Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten on mahdollista? Työpaikalla 3 vuotta ollut työntekijä...

Vierailija
19.01.2024 |

Tuo 3 vuotta sitten aloittanut työntekijä on 100% varmuudella tehnyt kyseisessä tiimissä samaa hommaa tuon 3 vuotta. Kyseessä ihan tietotyö, jossa tärkeintä on analysointitaidot. Isosta tietomassasta sen keskeisimmän asian hahmottamista, jne. Kyselee samanlaisia kysymyksiä, kuin muutama viikko sitten aloittanut voisi kysyä. Ja tekee samanlaisia havaintoja, joita ihan vasta aloittanut uusi työntekijä voisi tehdä, ja esittelee näitä havaintojaan "uutena", ihankuin kukaan muu ei olisi huomannut asiaa, vaikka tuo olisi pitänyt huomata jo parin viikon työnteon jälkeen.

Miten tuo on edes mahdollista? Onko se jotenkin todella hidas älyllisesti tai jotain. Ja toistan itseäni, ennen kuin alatte jankuttaa: on tehnyt 100 % varmuudella samoja hommia tuon 3 vuoden ajan. 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pössytipössyti...

Vierailija
2/24 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan tiedoksesi, ettet ole nyt töissä. Työasiat puidaan työpaikalla, eikä niitä huudella ympäri kyliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vajaa

Vierailija
4/24 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on duunissa noita useampikin, joita ay-mafia paapoo

Vierailija
5/24 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todistetusti tietotyön huippuosaaja.

Vierailija
6/24 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan tiedoksesi, ettet ole nyt töissä. Työasiat puidaan työpaikalla, eikä niitä huudella ympäri kyliä.

Ei ap:n kuvauksesta kyllä mitenkään voi tunnistaa, kenestä on kysymys.

Vierailija
7/24 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Per suja!

Vierailija
8/24 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei vaan kapasiteetti riitä. Miten on ikinä päätynyt kyseiseen työhön.

Vierailija
9/24 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Viikottain saa yhdelle työkaverille selittää mitä tekee tilanteessa X, eli samalla tavalla kuin tuhantena viime kertana. En tiedä onko päästään vajaa vai onko vaan niin heikkoitsetuntoinen ettei uskalla mitään tehdä itse.

Vierailija
10/24 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olin työpaikassa, jossa siellä 10 vuotta työskennelleet eiväät osanneet vastata yksinkertaisiin kysymyksiin, joita varmasti oli tullut vastaan sen 10 vuoden uran aikana aikaisemminkin.

Vierailija
11/24 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se vaan jännittää ja pelkää epäonnistumista.

Vierailija
12/24 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olin työpaikassa, jossa siellä 10 vuotta työskennelleet eiväät osanneet vastata yksinkertaisiin kysymyksiin, joita varmasti oli tullut vastaan sen 10 vuoden uran aikana aikaisemminkin.

Todella outo juttu. Oletko varma ettei hän ole edunvalvottavana? Vaikea uskoa tuollaista ihmistä täysjärkiseksi.

Vierailija
13/24 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. Viikottain saa yhdelle työkaverille selittää mitä tekee tilanteessa X, eli samalla tavalla kuin tuhantena viime kertana. En tiedä onko päästään vajaa vai onko vaan niin heikkoitsetuntoinen ettei uskalla mitään tehdä itse.

Vai oletko kenties itse se joka tulee väkisin tyrkyttämään apua ja antamaan neuvoja? Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin ihminen, joka tulee sössöttämään toiselle neuvoja pyytämättä.

Vierailija
14/24 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai oletko kenties itse se joka tulee väkisin tyrkyttämään apua ja antamaan neuvoja? Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin ihminen, joka tulee sössöttämään toiselle neuvoja pyytämättä.

Valitettavasti en. Välttelen tyyppiä kuin ruttoa ja huokaan kun näen tulevan kohti jälleen jonkun itsestäänselvyyden kanssa.

Vierailija
15/24 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tuollainen esimiehenä, siksi tuen hallituksen suunnitelmia helpottaa näiden potkimista ulos. Tulevat jumalattoman kalliiksi koko firmalle, parhaat työntekijät lähtevät itse ja kaikki kärsii.

Vierailija
16/24 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras vaan totutella siihen. Olet sitten valmiiksi sopeutunut, kohta kun eläkeikä nostetaan 90 vuoteen.

Vierailija
17/24 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi näitä riittää. Aamulla tullaan töihin "uutena työntekijänä" .

Kaikki on unohdettu yön aikana totaalisesti,  mihin eilen töissä jäätiin. 

Vierailija
18/24 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen kognitio voi heiketä monissa sairauksissa. 

Vierailija
19/24 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ap:n kuvauksesta kyllä mitenkään voi tunnistaa, kenestä on kysymys.

Kuka niin väitti? Työasiat kuuluvat kuitenkin työpaikalle ja vapaa-ajalla niitä ei setvitä. Ja vaarana on aina että ap lipsauttaa vahingossa jotain.

Vierailija
20/24 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi vaikuttaa.