Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteesi vaimolle suunnittelemastani joululahjasta?

Vierailija
06.12.2020 |

Olen mies ja haluan yllättää vaimon panostamalla lahjaan. Vaimo täyttää tammikuussa 30 ja lahjaksi ajattelin ostaa lahjakortin alusvaateliikkeeseen, parhaimman markkinoilla olevan seksilelun joku satisfier taisi olla uutisten mukaan ja mitä vielä suklaata, saippualahjapakkaus ja moccamaster. Ryystää kahvia on hyvä lahja. Ilahtuisitko lahjasta?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi huono lahja. Ei mitenkään henkilökohtainen. 

Vierailija
62/72 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvinkeitin ja saippua on tylsiä lahjoja, muut sopii.

Eikä ole jos tykkää hyvästä kahvista. Jos huoltissumppi kelpaa niin joo ihan sama koko keitin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua nuo ei ilahduttaisi. Käytä sama raha vaikka kauniiseen aitoon koruun tai hyvään rannekelloon jos vaimosi sellaisia käyttää ja yhteiseen hotelliviikonloppuun koronan jälkeen. Ei sen tarvitse olla kaukana.

Kahvinkeittimet ja alusasut taitaa olla enemmän sinulle? Itse loukkaantuisin mistä tahansa kodinkoneesta 30 v päivänä.

Ok. Vaimon parasta tässä ajattelen. Vaimo on kahvin suurkuluttaja, nykyinen keitin vetelee viimeisiään ja en ole ostanut uutta kun en kahvia juo. Hotelliviikonloppu ulkomailla on hyvä ehdotus mutta nyt ei kannata varata kun ei ole tietoa milloin pääsee lentämään. Mikä ilahduttaisi 30 v päivänä?

Voihan sen hotellin ottaa vaikka kotikaupungista, ei ulkomaille ole pakko lähteä. Kyllä minua piristäisi hotelliyö kivassa huoneessa. Monessa saa nyt aamupalan huoneeseenkin, niin ei tarvitse poistu edes sinne.

Vierailija
64/72 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, ei ja ei.

Kysy vaimolta, mitä hän haluaa lahjaksi. Pyydä esim. 10 asian lista ja hanki sieltä se tai ne, jotka haluat hankkia. Ja tismalleen se merkki tai malli, jonka vaimo ilmoittaa, esim. blendereissä on eroja, samoin viskeissä.

OK. Pidätkö minua ihan typeränä miehenä? Viski? En ole ostamassa viskiä ja tiedän että tuotteissa on eroja.

Vierailija
65/72 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua nuo ei ilahduttaisi. Käytä sama raha vaikka kauniiseen aitoon koruun tai hyvään rannekelloon jos vaimosi sellaisia käyttää ja yhteiseen hotelliviikonloppuun koronan jälkeen. Ei sen tarvitse olla kaukana.

Kahvinkeittimet ja alusasut taitaa olla enemmän sinulle? Itse loukkaantuisin mistä tahansa kodinkoneesta 30 v päivänä.

Ok. Vaimon parasta tässä ajattelen. Vaimo on kahvin suurkuluttaja, nykyinen keitin vetelee viimeisiään ja en ole ostanut uutta kun en kahvia juo. Hotelliviikonloppu ulkomailla on hyvä ehdotus mutta nyt ei kannata varata kun ei ole tietoa milloin pääsee lentämään. Mikä ilahduttaisi 30 v päivänä?

Voihan sen hotellin ottaa vaikka kotikaupungista, ei ulkomaille ole pakko lähteä. Kyllä minua piristäisi hotelliyö kivassa huoneessa. Monessa saa nyt aamupalan huoneeseenkin, niin ei tarvitse poistu edes sinne.

Ok. Meillä on paremmat aamupalat kotona ja emme harrasta kotimaan matkailua ulkomaille tai ei mihinkään. Vaimo on samaa mieltä.

Vierailija
66/72 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten erilaisia kaikkien maut ovat. Itse en ilahtuisi ollenkaan koruista, kelloista tai lahjakorteista hotelliin/hierojalle/kylpylään tms. Mutta ilahtuisin kyllä suklaasta(jos se on laadukasta eikä tyyliin fazerin sininen) kirjoista ja myös siitä moccamasterista. Joku ihana kylpypakkauskin olisi ihana, tykkään lojua ammeessa ja olen kylpyvaahtojen suurkuluttaja.

Pakko varmaan vielä mainita oma mielipide siihen satisfyeriin, seksilelut on out.

Vierailija
67/72 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvä. Lahjakortti on helppo ja tylsä, mieluummin haluan että mies valitsee minulle alusvaatteet joissa ajattelee minun näyttävän hyvältä. Ei seksilelua koska mieluummin haluan harrastaa seksiä mieheni kuin lelun kanssa. Kahvinkeitin ei ole lahja vaan taloustavara jota käyttää kaikki taloudessa asuvat. Saippua ja suklaa on lahja jonka ostaa vanhemmat ja anopit.

Eli jos ostat lahjakortin niin osta se johonkin hemmotteluhoitoon tai yhteiselle kylpylälomalle tms. Alusvaatteet valitse naiselle itse ja järjestä teille romanttinen ilta.

Terveisin nainen 25v

Minun mielestä alusvaateliikkeen lahjakortti on parempi lahja kuin alusvaatteet. Toiselle alusvaatteiden valkkaaminen menee helposti pieleen, on väärän kokoiset ja malliset, eivät sovi päälle.

Vierailija
68/72 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ero on dildolla ja vibraattorilla?

Dildo on pelkkä peniksen muotoinen lelu, mutta vibraattorissa löytyy värinää ym. Vibraattori saa virtansa patterista tai pattereista. Saattaa löytyä nykyään myös ladattavia vibraattoreita. Naisten suosikki satisfayer ladataan USB: n avulla ja niillä on oma latausjohto.

Uskaltakaa rohkeasti kokeilla kaikenmoisia. Nyt koronan aikaan seksilelukauppa on käynyt kiihkeimmin kuin koskaan.

Vierailija
69/72 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo lahja on aivan liian kallis ja nolostuttaisi ottaa se vastaan. Alusvaatelahjakortti olisi ihan kiva, jos olisi siihen liikkeeseen, jota muutenkin käytän, mutta toisaalta ei kovin henkilökohtainen. Toisaalta yhdistettynä vaikkapa kylpylälahjakorttiin voisi ollakin kiva. Enemmän ilahtuisin puolison ostamasta yöpuvusta ja vaikka satiinisesta aamutakista.

Seksilelu synttärilahjana olisi vain outo, en muutenkaaan tykkää leluista. Suklaata en syö, joten sekin olisi turha. Kodinkone lahjana ilman erityistä toivetta on aina huono idea.

Kylpylälahjakortti olisi kamala lahja, sillä inhoa kylpylöissä käymistä. Ja tiedän muitakin naisia, joiden makuun se ei ole.

Vierailija
70/72 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

KORU.

Itse valitsemasi nätti setti riipus ja korvakorut.

Ei mitään mummokoruja. Käsket myyjää ehdottamaan.

Vierailija
71/72 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti alusasuliikkeeseen on hyvä lahja. Samoin suklaa, miksei moccamaster. Miksi et ostaisi lisäksi kaunista kukkakimppua. Ei välttämättä seksilelua, ellet aivan varmasti tiedä että haluaa sellaisen.

Vierailija
72/72 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjakortti alusasuliikkeeseen on hyvä lahja. Samoin suklaa, miksei moccamaster. Miksi et ostaisi lisäksi kaunista kukkakimppua. Ei välttämättä seksilelua, ellet aivan varmasti tiedä että haluaa sellaisen.

Ap voisi ostaa seksilelun sijaan suklaak*rvän ja karamellipikkarit. Vink vink.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi