Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko nykyisin tinder-aikana todella tapana, että suunnilleen ekoilta treffeiltä mennään sänkyyn?

Vierailija
05.12.2020 |

Minusta ajatus on kuvottava. Minne hävisi kuukausien tutustuminen? Jotkut saattoivat odotuttaa jopa vuoden.

Kommentit (110)

Vierailija
21/110 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ovat selvästi alemman tason miehet edustettuina.

Vierailija
22/110 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tindernaisethan ne onkin niitä saaliita. Hohhoijaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/110 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku mies yrittäisi ensimmäisiltä treffeiltä sänkyyn, toisia treffejä ei tulisi.

Vierailija
24/110 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että joku muukin on tätä mieltä.

Vierailija
25/110 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se mikään Tinder-ajan ilmiö ole, kyllä jo 80-luvulla lähdettiin baarista sänkyyn. Luultavasti 70-luvullakin, mutta silloin olin itse nuori ja seurustelin ensimmäisen poikaystäväni kanssa.

Todellakin, 70-luvun nuorena vahvistan tämän. Tietojeni mukaan myös 60-luvulla näin tapahtui. Todennäköisesti myös sitäkin aikaisemmin.

Vierailija
26/110 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä se mikään Tinder-ajan ilmiö ole, kyllä jo 80-luvulla lähdettiin baarista sänkyyn. Luultavasti 70-luvullakin, mutta silloin olin itse nuori ja seurustelin ensimmäisen poikaystäväni kanssa.

Ei niin. Minäkin olen viiskymppinen ja molemmat avioliittoni ovat alkaneet ensi treffien sänkypuuhista. En muuten ole ollut kuin kaksilla treffeillä koko elämässäni.

No ainakin kerran tuli siis ero.

Ei tullut, jäin leskeksi.

Vierailija
27/110 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin. Minäkin olen viiskymppinen ja molemmat avioliittoni ovat alkaneet ensi treffien sänkypuuhista. En muuten ole ollut kuin kaksilla treffeillä koko elämässäni.

No ainakin kerran tuli siis ero.

Ei tullut, jäin leskeksi.

Otan osaa.

Vierailija
28/110 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monelle naisellekin se tuntuu olevan se ykkösjuttu. Eikä siinä ole silloin mitään väärää jos molemmat on hakemassa samaa juttua.

Vierailija
29/110 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Tinder on matkittu homojen seksisovelluksesta eli onko ihme?

Vierailija
30/110 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen haluaa alentaa itseään arvoasteikolla miehen silmissä, niin kannattaa mennä sänkyyn mahdollisimman nopeasti. Kun mies on saanut niin loppuu osaltaan liehittely sen naisen kohdalta siihen koska päätavoite on saavutettu. Sen jälkeen nainen on miehelle pelkkä pano tai jos jotenkin siitä parisuhde muodostuisi, niin en usko että miehen arvostus naista kohtaan on halutulla tasolla. Ei se että joku haluaa panna tai panee sua ole itsessään mikään saavutus, tai ei sen ainakaan pitäisi olla.

Itse en missään nimessä antaisi miehelle edes vihjailuja että olisin valmis päästämään hänet pesälle heti kättelyssä, kyllä miehen tehtävä (ja oma etuni) on osoittaa olevansa minkään arvoinen.

Vierailija
31/110 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monelle naisellekin se tuntuu olevan se ykkösjuttu. Eikä siinä ole silloin mitään väärää jos molemmat on hakemassa samaa juttua.

Naiset kuvittelee nostavansa tasoaan noilla irtosuhteilla, vaikka oikeasti asia on päinvastainen, muttei miehet siitä tietenkään huutele koska sitten loppuisi helpot naiset.

Vierailija
32/110 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä esim. toisella kierroksella olevilla +40v-ikäluokan ihmisillä tämmöinen on ollut ihan normaali käytäntö viime vuosina. Ei siis välttämättä sänkyyn heti ensimmäisellä tapaamisella, mutta suht nopeasti kuitenkin. Tämän ikäluokan ihmisille seksi kun ei ole mikään uusi asia, ja todennäköisesti moni siitä nauttiikin erityisesti, koska perheet on jo perustettu. Ja etenkin +40v-naisilla hormonitoiminta hyrrää mukavasti, niin miksipä sitä kynttilää turhaan vakan alla pitämään?

Olen käyttänyt erästä deittisovellusta noin parin vuoden ajan, aina silloin tällöin. Toiveissa on ollut aina vähintään jotain pysyvämpää, ja ihan parisuhdekin. Yhden yön juttuja en ole etsinyt. Läheisyys on tullut poikkeuksetta mukaan 2-3 tapaamisen aikana, eikä kenelläkään ole ollut asiasta mitään moraalisia päänsärkyjä. Aina on 2 vapaata ihmistä nauttinut toisistaan, eikä ketään ole petetty.

Kaavahan on yleensä  seuraava. Kun saadaan matchi, niin jonkin aikaa kirjoitellaan, minkä jälkeen käydään nopeilla treffeillä vaikka kahvilla tai kävelyllä tsekkaamassa halutaanko mahdollisesti nähdä uudelleen. Mikäli halutaan nähdä ja sitä kemiaa tuntuu löytyvän, niin seuraavaksi mennäänkin "oikeille" treffeille, ja romantiikkaa voi hyvinkin olla jo ilmassa. Yleensä toisten treffien jälkeen suudellaan, ja saatetaanpa mennä sinne sänkyynkin, mikäli tunnelma kuumenee sopivasti. Mutta jos näin ei käy, niin kolmantena vuorossa on kotitreffit jomman kumman luona, johon liittyy yökyläilyä. Ja tällä kolmannella kerralla asiat menee poikkeuksetta aina fyysiseksi, koska kumpikaan ei enää pysty pitämään näppejään toisista erossa.

Kysynkin nyt raadilta, että mitä vikaa on siinä, että uuden ihmisen kanssa asiat menee nopeasti fyysiseksi?   

Vierailija
33/110 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen haluaa alentaa itseään arvoasteikolla miehen silmissä, niin kannattaa mennä sänkyyn mahdollisimman nopeasti. Kun mies on saanut niin loppuu osaltaan liehittely sen naisen kohdalta siihen koska päätavoite on saavutettu. Sen jälkeen nainen on miehelle pelkkä pano tai jos jotenkin siitä parisuhde muodostuisi, niin en usko että miehen arvostus naista kohtaan on halutulla tasolla. Ei se että joku haluaa panna tai panee sua ole itsessään mikään saavutus, tai ei sen ainakaan pitäisi olla.

Itse en missään nimessä antaisi miehelle edes vihjailuja että olisin valmis päästämään hänet pesälle heti kättelyssä, kyllä miehen tehtävä (ja oma etuni) on osoittaa olevansa minkään arvoinen.

Jos miehen ainoa tavoite ja kiinnostus naisessa on seksi, niin aivan sama kuinka kauan sen saavutus kestää, kiinnostus loppuu kun tavoite saavutettu.

Ei pihtaaminen tuo varmuutta suhteen kestosta tai tasosta. Ja jos nainen haluaa vain seksiä mieheltä, mitä pahaa siinä on? Ei ole pakko harrastaa pelkkää seksiä jos ei itse halua, mutta mitä se on muilta pois jos joku sitä haluaa?

Vierailija
34/110 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vaan seksiä varten. Olin siellä jonkin aikaa ja äkkiä pois. Ei siellä kukaan ollut mitään suhdetta etsimässä vaan seksiä. Erittäin hyvä jos etsii seksiseuraa. 

Vierailija
35/110 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei millään pahalla, mutta itse ainakin olen niin hyvä seksissä, ettei kukaan mies ikinä ole jättänyt kysymättä perään vaikka olisinkin pannut sitä ensinäkemältä.

Vierailija
36/110 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on paljon kertakäyttöihmisiä, ja he tietysti harrastavat kertakäyttökulttuuria.

Vierailija
37/110 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

P-A-N-O-S-O-V-E-L-L-U-S.

oliko riittävästi rautalankaa?

Eli miehet on Tinderissä vain tussun oetäsdä. Miksi ihmettelette että niitä mätsejä ei tule tai naiset ei syty?

Vierailija
38/110 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset kuvittelee nostavansa tasoaan noilla irtosuhteilla, vaikka oikeasti asia on päinvastainen, muttei miehet siitä tietenkään huutele koska sitten loppuisi helpot naiset.

Ehkä he haluavat vaan sitä seksiä eikä mitään muuta. 

Vierailija
39/110 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se tietysti pakko ole. Mutta jos miehellä on varaa valita monista eri mätcheistä, joista vain yksi on jalat ristissä kuin nunna luostarissa, niin aika selvä valintahan se on. Nainen joka pihtaa, asettaa itsensä huonoon asemaan nykypäivän miesmarkkinoilla. Sama pätee esim. anaaliseksiin. 

M28

Annatko sinäkin persettäsi? Jos haluat sellaista naiselta, on sinun myöskin oltava valmis samaan. M38

Vierailija
40/110 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OK. No lopettakaa täällä sitten ulina siitä, kun Tinderissä ei tule mätsejä.