Mielipiteesi vaimolle suunnittelemastani joululahjasta?
Olen mies ja haluan yllättää vaimon panostamalla lahjaan. Vaimo täyttää tammikuussa 30 ja lahjaksi ajattelin ostaa lahjakortin alusvaateliikkeeseen, parhaimman markkinoilla olevan seksilelun joku satisfier taisi olla uutisten mukaan ja mitä vielä suklaata, saippualahjapakkaus ja moccamaster. Ryystää kahvia on hyvä lahja. Ilahtuisitko lahjasta?
Kommentit (72)
Olen yli 50v ja naimisissa yli 15 vuotta. Olen tänä aikana oppinut ja opettanut miehelleni että parhaat lahjat tulee mulle lahjakortin muodossa. Mitään vaatteita hän ei osaa ostaa ja toisaalta haluan sovittaa ne itse. Yhden liivifirman kokonumero saattaa poiketa toisen firman koosta tai mallista ihan älyttömän paljon. Korumaku meillä on täysin erilainen, hän ostaisi tosi kruusattuja kapistuksia kun minun makuni on yksinkertaisempi. Vielä kun oppisi sen että jos olen jonkun kosmetologin "haukkunut" huonosta palvelusta niin sinne ei tarviis uutta lahjakorttia hankkia....
AP ainakin yrittää.
Moni ostaisi jonkun paistinpannun tai ensimmäisen käteen sattuvan suklaan.
Jos aloitus ei ole provo vaan täyttä totta.
Niin annan tälle aviomiehelle 10 + pistettä hienosta lahjojen suunnittelusta vaimon tasavuosi syntäpäivälle.
Mielestäni upea lahjalista, tosin seksilelun jättäisin pois.
Vaan itsepähän vaimosi tunnet, ja olet varmaan miettinyt lahjalistan sen mukaan.
Minua nuo ei ilahduttaisi. Käytä sama raha vaikka kauniiseen aitoon koruun tai hyvään rannekelloon jos vaimosi sellaisia käyttää ja yhteiseen hotelliviikonloppuun koronan jälkeen. Ei sen tarvitse olla kaukana.
Kahvinkeittimet ja alusasut taitaa olla enemmän sinulle? Itse loukkaantuisin mistä tahansa kodinkoneesta 30 v päivänä.
Ihan hieno suunnitelma. Itseäni ilahduttaisi Moccamaster ja suklaa. En tykkää ostaa alusvaatteita pienessä putiikissa, jossa myyjä kyttää. Palvelua se kai on, mutta haluan katsoa ja sovittaa rauhassa. Tunnet vaimosi paremmin kuin me.
Mietin tämän oman suhteeni kautta ja pitäisin miestäni kyllä hemmetin mielikuvitusköyhänä, jos se tuommoisia mulla synttärilahjaksi hankkis.
Hepeneitä ja leluja on. Suklaata saa kioiskeista ja kaupoista koko ajan.. Saippuajutuilla en tekis mitään.. Moccamaster plääh. Juon pannukahvia sen kerran kaksi kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo lahja on aivan liian kallis ja nolostuttaisi ottaa se vastaan. Alusvaatelahjakortti olisi ihan kiva, jos olisi siihen liikkeeseen, jota muutenkin käytän, mutta toisaalta ei kovin henkilökohtainen. Toisaalta yhdistettynä vaikkapa kylpylälahjakorttiin voisi ollakin kiva. Enemmän ilahtuisin puolison ostamasta yöpuvusta ja vaikka satiinisesta aamutakista.
Seksilelu synttärilahjana olisi vain outo, en muutenkaaan tykkää leluista. Suklaata en syö, joten sekin olisi turha. Kodinkone lahjana ilman erityistä toivetta on aina huono idea.
Yöpuku ja aamutakki voisi olla 30-v lahjana aitoa silkkiä, ei satiinia. Toki silloin olisi hyvä jotenkin varmistaa, että väri ja kuosi ovat mieluisia.
Muuten hyvä, mutta vaihda moccamaster espresso-keittimeen.
N52
Moccamaster ei kuulu joukkoon ja koko toi muu lahja on enemmänkin joku ystävänpäivä/vuosipäivälahja. Seksiä, suklaata, leluja ja alusvaatteita.. kenelle sitä lahjaa ostettiin? Itse naisena haluaisin jonkun kirjan, shampanjaa, kylpypalloja, hyvää ruokaa ravintolassa tai noudettuna ja sitten haluaisin korun. Mielellään sormus tai rannekoru, joku maukas ja yksinkertainen. EI timanttisilta.
N31
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti on aika klisee miehiltä, ja kertoo itsekkyydestä koska tavallaan ostavat itseään varten sen.
Ok. Vaimoa tässä vain ajattelen enkä itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Seksilelusta miettisin tarkkaan, että onko vaimo jotenkin puhunut tai muutoin vihjaillut haluavansa sellaisen? Ja minkälaista seksiä teillä on nyt? Jos vaimo on seksuaalisesti aktiivisempi ja halukkaampi kuin sinä, ja annat lahjaksi seksilelun niin kyllähän se on aika ikävä viesti, että leiki sinä tällä kun minä en pysty seksiin niin usein. Toisaalta jos vaimo on seksuaalisesti haluttomampi, voi seksilelun antaminen tuntua ikävän painostavalta. Siinä tapauksessa, että teillä menee seksihalut yksi yhteen ja vaimo on vähän vihjaillutkin, että tuollainen lelu voisi olla kiva mutta on niin kallis (tai teillä on jo muita leluja käytössä), niin silloin luxusluokan seksilelu voisi olla ok. Mutta mieti tarkkaan.
Ei ole leluja käytössä eikä ole vihjaillut ja vaimo on yhtä vähähaluinen kuin minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Tän täytyy olla provo. Aika ääliömäiset lahjat. Ja kertoo kyllä aika karusti millaisena ap näkee kuvitellun vaimonsa. Hyvä lahja on sellainen, mistä juuri se lahjan saaja ilahtuisi. Toki, jos on oikein kovasti toivoinut saippuaa, kahvinkeitintä, r****ausvälinettä ja aluvaatteita, niin silloin olisi varmaan ihan hyvä lahja. Mutta puskista tuollainen "lahja" ei kyllä ketään ilahduta. Parhaimmassa tapauksessa ihmetyttää ja pahimmassa loukkaantuu. Tuntekaa ne puolisonne, mistä juuri hän ilahtuu.
Ok. Tuossa oli ajattelemisen aihetta ja juurikin suunnittelen vaimolleni ihanaa joululahjaa jota en ole vielä hankkinut. En halua pahoittaa vaimon mieltä.
Jos nuo ovat vaihtoehdot, älä osta mitään.
Ei, ei ja ei.
Kysy vaimolta, mitä hän haluaa lahjaksi. Pyydä esim. 10 asian lista ja hanki sieltä se tai ne, jotka haluat hankkia. Ja tismalleen se merkki tai malli, jonka vaimo ilmoittaa, esim. blendereissä on eroja, samoin viskeissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksilelusta miettisin tarkkaan, että onko vaimo jotenkin puhunut tai muutoin vihjaillut haluavansa sellaisen? Ja minkälaista seksiä teillä on nyt? Jos vaimo on seksuaalisesti aktiivisempi ja halukkaampi kuin sinä, ja annat lahjaksi seksilelun niin kyllähän se on aika ikävä viesti, että leiki sinä tällä kun minä en pysty seksiin niin usein. Toisaalta jos vaimo on seksuaalisesti haluttomampi, voi seksilelun antaminen tuntua ikävän painostavalta. Siinä tapauksessa, että teillä menee seksihalut yksi yhteen ja vaimo on vähän vihjaillutkin, että tuollainen lelu voisi olla kiva mutta on niin kallis (tai teillä on jo muita leluja käytössä), niin silloin luxusluokan seksilelu voisi olla ok. Mutta mieti tarkkaan.
Ei ole leluja käytössä eikä ole vihjaillut ja vaimo on yhtä vähähaluinen kuin minäkin.
Mistä ihmeestä sitten sait päähäsi hommata hänele lelun lahjaksi? Tuskin ilahtuu alkuunkaan.
Minun mies harrastaa tuon tyyppisiä lahjoja. Sain itseasiassa satisfyerin synttärilahjaksi.. Ihan jees mutta jotenkin ällöttää että hän ostaa itseään ajatellen nuo. Yhteisiin leikkeihin näet, että innostuisin useammin. Tykkäisin enemmän esim. hierontalahjakortista.
Vierailija kirjoitti:
Seksilelu pois niin ilahtuisin.
Seksilelu pois niin tuossa ei ole mitään. No alusvaatteet myös kiva.
Vierailija kirjoitti:
Minua nuo ei ilahduttaisi. Käytä sama raha vaikka kauniiseen aitoon koruun tai hyvään rannekelloon jos vaimosi sellaisia käyttää ja yhteiseen hotelliviikonloppuun koronan jälkeen. Ei sen tarvitse olla kaukana.
Kahvinkeittimet ja alusasut taitaa olla enemmän sinulle? Itse loukkaantuisin mistä tahansa kodinkoneesta 30 v päivänä.
Ok. Vaimon parasta tässä ajattelen. Vaimo on kahvin suurkuluttaja, nykyinen keitin vetelee viimeisiään ja en ole ostanut uutta kun en kahvia juo. Hotelliviikonloppu ulkomailla on hyvä ehdotus mutta nyt ei kannata varata kun ei ole tietoa milloin pääsee lentämään. Mikä ilahduttaisi 30 v päivänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä sitten sait päähäsi hommata hänele lelun lahjaksi? Tuskin ilahtuu alkuunkaan.
Miesporukan vaimoilla on kaikilla lelu ja sitä on mainosteltu parhaimmaksi niin kekkasin idean mutta en tiedä ostanko vaiko en.
Hyvä lahjalista, seksilelun jättäisin ostamatta.
Koru olisi tietenkin myös hyvä lahja, mutta naiselle on erittäin vaikeaa löytää mieleistä korua, ellei hänellä ole jo valmiiksi joku korusuosikki, mitä on pitkään halunnut, mutta ei ole koskaan raaskinut itse ostaa.
Waude, olisipakin tuollainen mies, joka miettiin valmiiksi lahjalistaa.
Ja melkoinen lista onkin. Itseasiassa lahjoja on liikaa, mutta kerranhan sitä vaan 30 vuotta täytetään.