Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman naisen valitsen?

Vierailija
19.04.2014 |

Eli mulla on tällainen astetta erikoisempi kysymys. Mulla ois kaks naista ehdolla likkakaveriksi, ollaan molempien kaa oltu kavereita aika pitkään ja molemmat haluais jotain enemmän. No, likat on aika erilaisia keskenään niin valinta on vaikee. Haluaisin tietää varsinki jo naimisissa olevien miesten mielipiteen asiaan.

Daami 1. on sellainen kylmä kaunotar, kasvot ei kauhean kauniit mut kroppa tosi tosi hyvässä kunnossa ja itsekuria piisaa. Juoksee paljon, viihtyy kotona, ei paljoa kavereita, ei tykkää ruuanlaitosta mutta on ihan sairas himosiivoaja. Luonteeltaan on ihan jees, mutta huomannut et vähän sellainen pyrkyriluonne eli on tehnyt selväksi että haluaa et mies elättää jonkinverran, ostaa laukkuja hälle ja maksaa matkoja. Muutenkin vähän kylmä luonteeltaan mut semmonen hyvä "edustusvaimo" mun mielestä. Varmasti pysyis kauniina pitkään ja kaverit ois kateellisia.

Nainen 2 on taas tosi rento, ystävällinen, antelias. Aina kun nähdään niin haluaa tarjota esim. kahvit ja on muutenkin luonteeltaan tosi symppis. Kaikki mun kaverit tykkää hänestä paljon ja hänellä on muutenkin kavereita, tulee hyvin toimeen muiden ihmisten kanssa. Ei ole niin pinnallinen ja kroppakaan ei ole parhaimmasta päästä koska hänellä ei juurikaan ole itsekuria. Pukeutuu silti hyvin ja kasvoiltaan on tosi kaunis. Hän tykkää tosi paljon ruuanlaitosta mutta taas ei kauheasti siivoamisesta, kämppä ei oo mikään sikolätti mut siivoo ehkä kerran viikkoon vert. nainen 1 imuroi joka päivä.

Musta valinta on tosi vaikea ja molemmissa on asioita mitä arvostan. Pelkään et jos otan naisen 1 niin ajan kuluessa siitä tulee joku pirttihirmu ja meidän suhde ois vaan kylmä kulissi, kaunis ulkoo mut kylmä sisältä ja jos valitsen naisen nro 2 niin viihtyisin ehkä tosi hyvin ko. naisen kans mut jos se lihoais niin ois enää vaikee nähdä sitä haluttavana ja seksikkäänä- sitä kautta saattaisin ajautua pettämään ja menis sit liitto pilalle.

Miehet mitä ootte mieltä? Varsinkin te joilla on kokemusta asiasta?

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet iljettävä.

Vierailija
42/85 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu pillusta. Ottaisin tiukemman pillun. Ja märemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 14:54"]

Siis sori jos pudotan teidät naiset pilvilinnoistanne mut katsokaapa erotilastoja, montako "elämänne rakkautta" teillä on jo ollut elämänne aikana? Naiset uskoo tuollaisiin "sielunkumppaneihin" yms kun taas me miehet ei yleensä pätkän vertaa. Maailmassa on todella paljon ihmisiä, jotka ovat luonteeltaan sopivia elämään yhdessä. Olisi naiivia ajatella että maailmassa on vain SE yksi nainen yli kaiken. Eihän sellaisia olekaan. Jos olisi, niin mistä johtuu se, että ihmiset eroaa? Meillä miehillä menee pitemmän aikaa ihastua ja rakastua mutta olemme yleensä sitten sitoutuneempia suhteeseen, naisethan ne eroaloitteen yleensä tekevät. Toki on sellaisiakin miehiä jotka tulevat teille korvaan kuiskuttelemaan vaikka mitä prinssistä ja puolesta valtakunnasta ja ikuisesta onnesta, mutta onko ne jutut yleensä toteutuneet? 

Muista en tiedä mutta minä aion tarjota tulevalle vaimolleni yllinkyllin turvallisuutta ja lupauksen siitä, että yritän parhaani saada meidän liiton toimimaan vaikka en mikään jalat alta vievä gigolo olekaan.

ap

[/quote]

Sinä et tiedä naisista mitään, etkä näköjään miehistäkään. Olet itse jossain satutodellisuudessa jossa on tyypillisiä miehiä ja naisia.

