Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suvi Pitkänen (Viidakon tähtöset)

Vierailija
18.04.2014 |

Mä en haluais haukkua, kun en henk. koht. tunne.

Mut joku siinä mättää. Mä en kestä. Onko tuollaisia ihmisiä olemassa?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Tiina jylhä on ihan mukava mutta näyttää karsealta. Kunnon hormoonihirviö

Vierailija
22/30 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi vaikuttaa niin hukassa olevalta, että täytyy muita haukkumalla hakea omaa paikkaansa. Ja joo, naamansa on kyllä pilannut, niin henkisesti kuin fyysisestikin.  En kyllä arvosta sitä "naista" yhtään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on niin huvittavia, kun haukkuu toisiaan nobodyksi ja kohujulkkiksiksi, vaikka on kaikki ihan samanlaisia :D Luulee olevansa jotain suuriakin julkkiksia. Itse arvostan sellaisia, jotka ovat tietyn asian takia tulleet tunnetuiksi, esim.näyttelijät ja laulajat.

Vierailija
24/30 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No camoon, tuo ohjelma on (taaskin) käsikirjoitettu ja tytöistä tehty tekemällä bimboja ja neuvottu panemaan vielä puolet lisää. :)  Sehän on tuon formaatin idea. Minusta heillä on loistavaa itseironiaa ja sarkasmia. Kissatappelua ei ole vielä nähty, mutta kyllä sekin kuuluu asiaan. Samoin toisten arvostelu. Viime kaudella Niko Saariselle oli kirjoitettu ihan loistava rooli, jonka hän veti kyllä suvereenisti, "mä oon niin nevahööd susta!".

Tämänkaltaiset ohjelmat on tehty ihmisille, jotka haluavat nähdä itsensä edes joskus fiksumpina ja ns. parempina kuin joku tietty ryhmä (vrt. entisaikojen hovinarrit). Tässä on näköjään onnistuttu. :)

Vähän löysemmälle sitä pipoa :)

Vierailija
25/30 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta oli tämän henkilön ihmettely toisesta julkkiksesta, että "siinä on tultu julkkikseksi ihan vain haluamalla julkkikseksi, hiukan omituista", kun oma polku on ihan samaa luokkaa.

Aina kans huvittaa se, kun nää yrittää jotenkin vähän korrektisti puhua toisistaan tyyliin "hän on vain sellainen henkilö, että ei ihan henkilökemiat kohtaa" ja varmasti kameran takana sadatellaan siihen "vitun kusipää ämmä seriously oikeesti vitun huora". :DDD

Vierailija
26/30 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkään en tykkää yhtään suvista..ensisilmäyksellä jo katoin ett toi on hirvee kana,löytyy siitäkin toki hyvää mutt ei tosiaan mun makuun..silaritkin liikaa esim.

Vierailija
27/30 |
08.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi tuolla vatsamakkarat ojossa kaivaa hiekkaa.

Vierailija
28/30 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tulee mieleen porsas ku katon tän naamaa.hyiiiiii

Vierailija
29/30 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi on upea nainen.

Vierailija