Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole käynyt tänään kertaakaan ulkona.

Vierailija
20.04.2014 |

Muita?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt viimeksi ulkona 1.4.2014.

Mitä siellä ramppaamaan. Hyvin jaksaa näinkin

Vierailija
22/49 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi... en minäkään ois puol tuntii sitten ollut käynyt. Äsken pakotin itseni kauppaan, kun lapset tahtoi jäätelöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Heräsin vasta. Tai no aamulla tulin yövuorosta kotiin autolla ja kävelin parkkikselta ulko-ovellemme.

Vierailija
24/49 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 10 kuukauden ikäinen vauva, joka vihaa vaunuissa olemista. Autoa ei ole. Olen käynyt ulkona näiden kuukausien aikana kahdesti viikossa, kun mies on armollisesti kuljettanut meidät kauppaan. Ja viime viikolla olin tunnin ylimääräistä ulkona, kun haravoin pihaa, kun miehellä riitti sen verran aikaa katsoa lapsensa perään. Saatana.

Vierailija
25/49 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 15:13"]En minäkään. Nousin sängystä yhdeksän aikaan mutta torkuin sohvalla puoli yhteen. Nyt vasta rupesin ajattelemaan pukeutumista. Olemme lähdössä miesystävän kanssa iltaskumpalle kunhan jaksan laittautua. Joskus talviviikonloppuina en poistu kotoa koko viikonloppuna jos tuulee ja pyryttää lunta. Asun ihan Helsingin keskustassa. Alaovesta poistuessaan pölähtää vilkkaalle kadulle eikä meidän taloyhtiöllä ole mitään pihaa tai parvekkeita. Aina ei jaksa hulinaa enkä viitsi missään roskistenkaan päällä istua.

[/quote]

Helppoa se on lapsettomilla. ;-)

Vierailija
26/49 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, me ollaan ulkoiltu koko päivä, kuten eilinenkin. Ollaan lasten kanssa kelkkailtu, pilkitty, laskettu mäkeä, paistettu makkaraa jne. Nyt tulin sen verran sisälle, että saan saunavehkeet kasaan ja päästään pihasaunaan.

Vierailija
27/49 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin ulkona viimeksi maanantaina :) tänään ehkä puistoon..

Vierailija
28/49 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 16:48"]

Ai, me ollaan ulkoiltu koko päivä, kuten eilinenkin. Ollaan lasten kanssa kelkkailtu, pilkitty, laskettu mäkeä, paistettu makkaraa jne. Nyt tulin sen verran sisälle, että saan saunavehkeet kasaan ja päästään pihasaunaan.

[/quote]

*ojentaa sädekehän*

Vierailija
29/49 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 16:19"]

Minä olen käynyt viimeksi ulkona 1.4.2014.

Mitä siellä ramppaamaan. Hyvin jaksaa näinkin

[/quote]

miten se niin?

Vierailija
30/49 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sädekehästä, ei olisi tarvinnut:) En kyllä ymmärrä kuka voi nyhjätä päivät sisällä, varsinkaan lasten kanssa.

Vierailija
31/49 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 17:15"]

Kiitos sädekehästä, ei olisi tarvinnut:) En kyllä ymmärrä kuka voi nyhjätä päivät sisällä, varsinkaan lasten kanssa.

[/quote]

Ole oikeasti iloinen, että et ymmärrä,  ja siitä että et myöskään osaa samaistua. Nämä mt-ongelmat masennuksineen ja ahdistuskohtauksineen on pikkuisen vitt..maisia nimittäin.

Vierailija
32/49 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 16:56"]

Mä kävin ulkona viimeksi maanantaina :) tänään ehkä puistoon..

[/quote]

Onko sulla lapsia? Etkö käy töissä?

Vierailija
33/49 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 16:48"]Ai, me ollaan ulkoiltu koko päivä, kuten eilinenkin. Ollaan lasten kanssa kelkkailtu, pilkitty, laskettu mäkeä, paistettu makkaraa jne. Nyt tulin sen verran sisälle, että saan saunavehkeet kasaan ja päästään pihasaunaan.

[/quote]

asut jossain Kittilässä vai?

Vierailija
34/49 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 16:48"]Ai, me ollaan ulkoiltu koko päivä, kuten eilinenkin. Ollaan lasten kanssa kelkkailtu, pilkitty, laskettu mäkeä, paistettu makkaraa jne. Nyt tulin sen verran sisälle, että saan saunavehkeet kasaan ja päästään pihasaunaan.

[/quote]Meillä taas kannettiin aurinkotuolit rantaterassille jossa olimme koko perhe nauttimassa auringosta ja merestä. T-paidankin voi ottaa päältä, koska aurinko oli todella lämmin.

Vierailija
35/49 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään käynyt ulkona tänään, enkä itseasiassa koko tässä kuussa enkä viime kuussakaan ja voisin sanoa, että en tule menemään ensi kuussakaan. Kesäkuussa sitten ehkä taas, toivottavasti alkukuusta eikä loppukuusta.

Vierailija
36/49 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin Suomea, ei ainakaan etelä-suomessa.

Vierailija
37/49 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän menisin ihan mielelläni ulos, mutta mitäpä minä siellä yksinäni? Kotona yksinäisyys ei niin haittaa. Onneksi raitista ilmaa saa parvekkeellakin... :(

Vierailija
38/49 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 17:44"]

Itsehän menisin ihan mielelläni ulos, mutta mitäpä minä siellä yksinäni? Kotona yksinäisyys ei niin haittaa. Onneksi raitista ilmaa saa parvekkeellakin... :(

[/quote]

Ymmärrän täysin, pyhinä yksinäisyys vielä korostuu. Pian ovat pyhät ohi ja alkaa tavallinen arki, odotan itsekin. 

Vierailija
39/49 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 16:48"]

[/quote]

Missä päin Suomea? Lähes parikymmentä astetta lämpöä meillä.

Vierailija
40/49 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 17:44"]

[/quote]

Esim. kävely- tai juoksulenkillä voi käydä yksinkin.