Vierailija
44/85 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä oli provo.

Vierailija
45/85 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sori jos pudotan teidät naiset pilvilinnoistanne mut katsokaapa erotilastoja, montako "elämänne rakkautta" teillä on jo ollut elämänne aikana? Naiset uskoo tuollaisiin "sielunkumppaneihin" yms kun taas me miehet ei yleensä pätkän vertaa. Maailmassa on todella paljon ihmisiä, jotka ovat luonteeltaan sopivia elämään yhdessä. Olisi naiivia ajatella että maailmassa on vain SE yksi nainen yli kaiken. Eihän sellaisia olekaan. Jos olisi, niin mistä johtuu se, että ihmiset eroaa? Meillä miehillä menee pitemmän aikaa ihastua ja rakastua mutta olemme yleensä sitten sitoutuneempia suhteeseen, naisethan ne eroaloitteen yleensä tekevät. Toki on sellaisiakin miehiä jotka tulevat teille korvaan kuiskuttelemaan vaikka mitä prinssistä ja puolesta valtakunnasta ja ikuisesta onnesta, mutta onko ne jutut yleensä toteutuneet? 

Muista en tiedä mutta minä aion tarjota tulevalle vaimolleni yllinkyllin turvallisuutta ja lupauksen siitä, että yritän parhaani saada meidän liiton toimimaan vaikka en mikään jalat alta vievä gigolo olekaan.

ap

[/quote]

Sinä oletat paljon muttet tiedä mitään. Varsin lapsellinen mielikuva myös siitä mitä rakkaus tai romantiikka on, mutta myönsitkin jo ettei se kuulu sielunelämääsi millään lailla.

Vierailija
46/85 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläinen "paras kaveri" liitto ei kyllä lupaile hyvää. Kohta olette kuin kämppiksiä. Kipinää ja rakkautta pitää myös olla, vaikka oma mieheni onkin paras ystäväni myös. Olen myös neiti nro 1 kannalla, nro 2 vaikuttaa liian hyvältä sinulle, ainakin tekstistäsi päätellen. Toki voi olla, että elämänkokemusta ja tunneälyä vain puuttuu (vielä). Toivottavasti löydät rakkauden.

Vierailija
47/85 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailet itseäsi ukoksi, ja näitä ehdokkaita tytöiksi? Hyhh, etsi ikäistäsi seuraa. Vai onko se niin että rahapussilla ajattelit ostaa jonkun nuorikon?

Vierailija
48/85 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies otti ennen mua ns. "edustusvaimon". Mutta huomasi avioliiton kestäessä, että nainen oli todella pinnallinen ja kylmä. Ja sen parin lapsen jälkeen vaikka vaimo oli edelleen kaunis. Vaimoa ei voinut seksi eikä parisuhde pätkääkään kiinnostaa. Puunasi kotia, shoppaili design vaatteita ja esineitä, nipotti ja valitti kaikesta, halusi pitää kulissia "täydellisestä perheestä" yllä, mutta mies ei saanut edes halata. Tuli sitten lopulta ero, kun mies seksin ja läheisyyden puutteessa meni vieraisiin.

Kun me tapasimme hän rakastui minuun täysin. Eikä mitään kylmää "järkipuhetta". Eikä ollut edes tarkoitus mennä naimisiin tms. vaan etsittiin vaan hauskanpitoseuraa, jonka kanssa voisi mennä vaikka teatteriin. Minussa on huonot puoleni (olen laiska siivoamaan) enkä ole yhtä kaunis kuin exä, vaikka söpö olenkin.

En ole yhtä hyvässä ammatissa kuin exä. Mitä minussa sitten on? Miehen mukaan yhteiset kiinnostuksen kohteet, yhteinen ajatus siitä mikä elämässä on mukavaa, paljon seksiä ja hellyyttä, olen empaattinen, huomaavainen ja ystävällinen.

Lihominen voi tulla kenelle tahansa, voi tylla laihalekin rintasyöpä ja rinta leikataan pois. Turha sellaiseen on takertua jossittelemaan, elämä etenee ja ihmiset muuttuvat. Sinullekin tulee ryppyjä, mahdollisesti kaljuunnut ja jossain vaiheessa voi olla ettei vehje enää seiso. Miten uskot naisen 1. siihen reagoivan? Entä naisen 2.? Elämä ja avioliitto on pitkä juttu. Siinä kasvetaan yhdessä eikä koskaan ikinä pysytä samanlaisina kuin tavatessa (kumpikaan).

Mies sanoo, ettei olisi nuorempana osannut kuvitellakaan että olisi nyt niin onnellinen ja että ei olisi osannut tuolloin arvostaa minua, jos olisimme tavanneet siihen aikaan kun hän tapasi exänsä. Silloin hän sanoi olleensa itsetärkeä uraputki-kusipää. Ja useimmille naisille wham-bang-thank-you-m'am kunnes kohtasi exän, joka kelpasi edustusvaimoksi.

Olemme joka päivä onnellisia siitä, että löysimme toisemme ja kerrommekin sen toisillemme säännöllisesti.

Vierailija
49/85 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ovat horoskooppimerkkinne?

Vierailija
50/85 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 13:46"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 13:43"]

Jos et osaa valita, älä ota kumpaakaan, vaan odota sitä ihmistä, josta olet varma, että se on juuri se, kenen kanssa haluat olla.

[/quote]

No tällasia tilaisuuksia tulee miehelle aika harvoin, et nyt meinaan tehdä valinnan. Molemmat naiset haluu naimisiin ja lapsia. Nro 1 on kauneuskonsultti ja nro 2 on lähihoitaja.

ap

[/quote]

Siis ottaa ja ottaa... meinaat siis alkaa seurustelemaan jomman kumman kanssa, vai? Anteeksi, en jaksa lukea kaikkia vastauksia. No se, että päätät alkaa seukkaamaan toisen kanssa ei toki tarkoita, että eläisit hänen kanssaan kuukautta kauempaa, joten ota iisisti. 

Ap taitaa olla mies, jolla ei ole tunteita, tai sitten kumpikaan näistä naisista ei ole hänelle "se oikea". Kas, kun jos sellainen tulee vastaan, ei tarvitse enää miettiä, kun kaikki muu katoaa ja haluat vain hänet hinnalla millä hyvänsä. Näissä asioissa pitäisi seurata vain sydäntä.

Vierailija
51/85 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

[/quote]

Voi kunpa voisin antaa sulle mun miehen puhelinnumeron niin kuulisit ihmiseltä, jokas on kokenut, että olet nyt kyllä hakoteillä... Toki jos olet esim. asperger ymmärrän, että rakkaus voi olla vieras tunne. Mutta jos et, niin et vain vielä ole löytänyt yhtä niistä täysosumista, joita kohdalle voi sattua. Miten paljon menetätkään. Mutta toisaalta, joskus on opittava kantapään kautta.

Vierailija
52/85 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 15:18"]Mun mies otti ennen mua ns. "edustusvaimon". Mutta huomasi avioliiton kestäessä, että nainen oli todella pinnallinen ja kylmä. Ja sen parin lapsen jälkeen vaikka vaimo oli edelleen kaunis. Vaimoa ei voinut seksi eikä parisuhde pätkääkään kiinnostaa. Puunasi kotia, shoppaili design vaatteita ja esineitä, nipotti ja valitti kaikesta, halusi pitää kulissia "täydellisestä perheestä" yllä, mutta mies ei saanut edes halata. Tuli sitten lopulta ero, kun mies seksin ja läheisyyden puutteessa meni vieraisiin.

Kun me tapasimme hän rakastui minuun täysin. Eikä mitään kylmää "järkipuhetta". Eikä ollut edes tarkoitus mennä naimisiin tms. vaan etsittiin vaan hauskanpitoseuraa, jonka kanssa voisi mennä vaikka teatteriin. Minussa on huonot puoleni (olen laiska siivoamaan) enkä ole yhtä kaunis kuin exä, vaikka söpö olenkin.

En ole yhtä hyvässä ammatissa kuin exä. Mitä minussa sitten on? Miehen mukaan yhteiset kiinnostuksen kohteet, yhteinen ajatus siitä mikä elämässä on mukavaa, paljon seksiä ja hellyyttä, olen empaattinen, huomaavainen ja ystävällinen.

Lihominen voi tulla kenelle tahansa, voi tylla laihalekin rintasyöpä ja rinta leikataan pois. Turha sellaiseen on takertua jossittelemaan, elämä etenee ja ihmiset muuttuvat. Sinullekin tulee ryppyjä, mahdollisesti kaljuunnut ja jossain vaiheessa voi olla ettei vehje enää seiso. Miten uskot naisen 1. siihen reagoivan? Entä naisen 2.? Elämä ja avioliitto on pitkä juttu. Siinä kasvetaan yhdessä eikä koskaan ikinä pysytä samanlaisina kuin tavatessa (kumpikaan).

Mies sanoo, ettei olisi nuorempana osannut kuvitellakaan että olisi nyt niin onnellinen ja että ei olisi osannut tuolloin arvostaa minua, jos olisimme tavanneet siihen aikaan kun hän tapasi exänsä. Silloin hän sanoi olleensa itsetärkeä uraputki-kusipää. Ja useimmille naisille wham-bang-thank-you-m'am kunnes kohtasi exän, joka kelpasi edustusvaimoksi.

Olemme joka päivä onnellisia siitä, että löysimme toisemme ja kerrommekin sen toisillemme säännöllisesti.

[/quote]

Hyvä viesti. Juuri tuota pelkään, että joutuisin kylmään liittoon pelkäksi rahapussiksi ja palvelijaksi. Alan muutenkin kallistua neiti 2. puoleen. Vaikka sanoin itseäni ukoksi niin olen vasta vajaa 30 ja naiset myös.

Heh, horoskooppeihin en usko ollenkaan, mutta olen härkä. Tyttö 1 on leijona ja 2 kai rapu.

ap

Vierailija
53/85 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehto 1 vaikuttaa yhtä pinnalliselta, kylmältä ja laskelmoivalta kuin sinäkin. Ota ykkönen, ansaitsette toisenne.

Vierailija
54/85 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk! Onpa todella iljettävä tyyppi! Vaikeeta tulee olemaan naisen "valinta". Veikkaan, että loppupeleissä oot jälleen yksin.

Vierailija
55/85 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 15:27"]Yäk! Onpa todella iljettävä tyyppi! Vaikeeta tulee olemaan naisen "valinta". Veikkaan, että loppupeleissä oot jälleen yksin.

[/quote]

Jos olisin ällöttävä niin miksi minulla olisi tyttöystäväehdokkaita? En minä osaa kauhean hyvin kirjoittaa mutta oikeassa elämässä olen ihan hauska ja suosittu tyyppi.

ap

Vierailija
56/85 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta mies joka joutuu edes miettimään kahden tuollaisen vaihtoehdon välillä, ei ansaitse tyttöä nro. 2. Varsin kyseenalaiset arvot sinulla jos ykköstä edes mietit.

Vierailija
57/85 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat todella epäromanttiselta, mutta neiti 2 kuulostaa aloituksessasi siltä että pidät hänestä oikeasti.

Ulkokuori ja materia ovat katoavaista, äly ja ilo yleensä vain lisääntyvät... :)Kukaan meistä ei ole täydellinen, kuvittele vain miten 1 tai 2 kuvailisi sinua, jos kirjoittaisi tänne että on eräs kiinnostava tyyppi mutta ...

Höpöskööpeistä sen verran että jos tosissaan ottaa, niin ihminen on monen asian summa ja tekee aina itse valintansa, vaikka tähtikartalla olisi mitä vain. Stereotypiana härkä aurinkomerkkinä on materialistinen, turvallisuutta ja vakautta arvostava koti-ihminen. Rapu on myös turvaa ja lämpöä arvostava koti- ja perheihminen. Leijona tykkää olla se, josta huolehditaan ja joka on esillä, elämäniloinen. Todella karkeita yleistyksiä, mutta muista tämä: Härkiin liitetään yleensä vahva seksuaalisuus ja että he ovat hyviä, helliä rakastajia. Jos et ole, niin kehitä tätä puolta itsessäsi :P

Vierailija
58/85 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se, jolla on isommat tissit. 

Vierailija
59/85 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, heitin äsken ukolle ton en ole mikään hali ja pusi tyyppi! Alkoi nauraa röhöttään ja tuli taas rutistaan mua vaatteet ja kädet ihan maalissa:) Kuulin meinaan saman kahdeksan vuotta sitten ekoilla treffeillä. Kuinkas sitten kävikään...

Terveisin yltiöromanttisen miehen onnellinen vaimo

Vierailija
60/85 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytin viestin miehelleni, sanoi että ehdottomasti kakkonen - sitä voi kouluttaa vielä enemmän mieleiseksesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi