Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole käynyt tänään kertaakaan ulkona.

Vierailija
20.04.2014 |

Muita?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. kävely- tai juoksulenkillä voi käydä yksinkin.

Niin voikin, mutta siitä tulee vain paha mieli. Tuntuu kurjalta olla yksin, kun yleensä vastaan tulee perheitä, kaveriporukoita, pariskuntia... Jotenkin se oma yksinäisyys korostuu entisestään. En minä elokuviinkaan menisi yksin, vaikka niinkin voi ihan hyvin tehdä. Eikä taida kovin moni muukaan?

Vierailija
42/49 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Itse olen käynyt ulkona viimeksi joskus marraskuun loppupuolella, mutta saatankin olla vähän masentunut tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 17:40"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 16:48"]Ai, me ollaan ulkoiltu koko päivä, kuten eilinenkin. Ollaan lasten kanssa kelkkailtu, pilkitty, laskettu mäkeä, paistettu makkaraa jne. Nyt tulin sen verran sisälle, että saan saunavehkeet kasaan ja päästään pihasaunaan.

[/quote]Meillä taas kannettiin aurinkotuolit rantaterassille jossa olimme koko perhe nauttimassa auringosta ja merestä. T-paidankin voi ottaa päältä, koska aurinko oli todella lämmin.

[/quote]

Tiedetään että aurinko on lämmin (15000000 astetta)

Vierailija
44/49 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:03"]

Esim. kävely- tai juoksulenkillä voi käydä yksinkin.

Niin voikin, mutta siitä tulee vain paha mieli. Tuntuu kurjalta olla yksin, kun yleensä vastaan tulee perheitä, kaveriporukoita, pariskuntia... Jotenkin se oma yksinäisyys korostuu entisestään. En minä elokuviinkaan menisi yksin, vaikka niinkin voi ihan hyvin tehdä. Eikä taida kovin moni muukaan?

Höpsis! Häntä pystyyyn ja lenkille! Liikunta ja aurinko kohottavat mielialaa.

Vierailija
45/49 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:10"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 17:40"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 16:48"]Ai, me ollaan ulkoiltu koko päivä, kuten eilinenkin. Ollaan lasten kanssa kelkkailtu, pilkitty, laskettu mäkeä, paistettu makkaraa jne. Nyt tulin sen verran sisälle, että saan saunavehkeet kasaan ja päästään pihasaunaan.

[/quote]Meillä taas kannettiin aurinkotuolit rantaterassille jossa olimme koko perhe nauttimassa auringosta ja merestä. T-paidankin voi ottaa päältä, koska aurinko oli todella lämmin.

[/quote]

Tiedetään että aurinko on lämmin (15000000 astetta)

[/quote]

Siispä kannattaa mennä siitä ulos nauttimaan, kun se puolen vuoden jälkeen suo taas lämpöään tänne Länsi-Siperiaankin. Hauskempaa auringossa on kuin maata sisällä perse homeessa.

Vierailija
46/49 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 16:40"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 15:13"]En minäkään. Nousin sängystä yhdeksän aikaan mutta torkuin sohvalla puoli yhteen. Nyt vasta rupesin ajattelemaan pukeutumista. Olemme lähdössä miesystävän kanssa iltaskumpalle kunhan jaksan laittautua. Joskus talviviikonloppuina en poistu kotoa koko viikonloppuna jos tuulee ja pyryttää lunta. Asun ihan Helsingin keskustassa. Alaovesta poistuessaan pölähtää vilkkaalle kadulle eikä meidän taloyhtiöllä ole mitään pihaa tai parvekkeita. Aina ei jaksa hulinaa enkä viitsi missään roskistenkaan päällä istua.

[/quote]

Helppoa se on lapsettomilla. ;-)

[/quote]

Onnistuu tuo sittenkin, jos lapset on jo isoja.

Vierailija
47/49 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka ette käy viikkoihin ulkona, miten se ihan käytännössä onnistuu? Eikö teillä ole mitään pakollisia menoja (lääkäri, virastokäynnit, muu asioiden hoitaminen)? Eikö kukaan läheinen patista tai pakota ulos? Uteliaisuuttani vain siis kyselen, en mitenkään pahalla. Joskus jos itse olen viikonlopun vaikka ihan vaan kotosalla niin niin ihanaa kuin se onkin, kyllä lopulta alkaa kaatua seinät päälle ja on pakko päästä vähän ihmisten ilmoille.

Vierailija
48/49 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 21:01"]

Te jotka ette käy viikkoihin ulkona, miten se ihan käytännössä onnistuu? Eikö teillä ole mitään pakollisia menoja (lääkäri, virastokäynnit, muu asioiden hoitaminen)? Eikö kukaan läheinen patista tai pakota ulos? Uteliaisuuttani vain siis kyselen, en mitenkään pahalla. Joskus jos itse olen viikonlopun vaikka ihan vaan kotosalla niin niin ihanaa kuin se onkin, kyllä lopulta alkaa kaatua seinät päälle ja on pakko päästä vähän ihmisten ilmoille.

[/quote]

Virastoasiat hoidetaan nykyisin netissä ihan käskystä. Ei mihinkään mitään asiakaspalveluaikoja paikan päälle saa. Ja kun maistraatteja ja verotoimistoja sun muita karsitaan kovalla kädellä, lähimmät alkavat löytyä jostain parinsadan kilsan päästä. Lääkärille ei tarvitse mennä, hampaissa ei ole vikaa, kampaus on tyyliä "naps otsiksesta keittiösaksilla". Lapsella on neuvola kahden kuukauden välein. Mies ei patista ulos, koska on itse aina menossa ja kiireinen ja on vain hyvillään, kun on joku muu (minä), joka hoitaa lapsen, jotta hän pääsee menemään.

Vierailija
49/49 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon masentuneita/ahdistuneita/yksinäisiä tuntuu täällä palstoilla pyörivän :(  Nämä pyhät on varmasti ikävää aikaa mm. yksinäisille.... itsellä kun fiilis kohentuu kevättä kohden, tuntuu että aika moni masentuu :/