Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Neuvokaa lapset kutinaan ja ihottumiin!

Vierailija
26.05.2014 |

Taas tuli helteet ja ötökäs - lapsiparka. Antihistamiinia ja kortisonihengityksiä, nenäsuihketta ja silmätippoja saakin jo koko ajan. Mutta nyt pari yötä raapinut itseään kovasti. Peppuun söi keltamuurahainen ja siellä punaisia pahkuroita, muualla etenkin niskassa, kaulassa, taipeissa pientä punaista ihottumalaikkua. Aurinko, hiki jne.. Sibicorttia laitettu ja bebantenia. Mitähän vielä? Pimppikin kutiaa, raapii öisin itseään. Miten taas kesästä selviää? Ötökän pistot ärsyttää selvästi, silmätkin silloin muuttuvat sameemmiksi/turpoaa vähän, muttei vielä ole itikat kiusanneet. Mitä keinoja? Lähdetään tänä kesänä eka kertaa aurinkolomalle, miten lapsi selviää viikon siellä paahteessa ja pölyssä? Ikää vajaa 6v.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla