Naiset, joilla ollut paljon miehiä - oletteko kertoneet puolisolle?
Monissa ketjuissa missä on väännetty tästä naisen (seksi)suhteiden määrästä ja merkityksestä, on ollut paljon niitä kannanottoja, että on ihan ok jos naisella on ollut kymmeniä tai jopa satoja kumppaneita.
Ja toisaalta, että jos mies vaatii naiselta vähäistä aikaisempien kumppaneiden määrää, niin silloin myös miehen tausta pitää olla vähän kokenut.
Ottamatta tässä viestissä nyt kantaa siihen, että miten sen kokemuksen määrän kummallakin sukupuolella tulisi olla, niin kysynkin vaan että miten naiset, joilla niitä aikaisempia kokemuksia on kymmenien eri miesten kanssa, ovat asiasta kertoneet vai eivätkö ole kertoneet.
Eli jos siis on ihan ok, että aikaisempin miesten lukumäärä on suuri ja se on oman maailamnkatsomuksesi mukaan hyvä juttu, niin tietääkö puolisosi lukusi/menneisyytesi tarkasti.
Jos tietää, niin miten suhtautuu.
Jos ei tiedä niin miksi ei (asia jos on kerran ok)
JA ennen kaikkea onko nykyinen mies ns. nössö perheenisä tyyppi jonka otit järkisyistä vai suuri elämäsi rakkaus.
Kysyjä on nainen, jos se nyt jotakuta mietityttää.
Kommentit (207)
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 19:49"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:24"]
Ei ne saa muita. Jos pelimies joskus vakiintuu, se on vähemmän kokeneen naisen kanssa. Näille jää kokemattomat nörtit yms.
[/quote]
Näinhän se menee. Nämä miehet, jotka tuommoisen ilolinnun ottavat, ovat järkijään hyvin säälittäviä tapauksia. Pakko tyytyä siihen koko kylän polkupyörään, kun ei muuhun ole rahkeita. Ei ole yllätys, etteivät nämä "miehet" ole täällä leveilemässä "saavutuksellaan" :D
[/quote]
Kovin katkeralta kuulostat. Minun mielestäni kukaan täysijärkinen mies ei käy vauvapalstalla, joten siitäkin voi johtua, ettei niitä täältä löydy. Ja kummasti tuo minun komea ja fiksu mieheni haluaa esitellä minua kaikille, vaikka se aika yleisesti onkin tiedossa, että en ole sinkkuna jalat ristissä istunut.
Mitään en kadu, mutten kaipaakaan, kun kaikki villit tempaukset on tullut koettua. Voin elää onnellisena loppuelämäni yhden miehen kanssa, koska olen villit aikana kokenut aiemmin ja en joudu myöhemmin miettimään, että millaista se voisi olla. Parisuhteessa on ihanaa, mutta hauskoja ne sinkkuvuodetkin oli.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 19:53"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 19:31"]
Mitä järkeä on harrastaa satunnaista seksiä muutaman kerran vuodessa? Miten se auttaa siihen, jos oikeasti toivot rakastavaa parisuhdetta. Mitä lisäarvoa se on tuonut myöhemmällä iällä alkaneeseen suhteeseesi, että olet ollut muutaman kerran vuodessa jonkun sellaisen miehen kanssa sängyssä, jota et siis ole halunnut tai joka ei ole halunnut sinua? Mitä ylivoimaisia taitoja miehesi mielestä sinulta olisi jäänyt puuttumaan?
[/quote]
Kaikki ei halua parisuhdetta, vaikka seksiä haluaisikin. Luulisi, että normaalia vajaampikin yksilö tämän ymmärtäisi.
[/quote]
Siinä viestissä kirjoittaja itse antoi ymmärtää että tavoite oli suhde, vaihtoehtoina oli olla yksin, tyytyä järkiliittoon tai suhdetta odotellessa harrastaa irttareita muutaman kerran vuodessa
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 19:58"]
Ei ne saa muita. Jos pelimies joskus vakiintuu, se on vähemmän kokeneen naisen kanssa. Näille jää kokemattomat nörtit yms.
[/quote]
Näinhän se menee. Nämä miehet, jotka tuommoisen ilolinnun ottavat, ovat järkijään hyvin säälittäviä tapauksia. Pakko tyytyä siihen koko kylän polkupyörään, kun ei muuhun ole rahkeita. Ei ole yllätys, etteivät nämä "miehet" ole täällä leveilemässä "saavutuksellaan" :D
[/quote]
Kovin katkeralta kuulostat. Minun mielestäni kukaan täysijärkinen mies ei käy vauvapalstalla, joten siitäkin voi johtua, ettei niitä täältä löydy. Ja kummasti tuo minun komea ja fiksu mieheni haluaa esitellä minua kaikille, vaikka se aika yleisesti onkin tiedossa, että en ole sinkkuna jalat ristissä istunut.
Mitään en kadu, mutten kaipaakaan, kun kaikki villit tempaukset on tullut koettua. Voin elää onnellisena loppuelämäni yhden miehen kanssa, koska olen villit aikana kokenut aiemmin ja en joudu myöhemmin miettimään, että millaista se voisi olla. Parisuhteessa on ihanaa, mutta hauskoja ne sinkkuvuodetkin oli.
[/quote]
No tietääkö ylpeä miehesi lukumäärän? Jos ei niin miksi?
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 19:55"]
Vielä kiinnostaa tietää, että onko kumppanien määrä hankittu perinteisesti baarissa ja humalassa. Jouduitteko itse olemaan avoimesti tyrkyllä tai jopa tekemään aloitteen.
Olitteko silloin mielestänne objekttivisesti arvoiden niin kauniita, että tarjouksia tuli niin paljon, että niitä oli vaikea torjua vai saiko teistä sen kuvan että "tuolta nyt saa ainakin"
Minkätasoisia olivat miehet, joilla lukunne kasvoi (olivatko siis komeita, varakkaita vai baarikärpäsiä)
ap
[/quote]
Baarissa ja kavereiden kautta. Itse en ole ikinä ollut tyrkyllä tai tehnyt aloitetta ja kuulemani mukaan vaikutan tuntemattomien silmissä suorastaan tylyltä, joten helpolta en ole ainakaan vaikuttanut. Mutta olen kaunis, isorintainen, hoikka ja näyttävä nainen. Tutustumisen jälkeen olen myös melkko flirtti ja kanssani on helppo jutella, koska olen kiinnostunut kaikista maailman asioista, joten kanssani on helppo jutella. Eli mikään baarityrkky en tosiaan ole ikinä ollut, vaan ehkä ennemminkin sitten se tyttö, jota miehet pitää haasteena.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:22"]
Teillä vastanneilla on siis tämä asetelma että miehet, joiden kanssa olette vakiintuneet, ovat niitä "kilttejä ja kokemattomia"? Miksi näin?
ap
[/quote]
Luonnonlaki. Kummatkin ovat joutuneet tyytymään siihen minkä ovat saaneet ja mitä on ollut jäljellä. Vanha "seksuaalisesti aktiivinen" ei kelvannu vaimoksi kuin sille nuoruudessaan epäsuositulle ja sittemmin epätoivoiselle miehelle. Suositut miehet taas on vieny vihille nämä vähemmän kokemusta omaavat, miesten silmissä tasokkaammat naiset.
Yleistin toki, mutta näin se yleensä menee.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 20:02"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tietää, on tiennyt alusta lähtien.
-76
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 20:03"]
Vielä kiinnostaa tietää, että onko kumppanien määrä hankittu perinteisesti baarissa ja humalassa. Jouduitteko itse olemaan avoimesti tyrkyllä tai jopa tekemään aloitteen.
Olitteko silloin mielestänne objekttivisesti arvoiden niin kauniita, että tarjouksia tuli niin paljon, että niitä oli vaikea torjua vai saiko teistä sen kuvan että "tuolta nyt saa ainakin"
Minkätasoisia olivat miehet, joilla lukunne kasvoi (olivatko siis komeita, varakkaita vai baarikärpäsiä)
ap
[/quote]
Baarissa ja kavereiden kautta. Itse en ole ikinä ollut tyrkyllä tai tehnyt aloitetta ja kuulemani mukaan vaikutan tuntemattomien silmissä suorastaan tylyltä, joten helpolta en ole ainakaan vaikuttanut. Mutta olen kaunis, isorintainen, hoikka ja näyttävä nainen. Tutustumisen jälkeen olen myös melkko flirtti ja kanssani on helppo jutella, koska olen kiinnostunut kaikista maailman asioista, joten kanssani on helppo jutella. Eli mikään baarityrkky en tosiaan ole ikinä ollut, vaan ehkä ennemminkin sitten se tyttö, jota miehet pitää haasteena.
