Onko nykyisin tinder-aikana todella tapana, että suunnilleen ekoilta treffeiltä mennään sänkyyn?
Minusta ajatus on kuvottava. Minne hävisi kuukausien tutustuminen? Jotkut saattoivat odotuttaa jopa vuoden.
Kommentit (110)
En ihan ymmärrä sitä logiikkaa, että jos nainen harrastaa ekoilla treffeillä seksiä, mies ei haluaisi parisuhdetta ja se olisi pelkkä pano, ja lisänä kommentti, että mitä odotti panosovellukselta. Olen itse harrastanut seksiä ekoilla treffeillä muutaman kerran, ja kaksi näist johti vuosia kestävään parisuhteeseen, joista toisessa olen yhä.
Mies haluaa parisuhteen, jos nainen on tarpeeksi kiinnostava henkisesti, ei siksi että saisi seksiä. Ette voi vaikuttaa miehen haluun olla kanssanne suhteessa pidättämällä seksiä. Seksistä kannattaa pidättäytyä vain, jos ei sitä halua sillä hetkellä harrastaa, ei siksi että se todistaisi, onko mies perässäsi hyvin aikein. Miehet eivät pane pahakseen, jos nainen haluaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
En ihan ymmärrä sitä logiikkaa, että jos nainen harrastaa ekoilla treffeillä seksiä, mies ei haluaisi parisuhdetta ja se olisi pelkkä pano, ja lisänä kommentti, että mitä odotti panosovellukselta. Olen itse harrastanut seksiä ekoilla treffeillä muutaman kerran, ja kaksi näist johti vuosia kestävään parisuhteeseen, joista toisessa olen yhä.
Mies haluaa parisuhteen, jos nainen on tarpeeksi kiinnostava henkisesti, ei siksi että saisi seksiä. Ette voi vaikuttaa miehen haluun olla kanssanne suhteessa pidättämällä seksiä. Seksistä kannattaa pidättäytyä vain, jos ei sitä halua sillä hetkellä harrastaa, ei siksi että se todistaisi, onko mies perässäsi hyvin aikein. Miehet eivät pane pahakseen, jos nainen haluaa seksiä.
Jos mies hakee suhteeseen jakorasiaa ja nainen panopetteriä, niin ei ongelmaa.
Juuri tämän takia epäröin, viitsinkö kokeilla koko Tinderiä. Itse kun tarvitsisin pitkän tutustumisajan. Nainen olen.
Jos seksi ei suju niin sitten on turha jatkaa. Ja jos se on luontevaa ensimmäisillä treffeillä niin miksi ei.
Seksiä voi pidätellä todistaakseen ITSELLEEN millä aikein mies on liikkeellä, onko kiinnostus henkistä. Varsinkin jos on itse vetävä/seksikäs, voi olla turhauttavaa joutua toisten käytettäväksi kerta toisensa jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen haluaa alentaa itseään arvoasteikolla miehen silmissä, niin kannattaa mennä sänkyyn mahdollisimman nopeasti. Kun mies on saanut niin loppuu osaltaan liehittely sen naisen kohdalta siihen koska päätavoite on saavutettu. Sen jälkeen nainen on miehelle pelkkä pano tai jos jotenkin siitä parisuhde muodostuisi, niin en usko että miehen arvostus naista kohtaan on halutulla tasolla. Ei se että joku haluaa panna tai panee sua ole itsessään mikään saavutus, tai ei sen ainakaan pitäisi olla.
Itse en missään nimessä antaisi miehelle edes vihjailuja että olisin valmis päästämään hänet pesälle heti kättelyssä, kyllä miehen tehtävä (ja oma etuni) on osoittaa olevansa minkään arvoinen.
Ei millään pahalla, mutta itse ainakin olen niin hyvä seksissä, ettei kukaan mies ikinä ole jättänyt kysymättä perään vaikka olisinkin pannut sitä ensinäkemältä.
Niin kyllä, juuri kyselemään seksin perään...eli olet pelkkä pano :) Itse ainakin haluaisin olla ensisijaisesti jotain muutakin ja sitten vasta seksi.
Kyllä Tinder on tauolla näin Korona taudin jyllätessä... Katsellaan sitten taas kesällä uudelleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen haluaa alentaa itseään arvoasteikolla miehen silmissä, niin kannattaa mennä sänkyyn mahdollisimman nopeasti. Kun mies on saanut niin loppuu osaltaan liehittely sen naisen kohdalta siihen koska päätavoite on saavutettu. Sen jälkeen nainen on miehelle pelkkä pano tai jos jotenkin siitä parisuhde muodostuisi, niin en usko että miehen arvostus naista kohtaan on halutulla tasolla. Ei se että joku haluaa panna tai panee sua ole itsessään mikään saavutus, tai ei sen ainakaan pitäisi olla.
Itse en missään nimessä antaisi miehelle edes vihjailuja että olisin valmis päästämään hänet pesälle heti kättelyssä, kyllä miehen tehtävä (ja oma etuni) on osoittaa olevansa minkään arvoinen.
En ymmärrä tälläistä ajatusmaailmaa ja kaksoistandardeja. Miksi eri säännöt miehille ja naisille? Eikö mies sitten alenna itseään naisen silmissä kun menee sänkyyn heti? Miksi nainen on huono jos tahtoo seksiä?
Miksi yleensä "liehitellä", miksei voi heti sanoa mitä tahtoo. Seksiä vai muuta.
Kyllä ns. panomiehenmaine alentaa miehenkin arvoa itseään arvostavan naisen silmissä. Miehet taas ehkä keskenään arvostaa näitä pelimiehiä, kun saavat kenet tahtovat ja koska vain, mutta itseäni tuollaiset miehet kuvottavat ja en todellakaan haluaisi kumppanini maanneen lukuisien naisten kanssa, mitä harvemman, sen parempi.
Pääsin harvoin treffeille joten useimmiten kyllä halusin seksiä ekoilla treffeillä, jos mies oli kiva ja miellyttävä. Ajattelin ottaa kaiken irti treffeistä. Minusta asiassa ei ole mitään outoa, seksi on normaali tarve ja normaali asia ja on vanhanaikaista ajatella, että sen harrastaminen ekoilla treffeillä olisi jotenkin moraalitonta. Toki ehkäisy oli käytössä.
Nyt minulla on monta yhteistä vuotta takana ja perhe perustettuna yhden näistä "seksiä ekoilla treffeillä"miehistä kanssa. Hän on ehdottomasti se oikea minulle.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se tietysti pakko ole. Mutta jos miehellä on varaa valita monista eri mätcheistä, joista vain yksi on jalat ristissä kuin nunna luostarissa, niin aika selvä valintahan se on. Nainen joka pihtaa, asettaa itsensä huonoon asemaan nykypäivän miesmarkkinoilla. Sama pätee esim. anaaliseksiin.
M28
Mutta huono valinta on myös mies, joka hyppää kukasta kukkaan. Ainoastaan tuolla tavallahan se selviää. On epänormaalia harrastaa seksiä ilman tutustumista ja tuollaista haluava mies on ikuinen pelimies, joka ei sitoudu. Ei nainen menetä mitään, jos ei valitse pinnallista miestä.
Kummia juttuja täällä. Itsekään en halua seksiä ekoilla treffeillä, suudella kyllä jos viehätystä on ja halailla. Toisaalta en ole bile-dani tai muu häntäheikki. Kumppania etsin en yhden illan puuhaa. Jo tähän ikään alkaa omasta kumppanista ja perheen perustamisesta haaveilla. Ei vain vielä ole oikeaa löytynyt.
M32
En tässä iässä (yli 40-vuotiaana) enää jaksa leikkiä vaikeata. Seksi on mulle tärkeä asia ja olennainen osa parisuhdetta, joten haluan aika aikaisessa vaiheessa tietää, että miten se sujuu. En kuitenkaan mene sänkyyn kaikkien kanssa, vain niiden, joiden kanssa voisin harkita suhdetta.
Jos ihminen treffailee monia pienellä aikavälillä ja heti harrastaa seksiä, niin kertyy kyllä turhan monia seksikumppaneita. En kykene naisena moiseen. Itse tapailin miestäni 1,5kk ennen, kun harrastimme seksiä. Näimne päivittäin. Ja olimme öitä yhdessä aika nopeasti.
Mitä annettavaa (sen seksin lisäksi) on tyypillä, joka harrastaa irtosuhteita liukuihihnalta ja kumppaneita klertyy kymmeniä, jos ei satoja? Avioliittoon sellaisen kanssa, lapsia jopa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tälläistä ajatusmaailmaa ja kaksoistandardeja. Miksi eri säännöt miehille ja naisille? Eikö mies sitten alenna itseään naisen silmissä kun menee sänkyyn heti? Miksi nainen on huono jos tahtoo seksiä?
Miksi yleensä "liehitellä", miksei voi heti sanoa mitä tahtoo. Seksiä vai muuta.Kyllä ns. panomiehenmaine alentaa miehenkin arvoa itseään arvostavan naisen silmissä. Miehet taas ehkä keskenään arvostaa näitä pelimiehiä, kun saavat kenet tahtovat ja koska vain, mutta itseäni tuollaiset miehet kuvottavat ja en todellakaan haluaisi kumppanini maanneen lukuisien naisten kanssa, mitä harvemman, sen parempi.
Tää. Oli pakko torjua yksi mies koska hänellä oli mm. useampia panoja takana, itsellä ei yhtään joten en usko että olisi toiminut kun arvomaailmat poikkeaa. Tunsin oloni jotenkin epämukavaksi, en halua olla yksi useammasta kymmenestä :/
Tuskin sinne Tinderiin mennään kirjeenvaihtokaveriakaan hakemaan. Pikaseksisovellus se on.
Sinkkuaikana treffeille menin monenkin miehen kanssa jopa samalla viikolla. Sitten saatoin lisäksi mennä ravintolaan ja tutustua siellä johonkuhun. Tapasin noin kolmekin miestä joskus viikon aikana. Joskus en yhtään, siis vaihteli viikoittain.
En mennyt heidän kanssaan sänkyyn, en olisi pystynyt henkisesti olemaan samaan aikaan eri miesten kanssa.
Minulla oli juuri kivaa vapaana ihmisenä tapailla ja tutustua erilaisiin miehiin ja sitten jos sieltä löytyi joku hyvä persoona niin sitten aloimme tapailemaan tiiviimmin ja jos siltä tuntui menimme seksiin.
Muita en silloin treffailut.
En suosittele ensimmäisillä treffeillä sänkyyn menemistä, se sopii vain silloin kun on ihan varma, että meni miten meni niin ei loukkaa itseään. Kohteli mies jälkeen miten tahansa niin kestää sen.
Ei kuukusia kannata odotella. Poimi tatteja ja kantarellejä.