Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt loppuu se ruikutus uUpuMUksEsTa, suomalaiset tekevät vähemmän työtunteja kuin koskaa !

Vierailija
23.12.2023 |

Fakta

PS

Linkkiö en laita, katso itse laiskuri!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5

Todellakin tämä. Muualla maailmassa jouluaatto on työpäivä Suomessa ollaan vapaalla jo aatonaatonaattona!

Vierailija
2/27 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutku nykyään on elämä niin kuormittavaa kato

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uupumuksesta itkeminen on trendi, ei sillä ole mitään muuta vastinetta todellisuudessa. 

Vierailija
4/27 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tänä vuonna burn outin, vaikka en ollut edes töissä. Siinäpä sulle pähkinä purtavaksi. 

Vierailija
5/27 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ainakaan itkenyt, olen vain irtisanoutunut ja ollut työvoiman ulkopuolella sopivaksi katsomani ajan. 

Vierailija
6/27 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoin ikäluokka se on se mikä työskentelyn lopetti laiskuuttaan ja romautti työtuntien määrän. Niiden syytä tuokin.

Vierailija
7/27 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tuttu espanjalaislähtöinen mies Suomessa töissä, ja hän kyllä ihmetteli sitä , miten vähän suomalaiset tekevät töitä. 

Vierailija
8/27 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollaan asian ytimessä, muutama tekee työt ja loput katselee vieressä ja päivittelee kuinka rankkaa. Väsyy korkeintaan silmät ja istumalihakset.

Vierailija
9/27 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se työ vaan talvi ja kylmyys

Vierailija
10/27 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen työkulttuuri on hyvin erilaisia muihin maihin verrattuna senkin suhteen että työaika pääsääntöisesti kuluu itse töiden tekemiseen kun taas monissa muissa maissa tärkeämpää on työpaikalla vietetty aika. Kyllä 8 tunnin täyden työpäivän jälkeen kuka tahansa on väsynyt varsinkin jos kotona odottaa toinen työmää, jossa vastuu jakautuu mahdollisesti vielä epätasaisesti.

Suomen ilmasto myös vaikuttaa väsymykseen aivan konkreettisesti joten espanjalaisia siestoineen ja aurinkoisine keleineneen ei oikein voi verrata tähän.

Vierailija
11/27 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5/5

Todellakin tämä. Muualla maailmassa jouluaatto on työpäivä Suomessa ollaan vapaalla jo aatonaatonaattona!

Mun työpaikalla ei työskennellä viikonloppuna.

Vierailija
12/27 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain tänä vuonna burn outin, vaikka en ollut edes töissä. Siinäpä sulle pähkinä purtavaksi. 

Kai sulla on myös ylisukupolvinen invalidisoiva trauma?

Vierailija
13/27 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen työkulttuuri on hyvin erilaisia muihin maihin verrattuna senkin suhteen että työaika pääsääntöisesti kuluu itse töiden tekemiseen kun taas monissa muissa maissa tärkeämpää on työpaikalla vietetty aika. Kyllä 8 tunnin täyden työpäivän jälkeen kuka tahansa on väsynyt varsinkin jos kotona odottaa toinen työmää, jossa vastuu jakautuu mahdollisesti vielä epätasaisesti.

Suomen ilmasto myös vaikuttaa väsymykseen aivan konkreettisesti joten espanjalaisia siestoineen ja aurinkoisine keleineneen ei oikein voi verrata tähän.

Tyypillistä naispaskaa. Huoh. 

Vierailija
14/27 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa maassa lounas kestää kaksi tuntia. 

Vierailija
15/27 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa työn kuormittavuus on toisenlaista kuin monessa muussa maassa, koska suuri osa istuu liikaa koneella. Jos aivot käy koko ajan ylikierroksilla, palautuminen ei ole helppoa.

Tietysti jokin Japani on jo koko paikka hermoromahduksen partaalla, mutta Suomessa vielä yritetään säästää ihmisiä. 

Vierailija
16/27 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos täti aloittaisi istumalla vähemmän siinä pöytäkoneella ja kirjoittamalla lyhyempiä viestejä!

Vierailija
17/27 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5/5

Mun työpaikalla ei työskennellä viikonloppuna.

Eilen oli aatonaatonaatto. 

Vierailija
18/27 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrä ei tässäkään korreloi laatua. Pätkätyöpäiväkin voi olla pirun raskas ja tuottamaton, jos se on täynnä keskeytyksiä, kotiin lähdettäessä takki tyhjä, eikä tunne saaneensa mitään kunnolla loppuun vaan lähinnä ravannut paikasta toiseen.

Vierailija
19/27 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä naispaskaa. Huoh. 

Tarkoitatko, että Suomessa naisilla on rasittavampaa kuin miehillä, vai mitä tajunnanvirtaa tämä on?

Vierailija
20/27 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa työn kuormittavuus on toisenlaista kuin monessa muussa maassa, koska suuri osa istuu liikaa koneella. Jos aivot käy koko ajan ylikierroksilla, palautuminen ei ole helppoa.

Tietysti jokin Japani on jo koko paikka hermoromahduksen partaalla, mutta Suomessa vielä yritetään säästää ihmisiä. 

Mikset sano suoraan että te naiset suoritatte työtä ja elämää hampaat irvesssä? Ja sen jälkeen syytätte jotain muuta omasta asenteestanne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi