]

Oletko keskustellu naisen kanssa kuinka paljon hän haluaa sinun osallistuvan lasten kasvatukseen/kuluihin? 

[/quote]

En tosiaankaan. Olemme tosiaan vasta tapailleet muutaman kerran. Naisen lapset ovat niin pieniä, ettei suhteella valitettavasti ole mitään tulevaisuutta. -ap

Vierailija
50/117 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 22:23"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 22:12"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mutta se 30v. haluaa ehkä jossain vaiheessa lapsia. Jos ap ei itse niitä halua, niin on pahimman laatuista henkistä väkivaltaa roikottaa naista sellaisessa suhteessa. Siksi on parempi, että ap jää yksin.

[/quote]

Ehkä haluaa, joskus, mahdollisesti. Eikö kukaan saisi seurustella ennen kuin kanta lapsiasiassa on 100% valmis ja lopullinen? Ei kai ap ketään aio vedättää, moni nainenkin on ihan tahdostaan lapseton. Ja jos ei ole, niin nainenkin voi päättää epätyydyttävän suhteen.

Vierailija
51/117 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 22:30"]

Tämä asia olisi pitänyt sanoa jo ennen ensimmäistäkään tapaamista, siis ettet halua lapsia tai suhteeseen ihmisen kanssa, jolla on alaikäisiä lapsia. 

[/quote]

Ei ole tapaistani asettaa tällaisia ehtoja tapaamisille.  Eihän nainenkaan sanonut, että haluaa treffeille vain sellaisten miesten kanssa, jotka ovat valmiita sitoutumaan pitkään suhteeseen ja isäpuolen rooliin. Tällaista toivetta olisin tietenkin kunnioittanut, mutta todellisessa elämässä ei ehtoja juuri sanella. Ihmiset pyytävät treffeille mielestään kiinnostavia ihmisiä, ja siitä sitten joko seuraa tai ei seuraa jotakin. -ap

Vierailija
52/117 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 21:35"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 21:32"]

Loukkaat naista, mutta olet ainakin rehellinen.

[/quote]

Naisen loukkaamista juuri pelkään. En tosiaan toivo hänelle mitään pahaa. Toisissa olosuhteissa voisin hyvin kokeillakin suhdetta. Hänellä on erosta alle kaksi vuotta aikaa, ja asia voi olla kipeä.

Jos valitsen rehellisyyden, miten tämä asia kannattaisi muotoilla? -ap

[/quote]

Tota noin... Mun mieheni ei olisi ikinä alkanut seurustella yh:n kanssa, ei olisi mennyt edes treffeille tai edes vastannut treffi-ilmoitukseen. Sitten se tapasi minut ja rakastui. Olen kuuden lapsen yh :D Nyt mies on sitä mieltä että yh:t on paljon parempia kuin lapsettomat, helliä, rakastavia, epäitsekkäitä, lämpimiä ja jos olisi nyt sinkku ottaisi yh:n :D

Ei kaikki ryve erossa vuosikausia, minulla oli jo tuossa vaiheessa uusi vakava suhde. 

Mutta ilmeisesti nainen ei muutenkaan ole oikea sinulle, jos olisi ei lapset haittaisi.

Kohdalle ei ole sattunut kuin kerran mies jolle lapset oli ylitsepääsemätön ongelma, mutta se olikin vasta 22v. Muuten on kyllä vientiä ollut vaikka lapsiakin.

Vierailija
53/117 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 21:39"]Heh, hauskaa että mies on pelkuri jos ei halua toisen miehen kakaroita hoitaakseen ja elämäänsä?

Koittakaa nyt yh-surkimukset tajuta ettette ole vaan kuumaa kamaa sinkkumarkkinoilla, vaikka kuinka yritätte selitellä itsellenne että miehet on pelkureita jos eivät halua elättää toisten miesten kakaroita :D

[/quote]

Yksinhuoltajuus ei tee surkimusta kenestäkään. Oletko varma edes, että nainen haluaa suhdetta kanssasi, ennen kuin nolaat itsesi?

Tarja Halonen, Sauli Niinistö ovatkin varmasti niitä surkimus yksinhuoltajia mielestänne.

Onko yksin jätetty nainen, joka kantaa vastuun perheestä luuseri? Kun mies painuu jonkun hutsun matkaan, joita salarakkaiksi nimitetään

Joskus voi hyväkin suhde rikkoutua, eikä siinä auta vaikkapa olisit kuinka huolehtinut itsestään. Noitakin moraalia vailla olevia sikamaisia miehiä ja naisia löytyy. Ja sitten kaiken kurjuuden lisäksi saanimittelyt ja haukut niskaan?

