Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka lopettaa suhde ilman "syytä"?

Vierailija
18.04.2014 |

Mies on ihana, tehnyt paljon eteeni. Mutta en voi olla hänen kanssaan. Hän on ajattelematon ja jääräpäinen, ja minä olen hyvin herkkä.

Esimerkiksi.

Tänään meillä piti olla yhteinen ilta, mutta mies lähti kaveriensa kanssa pikaisesti käymään paikassa x. Olisin saanut lähteä mukaan, mutta olin suihkunraikas. Pyysin 10min pukeutumiseen ja hiusten pikakuivaukseen. Ei käynyt.

Lähtivät meidän autolla n. Klo. 14. Mies ilmoitti äsken että jäivät kaverin luokse tekemään ruokaa, haluaisi olla mun kanssa mutta on nyt siellä jumissa kun kuski ei jaksa ajaa.

No minähän vedin pultit ja laitoin todella vihaista viestiä. En jaksa enää näitä juttuja! Aina kun mies lähtee johonkin "käymään pikaisesti" niin tiedän että suunnitelmat meni siinä. Sanoisi reilusti että lähtee kavereiden kanssa viihteelle niin voisi itsekin suunnitella jotain mukavaa eikä vain istua odottamassa.

Silti, rakastan tätä miestä. Mutta hän ei vaan tee hyvää minulle. Meillä on täysin erilaiset arvot, tavoitteet ja haaveet. Miksi tämä on näin vaikeaa?

Lähdin äitini luokse pakoon kotia, en kehtaa paljastaa tuloni syytä.

Miten minä selviän tästä? Auttakaa siskot! :(

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae tavarasi silloin kun hän ei ole paikalla. Ja nyt heti soitat kavereillesi, etkä märehdi asiaa enää.

Aika kuluu nopeaan ja jos vielä kuluttaisit aikaa tuollaiseen mieheen, menee siinä sivussa monta upeaa miestä ohitsesi. Eri arvot, haaveet jne. miksi halajaisit tuollaisen luo. Ei se mies ole muuttumassa toisenlaiseksi!

Vierailija
42/43 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 13:15"]

No, kerroin miehelle tunteistani. Hän tietysti loukkaantui, ja nyt ei ole kuulunut mitään. Itse poistin kaikki miehen yhteystiedot puhelimestani etten vain ottaisi yhteyttä. Tietysti odotan jatkuvasti hänen soittoaan. Kaipaan hänen läheisyyttään ja tietysti mietin hyviä hetkiä. Tiedän että tämä on oikea päätös mutta tämä on taistelua itseäni vastaan. Pakkohan sitä on mennä omat tavarat hakemaan, mies pitäkööt huonekalut ym. mutta vaatteet ja henk. koht. esineet.

Ehkä ensi viikolla.

Ei huvita nähdä kavereita, eikä tehdä oikein mitään muutakaan.

[/quote]

Byhyy, löysit sitten itsesäälin ja marttyyrinviitan jostain. Miten sä voit odottaa että sua kunnioitettaisiin ja kohdeltaisiin paremmin, jos et itsekään siinä tuon parempaan pysty?

Ihan oikeesti, se mies on mennyt jo ja ihan omasta tahdostaan. Jos nyt ikinä kunnolla ja tosissaan on kanssasi edes ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia aloittaja! Ota oma elämä haltuun äläkä elä sitä toisten kautta!