Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman naisen valitsen?

Vierailija
19.04.2014 |

Eli mulla on tällainen astetta erikoisempi kysymys. Mulla ois kaks naista ehdolla likkakaveriksi, ollaan molempien kaa oltu kavereita aika pitkään ja molemmat haluais jotain enemmän. No, likat on aika erilaisia keskenään niin valinta on vaikee. Haluaisin tietää varsinki jo naimisissa olevien miesten mielipiteen asiaan.

Daami 1. on sellainen kylmä kaunotar, kasvot ei kauhean kauniit mut kroppa tosi tosi hyvässä kunnossa ja itsekuria piisaa. Juoksee paljon, viihtyy kotona, ei paljoa kavereita, ei tykkää ruuanlaitosta mutta on ihan sairas himosiivoaja. Luonteeltaan on ihan jees, mutta huomannut et vähän sellainen pyrkyriluonne eli on tehnyt selväksi että haluaa et mies elättää jonkinverran, ostaa laukkuja hälle ja maksaa matkoja. Muutenkin vähän kylmä luonteeltaan mut semmonen hyvä "edustusvaimo" mun mielestä. Varmasti pysyis kauniina pitkään ja kaverit ois kateellisia.

Nainen 2 on taas tosi rento, ystävällinen, antelias. Aina kun nähdään niin haluaa tarjota esim. kahvit ja on muutenkin luonteeltaan tosi symppis. Kaikki mun kaverit tykkää hänestä paljon ja hänellä on muutenkin kavereita, tulee hyvin toimeen muiden ihmisten kanssa. Ei ole niin pinnallinen ja kroppakaan ei ole parhaimmasta päästä koska hänellä ei juurikaan ole itsekuria. Pukeutuu silti hyvin ja kasvoiltaan on tosi kaunis. Hän tykkää tosi paljon ruuanlaitosta mutta taas ei kauheasti siivoamisesta, kämppä ei oo mikään sikolätti mut siivoo ehkä kerran viikkoon vert. nainen 1 imuroi joka päivä.

Musta valinta on tosi vaikea ja molemmissa on asioita mitä arvostan. Pelkään et jos otan naisen 1 niin ajan kuluessa siitä tulee joku pirttihirmu ja meidän suhde ois vaan kylmä kulissi, kaunis ulkoo mut kylmä sisältä ja jos valitsen naisen nro 2 niin viihtyisin ehkä tosi hyvin ko. naisen kans mut jos se lihoais niin ois enää vaikee nähdä sitä haluttavana ja seksikkäänä- sitä kautta saattaisin ajautua pettämään ja menis sit liitto pilalle.

Miehet mitä ootte mieltä? Varsinkin te joilla on kokemusta asiasta?

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti nro 1. Se, että kaverit on kateellisia on kaikkein tärkein ja oleellisin asia parisuhteessa.

Vierailija
22/85 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloin seurustelee nykyisen kaa, ei silloin kiinnostanut kuka tarjoaa ja kuka ei vaan viihdyin sen kaa, ja nähdä halusin koko ajan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen kirjoittamaAihe vapaa

Vierailija
24/85 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat kyllä niin pinnalliselle sialle, että toivottavasti kukaan nainen ei sun kanssa erehdy lisääntymään. Oman hyvinvoinnin ja lasten tulevaisuuden asenteiden takia.

Maailma ei kaipaa lisää itseriittoisia swageja tai pinnanalta kuolleita pikkuprinsessoja.

Vierailija
25/85 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka kuin täällä musta yritetään sikaa tehdä niin ihan varmasti kaikki miehet on miettiny samaa asiaa kun on teidän kanssa ruvennut kimppaan. Miehet on vaan visuaalisia olentoja, sille ei voi yhtään mitään, toki sitä ulkoista kauneutta voi kompensoida muilla avuilla. Ehkä tän 2:n kanssa tuun paremmin toimeen, meil on paljon yhteisiä kiinnostuksenkohteita ja se on sellanen kenen kans voisin  mennä jääkiekkomatsiin ja vaik jonnekki Indonesian viidakkoon lomalle ku taas tää prinsessa 1 ei haluais niin alkeellisiin oloihin eli haluais jonnekki Balille tai jollekki paratiisisaarelle, mahdollisimman kalliille reissulle. En ole persaukinen, eikä rahasta puutetta

ap

Vierailija
26/85 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaa rakastat yli kaiken? Älä ala seurustelemaan vakavasti ennen kuin olet varma että rakastat sitä naista enemmän kuin mitään muuta tässä maailmassa.

