Miten tämä Vilja Erikan äitipuoli pystyi lisääntymään vielä 48-vuotiaana
Ei monikaan lähes 50- vuotias pysty enää lasta saamaan. Tuollainen julma hirviö saa sitten lapsen. Eikö ole jotenkin todella kieroutunut tämä maailma... Sitten kunnolliset ihmiset saavat keskenmenoja peräjälkeen eikä täällä Vauva palstalla edes uskota lähes 50- vuotiaan ikäisen naisen raskautumiseen. Sitä paitsi Sirpa Laamanen näytti ikäistään vielä paljon vanhemmalta. Luulin 65 vuotiaaksi.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Lapsella ei tule olemaan helppoa.
On otettu huostaan ja elää jossain muualla. Toki luonne voi periytyä, mutta muuten turvassa.
Lapsen voi saada viisikymppisenä vaikka se on harvinaista. Siihen ei vaikuta onko naama ruma vai huoliteltu. Tää Laamanen ei kai ollut edes mikään juoppo, vaan pelkästään hullu.
Mutta toivottavasti näiden murhaajien lapsi ei ikinä halua tietää biologisista vanhemmistaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On otettu huostaan ja elää jossain muualla. Toki luonne voi periytyä, mutta muuten turvassa.
Turvassa toki, mutta saa tietää lähtökohtansa
Vierailija kirjoitti:
Lapsen voi saada viisikymppisenä vaikka se on harvinaista. Siihen ei vaikuta onko naama ruma vai huoliteltu. Tää Laamanen ei kai ollut edes mikään juoppo, vaan pelkästään hullu.
Mutta toivottavasti näiden murhaajien lapsi ei ikinä halua tietää biologisista vanhemmistaan mitään.
Kyllä hän saa tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta miten nuo lähtökohdat siihen lapseen pitäisi vaikuttaa? Kuka arvottaa lapsen "lähtökohdan" mukaan?
Olisko ollu hedelmöityshoidoissa kuitenkin?
No koska oli vielä hedelmällinen?
Ei mitenkään harvinaista, vaikka moni ei enää yli 42-45-vuotiaana raskaaksi tule tai vauvaa synnytä (keskenmenot.
Itse tiedän pari lapsettomuudesta kärsivää, molemmilla huonot elintavat ja läskejä ovat.
Varmaan itse luulevat syyn olevan iässä..
Jos ei ole ensisynnyttäjä niin ihan mahdollista. Jotkin pysyvät hedelmällisinä vaikka kuinka pitkään. Vanhin äidiksi tullut on googlen mukaan 74 -vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Sukulaisillehan hänet annettiin.
Sirpahan on lastenlääkäri, jolla praktiikka Nizzassa. Suvaitsevaisto on vain kateellinen Sirpan menestyksestä ja lapsesta.
Vierailija kirjoitti:
Sirpahan on lastenlääkäri, jolla praktiikka Nizzassa. Suvaitsevaisto on vain kateellinen Sirpan menestyksestä ja lapsesta.
Lastenlääkäri onnistui oleman yli vuoden raskaana.
Sekä Sirpan että Toukon tulee saada julma pitkäaikainen kidutus johon kuolevat. Sitä saatte mitä teitte viattomalle lapsiraukalle. Toivottavasti joku joskus onnistuu sen näille tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta miten nuo lähtökohdat siihen lapseen pitäisi vaikuttaa? Kuka arvottaa lapsen "lähtökohdan" mukaan?
Se lapsi itse. Miltä tuntuisi saada tietää olevansa ihmishirviöiden lapsi?
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä narsistin puhetta. Hieno titteli ja hieno työpaikka, eihän niin hienossa ihmisessä voi olla mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään harvinaista, vaikka moni ei enää yli 42-45-vuotiaana raskaaksi tule tai vauvaa synnytä (keskenmenot.Itse tiedän pari lapsettomuudesta kärsivää, molemmilla huonot elintavat ja läskejä ovat.
Nähtävästi et tiedä mitään lapsettomuutta aiheuttavista sairauksista. Mitä heidän elintapansa sinulle kuuluvat? Etenkin kun heillä ei ole lapsia, joiden takia pitäisi olla vaikka käyttämättä alkoholia.
Jos ei ole vaihdevuodet alkaneet, niin voi tulla raskaaksi. Ei ole maailman ensimmäinen viisikymppisenä lapsen saanut, eikä viimeinen.
Eikös Sirvan ja Toukon lapsi ole jo kouluikäinen?
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään harvinaista, vaikka moni ei enää yli 42-45-vuotiaana raskaaksi tule tai vauvaa synnytä (keskenmenot.Itse tiedän pari lapsettomuudesta kärsivää, molemmilla huonot elintavat ja läskejä ovat.
No se laamaska vasta läski olikin. Ihan emakon mitoissa joten selitys ontuu. Kai sitä voi paksuksi pamahtaa, jos vaihdevuosia ei ole vielä tullut.
Sirpa oli mustasukkainen Toukosta. Laamanen ei halunnut, että Toukolla on lapsi toisen naisen kanssa joka 'häiritsee olemalla olollaan' heidän elämää. Sirpa oli päättänyt, että lapsi.... No tiedätte kyllä. Samalla halusi saada itse Toukon kanssa lapsen. Sirpan julma suunnitelma onnistui paitsi että yhteistä perhe-elämää eivät päässeet viettämään, onneksi.