Kumman naisen valitsen?
Eli mulla on tällainen astetta erikoisempi kysymys. Mulla ois kaks naista ehdolla likkakaveriksi, ollaan molempien kaa oltu kavereita aika pitkään ja molemmat haluais jotain enemmän. No, likat on aika erilaisia keskenään niin valinta on vaikee. Haluaisin tietää varsinki jo naimisissa olevien miesten mielipiteen asiaan.
Daami 1. on sellainen kylmä kaunotar, kasvot ei kauhean kauniit mut kroppa tosi tosi hyvässä kunnossa ja itsekuria piisaa. Juoksee paljon, viihtyy kotona, ei paljoa kavereita, ei tykkää ruuanlaitosta mutta on ihan sairas himosiivoaja. Luonteeltaan on ihan jees, mutta huomannut et vähän sellainen pyrkyriluonne eli on tehnyt selväksi että haluaa et mies elättää jonkinverran, ostaa laukkuja hälle ja maksaa matkoja. Muutenkin vähän kylmä luonteeltaan mut semmonen hyvä "edustusvaimo" mun mielestä. Varmasti pysyis kauniina pitkään ja kaverit ois kateellisia.
Nainen 2 on taas tosi rento, ystävällinen, antelias. Aina kun nähdään niin haluaa tarjota esim. kahvit ja on muutenkin luonteeltaan tosi symppis. Kaikki mun kaverit tykkää hänestä paljon ja hänellä on muutenkin kavereita, tulee hyvin toimeen muiden ihmisten kanssa. Ei ole niin pinnallinen ja kroppakaan ei ole parhaimmasta päästä koska hänellä ei juurikaan ole itsekuria. Pukeutuu silti hyvin ja kasvoiltaan on tosi kaunis. Hän tykkää tosi paljon ruuanlaitosta mutta taas ei kauheasti siivoamisesta, kämppä ei oo mikään sikolätti mut siivoo ehkä kerran viikkoon vert. nainen 1 imuroi joka päivä.
Musta valinta on tosi vaikea ja molemmissa on asioita mitä arvostan. Pelkään et jos otan naisen 1 niin ajan kuluessa siitä tulee joku pirttihirmu ja meidän suhde ois vaan kylmä kulissi, kaunis ulkoo mut kylmä sisältä ja jos valitsen naisen nro 2 niin viihtyisin ehkä tosi hyvin ko. naisen kans mut jos se lihoais niin ois enää vaikee nähdä sitä haluttavana ja seksikkäänä- sitä kautta saattaisin ajautua pettämään ja menis sit liitto pilalle.
Miehet mitä ootte mieltä? Varsinkin te joilla on kokemusta asiasta?
Kommentit (85)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 19:00"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 15:32"]
Jos olisin ällöttävä niin miksi minulla olisi tyttöystäväehdokkaita?
ap
[/quote]
Nämä ehdokkuudet ovat ihan vain sinun päässäsi. Voi olla, että se, johon sinä päädyt, ei haluakaan sinua.
[/quote]
Onpas täällä pahansuopia naisia. No, onneksi mun ei tarvi sun kanssasi olla.. taitaa olla molemminpuolinen onni :)
Soitin nro 2:lle ja kysyin kiinnostaisko lähteä ulos tänään mun kaa.. vien hänet ravintolaan ja siellä kysyn josko häntä vielä kiinnostaa viedä pidemmälle tää meidän homma.. toivottakaa onnea!
ap
[/quote]
Onnea :)
Tee naisille palvelus äläkä ota kumpaakaan. Kertoo aika paljon ihmisestä jos epäilet meneväsi pettämään naisen muuttuessa tai lihotessa. Sinäkö pysyt komeana hautaan asti? Kyllä se kauniskin nainen vanhenee ikäväkyllä. Jos sinulla ei ole tuon vertaa oma elämä ja käytös hallinassa että pystyt pysymään uskollisena tilanteessa kuin tilanteessa, elä yksin. Aina voi tulla sairastelua ja surua ja silti sen suhteen pitäisi kantaa. Mitä kun nainen on raskaana ja juuri synnyttänyt? Käytkö vieraissa kun nainen on isomahainen?Tunnut esineellistäväsi naisia ja mietit kumman otat, ihan kuin jostakin karjasta. Et aidosti ole kiinnostunut kummastakaan, se on selvä. Muuten et tällaisia miettisi saatika kyselisi nettipalstoilla. Kasva aikuiseksi.
Meinaatko ihan kysyä et "alaks olee"? :)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 14:54"]
Siis sori jos pudotan teidät naiset pilvilinnoistanne mut katsokaapa erotilastoja, montako "elämänne rakkautta" teillä on jo ollut elämänne aikana? Naiset uskoo tuollaisiin "sielunkumppaneihin" yms kun taas me miehet ei yleensä pätkän vertaa. Maailmassa on todella paljon ihmisiä, jotka ovat luonteeltaan sopivia elämään yhdessä. Olisi naiivia ajatella että maailmassa on vain SE yksi nainen yli kaiken. Eihän sellaisia olekaan. Jos olisi, niin mistä johtuu se, että ihmiset eroaa? Meillä miehillä menee pitemmän aikaa ihastua ja rakastua mutta olemme yleensä sitten sitoutuneempia suhteeseen, naisethan ne eroaloitteen yleensä tekevät. Toki on sellaisiakin miehiä jotka tulevat teille korvaan kuiskuttelemaan vaikka mitä prinssistä ja puolesta valtakunnasta ja ikuisesta onnesta, mutta onko ne jutut yleensä toteutuneet?
Muista en tiedä mutta minä aion tarjota tulevalle vaimolleni yllinkyllin turvallisuutta ja lupauksen siitä, että yritän parhaani saada meidän liiton toimimaan vaikka en mikään jalat alta vievä gigolo olekaan.
ap
[/quote]
Siitähän niitä eroja tulee kun otetaan vaan joku, myöhemmin löydetään todellinen rakkaus ja ero tulee. Niin olen itsekin tehnyt, en myöskään uskonut mihinkään tosirakkauksiin ja oikeisiin. Sitten kun halusin olla sinkkuna enkä löytää ketään niin BANG, olinkin yhtäkkiä järjettömän rakastunut ja tunne oli sellainen ettei kenenkään kanssa ollut tuntunut niin oikealta, kuin olisi tullut kotiin, niin lämmintä, turvallista, 100% oikeaa ettei tarvinnut vatvoa ja vatuloida kuulummeko yhteen vai emme. Suhde ei kestä ilman rakkautta arkea, ei etenkään lapsiperhearkea. Jossain vaiheessa jompikumpi kokee jotain sellaista jonkun toisen kanssa että tajuaa mistä on suhteessaan jäänyt paitsi ja se on sitten menoa.
Kakkonen kuulostaisi paremmalta, luulen että 1 hermostuu jostakin joskus.