Vierailija
27/85 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mita jos ottaisit vaan kotiapulaisen hiukan siivoamaan ja laittamaan ruokaa ja unohdat tyttoystavat

Vierailija
28/85 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäähän sen, että miehet (itseasiassa myös naiset) haluaa että kumppani miellyttää silmää. Mikäli päädyt naiseen nro 2 ja hän alkaa suhteen edetessä esim. kerätä painoa, niin siitä voi aina ystävällisesti vihjata. Jos suhde on muuten kunnossa niin ystävällinen vihjaus ei mitään paskamyrskyä nosta. TAI sitten, naisiin toimii sama kun koiriin. Eli kehu ja huomioi kun tekee jotain toivottavaa (käy lenkillä, syö terveellisesti, näyttää hyvältä) ja jätä huomiotta kun on epämieluisaa toimintaa (syö herkkuja).

Mutta kertomasi perusteella en usko, että kovin henkisesti tyydyttävää suhdetta saisit nro 1:n kanssa, fyysisesti ehkä kyllä jos hyvin käy. Tosin pidemmän päälle henkinen ja fyysinen hyvinvointi kulkee käsi kädessä. Jos toinen puuttuu, niin toisestakaan ei ole mitään iloa. 

T: N26

Vierailija
29/85 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 14:15"]

Kumpaa rakastat yli kaiken? Älä ala seurustelemaan vakavasti ennen kuin olet varma että rakastat sitä naista enemmän kuin mitään muuta tässä maailmassa.

[/quote]

En mä tiedä, ei mulla mitään palavia tunteita oo kumpaakaan kohtaan. En oo mikään kauheen tunteellinen ihminen tai pusipusityyppi, enemmänki sellainen kaverillinen. Haluaisin vaimoksi sellaisen tyypin joka vois olla kans paras kaveri, molemmat ois siihen hyviä ehdokkaita.

ap

Vierailija
30/85 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ap valottaa vihdoin mikä on rakkauden merkitys tässä valinnassa? Mitä rakkaus naiseen sinulle merkitsee? Tunnetko rakkautta näitä molempia naisia kohtaan vai toista heistä kohtaan vai etkö tunne kumpaakaan kohtaan rakkautta? Oletko koskaan ollut rakastunut? Toivotko joskus rakastuvasi?

Vierailija
31/85 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 14:24"][quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 14:15"]

[/quote]

En mä tiedä, ei mulla mitään palavia tunteita oo kumpaakaan kohtaan. En oo mikään kauheen tunteellinen ihminen tai pusipusityyppi, enemmänki sellainen kaverillinen. Haluaisin vaimoksi sellaisen tyypin joka vois olla kans paras kaveri, molemmat ois siihen hyviä ehdokkaita.

ap

[/quote]

AI sori vastasit juuri tähän rakkauskysymykseen... 29

Vierailija
32/85 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 14:21"]

Ymmärtäähän sen, että miehet (itseasiassa myös naiset) haluaa että kumppani miellyttää silmää. Mikäli päädyt naiseen nro 2 ja hän alkaa suhteen edetessä esim. kerätä painoa, niin siitä voi aina ystävällisesti vihjata. Jos suhde on muuten kunnossa niin ystävällinen vihjaus ei mitään paskamyrskyä nosta. TAI sitten, naisiin toimii sama kun koiriin. Eli kehu ja huomioi kun tekee jotain toivottavaa (käy lenkillä, syö terveellisesti, näyttää hyvältä) ja jätä huomiotta kun on epämieluisaa toimintaa (syö herkkuja).

Mutta kertomasi perusteella en usko, että kovin henkisesti tyydyttävää suhdetta saisit nro 1:n kanssa, fyysisesti ehkä kyllä jos hyvin käy. Tosin pidemmän päälle henkinen ja fyysinen hyvinvointi kulkee käsi kädessä. Jos toinen puuttuu, niin toisestakaan ei ole mitään iloa. 

