Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeätkö kunmiehesi näkee sinut rähjäisenä , väsyneenä ja laittamattomana?

Vierailija
19.04.2014 |

Minä häpeän ja se todella vituttaa. Syynä se, ettäkun mies näkee mut tällaisena todella epäviehättävänä, se ei voi kuvitellakaan harrastavansa seksiä kanssani.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No EN!! Ihan normipäivä. :) täs on 25 vuoden aikana nähty toisemme jo vaikka millaisessa kuosissa. 

Vierailija
22/33 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 11:51"][quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 11:49"]Kuuluu mielestäni pitkään parisuhteeseen. Onko miehesi sitten aina tip-top kunnossa?

[/quote]

Ei, mutta mitä sitten. Puhdas se on aina ja hikinen vain urheillessa ja saunassa, minä olen luonnostaan jotenkin saastaisempi. Ei se sitä hävetä, eikä vaikuta mun suhtautumiseen. Mutta miehen suhtautumiseen mua kohtaan vaikuttaa ja se sanookin siitä. Ap

[/quote]

Sulla ei taida olla kovin hyvä itsetunto, kun käytät itsestäsi sanaa saastainen. :D Jos sun mies ei vielä tiedä tai halua sisäistää, että arkena ei välttämättä voi/jaksa olla super jumalaisen kaunis, niin vielä isompi ongelma on juuri hänen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 12:21"]Oletko sama mimmi, joka ei voi piereksiä eikä paskoa, jos ukko on kotona? Mies piereksii, röyhtäilee, paskoo ja kuseksii normaalisti, mutta eukko yrittää esittää, että on aina tämmissä kuin kiiltokuva. O holy cow!

[/quote]

En o se , vaan se jolla on hikinen toosa... Ap

Vierailija
24/33 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
25/33 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 12:02"]

Kyllä elämässä on jotakin pielessä, jos täytyy olla usein väsynyt ja rähjäinen tai ei ehdi laittautua edes varttia aamuisin. 

[/quote]

 

Minä en ainakaan koskaan meikkaa enkä osta erityisen hienoja vaatteita tai laita hiuksiani töihin mitenkään eri tavalla. Olen siivooja, hiukset vain aamulla ponnarille ja töihin eikä peilin eteen kuikkelehtimaan.

 

En kyllä laittaudu juhliinkaan mitenkään erityisesti. Harjaan hiukset ja laitan pannan päähän, jos jotakuta häiritsee, pyytäköön poistumaan paikalta.

 

Vierailija
26/33 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä häpeä. Pitäiskö? Kun asutaan saman katon alla niin ei ikävyyksiltäkään voi välttyä. Tiedän etten ole varmasti 24/7 haluttavan näköinen mutta ei ole miehenikään jotenka.. :)

Ehkä silloin tuntuu kiusalliselta kun hän tulee selittämään jotain ja istun paskalla :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/33 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että hyvin epänormaali suhde teillä. En itse voisi kuvitellakaan, että pitäisi kotona alkaa ulkonäöstä stressaamaan perheenjäsenten kesken!

Vierailija
28/33 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken mies pyysi mua vaihtamaan sukat, koska niiden väri häiritsi :O

En muuten stressistä huolimatta todellakaan ole aina laittautunut, se olisi aivan liian rasittavaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/33 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 11:39"]

Minä häpeän ja se todella vituttaa. Syynä se, ettäkun mies näkee mut tällaisena todella epäviehättävänä, se ei voi kuvitellakaan harrastavansa seksiä kanssani.

[/quote]

 

Mun mieheni haluaa mua eniten kun olen juurikin "räjähtänyt" - useimmiten aina kun herään nukkumasta. Kehuu kauniiksi kun olen laittautunut, mutta selkeästi tykkää enemmän ihan luonnollisena minusta - vaikken mielestäni todellakaan mikään hemaisevan seksikäs olekkaan todellakaan.. :D

Vierailija
30/33 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2014 klo 18:18"]Äsken mies pyysi mua vaihtamaan sukat, koska niiden väri häiritsi :O

En muuten stressistä huolimatta todellakaan ole aina laittautunut, se olisi aivan liian rasittavaa.

Ap

[/quote]

kuten sanoin, epänormaalia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/33 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi teet lapsen idiootin kanssa?

Vierailija
32/33 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin juuri, että asia liittynee miehen siivousvimmaan, joka koostuu etenkin kun on stressaantunut. Epäsiistinä ja homssuisena olen kuin iso roska täällä kämpässä!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/33 |
20.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole elämässä paljoa ongelmia, jos ainoa huolenaihe on miellyttää miestä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi