Onko nykyisin tinder-aikana todella tapana, että suunnilleen ekoilta treffeiltä mennään sänkyyn?
Minusta ajatus on kuvottava. Minne hävisi kuukausien tutustuminen? Jotkut saattoivat odotuttaa jopa vuoden.
Kommentit (110)
Seksiä vain avioliitossa -kommentti poistettu :D mitä hemmettiä. Nykyajan sensuuria.
Kiitos tästä tiedosta. Jos mene Tonderiin, niin voin ilman huonoa omatuntoa skipata ksikki muut miehet, paitsi panojelpouset kumppanit eli top 1% miehet. Miksi panisin jonkun tavis- jurpon kanssa? En miksikään.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se tietysti pakko ole. Mutta jos miehellä on varaa valita monista eri mätcheistä, joista vain yksi on jalat ristissä kuin nunna luostarissa, niin aika selvä valintahan se on. Nainen joka pihtaa, asettaa itsensä huonoon asemaan nykypäivän miesmarkkinoilla. Sama pätee esim. anaaliseksiin.
M28
En kyllä tuollaisia miehiä elämääni kaipaakaan joten aivan sama ellen kelpaa miesmarkkinoilla. Onneksi nainen ei ole riippuvainen miehestä mitenkään.
Itse en naisena koskaan suostuisi odottamaan kuukusia. Ihan järjetöntä molempien ajan tuhlausta jos homma ei sitten niin sanotusti skulaakaan. Lisäksi olis vahva epäilys että jotain on miehessä vialla jos ei halua sänkyyn moneen kuukauteen. Ehkä mikropenis?
Kaikki nämä "helpot naiset eivät ole parisuhdematskua" -miehet ovat itse täysin parisuhdekelvottomia. Myös minulle, joka en edes harrasta satunnaisia seksisuhteita. Aina nousee hieman oksennusta suuhun, kun kuuntelee kaksinaismoralistista paatosta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nämä "helpot naiset eivät ole parisuhdematskua" -miehet ovat itse täysin parisuhdekelvottomia. Myös minulle, joka en edes harrasta satunnaisia seksisuhteita. Aina nousee hieman oksennusta suuhun, kun kuuntelee kaksinaismoralistista paatosta.
Mun myöhäisteini-iän ex-poikaystävä oli ehkä räikein mahdollinen pelle tämän asian suhteen. Selitti aina suu vaahdossa miten joku kaveri oli taas saanut siltä ja siltä lutkalta pesää, hyi kamala mikä akka. Mutta on se siistiä että kaveri sai, on se sonni! Mä sitten kysyin että tajuatko sä ettei yhdenillanjutut olisi mahdollisia ilman niitä naisia jotka harrastavat seksiä baarituttavuuksien kanssa, että eikö niitä mimmejä nimenomaan pitäisi arvostaa. Ettei tarvitse aina seurustella tai mennä naimisiin jotta "saa pesää". Ex mietti hetken ja sanoi että niinhän se on mutta lutkia ovat silti kaikki, hyi.
/46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P-A-N-O-S-O-V-E-L-L-U-S.
oliko riittävästi rautalankaa?
Eli miehet on Tinderissä vain tussun oetäsdä. Miksi ihmettelette että niitä mätsejä ei tule tai naiset ei syty?
Eli sinä näet ennalta panomiehet ennen kuin matchaat niiden kanssa? vai mitä yrität sanoa?
et varmaan ole ollut koko tinderissä
moniko ketjun miesvihaajista on edes koko tönderissä? kun miehet on niin paskaa?
Kuukausien tutustuminen ja sitten mies onkin huono sängyssä tai omaa pienen peniksen? Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi olis vahva epäilys että jotain on miehessä vialla jos ei halua sänkyyn moneen kuukauteen. Ehkä mikropenis?
Oman kokemuksen mukaan juuri näin. Joko mikropenis tai mies on kokematon. Siinä meni sitten aikaa hukkaan miehen kanssa, jonka kanssa ei tulisi ikinä mitään.
Montako Perussuomalaista tarvitaan vaihtamaan lamppu? Vastaus: 100. Halla-aho vaihtaa lamppua ja 99 muuta ihmettelee ympärillä että miksi poliisi ei voi tunnustaa että Osram on muslimi.
Niin, onko tuo tinderi nyt sen kummempaa kuin treffailu ennen nettiäkään. Kun tapasin poikaystäväni ensimmäistä kertaa yhtenä perjantai iltana vuonna -82, niin sänkyynhän siinä jo samana iltana mentiin. Siitä sitten alettiin seukkaamaan ja naimisiin ja lasten tekoon. Oltiin 30 vuotta naimisissa, ja ihan muista syistä erottiin kun siitä ekana iltana sänkyyn menosta.
Vierailija kirjoitti:
Siis täh? Onko anaaliseksi kaikkien miehien toive, fantasia ja päämäärä?
Ei ole. Minulta sitä ovat nimenomaan naiset toivoneet. Kummastelen, mutta silloin veisataan kun virsikirja on auki.
M44
Homot tykkää anaalista.
Mutta "panosta parisuhteeseen" mentiin kyllä ihan ennen vanhaankin, terveisin N.52.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis täh? Onko anaaliseksi kaikkien miehien toive, fantasia ja päämäärä?
Ei ole. Minulta sitä ovat nimenomaan naiset toivoneet. Kummastelen, mutta silloin veisataan kun virsikirja on auki.
M44
Katkarapumiehiltä sitä ehkä voisi kysyäkin.
Ei ole. Ne seksinnälkäiset luo kuvaa, että niin olisi.
En ikinä mennyt ja löytyi mies joka jaksoi odottaa kuukausia. Paras suhde ja parasta sitä.
Naisettimat peräkammatinpojat vinkuvat täällä pllunpuutettaan.
No riippuu mitä hakee. Jos olen munaa vailla niin sitten joo, jos etsin parisuhdetta niin tutustun mieluummin ensinl.
Ja sitten kun kohdalle osuukin hyväkroppainen, kaunis ja estoton ns. helppo nainen, mieli muuttuukin yllättäin ja nainen onkin täysin parisuhdekelpoinen.