Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako vauvan katsojavierasta päivässä on sopivasti?

Vierailija
29.03.2014 |

Jos kotonasi on vastasyntynyt, niin montako vauvan katsojaa on päivässä mielestäsi sopiva määrä? 1 seurue vai enemmän?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet minusta, joku toinen tykkää vaikka miten monista. Yhden lapsen kohdalla meillä oli käynyt 16 vierasporukkaa ennen ristiäisiä ja vauva kastettiin noin kuukauden ikäisenä. ;)

Vierailija
2/7 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miettinyt tätä asiaa jo vaikka vauva vielä masussa. Meillä iso suku, paljon läheisiä ystäväperheitä. Varmaan hieman riippuu siitäkin miten arki lähtee rullaamaan. Miten jaksaa ottaa vieraita vastaan ja kauanko vieraat ovat ja kuinka vaativia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max. muutama seurue viikossa ja sellaisia ihmisiä, jotka kävisivät meillä usein muutenkin. En ala vastasynnyttäneenä pitämään itseäni tai kämppääni jatkuvasti edustuskunnossa, haluan keskittyä synnytyksestä toipumiseen sen jättämiä vaivoja häpeilemättä, imetyksen akkuun saamiseen, vauvaan tutustumiseen ja ihan vaan lepäämiseen. Jos ei vierailut ennen vauvan syntymää tai sen ollessa isompi kiinnosta, niin ei tarvitse pelkän vauvanhajun nuuhkimisen takia änkeä kylään.

Vierailija
4/7 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kaksi seuruetta viikossa oli ihan riittävästi ja siinäkin vähän liikaa, jos oli vieraampia kuin ihan läheisimmät.

Vierailija
5/7 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nollasta yhteen seurueeseen. 

Vierailija
6/7 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yhdessäkin seurueessa päivässä on jaksamista. Meillä taisi yhtenä ppäivänä käydä kaksi "seuruetta" kun mieheni veli oli käymässä kaupungissa ja samlle päivälle oltiin jo ehditty sopia kaveripariskunnan vierailu. 

Ei se vauva muutenkaan ole mikään näyttelyesine, jota kaikkien tarvitsee heti ensihetkinä päästä tollottelemaan. Isovanhemmat luonnollisesti halusivat nähdä pian synnytyksen jälkeen ja pari läheisintä ystävää kävi katsomassa heti ensimäisten viikkojen aikana, mutta kyllä me pääosin elettiin ihan keskenämme ja joskus joku kävi kylässä kahvittelemassa. Kyllä se vauva oli suloinen vielä vähän isompanakin, eli suurta vahinkoa ei sattunut, vaikka suurin osa tuttavista näki lapsemme vasta muutaman kuukauden ikäisenä.

Vierailija
7/7 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 porukka meillä kävi päivässä. Ja pidin kyllä välipäiviä, sukua on mun puolelta niin paljon että ei sitä ois kovin montaa viikkoa jaksanut jos joka päivä käy joku töllistelemässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän