Kumman naisen valitsen?
Eli mulla on tällainen astetta erikoisempi kysymys. Mulla ois kaks naista ehdolla likkakaveriksi, ollaan molempien kaa oltu kavereita aika pitkään ja molemmat haluais jotain enemmän. No, likat on aika erilaisia keskenään niin valinta on vaikee. Haluaisin tietää varsinki jo naimisissa olevien miesten mielipiteen asiaan.
Daami 1. on sellainen kylmä kaunotar, kasvot ei kauhean kauniit mut kroppa tosi tosi hyvässä kunnossa ja itsekuria piisaa. Juoksee paljon, viihtyy kotona, ei paljoa kavereita, ei tykkää ruuanlaitosta mutta on ihan sairas himosiivoaja. Luonteeltaan on ihan jees, mutta huomannut et vähän sellainen pyrkyriluonne eli on tehnyt selväksi että haluaa et mies elättää jonkinverran, ostaa laukkuja hälle ja maksaa matkoja. Muutenkin vähän kylmä luonteeltaan mut semmonen hyvä "edustusvaimo" mun mielestä. Varmasti pysyis kauniina pitkään ja kaverit ois kateellisia.
Nainen 2 on taas tosi rento, ystävällinen, antelias. Aina kun nähdään niin haluaa tarjota esim. kahvit ja on muutenkin luonteeltaan tosi symppis. Kaikki mun kaverit tykkää hänestä paljon ja hänellä on muutenkin kavereita, tulee hyvin toimeen muiden ihmisten kanssa. Ei ole niin pinnallinen ja kroppakaan ei ole parhaimmasta päästä koska hänellä ei juurikaan ole itsekuria. Pukeutuu silti hyvin ja kasvoiltaan on tosi kaunis. Hän tykkää tosi paljon ruuanlaitosta mutta taas ei kauheasti siivoamisesta, kämppä ei oo mikään sikolätti mut siivoo ehkä kerran viikkoon vert. nainen 1 imuroi joka päivä.
Musta valinta on tosi vaikea ja molemmissa on asioita mitä arvostan. Pelkään et jos otan naisen 1 niin ajan kuluessa siitä tulee joku pirttihirmu ja meidän suhde ois vaan kylmä kulissi, kaunis ulkoo mut kylmä sisältä ja jos valitsen naisen nro 2 niin viihtyisin ehkä tosi hyvin ko. naisen kans mut jos se lihoais niin ois enää vaikee nähdä sitä haluttavana ja seksikkäänä- sitä kautta saattaisin ajautua pettämään ja menis sit liitto pilalle.
Miehet mitä ootte mieltä? Varsinkin te joilla on kokemusta asiasta?
Kommentit (85)
Mikä ihmeen pointti kenellekään on se miten joku pukeutuu? Mitä VTUN väliä sillä on?
Älä kosiskele kumpaakaan, etenkään mukavaa kakkosta, jos et hyväksy omana itsenään.
Mistä noita pyrkyrinaisia oikein tulee muuten? Miten ei merkkilaukkuja hankita omalla työllä, jos se on tärkeää? Ostaako vanhemmat kaiken ja sitten odotetaan puolisosta pikkuisiä, joka maksaa?
Miten itsenäisen ja tasa-arvoisen puolison ap haluat? En tarkoita suoraan tulotasoa vaan enemmän asennetta työhön ja toimeentuloon.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 14:54"]
Siis sori jos pudotan teidät naiset pilvilinnoistanne mut katsokaapa erotilastoja, montako "elämänne rakkautta" teillä on jo ollut elämänne aikana? Naiset uskoo tuollaisiin "sielunkumppaneihin" yms kun taas me miehet ei yleensä pätkän vertaa. Maailmassa on todella paljon ihmisiä, jotka ovat luonteeltaan sopivia elämään yhdessä. Olisi naiivia ajatella että maailmassa on vain SE yksi nainen yli kaiken. Eihän sellaisia olekaan. Jos olisi, niin mistä johtuu se, että ihmiset eroaa? Meillä miehillä menee pitemmän aikaa ihastua ja rakastua mutta olemme yleensä sitten sitoutuneempia suhteeseen, naisethan ne eroaloitteen yleensä tekevät. Toki on sellaisiakin miehiä jotka tulevat teille korvaan kuiskuttelemaan vaikka mitä prinssistä ja puolesta valtakunnasta ja ikuisesta onnesta, mutta onko ne jutut yleensä toteutuneet?
Muista en tiedä mutta minä aion tarjota tulevalle vaimolleni yllinkyllin turvallisuutta ja lupauksen siitä, että yritän parhaani saada meidän liiton toimimaan vaikka en mikään jalat alta vievä gigolo olekaan.
ap
[/quote]
Tietysti maailmassa on olemassa monia ja taas monia itselle sopivia kumppaneita. En minäkään usko siihen, että jokaiselle olisi vain yksi oikea. Se olisi tilastollisestikin äärimmäisen epätodennäköistä. Tästä kaikesta huolimatta olen sitä mieltä, että deittailu- ja seurustelutilanteessa jokaisella on oikeus juuri siinä ja silloin tuntea olevansa erityinen ja ainutlaatuinen kumppanin/kumppaniehdokkaan silmissä. Silloin kun toinen ihminen todella kiinnostaa romanttisessa mielessä, suljetaan muut vaihtoehdot toistaiseksi pois. Silloin se yksi tietty tyyppi on se oikea ja sillä erää myös ainoa. Lisäksi tapailuun tai ainakin seurusteluun pitää mielestäni kuulua kipinän, flirtin ja ihastumisen. Eivät ne vaadi siirappia ja romanttisuutta, suuria eleitä tai sanoja, vaan vain hullaantumisen, hellyyden ja intohimon tunteita, enemmän ja vähemmän voimakkaita vaihtelevasti.
Minä olen rakastunut nykyiseen miesystävääni. Toki tiedän, että hiukan toisenlaisissa olosuhteissa olisin voinut tavata ihan jonkun muun ja aloittaa menestyksekkään ja rakkaudentäyteisen yhteiselämän tämän jonkun kanssa. Tämä ei kuitenkaan millään lailla muuta sitä, että nyt miesystäväni on minulle se oikea. Olen valinnut hänet ja nyt kun olen häneen rakastunut ja sitoutunut, en voisi rakastaa ketään muuta. Hän ei ole maailmassa ainoa minulle sopiva ja hyvä kumppani, mutta ne muut mahdolliset kumppanit ovat nyt täysin epärelevantteja. Tässä tilanteessa ja tässä parisuhteessa juuri tämä miesystäväni on rakkaimpani, se oikea. Keskusteluistamme voin päätellä, että mieheni tuntee minua kohtaan samoin. Ja näin todella voi olla, vaikka sitten myöhemmin eroaisimme, mitä en tietysti toivo enkä parisuhteemme nykyisestä tilasta käsin edes usko.
Oletko ap jo 15 vuotta täyttänyt?
Juuri näin ne eroon johtavat avioliitot syntyvät. Ei ole tunteen kipinää suuntaan tai toiseen, mutta joku pitää vaan saada, että kaverit kadehtisivat. Jo ennen naimisiin menoa, nuorina ja kauniina, arvostellaan toisen ulkonäköä ilman myötätunnon häivää. Toivottavasti molemmat leidit antavat ap:lle pakit.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 16:15"]
Oletko ap jo 15 vuotta täyttänyt?
[/quote]Puheista päätellen taitaa pikemminkin olla jo yli viiskymppinen.
Jos olisin ällöttävä niin miksi minulla olisi tyttöystäväehdokkaita? En minä osaa kauhean hyvin kirjoittaa mutta oikeassa elämässä olen ihan hauska ja suosittu tyyppi.
ap
Seurustelu ja varsinkin avioliitto tarvitsee muutakin kuin sitä, että puoliso on hauska ja suosittu tyyppi. Kuinka pitkään aiemmat tyttöystävät ovat kanssasi olleet?
Jos käsityksesi naisista, yhdessäolosta ja parisuhteesta on kuten olet kertonut, veikkaan että valitset kumman tahansa, teidän suhde ei etene tapailua pidemmälle ja päättyy ennen kuin alkoikaan.
Ehkä näillä naisilla on tunteita sinua kohtaan ja niillä kipunoi kun ajattelee sinua tai oikeastaan heidän mielikuvaansa sinusta, mutta lähempi tutustuminen kertonee totuuden.
Et välitä kummastakaan. Ajaudut pettämään joka tapauksessa, "otat" kumman vain. Ei sinusta yritetä sikaa tehdä. Tekstiesi perusteella vaikutat vain todella piittaamattomalta ja itseäsi täynnä olevalta idiootilta. Hyvä neuvo olis että et alkais ollenkaan sitoutumaan saatika perhettä ajattelemaankaan ennenkuin aikuistut vähän.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 15:56"]Mikä ihmeen pointti kenellekään on se miten joku pukeutuu? Mitä VTUN väliä sillä on?
[/quote]
Kaksinaismoralismi huipussaan.. Muistelkaapa sitä pienin/typerin syy miksi olette jättäneet miehen ja siellä joku mainitsi liian lyhyet housujen lahkeet. Kaikki akat tsemppasi mukana.. Nyt ei sitten naisten pukeutumista saisikaan arvostella?
t.mies
Vain nainen laskelmoi miehen valinnassa kuten ap. En tiedä ainuttakaan miestä joka toimisi noin, naisia useitakin.
t. mies
Noniin, kaikkien urpojen naisvihainen puolustaja saapui paikalle. Tämän ketjun lukemisen voikin siis päättää tähän, missä älykkyys loppuu ja pakkomiellejankutus alkaa. Tsyys!
Jos tällaisia ihmisiä ja parisuhteen aloituksia on enemmänkin en ihmettele miksi avioerotilastot ovat niin surullista luettavaa. Itse ainakin vakaasti uskon ja teen kaikkeni sen eteen että oma avioliitto kestää eliniän. Rakastuinme ja oli se siinä; kummallakaan ei ollut mitään varaporttia tai kakkosvaihtoehtoa.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 15:56"]
Mikä ihmeen pointti kenellekään on se miten joku pukeutuu? Mitä VTUN väliä sillä on?
[/quote]
AP on nainen, joka kirjoitti provon. Monelle naiselle on mukavaa ajatella, että puketumisen perusteella juuri hän on parempi kuin muut naiset. Siksi aloitus on kirjoitettu niin.
2 valitsisin, tunsin nuorena miehenä tuollaisen, mutta valkkasin 1 ja aina joskus muistelen kakkosta.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 17:22"]
Vain nainen laskelmoi miehen valinnassa kuten ap. En tiedä ainuttakaan miestä joka toimisi noin, naisia useitakin.
t. mies
[/quote]
No millä perusteella miehet sitten tekevät valintansa, jos eivät kerran "laskelmoi"?
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 13:50"]Mä en miehenä koskaan antaisi naisen tarjota mulle.
[/quote]Sulla on asenne kohdallaan,arvostan!!!
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 15:32"]
Jos olisin ällöttävä niin miksi minulla olisi tyttöystäväehdokkaita?
ap
[/quote]
Nämä ehdokkuudet ovat ihan vain sinun päässäsi. Voi olla, että se, johon sinä päädyt, ei haluakaan sinua.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 19:00"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 15:32"]
Jos olisin ällöttävä niin miksi minulla olisi tyttöystäväehdokkaita?
ap
[/quote]
Nämä ehdokkuudet ovat ihan vain sinun päässäsi. Voi olla, että se, johon sinä päädyt, ei haluakaan sinua.
[/quote]
Onpas täällä pahansuopia naisia. No, onneksi mun ei tarvi sun kanssasi olla.. taitaa olla molemminpuolinen onni :)
Soitin nro 2:lle ja kysyin kiinnostaisko lähteä ulos tänään mun kaa.. vien hänet ravintolaan ja siellä kysyn josko häntä vielä kiinnostaa viedä pidemmälle tää meidän homma.. toivottakaa onnea!
ap
Minusta sinun kannattasi odottaa vielä. Ihmisen tulevasta lihoamisesta tai laihtumisesta ei voi olla takeita. Ihmiset voivat muuttua ajankanssa joten pelkällä laskemoinnilla ei pötkitä pitkälle.