Naiset, joilla ollut paljon miehiä - oletteko kertoneet puolisolle?
Monissa ketjuissa missä on väännetty tästä naisen (seksi)suhteiden määrästä ja merkityksestä, on ollut paljon niitä kannanottoja, että on ihan ok jos naisella on ollut kymmeniä tai jopa satoja kumppaneita.
Ja toisaalta, että jos mies vaatii naiselta vähäistä aikaisempien kumppaneiden määrää, niin silloin myös miehen tausta pitää olla vähän kokenut.
Ottamatta tässä viestissä nyt kantaa siihen, että miten sen kokemuksen määrän kummallakin sukupuolella tulisi olla, niin kysynkin vaan että miten naiset, joilla niitä aikaisempia kokemuksia on kymmenien eri miesten kanssa, ovat asiasta kertoneet vai eivätkö ole kertoneet.
Eli jos siis on ihan ok, että aikaisempin miesten lukumäärä on suuri ja se on oman maailamnkatsomuksesi mukaan hyvä juttu, niin tietääkö puolisosi lukusi/menneisyytesi tarkasti.
Jos tietää, niin miten suhtautuu.
Jos ei tiedä niin miksi ei (asia jos on kerran ok)
JA ennen kaikkea onko nykyinen mies ns. nössö perheenisä tyyppi jonka otit järkisyistä vai suuri elämäsi rakkaus.
Kysyjä on nainen, jos se nyt jotakuta mietityttää.
Kommentit (207)
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 19:24"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:49"]
Ei tarvitse olla ylpeä siitä, että tyttöystävä on pannu ympärikyliä, mutta itsevarma mies osaa ajatella myös sen puolen asiasta, että itse teki jotakin oikein, kun sai sen naisen kokonaan itselleen.
[/quote]
Ois kai ne muutki saanu, niille vaan riitti se että ne sai.
[/quote]
Omalla kohdallani ne miehet olisivat halunneet aika paljon enemmän. Minä olin se joka sai, koska sain kaiken minkä halusin, koska halusin vain seksiä. Miehet eivät saaneet kaikkea, koska yrittivät saada minusta tyttöystävää, mutta siinä ei kukaan ennen nykystäni onnistunut.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 19:17"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 19:05"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:49"]
Ei tarvitse olla ylpeä siitä, että tyttöystävä on pannu ympärikyliä, mutta itsevarma mies osaa ajatella myös sen puolen asiasta, että itse teki jotakin oikein, kun sai sen naisen kokonaan itselleen.
[/quote]
Meinaatko että kaikille antava nainen on joku saalis?
Ne muut miehet ei vaan oo huolinu sitä.
[/quote]
Kymmeniä miehiä pannut ei ole automaattisesti helppo, joka antaa kaikille. Kumpi on helpompi, se jota haluaa 500 miestä ja joka antaa niistä viidellekymmenelle vai se, joka antaa sille ensimmäiselle, joka kelpuuttaa?
Ei aina ne isot määrät, vaan myös ne monet mahdollisuudet.
[/quote]
Viisikymmentä on paljon, ei se muutu siitä miksikään, vaikka halukkaita olisi ollut vielä enemmän.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:55"]
No onko kellään naisella, jolla on paljon ollut kumppaneita, sitten puolisona ns. pelimiestä (entistä tai nykyistä), eli miestä jolla olisi samankaltainen menneisyys, ja olisitte sitten yhdessä rauhoittuneet?
ap
[/quote]
Yleensä nuo rauhoittuu 30+ iässä ja iskee kunniallisen vastavalmistuneen naisen työkuvioistaan. Näin ainakin näyttää olevan akateemisissa piireissä.
Mä en ole kertonut, koska minusta se on yksityisasia. Vähän kuin missä asennossa on viimeksi harrastanut seksiä, miksi se kuuluisi uudelle kumppanille.
Minusta tavara ei kyllä kulu mihinkään, mutta tauteja vähän kammoan. Testeihin veisin jokatapauksessa uuden kumppanin.
Kumppanien vähyys voisi olla ihmetyksen aihe mulle, ellei kyseessä olisi pitkäaikainen suhde. Tyyliin 40 vuotta, ja takana vain kolme kumppania, suhteessa neljä vuotta yhteensä. Pitäisin sellaista tapausta viriliteetiltään liian alhaisena tai vastaavasti niin epähaluttavana, ettei vaan saa ketään.