T: N26

[/quote]

Kiitos fiksusta viestistä. Hyviä vinkkejä!

ap

Vierailija
33/85 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suosittelen ettet nyt valitse kumpaakaan. Ihmisen tulee saada kokea todellinen rakkaus ja mieluiten sen kanssa jonka kanssa sitten jakaa elämänsä. Ei-pusipusi -tyypeistäkin voi kuoriutua romanttinen rakastaja kun löytää sen jota sydämestään rakastaa.

Vierailija
34/85 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä nämä tyttöparat menemään. He haluavat takuulla kokea suhteen jossa heitä rakastetaan omana itsenään, yli kaikkien muiden naisten. Sinä olet lämmin kuin eilisen päivän kala.

Vierailija
35/85 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 14:28"]

Minä suosittelen ettet nyt valitse kumpaakaan. Ihmisen tulee saada kokea todellinen rakkaus ja mieluiten sen kanssa jonka kanssa sitten jakaa elämänsä. Ei-pusipusi -tyypeistäkin voi kuoriutua romanttinen rakastaja kun löytää sen jota sydämestään rakastaa.

[/quote]

Mä olen ajatellut asiaa ja tullut vaan siihen tulokseen, että ehkä se suuri rakkaus sitten tulee vasta ajan kanssa, kun uskaltaa luottaa toiseen ja kun on tarpeeksi kokenut vastoinkäymisiä yhdessä niin tulee sellainen tunne että ollaan tosi hyvä tiimi yhdessä. En mä ainakaan koskaan ole ollut mikään romanttinen rakastaja, mutta eihän sitä tiedä jos tällaisesta ukostakin sellainen kuoriutuisi.

Ja olen kyllä ehkä hieman kusipää nyt kun luen tuota aloitusviestiäni uudelleen.

Alan kallistua hieman sen 2:n puolelle, mietin tässä että laittaisinko viestiä hänelle.

ap

Vierailija
36/85 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poikaystäväni olisi ajatellut minusta noin suhteemme alussa ja olisin saanut tietää sen, emme olisi enää yhdessä. Haluan olla miehelleni Nainen joka on ylitse kaikkien muiden - siis tunteen tasolla. Rakkautta ei voi käskeä, pinnistää tai pakottaa, se on.

Vierailija
37/85 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka hengailua. Älä sulje kumpaakaan porttia. Katso molemmat kortit.

Luultavasti et ole kummallekaan naiselle se oikea. Mitä vikaa on hetken ilossa? Viikko kuukausi tai jokunen vuosi. Varmaa on ettei mikään kestä ikuisesti. Ei edes tosirakkaus.

N35

Vierailija
38/85 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka hengailua. Älä sulje kumpaakaan porttia. Katso molemmat kortit.

Luultavasti et ole kummallekaan naiselle se oikea. Mitä vikaa on hetken ilossa? Viikko kuukausi tai jokunen vuosi. Varmaa on ettei mikään kestä ikuisesti. Ei edes tosirakkaus.

N35

Vierailija
39/85 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko oikeesti tosissas? :D Ota se ykkönen, leidi nro 2 ansaitsee paljon parempaa.

Vierailija
40/85 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sori jos pudotan teidät naiset pilvilinnoistanne mut katsokaapa erotilastoja, montako "elämänne rakkautta" teillä on jo ollut elämänne aikana? Naiset uskoo tuollaisiin "sielunkumppaneihin" yms kun taas me miehet ei yleensä pätkän vertaa. Maailmassa on todella paljon ihmisiä, jotka ovat luonteeltaan sopivia elämään yhdessä. Olisi naiivia ajatella että maailmassa on vain SE yksi nainen yli kaiken. Eihän sellaisia olekaan. Jos olisi, niin mistä johtuu se, että ihmiset eroaa? Meillä miehillä menee pitemmän aikaa ihastua ja rakastua mutta olemme yleensä sitten sitoutuneempia suhteeseen, naisethan ne eroaloitteen yleensä tekevät. Toki on sellaisiakin miehiä jotka tulevat teille korvaan kuiskuttelemaan vaikka mitä prinssistä ja puolesta valtakunnasta ja ikuisesta onnesta, mutta onko ne jutut yleensä toteutuneet? 

Muista en tiedä mutta minä aion tarjota tulevalle vaimolleni yllinkyllin turvallisuutta ja lupauksen siitä, että yritän parhaani saada meidän liiton toimimaan vaikka en mikään jalat alta vievä gigolo olekaan.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän