Häpeätkö kunmiehesi näkee sinut rähjäisenä , väsyneenä ja laittamattomana?
Minä häpeän ja se todella vituttaa. Syynä se, ettäkun mies näkee mut tällaisena todella epäviehättävänä, se ei voi kuvitellakaan harrastavansa seksiä kanssani.
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 11:51"][quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 11:49"]Kuuluu mielestäni pitkään parisuhteeseen. Onko miehesi sitten aina tip-top kunnossa?
[/quote]
Ei, mutta mitä sitten. Puhdas se on aina ja hikinen vain urheillessa ja saunassa, minä olen luonnostaan jotenkin saastaisempi. Ei se sitä hävetä, eikä vaikuta mun suhtautumiseen. Mutta miehen suhtautumiseen mua kohtaan vaikuttaa ja se sanookin siitä. Ap
[/quote]
Sulla ei taida olla kovin hyvä itsetunto, kun käytät itsestäsi sanaa saastainen. :D Jos sun mies ei vielä tiedä tai halua sisäistää, että arkena ei välttämättä voi/jaksa olla super jumalaisen kaunis, niin vielä isompi ongelma on juuri hänen.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 12:21"]Oletko sama mimmi, joka ei voi piereksiä eikä paskoa, jos ukko on kotona? Mies piereksii, röyhtäilee, paskoo ja kuseksii normaalisti, mutta eukko yrittää esittää, että on aina tämmissä kuin kiiltokuva. O holy cow!
[/quote]
En o se , vaan se jolla on hikinen toosa... Ap
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 12:02"]
Kyllä elämässä on jotakin pielessä, jos täytyy olla usein väsynyt ja rähjäinen tai ei ehdi laittautua edes varttia aamuisin.
[/quote]
Minä en ainakaan koskaan meikkaa enkä osta erityisen hienoja vaatteita tai laita hiuksiani töihin mitenkään eri tavalla. Olen siivooja, hiukset vain aamulla ponnarille ja töihin eikä peilin eteen kuikkelehtimaan.
En kyllä laittaudu juhliinkaan mitenkään erityisesti. Harjaan hiukset ja laitan pannan päähän, jos jotakuta häiritsee, pyytäköön poistumaan paikalta.
No en kyllä häpeä. Pitäiskö? Kun asutaan saman katon alla niin ei ikävyyksiltäkään voi välttyä. Tiedän etten ole varmasti 24/7 haluttavan näköinen mutta ei ole miehenikään jotenka.. :)
Ehkä silloin tuntuu kiusalliselta kun hän tulee selittämään jotain ja istun paskalla :D
Sanoisin, että hyvin epänormaali suhde teillä. En itse voisi kuvitellakaan, että pitäisi kotona alkaa ulkonäöstä stressaamaan perheenjäsenten kesken!
Äsken mies pyysi mua vaihtamaan sukat, koska niiden väri häiritsi :O
En muuten stressistä huolimatta todellakaan ole aina laittautunut, se olisi aivan liian rasittavaa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 11:39"]
Minä häpeän ja se todella vituttaa. Syynä se, ettäkun mies näkee mut tällaisena todella epäviehättävänä, se ei voi kuvitellakaan harrastavansa seksiä kanssani.
[/quote]
Mun mieheni haluaa mua eniten kun olen juurikin "räjähtänyt" - useimmiten aina kun herään nukkumasta. Kehuu kauniiksi kun olen laittautunut, mutta selkeästi tykkää enemmän ihan luonnollisena minusta - vaikken mielestäni todellakaan mikään hemaisevan seksikäs olekkaan todellakaan.. :D
[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:18"]Äsken mies pyysi mua vaihtamaan sukat, koska niiden väri häiritsi :O
En muuten stressistä huolimatta todellakaan ole aina laittautunut, se olisi aivan liian rasittavaa.
Ap
[/quote]
kuten sanoin, epänormaalia...
Ap, miksi teet lapsen idiootin kanssa?
Tajusin juuri, että asia liittynee miehen siivousvimmaan, joka koostuu etenkin kun on stressaantunut. Epäsiistinä ja homssuisena olen kuin iso roska täällä kämpässä!
Ap
Eipä ole elämässä paljoa ongelmia, jos ainoa huolenaihe on miellyttää miestä
No EN!! Ihan normipäivä. :) täs on 25 vuoden aikana nähty toisemme jo vaikka millaisessa kuosissa.