[/quote]
Kertyikö sinulle sitten lähinnä irtosuhteita? Miksi ne jäivät sille tasolle?
ap
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 20:04"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:22"]
Teillä vastanneilla on siis tämä asetelma että miehet, joiden kanssa olette vakiintuneet, ovat niitä "kilttejä ja kokemattomia"? Miksi näin?
ap
[/quote]
Luonnonlaki. Kummatkin ovat joutuneet tyytymään siihen minkä ovat saaneet ja mitä on ollut jäljellä. Vanha "seksuaalisesti aktiivinen" ei kelvannu vaimoksi kuin sille nuoruudessaan epäsuositulle ja sittemmin epätoivoiselle miehelle. Suositut miehet taas on vieny vihille nämä vähemmän kokemusta omaavat, miesten silmissä tasokkaammat naiset.
[/quote]
Täälläpäin naisten tasokkuus on ainakin täysin muista asioista kiinni kuin seksikumppaneiden määrästä. Ikinä ei ole kukaan miespuolinen siitä ongelmaa tehnyt, muutama ikineitsyt nainen kyllä jaksaa angstata. Ja en tiedä yhtäkään tapausta, jossa useita seksikumppaneita kerännyt nainen olisi joutunut vähemmän suosittuun mieheen tyytymään.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 20:06"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 20:02"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tietää, on tiennyt alusta lähtien.
-76
[/quote]
Taitaa pinnan alla kyteä kuitenkin kun noin kovasti täällä "onneasi" todistelet. Melko surullista.
Kumppaneita minulla on ollut n. 35, mies tietää kyllä luvun kun se joskus alkuaikoina tuli puheeksi. Eipä hän tuohon sen kummempaa kommentoinut, lähinnä ihmetteli ettei niitä ole enemmän (meillä suurinpiirtein samat lukemat, vaikka hän on ollut pitkissä suhteissa ja minä enimmäkseen sinkku). Ei tullu mieleenkään että tuota pitäisi jotenkin salailla.
Ja tottakai voin aiheesta jutella muidenkin kanssa, en nyt tietenkään ottaisi asiaa esille missään päivälliskutsuilla kuten joku ehdotti mutta jos vaikka istuttaisiin ystävien kanssa iltaa ja seksiaiheet tulisivat muuten puheeksi.
Tosin en ihmettele vaikka joku kokisikin tarvetta salailla näitä lukuja, sen verran törkeitä asenteita näkee ihan tässä ketjussakin. Seurustelukumppanilta en kyllä ainakaan itse salaisi (tosin en näe tuota mitenkään erityisen kertomisen aiheena, mutta jos nyt tulisi puheeksi), koska jos hän suhtautuisi asiaan noin idiootisti niin olisi vaan hyvä, että suhde jäisi siihen.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 20:08"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 20:03"]
ap
[/quote]
[/quote]
Kertyikö sinulle sitten lähinnä irtosuhteita? Miksi ne jäivät sille tasolle?
ap
[/quote]
Irtosuhteita ja muutaman viikon säätöjä. Jäivät sille tasolle, koska en halunnut itse muuta. Miehet kyllä halusivat ja soittelivat perään vielä pitkään, vaikka tein asian selväksi. Rakastan seksiä ja parisuhteeseen en ollut vielä valmis. Lisäksi matkustelin paljon ja siihen elämäntyyliin ei olisi parisuhde sopinut. Ja minulle ei yksinkertaisesti ollut himoa suurempia tunteita miehiä kohtaan ennen nykyistä miestäni.
:D Mistähän lähtien keskusteluun vastaaminen on ollut todistelua? Siis viestin 83 kirjoittajalta voisin tätä asiaa kysyä.
Onhan se tietenkin julmaa, että tosiasiassa se sinkkuna seksiä paljonkin saanut voi saada myös onnellisen parisuhteen. Surullista, että jotkut eivät saa seksiä, eivätkä parisuhdetta :(
huoh, surullinen ketju. Itse sopisin ilmeisesti paremmin jonnekin perinteisemmän kaksinaismoralismin maahan paremmin. Ei sillä että haluaisin olla nyrkin ja hellan välissä, mutta ahdistaa kyllä jos asetelma Suomessa on se, että PITÄÄ olla yli 50 miestä. Että on elänyt villin sinkkukauden, ettei tarvi sitä sitten suhteessa kaivata. Ja että tasokkaat miehet nimenomaan tätä multa vaatisivat.
Ei tule mitään, mulle on mahdoton ajatus päätyä random-tyyppien kanssa sänkyy. Ei siinä mitään jos se jollekulle muulle sopii, ihan ok. Mutta mä en halua. Ja toivosin et tuleva mieskin voi mussa tätä arvostaa. Tuntuu kauhellta että pitäisi olla valmis sänkyyn vieraiden ihmisten kanssa, ettei ole sitten a) estynyt b) vaarassa lähteä myöhemmin lumpustelemaan.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 19:17"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 19:05"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:49"]
Ei tarvitse olla ylpeä siitä, että tyttöystävä on pannu ympärikyliä, mutta itsevarma mies osaa ajatella myös sen puolen asiasta, että itse teki jotakin oikein, kun sai sen naisen kokonaan itselleen.
[/quote]
Meinaatko että kaikille antava nainen on joku saalis?
Ne muut miehet ei vaan oo huolinu sitä.
[/quote]
Kymmeniä miehiä pannut ei ole automaattisesti helppo, joka antaa kaikille. Kumpi on helpompi, se jota haluaa 500 miestä ja joka antaa niistä viidellekymmenelle vai se, joka antaa sille ensimmäiselle, joka kelpuuttaa?
Ei aina ne isot määrät, vaan myös ne monet mahdollisuudet.
[/quote]
Mihis aina jää se ryhmä naisia, joka antaa jokaiselle (no okei, ei ehkä ihan) mutta siis suurimmalle osalle jotka vaan haluaa? Niitäkin on, ja paljon. Ymmärrettävää sinänsä, että kukaan ei myönnä kuuluvansa tähän ryhmään.
Mua jää aina mietityttää nää, jotka puhuu kuinka joku oli nuorena jakorasia ja nyt "leikkii" kotiäitiä jne..
Miten te ootte sit yleensä olleet tekemisissä näiden kamalin jakorasioiden kanssa kun ihan vierestä ootte päässeet vahtaamaan tätä jatkuvaa panoparaatia?
Vai oletteko vain uskoneet katkerien ukkojen juoruja? Tai epävarman teinitytön pätemistä/kaveri porukkaan sulautumisen toivossa liioiteltuja juttuja?
Harvoin nää "jakorasiat" oikeasti ees on oikeasti puolta kylää panneet, kunhan naisten tapana on nätit tytöt ottaa hampaisiinsa ja niistä jauhaa papanaa selän takana.
Ja että sitten nää ihan "esittää" hyvää äitiä, kun te nämä jakorasiat olette kumminkin niin hyvin tunteneet, että tiedätte ettei he esim. Ole lapsista ja omasta perheestä aina haaveilleet ensi sijaisesti?
Jännä, että tunnette niin hyvin nämä ihmiset. Ystäviä kun ette selvästi ole. Olisi hauska tietää sitten näiden naisten kertoma totuus teistä. He kun tietenkin tuolla logiikalla tuntevat teidät sitten paremmin kuin kukaan tässä maailmassa. Selkeästi nyt kumminkin teini-ikäisinä hengailitte pari vuotta samoilla bile-mestoilla.
Hei haloo. Te ette tiedä näistä haukkumista naisista yhtään mitään, yhtä vähän kuin he teistä. Ja normaali ihminen kasvaa aikuiseksi siinä 25 vuotiaana. Ennen sitä arvomaailma on kehittymätön, samoin kuin ymmärrys tekojensa seurauksille. En ihan heti lähtisi tuomitsemaan.. Mutta mä en olekaan pahanilmanlintu, joka haukkuu vanhoja luokkakavereitaan jakorasioiksi netissä...
Anteeksi avautuminen, mutta että ihmiset voi olla yksinkertaisia..
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:22"]
ap
[/quote]
[/quote]
Mulla on puolituttuina kaksi naista, joilla arvioisin olevan olleen paljon miehiä. Paljon = sata?
Molemmat naimisissa miehen kanssa, joita tuntuvat rakastavan. Toisen mies on hämmentävän komea, itsekin varmaan kokenut naisten saralla, toisen mies aika tavis.
Tässä ketjussa tunnutaan pitävän jo kymmentä isona määränä. Varsinkin.ne, joilla ilmeisesti itsellään vähän kumppaneita, tuntuvat mustamaalaavan muita ja pitävän kiinni vanhoillisesta asenteesta, että nainen antaessaan kuluu eikä sitten enää kukaan huoli.
Jos nyt vielä palataan siihen määrään, niin minusta niillä jotka ovat eniten nuorempana kaatuneet vahingossa pystyssä sojottaneiden peniksien päälle, on kaikkein onnellisin seksielämä nykyään. Ja kyllä, olen jutellut kavereiden kanssa näistä jutuista. Häveliäillä alkuihastuksen jälkeen hävisi kipinä sängystä. Veikkaan, että heillä oli alunperinkin alhaisempi libido. Toisilla tarve panna on niin vahva, että päässä sumenee ja hinkkaa alapäätänsä lyhtypylväisiin jos muuten ei saisi.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:34"]6 osui naulaan, nimenomaan niiden miesten kanssa hurvitellaan keiden kanssa ei tulevaisuutta rakenneta. Perheenperustamiseen harvempi haluaa kukkoilevaa pikkupahista, paremmin siihen kelpaa vakaatuloinen insinööri, joka pyöräilee töihin.
[/quote]
Juuri näin.
Miehellä pitkä suhde takana ja minä hurvittelin lyhyissä suhteissa ja panoissa. Mennyttä elämää. Ei tiedä tarkkaa lukua, en minäkään eikä kiinnosta. Se oli silloin ja nyt on nyt.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 20:18"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 19:17"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 19:05"]
Ei tarvitse olla ylpeä siitä, että tyttöystävä on pannu ympärikyliä, mutta itsevarma mies osaa ajatella myös sen puolen asiasta, että itse teki jotakin oikein, kun sai sen naisen kokonaan itselleen.
[/quote]
Meinaatko että kaikille antava nainen on joku saalis?
Ne muut miehet ei vaan oo huolinu sitä.
[/quote]
Kymmeniä miehiä pannut ei ole automaattisesti helppo, joka antaa kaikille. Kumpi on helpompi, se jota haluaa 500 miestä ja joka antaa niistä viidellekymmenelle vai se, joka antaa sille ensimmäiselle, joka kelpuuttaa?
Ei aina ne isot määrät, vaan myös ne monet mahdollisuudet.
[/quote]
Mihis aina jää se ryhmä naisia, joka antaa jokaiselle (no okei, ei ehkä ihan) mutta siis suurimmalle osalle jotka vaan haluaa? Niitäkin on, ja paljon. Ymmärrettävää sinänsä, että kukaan ei myönnä kuuluvansa tähän ryhmään.
[/quote]
Toki niitäkin on, jotka aika pitkälti kaikkien kanssa panevat, mutta minun pointtini oli se, että lukuisat seksikumppanit eivät aina tarkoita sitä, että nainen olisi kaikille ehdokkaille antanut, vaan esimerkiksi siitä, että elänyt sinkkuelämää ja sattunut olemaan suosittu ja pyörimään paikoissa, missä helpommin tulee isketyksi. Ja yksi kumppani ei automaattisesti tarkoita, että olisi vaan ollut itsekuria kieltäytyä ehdokkaista, vaan mahdollisesti siitä, ettei niitä ehdokkaita ole yhtä enempää ollu.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 19:27"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 19:24"]
[/quote]
Ois kai ne muutki saanu, niille vaan riitti se että ne sai.
[/quote]
Omalla kohdallani ne miehet olisivat halunneet aika paljon enemmän. Minä olin se joka sai, koska sain kaiken minkä halusin, koska halusin vain seksiä. Miehet eivät saaneet kaikkea, koska yrittivät saada minusta tyttöystävää, mutta siinä ei kukaan ennen nykystäni onnistunut.
[/quote]
Ei kukaan kiellä sua itelles tota uskottelemasta. Voi jopa olla parempi. Mut älä ihmettele, ettei muut tohon kirjoittamaasi satuun usko.
Mun mies on oikein komea, mutta vähän ujo. Ei ole itseriittoinen sen takia, että nuorena hän oli lyhyt ja pieni babyface, joka tuli murrosikään harvinaisen myöhään. Sitten kun viimein kasvoi miehen kokoiseksi, ei ego paisunut samaa tahtia.