Mitä järkeä on harrastaa satunnaista seksiä muutaman kerran vuodessa? Miten se auttaa siihen, jos oikeasti toivot rakastavaa parisuhdetta. Mitä lisäarvoa se on tuonut myöhemmällä iällä alkaneeseen suhteeseesi, että olet ollut muutaman kerran vuodessa jonkun sellaisen miehen kanssa sängyssä, jota et siis ole halunnut tai joka ei ole halunnut sinua? Mitä ylivoimaisia taitoja miehesi mielestä sinulta olisi jäänyt puuttumaan?
Mitä järkeä on harrastaa satunnaista seksiä muutaman kerran vuodessa? Miten se auttaa siihen, jos oikeasti toivot rakastavaa parisuhdetta. Mitä lisäarvoa se on tuonut myöhemmällä iällä alkaneeseen suhteeseesi, että olet ollut muutaman kerran vuodessa jonkun sellaisen miehen kanssa sängyssä, jota et siis ole halunnut tai joka ei ole halunnut sinua? Mitä ylivoimaisia taitoja miehesi mielestä sinulta olisi jäänyt puuttumaan?
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 19:31"]
[/quote]
Hyvä se on välillä hämähäkinseitit putsata.
Ei se oma käsi koskaan korvaa toista ihmistä.
Kaiken lisäksi, jos pitäisi olla vuosia puutteessa, ei tarvitsisi enää haaveilla parisuhteesta, koska kukaan ei huolisi sitä raivohullua ja äksyilevää vanhaapiikaa naisekseen.
Pysyykö sulla siis äksyily kurissa jos saat omien sanojesi mukaan muutaman kerran vuodessa? Häh? Riittääkö suhteessakin sitten muutaman kerran vuodessa.....
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 19:31"]Mitä järkeä on harrastaa satunnaista seksiä muutaman kerran vuodessa? Miten se auttaa siihen, jos oikeasti toivot rakastavaa parisuhdetta. Mitä lisäarvoa se on tuonut myöhemmällä iällä alkaneeseen suhteeseesi, että olet ollut muutaman kerran vuodessa jonkun sellaisen miehen kanssa sängyssä, jota et siis ole halunnut tai joka ei ole halunnut sinua? Mitä ylivoimaisia taitoja miehesi mielestä sinulta olisi jäänyt puuttumaan?
[/quote]
Outo kysymys. Eihän sitä elämää tulevalle miehelle eletä. Kyllä niitä viikonlopun hekumoita on halunnut, selkä hiestä valuen pannut, ähkinyt ja tärissyt orgasmin nautinnosta. Jonkun kanssa vaihtanut numeroitakin ja toistanut. Jonkun kanssa edennyt vuosien suhteeseenkin, huomannut että peniksen kanssa voi puhua politiikastakin, muuttanut yhteen.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 19:37"]
Pysyykö sulla siis äksyily kurissa jos saat omien sanojesi mukaan muutaman kerran vuodessa? Häh? Riittääkö suhteessakin sitten muutaman kerran vuodessa.....
[/quote]
Äksyily pysyy sinkkuna kurissa tuolla määrällä.
Parisuhteessa... No ei, ei todellakaan :D
Jotenkin sen puutteen kestää sinkkuna paljon paremmin kuin jos vieressä on muna, jota ei vaan saa.
Mutta ei sitä puutetta sentään sinkkunakaan ikuisesti kestä xD
Mulla varmaan 30 seksikumppania, miehellä hätnäppiä 10 jos sitäkään. Ollaan samanikäisiä. Mulla ollut useampi lyhyehkö seukkasuhde, miehellä yksi seurustelu nuoruudessa ja sen jälkeen oli vajaa 10v saman naisen kanssa. Minä "keräilin" kokemuksia kun olin 15-27v, mies kun oli 19-22 ja erottuaan 32-vuotiaana taas - ennen kuin me tapasimme.
En mä sanoisi, että mieheni on nössö perheenisä tai minä jotenkin "arveluttava nainen". Meillä on ollut erilainen elämä. Mies oli yhdessä pitkässä suhteessa, minä en.
66 jatkaa
Joo kyllä mies tietää, mutta asialla on jotenkin niin kauhean vähän enää tässä vaiheessa merkitystä, kun yhteisiä vuosia on takana useampi ja lapsiakin on.
Ihan rakkausliitto meillä on.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 18:24"]
Ei ne saa muita. Jos pelimies joskus vakiintuu, se on vähemmän kokeneen naisen kanssa. Näille jää kokemattomat nörtit yms.
[/quote]
Näinhän se menee. Nämä miehet, jotka tuommoisen ilolinnun ottavat, ovat järkijään hyvin säälittäviä tapauksia. Pakko tyytyä siihen koko kylän polkupyörään, kun ei muuhun ole rahkeita. Ei ole yllätys, etteivät nämä "miehet" ole täällä leveilemässä "saavutuksellaan" :D
miltä se tuntuu ajatuksena kun mietitte että teillä on ollut esim. 50 kumppania. muistatteko heidät kaikki? kaipaatteko jota kuta? jos ette muista, niin miltä se tuntuu ajatuksena? onko se asia jonka tekisitte toisin jos saisitte valita? jos teksistte samoin ja se kaikki oli tosi hauskaa niin kaipaatteko vaihtuvia miehiä nyt?
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 19:23"]
En ymmärrä miksi yhdistät kiltteyden ja kumppanien vähäisen määrän. Minusta mies/nainen, joka on mukava ja huomaavainen toisia kohtaan saa todennäköisemmin seksiä kuin ilkeä.
[/quote]
Luulen että tässä kiltteydellä tarkoitettiin sellaista ujoa ja hiljaista, ei niin suosittua. Sellaista joka tietyssä iässä jää muiden varjoon.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 19:31"]
[/quote]
Kaikki ei halua parisuhdetta, vaikka seksiä haluaisikin. Luulisi, että normaalia vajaampikin yksilö tämän ymmärtäisi.
Vielä kiinnostaa tietää, että onko kumppanien määrä hankittu perinteisesti baarissa ja humalassa. Jouduitteko itse olemaan avoimesti tyrkyllä tai jopa tekemään aloitteen.
Olitteko silloin mielestänne objekttivisesti arvoiden niin kauniita, että tarjouksia tuli niin paljon, että niitä oli vaikea torjua vai saiko teistä sen kuvan että "tuolta nyt saa ainakin"
Minkätasoisia olivat miehet, joilla lukunne kasvoi (olivatko siis komeita, varakkaita vai baarikärpäsiä)
ap
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 19:23"]
En ymmärrä miksi yhdistät kiltteyden ja kumppanien vähäisen määrän. Minusta mies/nainen, joka on mukava ja huomaavainen toisia kohtaan saa todennäköisemmin seksiä kuin ilkeä.
[/quote]
Luulen että tässä kiltteydellä tarkoitettiin sellaista ujoa ja hiljaista, ei niin suosittua. Sellaista joka tietyssä iässä jää muiden varjoon.
[/quote]
Mutta eihän sellainen harmaa, hiljainen ja huomaamaton ei ole välttämättä kiltti. Asioista parempi puhua oikeilla adjektiiveillä, eli vaikka sitten ujo ja hiljainen.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 19:50"]
miltä se tuntuu ajatuksena kun mietitte että teillä on ollut esim. 50 kumppania. muistatteko heidät kaikki? kaipaatteko jota kuta? jos ette muista, niin miltä se tuntuu ajatuksena? onko se asia jonka tekisitte toisin jos saisitte valita? jos teksistte samoin ja se kaikki oli tosi hauskaa niin kaipaatteko vaihtuvia miehiä nyt?
[/quote]
Jossain vaiheessa pidin teinimäisesti nimistä kirjaa. Muutamaa roopea tai kallea olen vuosien saatossa muistellut lämmöllä, mutta ne panot jotka nyt jättäisin väliin ovat puhtaasti niitä, jotka olivat todella huonoja sängyssä, ei heissä muuta vikaa ollut. Kunhan olivat tarkoitukseen sopimattomia.
Jos nainen ei anna ja kaikki nauttii tasa-arvoisesti, voiko sitten mies kertoa kuinka monen kanssa on ollut. Ja jos vo,i niin miksi et voisi lukua sanoa?
JOS SE ON IHAN SAMA NIIN MIKSI ETTE SANO SUORAAN????