Irttarit oli Prismassa 5.95 eur/kg, ostin kaksi kiloa
Ja myös perjantaina ja lauantaina ostin kaksi kiloa kun oli halpaa
Kommentit (35)
Montako aloitusta meinaat tästä aiheesta tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Montako aloitusta meinaat tästä aiheesta tehdä?
Tämä oli minun ekani, tulin just Prismasta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin 200 grammaa.
Miksi niin vähän? Ap
Eiipä ihme, jos sotelasku valtiolle kasvaa.
Joulusuklaat tuli ostettua, samoin joululohi eilen Supermarketista 5€/kg. Neljä filettä nyt kylmäsavupöntössä, ehtii hyvin tekeytyä.
Vierailija kirjoitti:
Eiipä ihme, jos sotelasku valtiolle kasvaa.
Karkkia ja muuta paskaa olisi hyvä verottaa kovilla otteilla. Hävettää Suomen valtavat karkki- ja sipsihyllyt.
Eikö tuollaisesta määrästä tule jo ällö ja oksettava olo?
[minä vaan kysyn]
Vai niin. Mulle on ihan sama, maksaako ne 5,95 vai 15,95 kilo. Sen harvan kerran kun ostan, mun pussi maksaa aina reilusti alle 2e.
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin 200 grammaa.
Minen yhtään. En syö karkkia.
Vierailija kirjoitti:
[minä vaan kysyn]
Katos kun hyvännäköisillä on järkeä olla hyvinvoivia niin mitä väliä
1080g klo 17 oli ostoksein. Hinta 6€ ja risat. Puoli pussia jäljellä....
Hyvä tarjous. Supermarketissa irttarit maksaa jo melkein 12 euroa kilo.
Tuo on kyllä hauska ilmiö mitä en ymmärrä. Irtokarkit normaalisti joku 8€/kg ja ketään ei ole karkkihyllyllä mutta kun tarjouksessa 6€/kg niin kaikki vauvasta vaariin kauhoo irtokarkkeja! 2€ on se ero ja ihmiset sekoaa täysin!
Vierailija kirjoitti:
Vai niin. Mulle on ihan sama, maksaako ne 5,95 vai 15,95 kilo. Sen harvan kerran kun ostan, mun pussi maksaa aina reilusti alle 2e.
Olet kyllä hyvä ihminen.
Olet mitä syöt. Hyi helkutti oikeasti.
En edes muista milloin olisin ostanut karkkia. Suklaata ostan kerran vuodessa, jouluna.
Eikö tuosta sokerista tule huono olo?
Vierailija kirjoitti:
[minä vaan kysyn]
Eihän sitä ostettua ole kaikkea pakko syödä kerralla. Minä pystyn pitämään joulusuklaita kotonani puoli vuotta. Hankin ne hyvissä ajoin ennen joulua ja viimeiset tulee syötyä pääsiäisen aikaan. Ei jokainen syö kymmeniä tai satoja grammoja kerralla. Sitä voi ottaa yhden konvehdin iltapäiväkahvilla ja se riittää oikein hyvin. Edes kolme konvehtia päivässä ei ole liikaa kun ei syö lisättyä sokeria sisältävää saman päivän aikana.
Olet oksettava