Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku ihminen oikeasti haluaa vain istua kotona pelaamassa tietokoneella ja on onnellinen, onko se väärin?

Vierailija
19.10.2025 |

Jos täydellä sydämellä vastaa kysyttäessä, että ei halua rahaa, perhettä, olla ulkona, ystäviä yms. Onko kenelläkään nokan koputtamista siinä vaiheessa?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta eipä sullakaan ole nokan koputtamista siihen, ettei kukaan halua sitä sulle mahdollistaa.  Ei yhteiskunta, ei vanhemmat, ei mahdollinen kumppani.

Vierailija
2/55 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossuloinenko kysyy, miesvauva? Sähän voit sitten taas uhriutua kun sun tuet lakkautetaan ja peritään takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tahdo uskoa että tuollainen ihminen olisi kokenut onnellisuutta. Mutta mistä minä tiedän.

Vierailija
4/55 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein tahdo uskoa että tuollainen ihminen olisi kokenut onnellisuutta. Mutta mistä minä tiedän.

Tämä on se ajatus mitä haen takaa, mikä toinen ihminen on määrittelemään mikä tekee toisen onnelliseksi? En omalle kohdalleni voisi ikinä kuvitella mutta varmasti on joitakin joille tämä on realismia.

ap

Vierailija
5/55 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole väärin, kunhan yhteiskunta ei anna rahaa tuollaiseen käytökseen missään muodossa. Eli ei työmarkkinatukea, asumistukea tai mitään muutakaan tukea yhtään.

Vierailija
6/55 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Sun pitää kustantaa itse itsellesi se koti, pelit ja koneet ja ruoka. Jos ensin kustannat ne itsenäisesti jotta voit elää, niin sitten ok.

Vierailija
7/55 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii minulle jos tämä onnellinen tulee toimeen omillaan eli ei saa mitään tukia esim työkkäriä tai asumistukea. Jos on omaa rahaa niin saa pelata 24/7. Jos muut veronmaksajat maksaa elämisen niin ei käy vaan potku perseeseen ja rahaa tienaamaan.

Vierailija
8/55 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kieltämättä jokseenkin onnellisimmillani, kun istun tietokoneen ääressä ja menossa on hyvä peli. Käyn kyllä töissä ja harrastan ulkoilua, mutta pelaaminen voittaa mulla monta muuta ajanvietettä. Olen 58-vuotias täti, joka vaan haluaa olla rauhassa.

Vierailija
9/55 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopii minulle jos tämä onnellinen tulee toimeen omillaan eli ei saa mitään tukia esim työkkäriä tai asumistukea. Jos on omaa rahaa niin saa pelata 24/7. Jos muut veronmaksajat maksaa elämisen niin ei käy vaan potku perseeseen ja rahaa tienaamaan.

MIetipä nyt vähän. Ei sulla eikä kellään ole mitään oikeutta määrätä, mitä esim. työtön tai vammainen vapaa-aikanaan tekee, kunhan hoitaa ne velvollisuudet, joita hänelle on määrätty.

Mutta: ap ei kertonut taustoja, joten hänestä saa käsityksen, että hän kuvittelee olevansa oikeutettu lorvimaan ja pelaamaan ja että jonkun pitää hänen lorvimisensa maksaa. Ei pidä, ellei tyyppi ole täysin työkyvytön invalidi tai työtön työnhakija, joka kuitenkin huolehtii työnhausta ja muista työmarkkinatoimenpiteistä, joita hänelle on määrätty.

Vierailija
10/55 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surkeaa pseudoelämää. Vähän sama kuin makaisi pöhnässä oopium-luolassa. Mutta kaipa elämänsä voi noinkin tuhlata jos ei parempaa tekemistä keksi.

Vierailija
11/55 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten huomaat asia herättää todella voimakkaita tunteita joissakin. On paljon parempi elämäntapa kuin peukkuhörhöilijä 

Vierailija
12/55 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin ok. 

N50

Vierailija
13/55 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä miten tahansa niin aina joku on olevinaan parempi ihminen ja sellainen kitisee sinun elävän väärin. Se on perin kummallista ettei saa elää haluamallaan tavalla vaikka ei muita häiritse. Mun ainoa elämä ja sitäkään ei saisi elää kuten haluan.

Vierailija
14/55 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain nainen voi olla onnellinen ilman puolisoa. Mies on säälittävä luuseri jos tekee jotain mistä pitää, ilman naista.

Vierailija
15/55 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole väärin, kunhan yhteiskunta ei anna rahaa tuollaiseen käytökseen missään muodossa. Eli ei työmarkkinatukea, asumistukea tai mitään muutakaan tukea yhtään.

Sama pitäisi olla kouluttautumattomalle yh-äipälle jonka suurin saavutus on se, että antoi miehen laueta sisälleen.

Vierailija
16/55 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Sun pitää kustantaa itse itsellesi se koti, pelit ja koneet ja ruoka. Jos ensin kustannat ne itsenäisesti jotta voit elää, niin sitten ok.

Tuet on itse kustantamista.

Vierailija
17/55 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kohtuutonta. Kansalainen on kuitenkin esimerkiksi lainkuuliainen.

Vierailija
18/55 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama pitäisi olla kouluttautumattomalle yh-äipälle jonka suurin saavutus on se, että antoi miehen laueta sisälleen.

Äläs nyt, lapsiahan tarvitaan ja puhutaan että pitää synnyttää. No se yh-äippä on synnyttänyt. 

Vierailija
19/55 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapailla sieluilla on vapaata, orjat raatavat töissä.

Vierailija
20/55 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuet on itse kustantamista.

No ei oikeastaan. Riippuu tietty osittain siitä saadusta tuesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi