Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännittättekö töihin menoa?

Vierailija
21.04.2014 |

Itse jännitän aina vaikka kyseessä vanha työpaikka.Miten pääsisin tästä eroon?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä.

Vierailija
2/31 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma ollut aina, riippumatta työpaikasta ja siitä onko omastaan työtä (koulutuksen saanut alalle) vai ei ja kauanko olet ollut töissä ko. paikassa. Pahinta stressi ja jännitys on, jos on meno ilta- tai sitten yövuoron...silloin koko päivä menee hukkaan jännittäessä. Ja niin, en osaa sua auttaa, kun en itsekään tiedä miten tekisin jotta asia helpottuisi. Ehkä pitäisi osallistua jollekin stressinhallintakurssille tai sitten vielä kerran pohtia onko ala kuitenkin väärä itselleni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oman alan työtä, piti lukea viestissä nro 3

Vierailija
4/31 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/31 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/31 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/31 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/31 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/31 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitin ennen, mutta Cipralex- lääke on auttanut siihen niin plajon, etten enää jännitä. Suosittelen kyllä, jos on sellaista.

Vierailija
10/31 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko käydä ihan psykologilla juttelemassa tästä? :) Hänellä varmasti löytyisi keinoja stressinhallintaan, ja jos tilanne näyttää siltä, osaa ohjata lääkärillekin.

Vierailija
11/31 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normitöitäni en, mutta opettajan sijaisuuksia jännitän, paljonkin.

Vierailija
12/31 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jännitä, koska olen rennossa asiakaspalvelutyössä. Ei mitenkään haastellista tai vastuullista niin menen leppoisin mielin töihin, oli vuoro monelta tahansa.

Vierailija
13/31 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jännittänyt koskaan töihin menoa.

Vierailija
14/31 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitän. Olen ollut kaksi vuotta tässä työpaikassa ja vieläkin työkavereiden kommentit pelottavat. Pelkään, etten osaa tehdä heidän mielestään kunnolla ja tarpeeksi. Olen vanhin porukasta, muut ovat vahvoja ja nuoria, hyvin ammattitaitoisia. Esimies ja eräs toinen kommentoivat helposti tekemisiäni, vaikka suoriudun ihan hyvin. Ryhmähenki ei ole kovin hyvä, kaksi hyvää ystävystä nokittelevat muita selän takana koko ajan.

Joskus ihan vapisen työmatkalla. ei kiva. Toisaalta tykkään siitä, että on paljon työtä, eikä ehkä muuallakaan ole sen kummempaa. Kuitenkin hyvin usein ahdistaa, ainakin se  töihin meno.

Vierailija
15/31 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 21:18"]

Jännitän. Olen ollut kaksi vuotta tässä työpaikassa ja vieläkin työkavereiden kommentit pelottavat. Pelkään, etten osaa tehdä heidän mielestään kunnolla ja tarpeeksi. Olen vanhin porukasta, muut ovat vahvoja ja nuoria, hyvin ammattitaitoisia. Esimies ja eräs toinen kommentoivat helposti tekemisiäni, vaikka suoriudun ihan hyvin. Ryhmähenki ei ole kovin hyvä, kaksi hyvää ystävystä nokittelevat muita selän takana koko ajan.

Joskus ihan vapisen työmatkalla. ei kiva. Toisaalta tykkään siitä, että on paljon työtä, eikä ehkä muuallakaan ole sen kummempaa. Kuitenkin hyvin usein ahdistaa, ainakin se  töihin meno.

[/quote]

Ai niin, haluan toivottaa ap:lle tsemppiä huomiselle. Ajatellaan molemmat, että kyllä me likat pärjätään ja ollaan ihan hyviä sellaisina kuin olemme! :)

Vierailija
16/31 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologit ja etenkin lääkkeet tuntuvat aika rankoilta aseilta, jos töihin meno jännittää.

Vierailija
17/31 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu enpä minäkään usko, että psykologi kauheasti osaa auttaa töihinmenojännityksessä, se on kuitenkin aika normaali tunnetila lomien tai pitkien vapaiden jälkeen. Minua on jännittänyt töihin paluu aina. En osaa edes sanoa, mikä siinä jännittää. Eka päivä kun on pulkassa, niin toinen ei tietysti enää jännitä yhtään.

Vierailija
18/31 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jännitä, mutta tottakai edellisenä iltana tulevaa työviikkoa mietin. Olen yrittäjä ja teen juuri sitä mitä haluan. Osaan työni hyvin, asiakkaani ovat upeita ihmisiä ja työpäivät menevät kuin siivillä. Olisiko sinulla ap kuitenkin ihan vaan jotakin "ramppikuumetta"? Sehän ei ole ollenkaan pahaksi ja siitä ei tarvitse yrittää eroon.

Vierailija
19/31 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 21:21"]

Psykologit ja etenkin lääkkeet tuntuvat aika rankoilta aseilta, jos töihin meno jännittää.

[/quote]

Monella on se mielikuva, että psykologille voi mennä vasta kun on mieleltään sairas tai kokenut rankkoja juttuja, joita pitää päästä purkamaan, mutta tämä ei ole totta. Psykologille voi hyvin mennä ns. ihan normityypit. Jännittäminen sitä paitsi häiritsee ap:n elämää selvästi, ja psykologit ovat ihmismielen asiantuntijoita. He siis osaavat kertoa, mitä ap voisi tehdä helpottaakseen stressaamistaan. Ei se minusta ole ainakaan liian kova ase.

Lääkeasiaan voin ottaa sen verran kantaa, että serotoniinin puutteen tiedetään laskevan stressinsietokykyä, joten kyllä mielialalääkityskin saattaa olla joissain tapauksissa paikallaan.

Vierailija
20/31 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jännitän, että loman tai jopa viikonlopun jälkeen herätyskello ei jostain syystä toimi ja myöhästyn. Enkä ole ikinä myöhästynyt mistään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi