Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, joilla ollut paljon miehiä - oletteko kertoneet puolisolle?

Vierailija
22.04.2014 |

Monissa ketjuissa missä on väännetty tästä naisen (seksi)suhteiden määrästä ja merkityksestä, on ollut paljon niitä kannanottoja, että on ihan ok jos naisella on ollut kymmeniä tai jopa satoja kumppaneita.

Ja toisaalta, että jos mies vaatii naiselta vähäistä aikaisempien kumppaneiden määrää, niin silloin myös miehen tausta pitää olla vähän kokenut.

Ottamatta tässä viestissä nyt kantaa siihen, että miten sen kokemuksen määrän kummallakin sukupuolella tulisi olla, niin kysynkin vaan että miten naiset, joilla niitä aikaisempia kokemuksia on kymmenien eri miesten kanssa, ovat asiasta kertoneet vai eivätkö ole kertoneet.

Eli jos siis on ihan ok, että aikaisempin miesten lukumäärä on suuri ja se on oman maailamnkatsomuksesi mukaan hyvä juttu, niin tietääkö puolisosi lukusi/menneisyytesi tarkasti.

Jos tietää, niin miten suhtautuu.

Jos ei tiedä niin miksi ei (asia jos on kerran ok)

JA ennen kaikkea onko nykyinen mies ns. nössö perheenisä tyyppi jonka otit järkisyistä vai suuri elämäsi rakkaus.

Kysyjä on nainen, jos se nyt jotakuta mietityttää.

Kommentit (207)

Vierailija
101/207 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 20:19"]

Mua jää aina mietityttää nää, jotka puhuu kuinka joku oli nuorena jakorasia ja nyt "leikkii" kotiäitiä jne..

Miten te ootte sit yleensä olleet tekemisissä näiden kamalin jakorasioiden kanssa kun ihan vierestä ootte päässeet vahtaamaan tätä jatkuvaa panoparaatia?

Vai oletteko vain uskoneet katkerien ukkojen juoruja? Tai epävarman teinitytön pätemistä/kaveri porukkaan sulautumisen toivossa liioiteltuja juttuja?

Harvoin nää "jakorasiat" oikeasti ees on oikeasti puolta kylää panneet, kunhan naisten tapana on nätit tytöt ottaa hampaisiinsa ja niistä jauhaa papanaa selän takana.

Ja että sitten nää ihan "esittää" hyvää äitiä, kun te nämä jakorasiat olette kumminkin niin hyvin tunteneet, että tiedätte ettei he esim. Ole lapsista ja omasta perheestä aina haaveilleet ensi sijaisesti?

Jännä, että tunnette niin hyvin nämä ihmiset. Ystäviä kun ette selvästi ole. Olisi hauska tietää sitten näiden naisten kertoma totuus teistä. He kun tietenkin tuolla logiikalla tuntevat teidät sitten paremmin kuin kukaan tässä maailmassa. Selkeästi nyt kumminkin teini-ikäisinä hengailitte pari vuotta samoilla bile-mestoilla.

Hei haloo. Te ette tiedä näistä haukkumista naisista yhtään mitään, yhtä vähän kuin he teistä. Ja normaali ihminen kasvaa aikuiseksi siinä 25 vuotiaana. Ennen sitä arvomaailma on kehittymätön, samoin kuin ymmärrys tekojensa seurauksille. En ihan heti lähtisi tuomitsemaan.. Mutta mä en olekaan pahanilmanlintu, joka haukkuu vanhoja luokkakavereitaan jakorasioiksi netissä...

Anteeksi avautuminen, mutta että ihmiset voi olla yksinkertaisia..

[/quote]

No tähän liitty varmaan ajatus siitä, että ihminen joka laidasta laitaan tekee muutoksia käytöksessään on epäluotettava ja esittää aina roolia. Teininä on panopuu kun luulee että pitää olla, sitten on äippä vaan kun muutkin sen ikäiset ovat. Mikä on aitoa näissä ihmisissä, muu kuin se että voivat olla ja käyttäytyä ihan miten milloinkin. Aina ympäristön viestin mukaan.

Ikä selittää jotain tietenkin, mutta monilla järkevillä ja luotettavilla pysyy se oma linja silloinkin. Entinen bilettäjä -äippä saattaa hyvinkin saada uuden party-vaihteen. Paljon todennäköisemmin ainakin kuin se aina kirjastokäyntejä harrastanut mietiskelijä. 

Vierailija
102/207 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33-vuotias nainen ja olen ollut suurimman osan aikuisikääni sinkkuna, seksikumppaneita taisi olla 29. Kaipa tulevalle elämäni miehelle voin kertoa, jos välttämättä haluaa tietää

En pidä määrää mitenkään erityisen suurena, jos olisi sosiaalisempi tyyppi, luku voisi olla varmaan tuplat.

Kyllä sinkku ja nainenkin haluaa seksiä, muutenkin kuin parisuhteessa, ylläri ylläri vaan. Se on ihan luonnollista, ihme vanhoillista jengiä täällä...taikka sitten olette vaan nuoria ja naiveja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/207 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh, kirjastossakin voi harrastaa seksiä. Ja mietiskely on kivempaa kun on seksuaaliset tarpeet tyydytetty, mieli vakaampi. Opiskelu on rankkaa, se vaatii rankat huvit että jaksaa istua siellä kirjastossa.

Vierailija
104/207 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 20:17"]

huoh, surullinen ketju. Itse sopisin ilmeisesti paremmin jonnekin perinteisemmän kaksinaismoralismin maahan paremmin. Ei sillä että haluaisin olla nyrkin ja hellan välissä, mutta ahdistaa kyllä jos asetelma Suomessa on se, että PITÄÄ olla yli 50 miestä. Että on elänyt villin sinkkukauden, ettei tarvi sitä sitten suhteessa kaivata. Ja että tasokkaat miehet nimenomaan tätä multa vaatisivat.

Ei tule mitään, mulle on mahdoton ajatus päätyä random-tyyppien kanssa sänkyy. Ei siinä mitään jos se jollekulle muulle sopii, ihan ok. Mutta mä en halua. Ja toivosin et tuleva mieskin voi mussa tätä arvostaa. Tuntuu kauhellta että pitäisi olla valmis sänkyyn vieraiden ihmisten  kanssa, ettei ole sitten a) estynyt b) vaarassa lähteä myöhemmin lumpustelemaan.

[/quote]

Täälä nyt on valikoitunutta porukkaa, av-mammat ja niiden haluttomat miehet (palstan arkkityypit). Ei ne alfa-miehet itse käy näihin vastaamassa. Niiden entiset hoidot selittää miten kaikki olis soitellut perään, mutta miesten näkökulma voi olla ihan toinen.

Loppupeleissä kukaan ei voi muuta kuin tehdä niin,että itsestä tuntuu oikealta. Älä ala av-ideologian mukaisesti elämään varastoon villiä kautta, jos se ei sun luonteelle sovi. On miehiä jotka arvostaa juuri sitä. Ne ei tosin ole tällä palstalla (sillä en puhu katkerista lassukoista) ja täällä kommentoi vaan kiitolliset betat ja tomerat av-mammat.

Vierailija
105/207 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 20:27"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 19:27"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 19:24"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:49"]

Ei tarvitse olla ylpeä siitä, että tyttöystävä on pannu ympärikyliä, mutta itsevarma mies osaa ajatella myös sen puolen asiasta, että itse teki jotakin oikein, kun sai sen naisen kokonaan itselleen.

[/quote]

Ois kai ne muutki saanu, niille vaan riitti se että ne sai.

[/quote]

Omalla kohdallani ne miehet olisivat halunneet aika paljon enemmän. Minä olin se joka sai, koska sain kaiken minkä halusin, koska halusin vain seksiä. Miehet eivät saaneet kaikkea, koska yrittivät saada minusta tyttöystävää, mutta siinä ei kukaan ennen nykystäni onnistunut.

[/quote]

Ei kukaan kiellä sua itelles tota uskottelemasta. Voi jopa olla parempi. Mut älä ihmettele, ettei muut tohon kirjoittamaasi satuun usko.

[/quote]

:D Suosittelen sinulle panoa, tosin ilmaiseksi tuskin saat, mutta kai niitä maksullisia miehiäkin löytyy. :)

Vierailija
106/207 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 20:28"][quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 20:19"]

Mua jää aina mietityttää nää, jotka puhuu kuinka joku oli nuorena jakorasia ja nyt "leikkii" kotiäitiä jne..

Miten te ootte sit yleensä olleet tekemisissä näiden kamalin jakorasioiden kanssa kun ihan vierestä ootte päässeet vahtaamaan tätä jatkuvaa panoparaatia?

Vai oletteko vain uskoneet katkerien ukkojen juoruja? Tai epävarman teinitytön pätemistä/kaveri porukkaan sulautumisen toivossa liioiteltuja juttuja?

Harvoin nää "jakorasiat" oikeasti ees on oikeasti puolta kylää panneet, kunhan naisten tapana on nätit tytöt ottaa hampaisiinsa ja niistä jauhaa papanaa selän takana.

Ja että sitten nää ihan "esittää" hyvää äitiä, kun te nämä jakorasiat olette kumminkin niin hyvin tunteneet, että tiedätte ettei he esim. Ole lapsista ja omasta perheestä aina haaveilleet ensi sijaisesti?

Jännä, että tunnette niin hyvin nämä ihmiset. Ystäviä kun ette selvästi ole. Olisi hauska tietää sitten näiden naisten kertoma totuus teistä. He kun tietenkin tuolla logiikalla tuntevat teidät sitten paremmin kuin kukaan tässä maailmassa. Selkeästi nyt kumminkin teini-ikäisinä hengailitte pari vuotta samoilla bile-mestoilla.

Hei haloo. Te ette tiedä näistä haukkumista naisista yhtään mitään, yhtä vähän kuin he teistä. Ja normaali ihminen kasvaa aikuiseksi siinä 25 vuotiaana. Ennen sitä arvomaailma on kehittymätön, samoin kuin ymmärrys tekojensa seurauksille. En ihan heti lähtisi tuomitsemaan.. Mutta mä en olekaan pahanilmanlintu, joka haukkuu vanhoja luokkakavereitaan jakorasioiksi netissä...

Anteeksi avautuminen, mutta että ihmiset voi olla yksinkertaisia..

[/quote]

No tähän liitty varmaan ajatus siitä, että ihminen joka laidasta laitaan tekee muutoksia käytöksessään on epäluotettava ja esittää aina roolia. Teininä on panopuu kun luulee että pitää olla, sitten on äippä vaan kun muutkin sen ikäiset ovat. Mikä on aitoa näissä ihmisissä, muu kuin se että voivat olla ja käyttäytyä ihan miten milloinkin. Aina ympäristön viestin mukaan.

Ikä selittää jotain tietenkin, mutta monilla järkevillä ja luotettavilla pysyy se oma linja silloinkin. Entinen bilettäjä -äippä saattaa hyvinkin saada uuden party-vaihteen. Paljon todennäköisemmin ainakin kuin se aina kirjastokäyntejä harrastanut mietiskelijä. 

[/quote]

Mä en usko tähän.

Tän teorian mukaan olis ihmisiä, jotka syntyy kirjastokortti taskussa ja on samanlaisia hautaan saakka. On olemassa jo kehityspsykologia, joka asiaa tutkii ja normaali teini-ikäinen ei ole järkevä tai tasainen. Jos tämä normaali kehitysvaihe jää väliin ja ihminen on pikku-vanha aikuinen jo 3-vuotiaasta lähtien, on kyse yleensä äärimmäisen tukahduttavasta kasvatuksesta, joka jo itsessä voi aiheuttaa ongelmia viimeistään keski-iällä, kun lapsuuden traumat lähtee purkautumaan.

Murrosikään kuuluu kapina arvoja kohtaa, tunnemyrskyt ja arvaamaton, impulssiivinen käytös. Ja näiden lomassa kuuluu myös tarve kokea romanttista rakkautta ja leikkiä aikuista.

Vähän yli 20 alkaa aikuistumisen vaihe, jossa oikeat, vanhemmilta opitut arvot alkavat palautua käytökseen ja ihminen rauhoittuu ja alkaa kantaa vastuunsa ja aikuistuu. Yleensä voidaan sanoa että viimeiset porukasta rauhoittuu ja aikuistuu siinä 30-vuotiaina ja perustaa perheen ja on tasaisia, luotettavia aikuisia.

Tämä on siis normaali ihmisen psyykkeen kehitys. Pahasti tukahdutettu lapsi, kasvaa usein itselleen äärimmäisen ankaraksi, eikä siksi uskalla elää tätä tärkeää kehitysvaihetta läpi. Hänestä usein myös kasvaa todella herkästi toisia tuomitseva aikuinen, joka pakoilee omia traumojaan suurinpiirtein keski-ikään asti. Silloin ne nousee pintaan vahvasti ja elämään voi tulla kovakin "40-v kriisi".

Kehityspsykologia on mielenkiintoista ja suosittelen kaikille tätäkin asiaa pohtiville.

Vierailija
107/207 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummotunnelissa ei kyllä riehu kirjaston suurkuluttajat. Siellä on just ne jotka on tehnhyt kaiken ajallaan muiden mukana. Ja sitten kun toinen kierros alkaa, niin siellä ne heiluu. Taaskin vailla mitään omaa ajatusta.

Vierailija
108/207 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävaiheet on asia erikseen, mutta kyllä jokaisen yksilön pitäisi pystyä suodattamaan vaikutteet ja käyttäytyä omalle persoonalleen sopivalla tavalla, niin ei tarvi sitten tempoilla äärilaidasta toiseen. Ihminen on kuitenkin enemmän kuin ikäkautensa. Toiset on helpommin johdateltavissa ja impulsiivisempia ihan aina.

Vierailija
109/207 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 19:59"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 19:53"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 19:31"]

Mitä järkeä on harrastaa satunnaista seksiä muutaman kerran vuodessa? Miten se auttaa siihen, jos oikeasti toivot rakastavaa  parisuhdetta. Mitä lisäarvoa se on  tuonut myöhemmällä iällä alkaneeseen suhteeseesi, että olet ollut muutaman kerran vuodessa jonkun sellaisen miehen kanssa sängyssä, jota et siis ole halunnut tai joka ei ole halunnut sinua? Mitä ylivoimaisia taitoja miehesi mielestä sinulta olisi jäänyt puuttumaan?

[/quote]

Kaikki ei halua parisuhdetta, vaikka seksiä haluaisikin. Luulisi, että normaalia vajaampikin yksilö tämän ymmärtäisi.

[/quote]

Siinä viestissä kirjoittaja itse antoi ymmärtää että tavoite oli suhde, vaihtoehtoina oli olla yksin, tyytyä järkiliittoon tai suhdetta odotellessa harrastaa irttareita muutaman kerran vuodessa

[/quote]

Ei ollut tarkoitus antaa ymmärtää niin vaan juurikin, että seksiä teki mieli vaikkei miestä ollutkaan.

Toisaalta, ei ollut mitään suhdetta vastaankaan, mutta en ole koskaan kokenut, että tarvitsisin miestä niin kovaa, että huolisin vain "Jonkun".

Mutta siltä "Joltain" voin kelpuuttaa seksin.

Vierailija
110/207 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 20:12"]

Kumppaneita minulla on ollut n. 35, mies tietää kyllä luvun kun se joskus alkuaikoina tuli puheeksi. Eipä hän tuohon sen kummempaa kommentoinut, lähinnä ihmetteli ettei niitä ole enemmän (meillä suurinpiirtein samat lukemat, vaikka hän on ollut pitkissä suhteissa ja minä enimmäkseen sinkku). Ei tullu mieleenkään että tuota pitäisi jotenkin salailla. 

Ja tottakai voin aiheesta jutella muidenkin kanssa, en nyt tietenkään ottaisi asiaa esille missään päivälliskutsuilla kuten joku ehdotti mutta jos vaikka istuttaisiin ystävien kanssa iltaa ja seksiaiheet tulisivat muuten puheeksi.

Tosin en ihmettele vaikka joku kokisikin tarvetta salailla näitä lukuja, sen verran törkeitä asenteita näkee ihan tässä ketjussakin. Seurustelukumppanilta en kyllä ainakaan itse salaisi (tosin en näe tuota mitenkään erityisen kertomisen aiheena, mutta jos nyt tulisi puheeksi), koska jos hän suhtautuisi asiaan noin idiootisti niin olisi vaan hyvä, että suhde jäisi siihen. 

[/quote]

Sinäpä sen sanoit, tosin sinä pidät idioottina miestä joka kummeksuu tuollaista kumppanikokoelmaa. Poitti siis se, että sillä partnerien lukumäärällä on vaikutusta, ihan samoin kuin sillä miten siihen entiseen (seksi)elämään suhtautuu. Ja ne kumpikin kertovat paljon ihmisen arvoista. Ja se samanlainen arvomaailma on melkoista tärkeä asia kun ruvetaan yhteistä tulevaisuutta rakentamaan.

Ja jos kerran se vilkas seksielämä johtuu vahvasta libidosta ja mikään siinä ei hävetä, miksi sitten se salataan ja "myydään" itsensä toisenlaisena.

Vaikuttaa ihan kuin sitä omaa menneisyyttään ei itse hyväksyisi.

Vierailija
111/207 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

To sum it up: mitä enemmän miehiä sitä viehättävämpi nainen. Kaikki miehet olisivat halunneet enemmän, nainen ei, sillä hän eli täyttä elämää. Vasta kun NAINEN oli valmis hän halusi suhteen. Usein miehen kanssa jolla täysin erilainen menneisyys. Toimimalla näin nainen on kehityspsykolgian mukaan terve yksilö ja vastuullinen aikuinen, joka on juoksunsa juossut. Näin muodostetut parisuhteet ovat myös onnellisia ja miehet ylpeitä naisistaan, kun nämä ovat kerran muillekin kelvanneet.

Kiitos av.

Vierailija
112/207 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikumppaneita ei saa olla kuin pari...

Kuinka moni tuota ajatusta ylläpitävä on ollut sinkku yli 30-vuotiaaksi? 

Miksei sinkulle sallita seksielämää? Miksi se on parisuhteessa elävien yksinoikeus? 

Vaikka eipä sillä, tällä palstalla kun pyörii, niin huomaa, että naisten mielestä on ok pihdata monta vuotta lapsensaannin jälkeen ja mies on lassukka, jos haluaa seksiä. Jos ei itse omaa seksihaluja muuta kuin lisääntymishalun muodossa, onko niin vaikea ymmärtää, että jotkut aidon oikeasti nauttivat siitä?

P.S. Orgasmi ei ole kaupunkilegenda

Vierailija
113/207 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä vielä nyt kerran. Tämän ketjun tarkoitus ei ollut kiistellä että saako vai eikö saa olla kumppaneita, mutta kerrotaanko tilanne avoimesti puolisolle. Miksi kerrotaan tai miksi ei?

Vierailija
114/207 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mistä ne miehet on haalittu? No minä olen pyörinyt kaikenlaisissa porukoissa - ratsastusporukoissa, erilaisissa opiskelu/työporukoissa. Usein panokumppanit oli nuorena puolituttuja tai tuttujen tuttuja. Joskus työkavereita, helppoa jos tekee keikkatyötä. Olin nuorena ravintoloissa ja matkailualan paikoissa töissä, kyllä 30 miestä saa reilu 10 vuodessa "haalittua" helposti. Eihän se vaadi kuin max. kolmen eri miehen kanssa naimista per vuosi, suurin osa ajasta menee kirkkaasti selibaatissa, ellei sitten harrasta useampia varveja saman kanssa. Jos tuntee satoja ihmisiä, kuten minä - niin ei tarvitse siitä yhdeltä kirkonkylältä kaikkia saman koulun poikia yrittää kammeta petiin.

Vierailija
115/207 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 21:03"]

Ap tässä vielä nyt kerran. Tämän ketjun tarkoitus ei ollut kiistellä että saako vai eikö saa olla kumppaneita, mutta kerrotaanko tilanne avoimesti puolisolle. Miksi kerrotaan tai miksi ei?

[/quote]

Mielestäni, jos kyseessä on kaksi täysipainoista aikuista, jotka haluavat täysipainoisen suhteen, voi tuostakin asiasta puhua eikä se aiheuta minkäänlaista kitkaa suhteeseen.

Jos pitää salata, häpeää itseään eikä silloin voi koskaan olla täysin vapautunut.

Mikäli ottaa stressiä toisen menneisyydestä, ahdistaa jokin, jolle ei voi mitään ja se jäytää aivan turhaan tämän päivän elämää.

Kumpikaan ei ole hyvä asia eikä kuulu hyvään parisuhteeseen.

-13-

Vierailija
116/207 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 20:30"]

Olen 33-vuotias nainen ja olen ollut suurimman osan aikuisikääni sinkkuna, seksikumppaneita taisi olla 29. Kaipa tulevalle elämäni miehelle voin kertoa, jos välttämättä haluaa tietää

En pidä määrää mitenkään erityisen suurena, jos olisi sosiaalisempi tyyppi, luku voisi olla varmaan tuplat.

Kyllä sinkku ja nainenkin haluaa seksiä, muutenkin kuin parisuhteessa, ylläri ylläri vaan. Se on ihan luonnollista, ihme vanhoillista jengiä täällä...taikka sitten olette vaan nuoria ja naiveja. 

[/quote]

Eikö kyse ollut siitä, miksi sitä runsasta panokumppanien määrää salaillaan? Eikö se ole just oo sitä vanhoillista, kun yritetään olla siveämpiä mitä todellisuudessa on ja esitetään miltei neitsytmorsianta sadan panon historialla? Ja ihan vaan saadakseen aviomiehen. 

Vierailija
117/207 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 21:03"]Ap tässä vielä nyt kerran. Tämän ketjun tarkoitus ei ollut kiistellä että saako vai eikö saa olla kumppaneita, mutta kerrotaanko tilanne avoimesti puolisolle. Miksi kerrotaan tai miksi ei?

[/quote]

Olemme käyneet nämä seksimenneisyydet läpi kun tapasimme. Vaikka mulla on seksikumppaneita kolminkertainen määrä mieheen verrattuna, en koe, että hän olisi nössö, tylsä tai ei vain olisi "saanut enempää".

Mulla oli enemmän sinkkuvuosia takana. Kun tapasimme, olin itse ollut pitkään ihan jopa ilman mitään säätöjä (useamman vuoden). Hänelle sen sijaan tuoreet panot soittelivat. Se, että hän sitten lopetti kokemusten keräilyn ja alkoi olla minun kanssani oli hänen oma päätös. Olisi hän niitä "päänahkoja" saanut metsästettyä enemmänkin ja tietää sen.

Vierailija
118/207 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa miksi seksiä muiden kanssa salaillaan? No ei sitä salailla tarvi, mutta minusta sellainen ihminen on mauton, joka avautuu seksielämästään - siinä kun ei ole koskaan yksin, jollei kyse ole masturbaatiosta.

Vierailija
119/207 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 20:55"]

To sum it up: mitä enemmän miehiä sitä viehättävämpi nainen. Kaikki miehet olisivat halunneet enemmän, nainen ei, sillä hän eli täyttä elämää. Vasta kun NAINEN oli valmis hän halusi suhteen. Usein miehen kanssa jolla täysin erilainen menneisyys. Toimimalla näin nainen on kehityspsykolgian mukaan terve yksilö ja vastuullinen aikuinen, joka on juoksunsa juossut. Näin muodostetut parisuhteet ovat myös onnellisia ja miehet ylpeitä naisistaan, kun nämä ovat kerran muillekin kelvanneet.

Kiitos av.

[/quote]

No olit sinä sitten mitä mieltä hyvänsä, niin näin ainakin meni meidän elämässämme. Tosin itse luulin/ymmärsin että miehelläni oli ollut useita naisia, vaikkei ollutkaan ollut. Mutta ei sekään ole menoa haitannut. Edelleen 8 yhteisen vuoden, 5 avioliittovuoden ja 2 lapsen jälkeen rakkaus kukoistaa, elämä hymyilee ja seksi paranee, kun mies vapautuu estoistaan... :)

Vierailija
120/207 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 19:50"]miltä se tuntuu ajatuksena kun mietitte että teillä on ollut esim. 50 kumppania. muistatteko heidät kaikki? kaipaatteko jota kuta? jos ette muista, niin miltä se tuntuu ajatuksena? onko se asia jonka tekisitte toisin jos saisitte valita? jos teksistte samoin ja se kaikki oli tosi hauskaa niin kaipaatteko vaihtuvia miehiä nyt?

[/quote]

En muistele enkä kaipaa... Siitä on 13 vuotta kun olen harrastanut seksiä jonkun muun kuin oman nykyisen mieheni kanssa. En juuri mieti asiaa. Oikeastaan mietin, että seksikumppanien lukumäärä on mitä typerin asia mitä katua. Joskus podin asiasta morkkista, mutta nykyään ajattelen, että aivan turhaa sellainen. Jalkojen ristissä pitämisestä ei saa mitään elämän papukaijamerkkiä.

Jos jotain kadun koskaan, se on etten mennyt nuorempana yliopistoon.