Vierailija
54/117 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se 30v. haluaa ehkä jossain vaiheessa lapsia. Jos ap ei itse niitä halua, niin on pahimman laatuista henkistä väkivaltaa roikottaa naista sellaisessa suhteessa.

[/quote]

En osaa sanoa, kun en ole koskaan seurustellut vajaavaltaisen naisen kanssa. Kaikki seurustelukumppanini ovat olleet suhteessa mukana omasta vapaasta tahdostaan. -ap

Vierailija
55/117 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain, että " Meillä on niin eri elämäntilanne ja en ole valmis lapsiperhearkeen". Toivottavasti lapset eivät ole kiintyneet sinuun ap. Mutta minkäs sillekään tekee. Muistan kun lähemmäs 20vuotta sitten lapseni oli 2vuotias ja tapailin 2kk miehen kanssa joka hullaannutti täysin lapseni oli siis hyvin tiiviisti kanssamme tuon ajan. Ja jätti sitten mut sanoilla " Mä olen aina halunnut tietää minkälaista on olla yh:n kanssa"... mut ei tää oo mun juttu. Et ei näin.. Tsemppiä ap ja mukavaa kevättä!

Vierailija
56/117 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itsekäs, ap! Huvittelet vain toisen kanssa, itsekkäästi, vaikka jo tiedät, ettet halua sitoutua. Vai missä vaiheessa ne lapset sulle selvisivät? Nyt rehellinen vastaus.

t. Sydämensä särkynyt mieheen, joka antaa ymmärtää, että meillä on niin kivaa, että suhde olis mahdollinen, mutta ei sitten olekaan valmis, kun kerron ihastuneeni. Enkä ihastu helposti. Se mies olikin sika.

Vierailija
57/117 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 22:39"]

Mutta se 30v. haluaa ehkä jossain vaiheessa lapsia. Jos ap ei itse niitä halua, niin on pahimman laatuista henkistä väkivaltaa roikottaa naista sellaisessa suhteessa.

[/quote]

En osaa sanoa, kun en ole koskaan seurustellut vajaavaltaisen naisen kanssa. Kaikki seurustelukumppanini ovat olleet suhteessa mukana omasta vapaasta tahdostaan. -ap

[/quote]

Olet törkeä. Ja jotkut vielä peukuttaa!  Toivottavasti tunteesi joskus tulevat mukaan sinunkin elämääsi, niin huomaat, millaista on olla tunteva ihminen.

Vierailija
58/117 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 22:41"]

Olet itsekäs, ap! Huvittelet vain toisen kanssa, itsekkäästi, vaikka jo tiedät, ettet halua sitoutua.

[/quote]

Niin, onkin melkoista hupia valvoa ja miettiä, miten voisi lopettaa tapailun mahdollisimman hienotunteisesti. -ap

Vierailija
59/117 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 22:42"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 22:39"]

[/quote]

[/quote]

Olet törkeä. Ja jotkut vielä peukuttaa!  Toivottavasti tunteesi joskus tulevat mukaan sinunkin elämääsi, niin huomaat, millaista on olla tunteva ihminen.

[/quote]

Minusta tuntuu, että sinä projisoit nyt pahemman kerran. -ap

Vierailija
60/117 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 22:40"]

Ihan vain, että " Meillä on niin eri elämäntilanne ja en ole valmis lapsiperhearkeen". Toivottavasti lapset eivät ole kiintyneet sinuun ap. Mutta minkäs sillekään tekee. Muistan kun lähemmäs 20vuotta sitten lapseni oli 2vuotias ja tapailin 2kk miehen kanssa joka hullaannutti täysin lapseni oli siis hyvin tiiviisti kanssamme tuon ajan. Ja jätti sitten mut sanoilla " Mä olen aina halunnut tietää minkälaista on olla yh:n kanssa"... mut ei tää oo mun juttu. Et ei näin.. Tsemppiä ap ja mukavaa kevättä!

[/quote]

Kyllä saa peiliin katsoa ja itseään syyttää, jos on 2 kk panon tuonut lapsensa eteen näytille. Montakos isäpuolikandidaattia lapsesi ovat joutuneet tapaamaan? Ap:n ja neljän tapaamiskerran naisen suhde on tuskin vielä niin pitkällä, ap vaikuttaa järkikaverilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi