Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En älynnyt kosintaa ja suostuin vahingossa!!

Vierailija
22.04.2014 |

Ahdistaa ja itkettää ja hävettää ja nolottaa ja kaikkea mahdollista maan ja taivaan väliltä!

En viitti tarkkaan kertoa miten kosi, mutta se oli sen naamioinut niin hämmentäväks tilanteeks, että tulin suostuneeks ja tajusin vasta tilanteen jälkeen et helvetti nyt ollaan kihloissa (kun tuli vähän myöhemmin sormusta tunkeen sormeen)...... voi vvvv... mulla päinvastaset suunnitelmat (=ero) ollut ajatuksissa vielä kuukaus - pari viikkoa sitten... miten ton nyt sitten "peruuttaa" nätisti? Tietenkin se on onnensa kukkuloilla ja lähti jo kertoon helvetti "tuleville appivanhemmille"... pahinta kun tässä hänen lapsi aiemmasta liitosta mukana ja tytöllekin jo ehti kertoa et no nyt ollaan perhe ja tulee isot juhlat!

Nyt oikeesti asiallisia vinkkejä miten tästä selviän "karkuun"??? Erohan siitä tulee ja tiiän jo nyt kun tämmösen räväytän... eiii haluun vaan vajota maan alle!:(

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo mitään mutta pidät varas että ei tule toista vahinkoa eli ehkäisy kunniaan ellet halua kartuttaa Suomen väkilukua joka kovasti harmaantuu.

Vierailija
22/26 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että haluat hoitaa monen kymppitonnin velat (johon kuluu vuosia) ennen kuin sitoudut juridisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy onko mies varakas ja jos on niin ei sitten avioehtoa edellyttäen että oot ite bersaukinen.

Vierailija
24/26 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä ensin sanonut, että olet hautonut eroa, ja sitten sanot, että voi ei, ero siitä tulee jos kerrot totuuden? What is the problem here?

Vierailija
25/26 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 22:13"]

Etkö sä ensin sanonut, että olet hautonut eroa, ja sitten sanot, että voi ei, ero siitä tulee jos kerrot totuuden? What is the problem here?

[/quote]

No se kun tilanne on mennyt parempaan suuntaan mutta ei mun mielestä vielä ihan näin paljoa, että tällasia päätöksiä olisin valmis tekemään! Mulla oli pieni identiteettikriisi tai joku tossa kuukaus sitten ja epäilin onko musta äitipuoleks ja missä me mennään jne ja hetken meni huonosti... onhan se mies tietenkin rikkaampi ku minä kun on vanhempi ja tiesin kyllä et se haluu vakiintua mut en odottanut et vielä... enkä ainakaan rahan takia menis naimisiin koskaan! -AP

Vierailija
26/26 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että tarvitset aikalisän. Eli ei suunnitella häitä toistaiseksi. Stten vedät henkeä ja mietit kuka olet ja mitä haluat. Jos tunnet että ero on sinulle paras ratkaisu, niin sano se miehelle. 

Asutteko yhdessä?