Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteesi vaimolle suunnittelemastani joululahjasta?

Vierailija
06.12.2020 |

Olen mies ja haluan yllättää vaimon panostamalla lahjaan. Vaimo täyttää tammikuussa 30 ja lahjaksi ajattelin ostaa lahjakortin alusvaateliikkeeseen, parhaimman markkinoilla olevan seksilelun joku satisfier taisi olla uutisten mukaan ja mitä vielä suklaata, saippualahjapakkaus ja moccamaster. Ryystää kahvia on hyvä lahja. Ilahtuisitko lahjasta?

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksilelu pois niin ilahtuisin.

Vierailija
2/72 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Mikset ilahdu lelusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Mikset ilahdu lelusta?

Lelut ei ole mun juttu. Tietty jos vaimosi tykkää niin hän varmaan ilahtuu.

Vierailija
4/72 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä lahja! Olisin itse hyvin tyytyväinen :) Ikää 35v jos sillä on merkitystä.

Vierailija
5/72 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään tapauksessa seksilelua. Muuten ok.

Vierailija
6/72 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä halua että vaimosi harrastaa seksiä kanssasi? Alkaa nimittäin leikkimään pelkällä lelulla ja unohtaa sinut kokonaan.

Vierailija
7/72 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvinkeitin ja saippua on tylsiä lahjoja, muut sopii.

Vierailija
8/72 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä lelu pois ja lahjakortti kokovartalohierontaan

Vierailija
9/72 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti on aika klisee miehiltä, ja kertoo itsekkyydestä koska tavallaan ostavat itseään varten sen.

Vierailija
10/72 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saippua pois, etenkin niissä lahjapakkauksissa olevat on yleensä ihan hirveitä ja jää käyttämättä. Muuten hyvät lahjat.

Vierailija
11/72 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nää on niin henkilökohtaisia juttuja, joten parhaat lahjat saat siten kun mietit vaimoasi ja siitä mistä hän pitää. Mutta jos nyt leikitellään tuolla ajatuksella, että mun mies ostaisi nuo lahjat mulle, niin....

- lahjakortti alusasuliikkeeseen: ehkä olisi ok, jos sieltä saisi myös yöasuja ja aamutakkeja. Muutoin alusvaatteet tilaan netistä, sillä käytän saumattomia ja kaarituettomia urheilumallisia alusvaatteita. 

- satisfyer tai muu seksilelu: en ehkä tykkäisi, sillä saan ihan sormilla tajunnanräjäyttäviä orgasmeja, en jaksaisi operoida lelun kanssa. Lisäksi pelkään, jos nuo vähentää klitoriksen herkkyyttä pitkällä tähtäimellä. 

- suklaata: ok 

- saippualahjapakkaus: joo, etenkin jos olisi vaikka joku Ritualsin monipuolinen setti jossa myös  vartalovoiteita ja -öljyjä. Tosin lahjana ehkä enemmän jouluksi sopivampi kuin synttäreille mutta tuo on vain mun hifistelyä. 

- moccamaster: vie tilaa keittiössä, en olisi ehkä kovin innoissani. Tosin pärjään kapselikeittiimellä. 

MUTTA kuten korostin, ei kannata kysyä henkikökohtaisiin lahjoihin vinkkejä täysin vierailta ja vaimoasi tuntemattomilta ihmisiltä. Vaimosi voi olla ihan onnessaan noista lahjoista. 

Vierailija
12/72 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvä. Lahjakortti on helppo ja tylsä, mieluummin haluan että mies valitsee minulle alusvaatteet joissa ajattelee minun näyttävän hyvältä. Ei seksilelua koska mieluummin haluan harrastaa seksiä mieheni kuin lelun kanssa. Kahvinkeitin ei ole lahja vaan taloustavara jota käyttää kaikki taloudessa asuvat. Saippua ja suklaa on lahja jonka ostaa vanhemmat ja anopit.

Eli jos ostat lahjakortin niin osta se johonkin hemmotteluhoitoon tai yhteiselle kylpylälomalle tms. Alusvaatteet valitse naiselle itse ja järjestä teille romanttinen ilta.

Terveisin nainen 25v

Vierailija
13/72 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuosta moni varmaan ilahtuu. Itse tykkään enemmän jostain aineettomasta, hemmotteluhoidosta, kylpyläviikonlopusta tms. Mutta vaikea sanoa mistä joku toinen tykkää.

Vierailija
14/72 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjakortti on aika klisee miehiltä, ja kertoo itsekkyydestä koska tavallaan ostavat itseään varten sen.

Tää on totta. Meillä mies toivoo, että HÄN saisi esim. synttärilahjaksi seksikkäitä alusvaatteita, jotka siis MINÄ laitan päälleni ja keikistelen niissä. 

Vierailija
15/72 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvä. Lahjakortti on helppo ja tylsä, mieluummin haluan että mies valitsee minulle alusvaatteet joissa ajattelee minun näyttävän hyvältä. Ei seksilelua koska mieluummin haluan harrastaa seksiä mieheni kuin lelun kanssa. Kahvinkeitin ei ole lahja vaan taloustavara jota käyttää kaikki taloudessa asuvat. Saippua ja suklaa on lahja jonka ostaa vanhemmat ja anopit.

Eli jos ostat lahjakortin niin osta se johonkin hemmotteluhoitoon tai yhteiselle kylpylälomalle tms. Alusvaatteet valitse naiselle itse ja järjestä teille romanttinen ilta.

Terveisin nainen 25v

Ihan mahdotonta löytää sopivat alusvaatteet toiselle. Ehkä joku yöpaita vielä onnistuisi. Ostan itsellenikin helposti väärän kokoisia pöksyjä ja rintsikoita pitää sovittaa kahdetkymmenet että saa yhdet sopivat.

Vierailija
16/72 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksilelua! Itselläni on myös Moccamaster ja tavallisia alusvaatteita (ei seksihepeneitä) riittää. Suklaa on vähän niin ja näin. Saippua kuivattaa käsiä entisestään kun niitä tulee pestyä jatkuvasti, osta mieluummin vaikka laadukas käsivoide ja vaimosi suosikkihajuvettä. 

P.S. Onneksi en ole vaimosi

Vierailija
17/72 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hyvä lahja. Saippuapakkauksen tulee kyllä olla laadukas, muuten jää käyttämättä. En itse ilahtuisi seksilelusta, mutta toki tunnet vaimosi paremmin.

Vierailija
18/72 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun et EDELLEENKÄÄN ole miekkonen, jessus sentään LOPETA JO😑😑

Vierailija
19/72 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksilelusta miettisin tarkkaan, että onko vaimo jotenkin puhunut tai muutoin vihjaillut haluavansa sellaisen? Ja minkälaista seksiä teillä on nyt? Jos vaimo on seksuaalisesti aktiivisempi ja halukkaampi kuin sinä, ja annat lahjaksi seksilelun niin kyllähän se on aika ikävä viesti, että leiki sinä tällä kun minä en pysty seksiin niin usein. Toisaalta jos vaimo on seksuaalisesti haluttomampi, voi seksilelun antaminen tuntua ikävän painostavalta. Siinä tapauksessa, että teillä menee seksihalut yksi yhteen ja vaimo on vähän vihjaillutkin, että tuollainen lelu voisi olla kiva mutta on niin kallis (tai teillä on jo muita leluja käytössä), niin silloin luxusluokan seksilelu voisi olla ok. Mutta mieti tarkkaan. 

Vierailija
20/72 |
06.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvä. Kaikista paras lahja naiselle on koru. Siitä jää ihana muisto ja joku ihana nätti kaulakoru on paras.

N50v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä